Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus lidi nevíte náhodou jestli je nějaká časová lhůta na dokončení převodu motocyklu když se nachází v polopřevodu( je odhlášený u majitele a já ho ještě nemám přihlášený na sebe). Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 21:43
 Já mám motorku od podzima a pořád ji nemám přihlášenou. Je odhlášená na předminulýho majtele. BO: V kupní smlouvě může být napsaný cokoliv a na platnosti zákonů to nic nemění.
Datum: 04. března 2009 21:43
 jo sice se řiká 10 dní taky sem to slyšel ale v kupní smlouvě je napsáno že můžeš jezdit na odhlášený 30 dnů tak nevim ale já sem koupil papíry a už je mám tak 3 měsíce doma a sou odhlášený od roku 2005 snads se mě to povede přilhásit
Datum: 04. března 2009 19:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 oficialně bys to měl přihlásit do deseti pracovních dnů, ale jestli to přihlásíš dýl, je těm na uřadě jedno. Otázka ovšem je, co by na to povídali policajti, kdyby tě po této lhůtě chytili......
Datum: 04. března 2009 18:50
 Já to právě řešim taky...! Někde řiká 10 dní někdo něco jinýho...ale vim o klukách co přihlašovali motorky po mesíci a nic se nedělo...! Snad to neni tak zlý...když si třeba koupim bouranou motorku jak by mi prošla evidenčkou nebo STKáčkem.....musim ji opravit a pak teprve tohle udělat a přihlásit..! Nebo veterán...shnilej....! Snad někdo z vyšších postů taky myslí občas,.....! (ale pochybuju....)
Datum: 04. března 2009 18:21
 No mělo by se to přihlásit do 30dní ale já na sebe dohlásil auto po roce a půl a taky se nic nestalo
Datum: 04. března 2009 17:46
Jméno: pavel
IP: uživatel2800
 lidi když utahuju nebo povoluju řetěs tak jak je tam ten 10 šroubek no tam mi to nejde utahovat ani nehe lízt zpátky co stim je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 16:06
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 a nebo nemáš povolenou matku u toho šroubku, ale to by šel aspoň povolit, ztěžka, ale šel
Datum: 04. března 2009 16:06
Jméno: Milhaus 350
IP: uživatel5433
 Ahoj jsou dvě možnosti 1. buď nemáš povolenou tu osyčku která jde skrz zadní kolo + rozetu a nebo 2.máš strhanej závit
Datum: 04. března 2009 16:01
Jméno: tula
IP: uživatel4888
 mas strhanej zavit na sroubku nebo na ty matce!!
Datum: 04. března 2009 15:57
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Ty kráso,tak to jsem nezažil,na bazoš.cz týpek prodává pozadí tachometru na fika,to co se na stránkách jawa 50 dá stáhnout.Ale kdyby to prodával za pár korun,ale za 40,- se mi zdá opravdu hodně.Takové vychcance mám opravdu rád,ty bych na internet vůbec nepouštěl  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 15:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5432
Datum: 04. března 2009 15:34
Jméno: zas ja:-D
IP: uživatel764
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2473.html sly by aj na fika??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 19:27
 pokud nebo moc tvrde pruzeni a pokud ti vyjde vyskove + nebude ti skrtat o kolo tak proc ne...ale myslim ze bude proste tvrda...
Datum: 04. března 2009 19:27
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Nevím to na 100%,ale já mysím,že jo,já jsem kupoval z 640,ale ty odkryté a na mustanga mi to sedlo normálně.
Datum: 04. března 2009 15:23
 zdarec.. chci se zeptat, když má spojkovej koš osmici, tak to je něco ohlího na tom koši, nebo ta tyčka na který to drží? co tam může bejt zničenýho? jo, a jak se ta osmica může udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 15:10
 sem kokot  zase sem zapoměl připsat, žeje to u 175.. jo, jinak matku sem tam povolenou měl, můhlo to taky způsobit?
Datum: 04. března 2009 15:10
Jméno: Standa
IP: uživatel5432
 pokud myslis spojkáč u fichtla,tak kdyz se povolí a jezdi se s tim ,tak se skroutí.............obcas to jde porovnat a snejtovat,ale ve vetsine pripadu je to na vyhozeni.....
