česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1856  1857  1858  1859  1860  1861  1862  1863  1864  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: NKPMK      E-mail:      IP: uživatel1194    
Zdary! Přijeďte se mrknout 4.4. 2009 na otevření sezóny do Nezvěstic! http://www.NKPMK.wz.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: salosek05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarvim,chtěl jsem se zeptat jestli tady na kramku je nebo bude azbestová šňůra? nemůžu ji nikde najít.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: matezz      IP: uživatel5501    
v kamnářství a nebo v železážství (já si jí vymotal z dvířek starejch kamen a rdžela celou sezónu)
 
 
Datum: 13. března 2009 11:53
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo treba se davalo este technicky konopi, tim se napriklad utesnujou radiatory, ale vydrzi to tam mozna este min nez klasicky spagat...
 
 
Datum: 11. března 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tu uz sem tu dlouho nevidel, prakticky tam muzes dat treba spagat namoceny v oleji (jednou ti tam ale blafne a moc dlouho to tam nevydrzi) a nebo se tam davaly spagaty na utesnovani peci (mel sem ale po pul roce uz sem ji tam nenasel :-D)...jinak azbestovou snuru treba v mototechne prodavat nemuzou (diky EU a normam) ale jelikoz byla za totace dobre rozsirena jako treba na utesneni tak ji najdes v gdejaky dilne nebo sklepe...
 
 
Datum: 11. března 2009 20:46
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel4610    
Zdar draci jaky je rozíl mezi 6V a 8V cívkou?? Chtěl bych vědět jestli nevadí že mám na své Jawě 20 6Vcívku. Předem díky za odpověď a mějte se!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
8V má větší odpor a indukčnost.
 
 
Datum: 11. března 2009 20:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlrider      IP: uživatel2942    
ne nevadé to ale s 8 to líb startuje celkově je to lepší
 
 
Datum: 11. března 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
ZDARmam dota zakupil sem si novu bateriu do motorky a mam ji suchou dostal sme k tomu elektrolit a ma ho tam nalít a potom zase vybít baterku a znovu nabít prosím na poradte? PREDEM DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
precti si navod k pouziti driv se to dalo tak zes nalil elektrolit nechals to dva dny v klidu nabyl vybil a na bil to vybijeni je lepsi v tom ze ta baterka pak lip drzi
 
 
Datum: 11. března 2009 22:30
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Jak tam naliješ elektrolit, tak vznikne reakce mezi elektrolitem a destičkami v baterce....tzn...batzerka se nabije okolo 7.5V a hnej jí mužeš použít.
 
 
Datum: 11. března 2009 19:09
 
 
 
 
Jméno: moly      IP: uživatel1913    
Zdrc,,,,mam dotaz pro frikulina...nemáš v Pc nebo někde na netu víc fotek svýho fichtla?..rád bych se podival..:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel3529    
Tjn ..:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 9:20
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ono to stejně nepojede....! Ale že si sám pokecám ve tři čtvrtě na jednu co....? :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 0:45
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak EVO 5 odtajňuju postupně jen pár lidem...:-) I když je to spíš veřejný tajemství...:-D protože sem hrozně ukecanej....:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 0:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já pořád zvažuju jestli udělám stránky...ale sám to neumím a nikoho se mi otravovat nechce.....! :-) Nehledě na to že bych měl rád kontrolu nad tim co se kam přidá a co se k tomu napíše a na to nemám moc čas....:-)
 
 
Datum: 12. března 2009 0:18
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Checkni http://www.fichtl-klub.cz v sekci fotogalerie je spousta fotek ze závodů....:-) (napínal sem tě co...? :-) )
 
 
Datum: 12. března 2009 0:17
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
Tu sem už viděl...:-(.....
 
 
Datum: 11. března 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v PC jich mám samozřejmě moc...! Na netu mám jen tuhle...což je loňskej model...! http://www.jawa50zavody-foto.wz.cz/Upravy%20pro%20silnicni%20zavody/target2.html
 
 
Datum: 11. března 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
čau draci dá se nějak vypočítat z objemu nebo rozměrů trubky u tlumičů do které se leje tlumičový olej kolik se tam toho oleje má lít?díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Typ R nevim ale taky mám ve fichtlovi NGK a nemužu si stěžovat.
 
