Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 zdar, chci vedet esi se da dat na pincka 4 převody (4stupnovou převodovku)???dik!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 20:06
 no 4 stupnovou už bych tam nedával ted už zase letí minimálně 5 stupnová  ale už bude k vidění 6 stupnováá určo 2 stroje na závodech uvidíte s touto převodovkou
Datum: 19. února 2009 20:06
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 musel bys překopat všechno co zasahuje do převodovky radsi to nebudu jmenovat co
Datum: 15. února 2009 20:05
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 de ale musí se to hodně upravit,kámoš měl i 5ti kvalt
Datum: 15. února 2009 19:02
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 dá, projdi si pokec a najdeš to tady snad milionkrát, a nebo použij google, vyplivne ti to takovejch stránek že máš do rána co dělat
Datum: 15. února 2009 17:43
 Zdravim.Mám problém.Skládám motor z Jawy 175/356 a kdy tam dám kliku tak se netočí.Nebo točí,ale jde ztuha.Klikovka je po GO,nový ložiska,novej labirint.Převody s tim nemaj nic společnýho,ty mam vyndaný.Prostě nasadim klikovku do ložisek a ona se točí,ale ztuha.Když vyndým jedno ložisko v levým karteru,tak je to v pohodě,ale jakmile je klika ve všech třech ložiskách,netočí se.Poraďte prosím.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 17:21
 Prej touhle spínačkou jde otočit i šroubovákem
Datum: 16. února 2009 17:21
 zdar z toho si nic nedelej ono to tak u 175 bývá já sem skládal 175/356 a klika vúbec nešla protočit až tam dáš všechno a zavreš to tak to povolí kdyš to budeš našlapávat to je tim že tam máš nový ložiska labyrind a kliku po opravě ono to povolí a pude to zas lehce zdarec
Datum: 15. února 2009 22:38
Jméno: Standa
IP: uživatel5301
 malo slisovana klika??? skus dat sirsi tesneni mezi kartery a nebo nevim.....
Datum: 15. února 2009 19:14
 Jenže v tý 175 jsou gufera a ložiska mimo dosah.A na klice je jenom jedno a je zvenku,takže se na ložisko nedostane
Datum: 15. února 2009 18:58
 Mě to dělal pionýr, když mi jeden odborník natlouknul gufera na ložiska
Datum: 15. února 2009 18:36
 Ložiska se točej ůehce
Datum: 15. února 2009 18:27
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 nemuze byt je stuhle lozisko..?
Datum: 15. února 2009 18:14
 kdyz sem skladal svoji 487 tak mi to udelalo to samy,do ted mam podezreni na labirint, motor mi sel tak ztuha ze nesel na miste ani proslapnout,ale vse se zdalo byt ok,tak sme to pres trojku roztlacily,a jak se to rozebehlo tak to prestalo a krasne se to uvolnilo
Datum: 15. února 2009 18:09
 O karter taky nedře,když je jenom v pravým karteru tak je to dobrý,ale jakmile ji dám do drzhýho,biť jenom kousek,už se s ní nedá točit
Datum: 15. února 2009 17:33
 Pod tlakem to asi bude,ono ty kartery nemusej bejt ani u sebe.Stačí když se klikovka dostane do všech třech ložisek a už se neotočí.Mezi karterama je pak díra jak vrata,ale klika nic.
Datum: 15. února 2009 17:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nebo jestli tu kliku nemas kestrane koukni se jestli nedre okarter
Datum: 15. února 2009 17:31
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jesli to neni porad pod tlakem ksobe skus bouchnout trochu zlevy strany a pak z pravy do klikovky a pak to skus jestli to uz jde
Datum: 15. února 2009 17:24
 jakej je rozdíl mezi odrusenou a neodrusenou fajfkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5305
 Odrusena je na nic....beztak to ruseni delaj stary PAL a BRISK i s odrusenou fajfkou.....a hlavne ty novy odruseny fajfky maj priblblej zobacek misto perka a po nekolika vyndanich zacnou vyskakovat ze svicky......to radsi kabel na svicku prisroubovat nez odrusenou fajfku
Datum: 16. února 2009 10:51
 Odrušená fajfka má odpor 5 kiloohmů.