Datum: 04. března 2009 14:29
 http://www.sesa-moto.cz/pokec/ že by náhradní pokec ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 18:54
 wooow tak o tom sem taky nevedel
Datum: 04. března 2009 18:54
Jméno: Standa
IP: uživatel5432
Datum: 04. března 2009 14:31
Datum: 04. března 2009 14:26
 4us,udělal jsem Go,no a když jsem utahl sekundární kolečko matkou,tak zadní kolo skoro ani nelze otáčet,je to tím,že je tam nový gufero??Ď
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 19:21
 ano utahnout aby neprokluzovalo sekundarko a zajistit tim pliskem...pokud to utahnes a pak se to cely nechce tocit tak je negde chyba! prevodovka, zarazeny kvalt atd...
Datum: 04. března 2009 19:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5432
 velký kulový....ma se to utahnout na krev a zajistit povoleni matice tim pliskem........
Datum: 04. března 2009 15:35
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 uz vim cim to je,ja jsem to hlupak utahl,ale jenom utahl a ono se tam ma to lehce utahnout a pak zajistit
Datum: 04. března 2009 15:04
 pravdu mate oba - je tam jak rozperka (na vymezeni vzdalenosti) tak i pojistka, kerym se ta maticka zajisti (ohne se), delala se kruhova, ted sem se setkal i s takovou 6cipou...jinak pokud nejde otacet sekundarkem tak mas bud zarazeny kvalt (vraz tam neutral, pak se to musi tocit) nebo je neco blbe v prevodovce...to gufero nesmi mit moc namackle na lozisku, to same jak na guferu u klikovky, gdyz je az na lozisku a dre se o nej tak se to pak nchce tocit a gdyz se roztoci tak se spali...
Datum: 04. března 2009 14:50
 ne podlozka ale takovej vymezovaci krouzek
Datum: 04. března 2009 14:12
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ne,pod tou matkou u sekundarka je takej plisek a ten tam je proto abys tu matku utahl jenom tak aby slo otocit bez problemu to ozubeny kolo a tim pliskem po zohnuti bys to zajistil aby se to nevysroubovalo.jo a pod tim sekundarkem má byt eště podložka esi ju tam máš
Datum: 04. března 2009 13:57
 čus,viděli jste tady někdy v poslední době :VACKU:?? Toho jsem taky už hooodně dlouho neviděl na pokecu a ani na chatu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 13:49
Jméno: pedros18
IP: uživatel5429
Posl.aktualizace: 04. března 2009 7:44
 Ahoj seso prosim te nemohl bys sem přidat zadni světlo komplet na 250 kývačku.Moc dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 15:23
 no tak dobre do pozitri je tu,,,,sesa
Datum: 04. března 2009 15:23
Jméno: Standa
IP: uživatel5432
 ty vole,do 5-ti minut ti jich najdu 10 po vsech e-shopech....!!!!
Datum: 04. března 2009 14:40
Jméno: Fojtoslav
IP: uživatel764
 myslel do shopu
Datum: 04. března 2009 13:40
 jako do novinek?
Datum: 04. března 2009 11:42
 čau seso pisu jenom ze mas v tech novinkach chybu a cepu na rozetu mas tam prehozeny popisy! zatim zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 12:03
 uz opraveno,,dik
Datum: 04. března 2009 12:03
 Taky sem si všiml....ale co....!
Datum: 03. března 2009 22:28
 Tady je ta barva hammerite:Rychleschnoucí email k nátěrům kovů chránící před korozí
Vlastnosti:
přímo na zrezivělý kov bez použití základové barvy a
rychleschnoucí,
stačí 2 vrstvy
na povrchu vytváří vodě odolnou bariéru
dodává se ve dvou provedeních povrchu: kladívkovém a hladkém
Použití:
všechny kovové předměty a plochy
(v případě nátěru barevných kovů nutné použít základovou barvu)...Můžu to dát na ráfky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 11:36
 A kolik jsi daval vrstev? Zatim nee, moc na ni nespecham
Datum: 04. března 2009 11:36
 Mimochodem...?  Přišla ti už hlava....?
Datum: 04. března 2009 11:09
 Na mustanga ti musí tačit 7 deci už hotový směsy....! Takže barva + ředitdlo + tužidlo = 7 dc. Stříkal jsem ho už dvakrát.....! Ale to je jedno..  Ale dva litry od všeho..to je sakra dost...!
Datum: 04. března 2009 11:08
 No rikal jsem si ze je lepsi kdyz mi zustane nez kdyz budu mit malo  . Zakladovku urcite spotrebuji vsechnu, spis mi zustane ta vrchni.
Datum: 04. března 2009 10:21
Jméno: Standa
IP: uživatel5430
 Hammerite je hnusnej,kup neco lepsiho..........