 
Datum: 11. března 2009 19:13
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
jo a ještě pude tato svíčka do fíka? http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-b7hs/ dík za rady
 
 
Datum: 11. března 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Čau borci, chci si upravit válec, a neco jsem si narychlo nakreslil v kedu, tu odkaz ,, http://uloz.to/1443772/Obraz026.jpg ,, chci slišet váš názor jesli by to mohlo fungovat, je to opravdu narychlo kreslené a ještě mi dlouho potrvá než dojdu k nějákému závěru co vy na to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: deda1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez cementu..... okopírovany takže se nemusíš ptát jestli to pojede
 
 
Datum: 11. března 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
zelené čáry - znamenají obrys válce.......cervené čáry pist ve spodku.........modré čáry pist na vrchu.......černé čáry obrys vložky........a to divné nahoře to je domek nad kterým bude klapka
 
 
Datum: 11. března 2009 18:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
nápodobně, snad jen to, že chce udělat přepoušťák přes píst či co, ale jinak se z toho moc vyčíst nedá...
 
 
Datum: 11. března 2009 18:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5478    
vubec sem to nepochopil
 
 
Datum: 11. března 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
a je to uprava na mustafa.
 
 
Datum: 11. března 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel289    
cus draci potreboval bych nakou dobrou stranku kde muzu koupit sportovni vzduchovej filtr prosim dejte mi sem naky odkazi diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: dancic ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.bolder.cz/nahradni-dily/motor-a-soucastky-k-motoru/high-quality-vzduchovy-filtr-40.html stačí jen udělat přírubu.. je dost velký sic.. ale zato vrchní molitan je sndávatelný a pratelný.. a za tu cenu.. a kvalitka je gut ;-)
 
 
Datum: 11. března 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
www.scootland.cz
 
 
Datum: 11. března 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: MOOLY      E-mail:      IP: uživatel1913    
Já doma jeden mám...mam k němu udělanou přírubu...za 200 je tvůj..pokud ho chceš písni na meil..
 
 
Datum: 11. března 2009 18:04
 
 
 
 
Jméno: brody ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec tak jsem se pustil do oživení mustanga goldena. Měl jsem problém s řazením šla jen 1. Půlil jsem motor a zjistil že řadící automat je nějaký pošahaný tak jsem ho vyměnil. Ted už to řadí v poho 1,2,3 ale problém je v tom že na 1 to jede dobře ale jak zařadím 2 tak jde výkon do ........ 3 dělá to samý. Motor by měl být po výbrusu akorát cca 10 let stál. Myslíte že by na to mohl mít vliv nedostatek benzínu? páč když jsem přeplavil karbec a měl jsem špatný předstih tak svíčka nebyla vůbec mokrá mělo by to přece benzín nasát.Po seštelování předstihu chytá v poho. Nevíte někdo co by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5486    
kdyz mas na vsechno odpoved,tak asi i sam prijdes na to proc ti to dela..........
 
 
Datum: 11. března 2009 22:15
 
 
 
 
Jméno: brody ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karbec jsem čistil. kdyby byly ztvrdlý gufera tak by to přisávalo falešný vzduch tím pádem by to nechytlo a nebo by to chcalo olej z výfuku
 
 
Datum: 11. března 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
skus vycistit karbec a ....no...ono 10 let neni moc,ale mohli ti stvrdnout gufera
 
 
Datum: 11. března 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Mc´s Klozr      IP: uživatel5483    
CS borci... rozhodl sem se překroužkovat fekála...vymenil sem kroužky...zaddělal valec s hlavou..ale nechce naskočit...jiskru to hází..při roztlaceni se to snaži chytit ale nechytne plz poradte...diks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 3:17
 
 
 