Datum: 16. února 2009 9:39
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 třeba když máš digitální tachometr na mašině tak ho to za běhu motoru ruší, stačí dát odrušenou svíčku nebo fajfku a de to
Datum: 15. února 2009 19:07
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Mas pravdu martine ta neodrusena ti bude rusit ledacos ruzny elektronicky veci....
Datum: 15. února 2009 17:47
 myslim si ze ta neodrusena by mela rusit televizi, radio ....
Datum: 15. února 2009 17:14
 no tak teda sem sundal píst z ojnice (podle standovyho návodu  ) no, a nečekal jsem, že to jehlový ložisko bude inačí, enž má sesa (podle obrázků)... no co se nestalo  cely se rozsypalo... je tam několik válečků s průmerem tak asi 1mm... po stranách tý ojnice jsou takový bronzový "uzávěry" aby to nevypadávalo... těch válečků je tam asi 20(nevím, nebudu to počítat  už to tam enchci znova skládat jak de.il  )... jen mě překvapilo, že to není nějak zajištěný(za komančů to asi tak bylo no).. tak sem se zakecal, že sem zapomněl to, na co jsem se chtěl zeptat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:52
Jméno: Standa
IP: uživatel5305
Datum: 16. února 2009 10:52
Jméno: Marlboro
IP: uživatel5275
 Máš nejspíš jehličkový ložisko bez klece, kroužky jsou tam proti pohybu jehel do stran. Pro montáž potřebuješ např. kousek starýho pístního čepu (široký jako jehly + kroužky dohromady) Čep strčíš do
oka ojnice, naskládáš jehly, nasadíš vymezovací kroužky. Pak píst a nalisuješ do něj čep. Ten kousek čepu co držel jehly ti vyleze druhou sranou pístu ven.
Datum: 16. února 2009 8:41
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 to máš špatný ložisko, z novýho ti jehly nevypadaj
Datum: 15. února 2009 19:09
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ne Hlada má 555 s ojnicí z 21
Datum: 15. února 2009 18:16
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a u babety?? nebo uceho mas jehlovy lozisko me se to tetka stalo u babety se mi taky vysypalo
Datum: 15. února 2009 17:22
 čuzec hoši chci se zeptat, mam babettu 207 a chci se zeptat jestly na to musej být papíry
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 18:36
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 blbost... ano musis mit papiry jak ty tak babetta
Datum: 15. února 2009 18:36
 Jo papiry na ni mit musis,sou udelatelny od 15ti. Jediny na co nepotrebujes papiry sou takový ty motokola s motorem umistenym jakoby na nosiči vzadu
Datum: 15. února 2009 17:02
 Cuzz ... je tu nekdo z Havlickova Brodu? Nebo ze Smolov Lipy atd... jestli by nedal v lete pojezd? Je to naprd jezdit sam.... Mam fichtla....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 20:15
 Dannys ® : ICQ ti tady davat nebudu... napis mi ho na mejl nebo mi dej tvuj mejl.....
Datum: 15. února 2009 20:15
 dystak hod ICQ ja si svoje nepamatuju
Datum: 15. února 2009 18:31
 jj ja sem primo z havlickova brodu tady mam sice dve pet ale kozla mam taky´a ridicak mam tak neni problem v lete za tebou kamkoliv zjet:_)
Datum: 15. února 2009 18:30
 Aha ty si me asi nepochopil ... nemam ridicak jako 60% lidi tohodle pokecu a tudis jezdim jen mezi lipou brodem smolovy atd je tam spousta cest atd ale do humplu fakt ne ...