Datum: 04. března 2009 10:19
Datum: 04. března 2009 10:12
 hammerite nepouzivej, ted jsem se hodne zajimal o barvy protoze renovuju mustanga. Hammerite ti vytvrdne a pak se loupe, a co je nejhorsi bere sebou i "platy" kovu. Jestli ti muzu poradit tak barvu U 2065 Pragopur, je to vcelku slusna specialka a micha se to na prani zakaznika. Musis si k tomu poridit jeste tuzidlo a zakladovku S2300 - EPOLEX + tuzidlo. Vcera mi to prislo objednal jsem vse po dlou litrech a cena byla lehce prez 2000 kc. Da se rici ze nic odolnejsiho co by se nemuselo vypalovat neexistuje.
Datum: 04. března 2009 6:53
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čau co se stane když mam promáčklou indučku tak asi o 1cm promáčklou od držaku mam koupin novou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 11:57
 jasny to poznas za jizdy...pokud nejede vubec (a zavada je vylucovaci metodou jedine v indukcce) nebo skyta tak koupit novou...pokud je to jakoby jen obal a na funkci to zatim nema vliv tak jezdit s tim dal...driv nebo pozdeji ale stejnak budes potrebovat novou zvlaste pokud si neodstranil zavadu kera zpusobila promacklinu (naradi, spatne upevnena, nejaky kamen od kola pokud nemas prsicka atd) pac 1 cm uz je docela blizko vinuti neni-li rovnou uz v nem...
Datum: 04. března 2009 11:57
 jestli funguje tak bych to neřešil
Datum: 03. března 2009 20:51
Jméno: milan
IP: uživatel5428
 Dobrý den, měl bych otázku, na mojí ojnici jsem našel drobný zásek. Myslíte, že takovéto drobné záseky na ojnici vadí? Četl jsem totiž, že se ojnice v místě záseku potom může zlomit. Dík za každou odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 11:53
 tak samozrejme to vadi, zalezi jak je hluboky...bych nic neriskoval a dal tam radejc novou nebo bych minimalne snizil predstih at nema sklony ke klepani, to pak ji rychle...sak s tim zkus zatim jezdit a pak se mrkni po case jak se to vyviji ale za me bych dal novou...
Datum: 04. března 2009 11:53
 Každá nerovnost je potencionální vrub způsobující koncentraci napětí a možnost šíření vlasové trhliny a unávového lomu nebo při velkým zatížení trhnutí najednou....  Ale dva drobné záseky.....neřešil bych...!
Datum: 03. března 2009 22:28
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čau mam doma rozdělanýho pionyra a nevím co mam viměnit jestli by někdo poradil jesli mam tomu udělat vybrus nebo něco jiného.......
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 11:50
 presne to jak rikaj ostatni...to musis vedet sam...pokud ti vyskakovali rychsloti - zkontroluj automat popr. ozubeni automatu a vymen pruzinky...pokud ti zvonila klika tak na repasi...pokud ti "jen" tekl olej tak pretesnis a vizualne zkontrolovat ostatni dily...ten vybrus to udelej az to budes mit zas cely smontovany pac valec neni tak narocny na cas sundat jak rozpulit cely motor i gdyz i puleni se da stihnout docela rychle gdyz mas nastroje a trochu zkusenosti...zkontroluj spojku jak sou sjety lamely, jak tlusty jsou zoubky na mezilamele popr. vymen jinak u spojky plati to samy jako u valce, vypustis olej, sundas dekl a ses u ni, dale bych preventivne dal nove loziska pokud litas na mene kvalitni olej nebo uz tam jsou nejaky patek, gufera jsou jasna...chce to mit cas si nad tim sednout a cely si to projet jestli tam neco nevycuhuje jak pul prdele z krovi...
Datum: 04. března 2009 11:50
 Tak když už to máš rozdělaný tak vyměň ložiska a gufera a zkontroluj převodovku na nějaký velký poškození který zjistíš sám (velký opotřebování, ulomený zuby). Tohle bych udělal abys to nemusel za chvíli zase půlit. Válec můžeš sundat téměř kdykoli abys ho dal na výbrus, to je hned.
Datum: 04. března 2009 7:26
 sry že to tak řeknu.. ale tohle je fakt blbý dotaz.. jako my nemužem vědět co s tím je.. není nějaké pravidlo co je vždycky nutné vyměnit.. to jako se nedá říct.. podle toho co s tím je.. podle toho vyměňuj díly...
Datum: 03. března 2009 20:41
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 Zdravím.Chci se zeptat od kolika let se smí řídit pionýr a také simson S51 enduro????????