 
Jméno: dunco371      E-mail:      IP: uživatel5488    
Ked jejich rady zlihali a motor stale nechce naskocit mozes ho k tomu prinutit . vymontuj sviecku daj pred valec ruku a ked ti bude do ruky narazat vzduch tak je dobre .Vezmi si injekcnu striekacku a daj do valca trochu benzinu Piest musi zavierat vifuk inak je zbitocne zasrobuj sviecku zapoj vsetko ako ma bit a po kazdych 10 kopov daj do nasavania trochu benzinu ked budes pocut vybuchy ako by chcel motor nastartovat tak je dobre musis hladat pricinu v karburatore tak skus precistit trisky , viacej vitiahnut ihlu pre bohatsiu zmes a podobne ked sa posnazis za den sa mozes vozit
 
 
Datum: 12. března 2009 3:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak bacha! pokud das novy krouzky tak bude mit sice vetsi kompresi (zalezi jak vybehany krouzky si tam mel) ale na pace se to malogdy projevi, to znamena ze ti blby padly v zamcich, ted ti drou ve valci a delaj ti tam mozna rejhy jak prase! bejt tebou tak zas vyndam valec, kouknu do nej estli se poskodila vlozka a prekontrolovat krouzky...je mozny ze si otocil pist (pokud si nevyndaval pist z ojnice tak tohle pada) nebo si nasadil obracene valec (ale blbec nejses)...pokud ti jakoby negde fouka tak si zkrivil hlavu pri dotahovani (vzdy utahovat a povolovat krizem a pomalocuku o pul otacky)...pokud si s elektrikou nemanipuloval tak to tez pada, jinak je to jasny seridit...a nebo ti to negde netesni a prisava ti to falesnej vzduch (oba konce kolena sani znova pretesnit popr. zabrousit dosedaci plochu na smirglu polozene na rovne desce)...ale nejvic je pravdepodobne spatne zasazeni krouzku (nebo prasknuti ale to by zas nemelo takovou kompresi ma-li to kompresi a ne treni ve valci)...jinak krouzky se zajizdej tak par km nez si to malinko sedne tak pomalinku ze zacatku a pak uz normalne jezdi...
 
 
Datum: 11. března 2009 19:14
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
až si ty kroužky sednou tak to pujde zase líp
 
 
Datum: 11. března 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
že to jde našlapovat ztuha to je dobře novy kroužky maj větší tření. jakej poměr mažeš ? a možná by stálo zato kouknout, jestli ti nepodfukuje hlava
 
 
Datum: 11. března 2009 18:30
 
 
 
 
Jméno: Mc´s Klozr      IP: uživatel5483    
motor normalne behal..ale zdá se mi že to jde naslapovat vice ztuha... :-(
 
 
Datum: 11. března 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
tak jistota je jistotoa a náhoda je blbec :-D
 
 
Datum: 11. března 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ten předstih, odtrh, karbec-to je takovéé nejpravděpodobnější, ale když měnil pouze koružky, tak s tim snad nic nedělal, a jestli ten motor normálně běhal, tak by to mělo byt ok
 
 
Datum: 11. března 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a motor se jinak točí normálně lehce?? Kroužky v zamkách máš??..... pak ještě jestli máš všechno dobře přetěsněný a pořádně křížem dotáhléé.....předtim běhal ten motor dobře?
 
 
Datum: 11. března 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
kouknul bych na předstih, odtrh a zkontroluj karburator jestli neni zasvinenej
 
 
Datum: 11. března 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Drarec je to zase spíš pro Chonga: Už dřív se tady Koni ptal že když dá místo 6V žárovky 12V tak se akorat sníží proud a nic víc. A tak by mě zajímalo jestli to teda má nějakej význam, jako jestli to bude hlavně víc svítit nebo to bude pořád stejný odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Ano, jak píše Steve, přesně tak. Že to přináší určité výhody je důkazem to že dnes již motorová vozidla jiné napětí než 12V nemají (samozřejmě pro hnidopichy krom náklaďáků, ty mají 24V)
 
 
Datum: 11. března 2009 19:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyznam to ma ze prevedes palubni napeti z 6V na 12V (je to zaklad pro upravy elektrovyzbroje), proud se snizi ale jelikoz vykon zustava stejny tak vykon (svetlo, prace spotrebicu) bude stale stejna...jen se ti zvysi 2X napeti a 2X snizi proud takze treba budou mensi ztraty v kabelech a budou se min hrat (zvlaste pokud si tam dal kabel s o dost mensi prumer kabelu)...takze teoreticky by to melo byt o malinko lepsi ale praxe zustava uplne stejna jak u 6V...
 