Datum: 15. února 2009 18:28
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 no takovej kus to zase nejni
Datum: 15. února 2009 18:12
Datum: 15. února 2009 16:27
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 ja sem z humpolce jestli vis kde to je
Datum: 15. února 2009 16:25
Jméno: nwm
IP: uživatel2800
 prosim poradte mi náky jejdnoduchy tuning na upravu motoru ale faktlechkej třeba abi to víc táhl
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 20:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5301
 No to co popisuje ondra je svym zpusobem pravda,ale typuju,ze ma na fiku blbe nastavenej tacháč z kola  Musis tam navolit mensi obvod kola a pak zjistis ze si v podstate jel 80-85,ale o tom sem nechtel mluvit.....Ptal se na jednoduché upravy....tak co ti jiz rekly,motor musi byt ve 100%stavu,takze pokud uz nema tah tak prvnim krokem je GO,nech dat ojnici s jehlovym futrem a nech si snizit hlavu na 5.5ml,dalsim krokem je bezkontaktni zapalovani s rizenym predstihem(SESA ho tu má)....dalsim krokem je primy filtr a trysky hlavní 75 a volnobezna 42-45 ...pak by ti hodne pomohl výfuk,ale jeho konstrukce uz není jednoduchá uprava a tak doporucuji koupit nove koleno a výfuk.....a k tomu vsemu pridej 14 nebo 15 zuby sek.kolecko a mohl by jet az 90km/h ,ale bez toho vyfuku asi ne.....
Datum: 15. února 2009 20:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 15. února 2009 19:06
 zahodit a pořídit lehnu nebo třeba jawku
Datum: 15. února 2009 17:24
Jméno: strejcek.mildis
IP: uživatel1303
 a pak ses probudil ne?
Datum: 15. února 2009 17:13
 já jsem měl jednou mustanga a udělal jsem generáku, nechal jsem snížit hlavu, zkrátil jsem píst, dal jsem pístní kroužky o číslo
větší a aby to pasovalo na píst tak jsem ty konce trochu zbrousil jehlovym pilníčkem a potom jsme jeli s klumama seděli jsme na
tom 4 a jeli jsme na dvojku do kopce a když jsem jel sám tak jsem ztoho vytáhl 110 km/h
Datum: 15. února 2009 16:59
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 v tvym případě bych tou generálkou skončil
Datum: 15. února 2009 16:55
Jméno: M (fichtl.kx.cz)
IP: uživatel1072
 začal bych generálkou motoru
Datum: 15. února 2009 16:34
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Datum: 15. února 2009 16:16
 Dej pred fichtla alepson 10 koni a on ti potom bude lip tahnout!
Datum: 15. února 2009 16:13
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 nasad menší sekundární kolečko
Datum: 15. února 2009 15:51
 Dej vetsi rozetu  to je asi nejjednodussi....
Datum: 15. února 2009 15:48
Jméno: mára
IP: uživatel4933
 tzdar draci mám čz 175/487 a mám problem že kdyš ji nastartuju a mírně přidám přidám plyn tak něco začne klepat mám podezření na primární řeťez ale kdyš jsem ho rozebral zdál se v poho a karter nikde nebyl sedřenej mohlo by to klepat třeba jen tim že je to volný a jaká tam má bejt vůle sim poraťte uš sem kvůli tomu dělal výbrus jak ten kokot pač jsem myslel že klepe píst o válec a ono to mrcha klepe dál.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2009 21:33
 zdar draku ten problem sem mel taky a docela me to stvalo jediny co muzes udelat je ze vymenis soupatko v karburatoru a
pokud mozno za nove a budes mit klid pokud to neprestane vymen celej karbec
Datum: 25. května 2009 21:33
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 a jde to opravdu z motoru? Je taky dost možný zě ti to dělá šoupátko v karburátoru...A to se opravit nedá jedině výměna..
Datum: 22. února 2009 15:57
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 a nebo mozna uz vybehany loziska v karterech, ve kterejch je kliková hridel
Datum: 15. února 2009 19:07
Jméno: mára
IP: uživatel4933
 mno jako kdyb tam někde něco klepalo do karteru ale jen kdyš mírně přidám plyn a kdyš nejni v moc velkým záběru jinak to klepe jen při malejch otáčkách při víšších uš to neklepe teda aspoň doufám ještě sem to moc nevitáčel po tom výbrusu. je to jako kdyby tam bylo něco volnýho nebo nevim jak to popsat klika s válcem je v poho. to vím na 100%.