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 11:45
 spada uz pod A1 diky vyssi konstrukcni rychlosti = od 16 let...jinak nekeri to tak delaj ze pri STK ti to prepisou, zalezi jak se s nima domluvis, jakej maj den, jak moc sou zasadovi ci jak je podmaznes mas-li na to...gdyz se s nima zkusis nejak domluvit (tim nemyslim ze je zacnes podmazavat) tak za pokus o domluvu nic nedas...zkus, uvidis
Datum: 04. března 2009 11:45
 16 let pokud v TP je konstrukcni rychlost 65
Datum: 03. března 2009 20:44
 no jde o to, co má napsáno v techničáku... v origo techničáku na mojí 555 sem měl 55 km/h maximálku ale když sem to přehlásil, tak mi napsali maximálku 45km/h - takže řiditelné od 15-ti, ale u simsona nevím, ale osobně bych řekl že tam taky budou při přehlášení psát 45
Datum: 03. března 2009 20:28
Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar draci mám nabídku mít jawa typ 356 kejvačka obsah 175.potřebuju od váz klady zápory jestli je to dobrý moto a tak jaký máte s ní zkušenosti.je v origo stavu a dost zachovalá 500kč mi přijde docela málo díky moc zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 9:32
 Jestli ji nechceš tak já bych ji bral, za 500Kč je to nádhernej obchod.
Datum: 04. března 2009 9:32
 Neváhej a ber!
Datum: 03. března 2009 23:25
 Takovou motorku za 500Kč?????Děláš si prdel?Ty ji ještě nemáš doma?Tohle mi někdo nabídnout tak ji mam doma dřív než dokončí otázku.Já sem kupoval samotnej motor ze 175/356 za 600Kč
Datum: 03. března 2009 20:55
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 03. března 2009 20:34
Jméno: Drak
IP: uživatel5427
 Zdravím všechny draky.Chci se zeptat jestli motorový olej cross plná syntetika za 375 Kč 1 litr jestli se to dá už jako dobrý olej do simsona S51 enduro.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 7:28
 Přesně tak, to je zbytečně drahý. Mogul TSF nebo Motul 510-polosyntetika litr za 200,- bohatě stačí
Datum: 04. března 2009 7:28
 Ahoj, ten drahý olej je dobrý pro vysokootáčkové motory. V Simsonu se nestačí spálit a bude zanášet motor a výfuk. Já mám 15 let starou Babettu 210, která točí max. 5000 ot/min a používám polosyntetiku Shell Advanced Scooter pro dvoutakty 1:40 (půl litr za 99,-Kč u benzínek Shell). Tuto zimu jsem dělal GO, a udivilo mne, že motor i výfuk naprosto bez karbonu, jen trochu tmavé mastnoty, na kterou stačil hadr namočený v benzínu. Pokud nemáš mašinu, která točí 8 tis otáček, pak je takový drahý olej naprosto zbytečný.
Datum: 03. března 2009 23:35
 no pokud si do toho až doteď lil m2t nebo něco takového a teď do toho navalíš plnou syntetiku.. tak daleko nedojedeš.. a taky nevím jestli takový olej vydrží gufera... vím že třeba s olejem husquarna se to absolutně nesnáší.. z gufer zbyde jneom taková měkká sr*čka.. takže fakt nevím.. ale pokud máš udělaný motor a máš v něm nějaké lepší gufera.. tak by snad problém být neměl
Datum: 03. března 2009 20:21
Jméno: Joxa
IP: uživatel5425
 Čau, myslíte si že můžu dat na rafek barvu hammerite. Neseškrabe se nebo něco podobného po chvíli ježdění
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2009 22:12
 Ta barva je dobrá když připravýš dobře podklad tak ti vydrží. Nemusí se dávat pod ní základovka, ale když nabarvíš
základovkou tak je to prej lepší. Tyto barvy se nanášej i na zrezlý povrch oškrábaný a vojebaný dráťákem. Podobná barva
je Alkyton.
Datum: 06. března 2009 22:12
 čus hoši na technickou asi budu potřebovat parkovačku co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2009 15:38
Jméno: ZexTrY
IP: uživatel3552
 Jojo... taky mi to kontrolovali
Datum: 04. března 2009 15:38
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 me to fungovat muselo!
Datum: 03. března 2009 20:03
 jo sry myslim u čz 477 .. n myslim parkovací (obrysový) světlo ve předu 2W žarovka ..  pravě si myslim že na motorce celkove neni parkovačka tak nutna
Datum: 03. března 2009 19:49
 pokud máš na mysli brzdové světlo.. tak si nejsem jistý.. pokud jde o pionýra.. tak si myslím že není nutno.. třeba 555 ho nemá.. a prošel jsem bez ztráty květinky
Datum: 03. března 2009 19:40
|



|