 
Datum: 11. března 2009 19:07
 
 
 
 
Jméno: pouchaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Význam to nemá.... je to kravina.
 
 
Datum: 11. března 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Sten      IP: uživatel5481    
Zdarec lidi, mam ČZ 125/476 jakej olej a poměr do benzínu by ste mi doporučili? Někdo řiká olej do motorovejch pil, jinej na něj nadává. Nechci aby moc kouřila ale zase jí nechci zadřít DÍKY MOC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:30 M2t jako do každý Jawy a Čz.
 
 
Datum: 11. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
červenej Stihl se do motorovky ředí 1:50, takže když budeš dávat 1:40 (to je mimochodem tak jak se má podle příručky) tak by jsi zadřít neměl, ten olej maže jak divej, ale z vlastní zkušenosti vím, že se rychleji usazuje na dně nádrže, takže před každou jízdou není od věci zakvrdlat s nádrží, já to tak dělám preventivně i Tryskem M2t a zadřeno nemám
 
 
Datum: 11. března 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: Sten      IP: uživatel5481    
Třeba STIHL? Je takovej červenej. V mototechně mi řekli že už měli několik motorů po tomhle oleji zadřenejch, ale zase křoviňáky apod maj docela otáčky tak fakt nwm. Dík za radu
 
 
Datum: 11. března 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: Sten      IP: uživatel5481    
Třeba STIHL? Je takovej červenej. V mototechně mi řekli že už měli několik motorů po tomhle oleji zadřenejch, ale zase křoviňáky apod maj docela otáčky tak fakt nwm. Dík za radu
 
 
Datum: 11. března 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel5482    
Ja mam 477 a davam 1:50
 
 
Datum: 11. března 2009 16:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5478    
olej do motorovy pily....1:40
 
 
Datum: 11. března 2009 16:22
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel4167    
Zdarec to se dělá do horní nebo dolní uvratě? odepistě prosím! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel4167    
ano ok díky
 
 
Datum: 11. března 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
jestli myslíš předstih, tak od horní úvratě
 
 
Datum: 11. března 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: Kudry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj. Potreboval by som poradit. Vždy ked idem na Fichtli tak sa mi po jazde vždy rošteluje predstih. Čo mi poradite? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
znova ho sešteluj a dotahni poradne všechny šroubky
 
 
Datum: 11. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se sr.al odtrh a bylo to tim že ten plíšek u kladívka co ho má vracet zpět byl nakřivo myslím, a vždycky po nastartování mi to vyhodilo do jiný vzdálenosti a potom nechytal...
 
 
Datum: 11. března 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: Kubis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No zaprve bych zkontroloval jestli pořádně dotahuješ ten šroub co drži kladivka... Pak jestli maš namazanou vačku..ten plstěny polštařek u ni..jinak zaklad je mi dobře dotáhlé všechny šrouby..
 
 
Datum: 11. března 2009 15:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
by mě zajímalo jaký dva šrouby držej magneto....... ale to ho snad napadne aby ten stator pořádně utáhl ne?
 