Datum: 15. února 2009 17:12
 Jak přesně klepe? Mě to děla zajimavy zvuky dokud nezařadím jedničku,protože mě drhne segment startu o o zuby na spojkovem koši,mam na nem dokonce prvni dva zuby vybroušený,takovy vrčení no. Jakmile zařadím je to v poho. Jestli máš podezření na primár tak zhruba tam nekde se to dotýka.
Datum: 15. února 2009 17:00
Jméno: mára
IP: uživatel4933
 to jsem dělal kdyš jsem dával ten novej válec s pístem
Datum: 15. února 2009 15:52
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 vyčisti spalovací prostor v hlavě válce muže bejt moc zakarbonovanej
Datum: 15. února 2009 15:50
Jméno: pavel
IP: uživatel2800
 čau mam dotaz mohl bych vyměnít píst u mustanga se třema kroužkama?jak by to ovlivnilo jízdu?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 17:54
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 no rozhodne bys tam mel vetsi treni a jinak asi mozna trochu vetsi vykon
Datum: 15. února 2009 17:54
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 ods spoda trochu lepší, ve vyších ot. zpomaluje, nemá význam
Datum: 15. února 2009 15:30
 Bude se to vic zahrivat a o malinko vic to potahne ... je to zbytecny
Datum: 15. února 2009 15:26
 ZDAR blázni, měl bych tu pár otázek, tak poporade........ --1-- ani to nepredpokládám, ae nemátě někdo doma malé turbo?? --2-- kde by se dalo malé turbo nebo nějaká náhrada za to sehnat --3-- jakej je váš názor na přeplnovanou 175/477??
jako náhradu za turbo jsem uvažoval třeba o takovejch těch malejch čerpadlech na vrtačku jak prodávaj třeba v baumaxu, ale tam je problém s mazáním, musel by tam asi stabylně kapat olej. "turbo" bych uřčitě chtěl napojit na řetaz, páč s výfukem by to byla opravdu piplačka. Bylo by zajímavé to odladit a zprovoznit. A kyž tak moc nenadávajte....je to jen nápad a nevím jak by to bylo proveditelné...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 18:44
Jméno: motor
IP: uživatel680
 turbo na řetez  30 000 otáček  ale jinak zajímevej nápad prej funguje když do karburátotu foukneš kompresorem ale ten si na zádech asi nepovezeš
Datum: 15. února 2009 18:44
Datum: 15. února 2009 16:53
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 turbo nemá význam u 2t motoru,leda že bys měl přívěru výfuku, vplatí se jazýčkovej ventil,lepší karbec. když tam budeš prát směs pod takem tak ti stejně hodně nespálený směsi uteče vyfukem, bude to víc žrát s minimální zvýšením výkonu
Datum: 15. února 2009 15:09
Jméno: drááák
IP: uživatel4284
 cus draci sháním nekoho kdo dobre rozumi motorum z jawky 21 potreboval bych s nim pokecat a probrat par veci kterym nerozumim na icq moje icq: 399905790 nebo napiste svoje sem ...dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5301
 Ja teda motory nerenovuju,ale GO delam na kšeft   ......napis sem...vic hlav vic vi...
Datum: 15. února 2009 19:19
Jméno: Martin
IP: uživatel5299
 449-624-338, klidně se ptej, já motory renovuju na kšeft takže není problém s čímkoliv poradit
Datum: 15. února 2009 15:23
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 482 442 606 tak se ptej
Datum: 15. února 2009 15:11
 tak se zeptej tady
Datum: 15. února 2009 15:09
Jméno: Pecan
IP: uživatel1226
 cau hele mam dotaz sundal sem riditka z jawa 23 a jak je tam mam nandat spatky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 14:48
 normálně ještě před tim, než je zasuneš do krku, tak si chytni ten "klínek" se šroubem zkrz řinítka a pak je tam strč a utahuj.....
Datum: 15. února 2009 14:48
Jméno: fík
IP: uživatel4284
 uplne stejne jak si je sundal pokud si pamatujes jak si je sundaval tak udelej to same ale pospátku...
Datum: 15. února 2009 14:44
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 cau mam moznost koupit 175 s TP tak se chci zeptat jestly ty papiry jdou nejak ulozit abych nemusel platit pojisteni a dalsi...\r\n pripadne kolik to ulozeni sstoji a kde se to dela jestly na urade nebo kde
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 22:51
Jméno: vlk
IP: uživatel5273
 ja mam 175/356 mam ju s papirama a platim 90 kč za rok a je to rok vyroby 56. ale ta nizka pojistka plati do roku vyroby 1970 to sou naky veterany nebo co.
Datum: 15. února 2009 22:51
 hele musis mit myslim technickou ruceni to ti pak proplatej kdyz to das do depozitu ppak prepsat na tebe a pak to tam soupnout
Datum: 15. února 2009 18:37
 ja mam taky jednu 175 v depozitu, ale myslim že se platí min(ted nevim kolik) a je to pouze na jeden rok!
Datum: 15. února 2009 14:46
 Značky do depozitu, stojí to tušim 150 za půlrok
Datum: 15. února 2009 14:24
 Zdarec mam dotaz da se na pitbike jezdit i na silnici,(jako pred policajtama)ze sem si vsiml ze to nema znacku tak kdesi to muze jezdit normalne jak norm.motorky...dik napiste na:jyx2@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2009 10:09
Jméno: standa
IP: uživatel5305
 promin,ale me se vic zda jako hovadina,ze o tom pitbiku vubec uvazujes  ......a dobre KX se ti zda na 110 cinu silny.....tak co mala ktm 65 a nebo malinka malaguti grizly   davaj si ten pit bijk jak hovno   asi si nebyl na zavodech
Datum: 16. února 2009 10:09
 Srovnávat dvoutaktního vodníka se čyřtaktním vzducháčem i když o pár cc víc, nezlob se ale to je pěkná hovadina
Datum: 16. února 2009 0:12
 tak tak........hlavně kx a podobný motokrosy jsou tak trochu jinde než ty čínský .............
Datum: 15. února 2009 21:12
Jméno: Standa
IP: uživatel5301
Datum: 15. února 2009 19:22
 Nová várka zahrnuje už i vodníky, ale to už není pitbike, mě se nejvíc líběj ty na menších kolech s ležatým motorem, klasika  Jede to moc dobře, zvuk je luxusní
Datum: 15. února 2009 17:08
 ale jo, ja neřikam... asi se to dá, ale ja celkově nemužu vystát čínský výrobky(nejenom motorky i když ty hlavně).... jednou sem si na to taky sedl a trochu to jede, ale ja je prostě namam rád a rád je mít ani nebudu.... ještě ktomu všechno dělaj ve vzduchu a ve 4T .....děs
Datum: 15. února 2009 15:33
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Ik - já bych to nepodceňoval,na 125ccm jsem jel a je to o hubu,ják jsem na tom jel poprvé tak jsem si málem rozbyl hubu,fakt to jede slušně.Každopádně je to lepší,než na poli rozbíjet fichtla.  .A ty motory jsou docela držáky,ale karoserie nic moc,ale když si trochu kutil a vychytáš mouchy tak ti to bude sloužit dobře,ale jak už tady je uvedeno je to spíše Hobby hračka.
Datum: 15. února 2009 15:10
 Jde o přístup k motorce, když to dostane do ruky blbec není pomoci... Je to skvělá věc, když se trochu staráš slouží pořád. Na silnici bohužel, je to prostě jen taková hobby hračka...
Datum: 15. února 2009 14:52
 ještě doplnim, že je to spíš čínská pomsta vhodná zpět do číny, nebo do šrotu......
Datum: 15. února 2009 14:44
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Ne,po veřejných komunikacích ne.Je to vhodné do lesa,polňačky atd.
Datum: 15. února 2009 13:46
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ahoj draci nevim si rady mel jsem rozebranej motor nekolikrat a konecne to vypada ze to tesni ale jak nasteluju spravne prectich tetka mam 1,4 a odtrch 0,4 tak to dela to ze kdyz pridamna neutral plyn tak to strili dovejfuku jako kdyz to fluse za tmi je vydet ohen v kolenu kdyz to fluse a kdyz tam prectich 3 mm tak to jede a nefluse ale nema vmalejch otackach vikon a cukato je to moc velkej prectichale co stim?? kdyz to naspravnej prectich nejede svicku jsem skousel jinou a jiskry to dava pekny
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5301
Datum: 15. února 2009 19:24
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak odtrh na svicce ma byt 0,5 mm nebo vlastne v rzmezi 0,4-0,5 mm...projdem to znova - predstih, odtrh, civka, kondik, kladivka, induc, fajfka, svicka...pred. rikas ze mas, odtrh ma byt 0,45mm cili v rozmezi 0,4-0,5 mm jak svicka, ty veci mas vymeneny jak si psal, zkontroluj fajfku bo estli se ti to negde neukoristuje, kladivka musi krasne ciste na sebe dolihat, zadny puklinky, zabrus to jemnym smirglem...ten predstih nasteluj za chodu apc mas asi uz vylitany stroj a jinak to vetsinou nejde (kupr. vylitana vacka nebo je kriva, magnety v rotoru uz nejsou co byvaly, medeny fotro je vylitany tak se to neda taky dost dobre seridit s suplerou atd atd)...este vymen svicku a zkontroluj bohatost smesi (pokud je moc bohata tak muze blbnout to samy plati i u chudy, toci ale nema silu)...
Datum: 15. února 2009 19:24
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak novej kos taky nepomoh ltak tak tetka uz fakt nevim radeji se pokusim sehnat jinyho fika
Datum: 15. února 2009 17:29
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 inducka je nova 6V kondik jsem taky skousel a nic civka vypada neposkozene jedine ze bych dal jinej celej ten kos
Datum: 15. února 2009 16:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 hups kladivkem to taky neni mam tam novy skusil jsem ten plisek ohnout vic aby vic tlacilo na kovadlinku a je to to sami svicku mam taky gut 0,4 jina nepomohla tak uz fakt nevim ze by to foukalo?? mokry to nikde neni
Datum: 15. února 2009 16:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
 to bude v eletrice.... skus vymenovat jednotlive dily systemem pokus omyl..... a sklepej svicku
Datum: 15. února 2009 14:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 mam pionyra nasavat to nikde nejspis nebude ani pod guferem zapalko jsem skousel otocit uplne nakonec protihodinam a pomohloto na neutral tocil pekne ale moc dobre nejede pri malejch otackach cukal a moc netahnul prectich byl 3 mm jenze to je proste moc zachvili pujdu skusit to kladivko
Datum: 15. února 2009 13:03
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 jestli máš fichtla 20-23 tak povol zapálko a natoč ho na doraz k přepážce u řetězu,kadivka natav tak na 0,5 mm nakopni to a na neutrál dej plnej a jestli bude vynechávat tak dej o chlup menší odtrh a až nebude vynechávat tak je nastaveno, nebo ti přisává kolem gufer nebo pod válcem
Datum: 15. února 2009 12:20
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo a nemuze to bejt kladivkem ze nedostatecne tlaci??? to jediny me este napada proste to na spravnej prectich nestiha podpalovat a strilito dovejfuku
Datum: 15. února 2009 12:09
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 záleží co máš za mašinu, motor z kejvy to má jiný než fichtl
Datum: 15. února 2009 12:08
 Hoši,existuje nějakej měnič z 6V na 12V??
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2009 21:55
 já vim jen že je ,,zdvojovač'' - někde to mám v knize, ale na netu to bude určitě taky
Datum: 19. února 2009 21:55
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Když si ho vyrobíš, tak klidně s jakýmkoli výkonem... jsou na to speciální integrované obvody... Ale potíž je že jsou spíš určený na 12V aby měnili třeba na 230V. Ale když to uděláš z diskretnich součástek, tak to bude chodit klidně od 1,5V
Datum: 15. února 2009 19:18
Jméno: luke
IP: uživatel4456
 existuje ale je to jenom na male vykony....vic nevim
Datum: 15. února 2009 12:37
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 na moto-prodejna.cz ho mají v sadě 12V blinkrů na Simsona, takže ho asi určitě seženeš i sólo
Datum: 15. února 2009 12:25
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Zdar draci,nevíte kde bych sehnal,nebo čím bych mohl nahradit tyčinky v pantech u prsíček u pařeza???Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 11:43
Jméno: jurous
IP: uživatel1696
 nevedel kam to zaradit, kolik ma pincek otacek za min presne?? dik!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 19:17
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pri 13z sekundarku a origo primarnim kolecku (14z, ne to 9z), cili seriovy fik se seriovou rozetou, sekundarkem a primarem je co rychlost pri zarazeny trojce tak krat sto a mas otacky...cili pokud jedes 70 tak ma 7000ot/min...je to od typu 20 pac to sou stejny motory az po mustafa, 05 mely posunutou dvojku a trojku newim, parezy uz sou nejak mimo...
Datum: 15. února 2009 19:17
 Ale musíš mít třetí převodovej stupěn 1:1 . Já teda nevim, ale myslim že to nemají všechny fichtli, myslim že to má jen 23.
Datum: 15. února 2009 15:06
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Pri 13z sekundáre a zaradenej trojke - otáčky=rýchlosť (v km/h)*100 Teda aspoň myslím...
Datum: 15. února 2009 14:09
 při 6500 maj maximální výkon, ale točit budou rozhodně víc, z kopce určitě...
Datum: 15. února 2009 13:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5297
 toceji víc.....hlavne z kopce
Datum: 15. února 2009 13:21
Jméno: luke
IP: uživatel4456
 presne tak v papirech je 6500 ale malo kterej to bude tocit
Datum: 15. února 2009 12:38
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 v manualu je psano 6500 ale zalezi na tom jak uz mas ochozeny loziska a takovi detaily
Datum: 15. února 2009 11:27
Datum: 15. února 2009 11:24
Jméno: vojta
IP: uživatel1696
 Prosim nevite kolik se plati za STK na pincka?? Dik!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 15:12
 jo jo tak nak to je
Datum: 15. února 2009 15:12
Jméno: lada
IP: uživatel5296
 250 nebo 300 kč a je to na 4 roky
Datum: 15. února 2009 11:44
Jméno: vojta
IP: uživatel1696
 prosim nevite kolik se plati za autoskolu na pincka? dik!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2009 12:49
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 404 260 352
Datum: 15. února 2009 12:49
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 To jo chces mi rict ze bydlis v okoli? od kat si?
Datum: 15. února 2009 12:48
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no ty blaho on je tu v okoli i nejakej fichtlar to mi ho vyndej...najare si dame negdy scuka ne? dej mi icq
Datum: 15. února 2009 12:44
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 Rácovice najdi si na mapach
Datum: 15. února 2009 12:40
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 VRácovicích mezi Jemnici a Mor. Budejovicemi
Datum: 15. února 2009 12:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 Vojto gde presne bydlis?
Datum: 15. února 2009 12:37
Jméno: Vojta-Pekelny Satan
IP: uživatel1696
 ted sem si zistil ze par kilaku od meho bydliste v Dacicich se dela nejak za 2500Kc levné co??
Datum: 15. února 2009 12:19
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Tak to máte levné,u nás v Opavě je řidičák na A1 v průměru za 4500,-.
Datum: 15. února 2009 12:15
Jméno: fichtlar
IP: uživatel289
 to je a1 a ja sem platil 3850 ale neni to vsude stejny
Datum: 15. února 2009 11:28
|



|