 
Datum: 11. března 2009 15:20
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel2800    
nebo máš povolený ty dva šrouby co držej magneto
 
 
Datum: 11. března 2009 15:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je mozny ze se ti obrusuje pertinax na kladivku a tim se rozhodi i predstih,nebo mas v hajzlu loziska a proto to blbne
 
 
Datum: 11. března 2009 13:07
 
 
 
 
Jméno: MaWrA      IP: uživatel5479    
Hojec draci, měl bych dotázek, mám Dandy 50, ale parkuje u dědy, který bydlí pár km odemne. Potřebuju vědět kolikazubové kolečko mám koupit dozadu a jaké dopředu. Moc díky za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
to záleží čistě na tobě, jde o to, jestli chceš jezdit rychle, nebo mít silnou mašinu s menší maximálkou, nejlepší je odzkoušet si, co je pro tvé potřeby ideální
 
 
Datum: 11. března 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
dobyr den ma dotak mam jawu 250 / 353 a chtěl bych se zeptat jak nastavit jehlu bay nežralo tolik? jehlu dole nebo hore? PŘEDEM DÍÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
Hm....tak ja mam peraka,starej trochu vybehanej motor,ale vse plne funkcni,serizeny a sem rad kdyz se dostanu pod 4 litry....jezdil driv i za 5-6 litrů s prehledem.......je to serizeny tak ze jde jak má,chytá,jede 120,svicka cihlová,100%spokojenost,ale proste bere 4 na 100.....me je to jedno...vylitanej fichtl mi jezdil za 5 a ted jezdi za 3...taky sem to neresil....spoluzak ma 634...s nim jezdi za tech 6 litrů a kdyz jedou ve dvou s pritelkyní,tak bezne 8 i víc.....mam pareza po GO,jede jak pes a zere sotva dva litry........to sou ty ceskoslovenský stroje:-D:-D co bys chtel:-D:-D jak je ten motor vylítanej tak prostě žere.....pokud mas vylitanej motor,tak proste muzes delat s jehlou co chces a bude žrát....to je realita
 
 
Datum: 11. března 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak: To bych netvrdil. Dědovi žral pérák 3 litry a nestarší kejvačky maj stejnej motor.
 
 
Datum: 11. března 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 litry to žrát nebude nikdy, je to už větší obsah a větší karbec
 
 
Datum: 11. března 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
Kdyz das jehlu vys, tak mas bohatsi smes a kdyz niz tak chudsi.Takze v tvem pripade jehlu niz.
 
 
Datum: 11. března 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarte šici nevíta jak velká guma se vejde na zadní kolo u kývačky 250tky?? hlavně jaká největší se vejde na ráfek dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
16/3.25-3.50
 
 
Datum: 11. března 2009 10:26
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel5313    
Caute nevite nekdo o nejaky barve na vyfuk?ale at je cerna a pokud mozno ve sprdeji mam totiz na vejfuku po bratrovi taku peknu caru pres nej vypada to pekne ale je osupana trocchu tak bych ju chtel znovu udelat ale nevim jestli norml barva by to snesla taku teplotu co myslite pls dik? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je kyc jak svin ale gdyz si to chces dobrovolne zpaskvilizovat tak si kup vypalovaci barvu nebo zaruvzdornou, bo to jak povidal kolecko...
 
 
Datum: 11. března 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalni barva nevydrzi, po zahrati by se sloupala. Kup si nekde barvu ve spreji na kotle nebo grily, ty maji teplotni odolnost udajne az do 600 stupnu, takze ti bude bohate stacit.
 
 
Datum: 11. března 2009 7:27
 
 
 
 
Jméno: cpivo      IP: uživatel5477    
Zdar draci, nechcete někdo tyrystorový zapalování?? Mám jedno přebytečný... Kdyžtak se ozvěte na ICQ: 427107396 a nebo na mejl: matej.cespiro@seznam.cz a nějak se určitě dohodnem.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: jelen      IP: uživatel5028    
Zdar, nevím zda se s tím někdo setkal, ale u stadionu s11 se mě dřou ty kolíčky na spojce s levím víkem motoru......zažil to někdo? Jak to mám dát do cajku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: Moly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 11. března 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5478    
to znamena povolenej spojkovej koš a to znamena utahnout spojkovej koš
 
 
Datum: 11. března 2009 16:24
 
 
 
 
Jméno: jelen      IP: uživatel5028    
tzn?
 
 
Datum: 11. března 2009 15:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co treba povolenej spojkovej kos?
 
 
Datum: 11. března 2009 7:28
 
<  1856  1857  1858  1859  1860  1861  1862  1863  1864  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 20:06:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu