česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1854  1855  1856  1857  1858  1859  1860  1861  1862  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel5311    
Zdar chlapi chci se zeptat. sundal sem motor z Jawy Dandy 50 a po namontování zpet mi nejde elektrika. nevite cimm to muze byt. Na motoře byly na rozpojeni 2 kabely ty jsou stejne jak byly a nefunguje to . Dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: htdzh      IP: uživatel3402    
nevim jakou ma dandyna elektriku ale nemas treba jenom vybitou baterku? koukni na kontakty dystak je promer merakem jestli vodej
 
 
Datum: 13. března 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: pumkáč      IP: uživatel5502    
podívej se jestli si nenechal vypojenom fajfku
 
 
Datum: 13. března 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak takhle od kompu ti muzu poradit jenom aby si zkontroloval kontakty a skouknul jestli neni nekde preskripnutej drat
 
 
Datum: 13. března 2009 18:08
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus je vymenit
 
 
Datum: 13. března 2009 17:34
 
 
 
 
Jméno: Michal15284      IP: uživatel1337    
Zdarec,co řikáte na olej Boxer 2T ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav      IP: uživatel764    
ze by ti vyboxoval dvoutakt:-D??
 
 
Datum: 13. března 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: eidam      E-mail:      IP: uživatel1553    
čau hoši potřeboval bych nějak vylepšit fichtla mám dva pincky a z jednoho bych chtel neco vylepsit nevyte jak??nebo co s toho ?díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všechno vyčisti, namaž a seřiď. Jiný úpravy jsou na ůkor něčeho, Takže záleží, co chceš.
 
 
Datum: 14. března 2009 11:19
 
 
 
 
Jméno: pluto      IP: uživatel4069    
pohraj sa s prevodmi, myslim sekundar a rozetu jednoduche a ucinne :-D
 
 
Datum: 13. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5500    
Hajda: Rikas zadny velky upravy: Vetsi prepustaky,karbec atd.....:-D:-D:-D Hele co ti doporucim já...to nebudes chtit slyset......proste vsechno rozeber,vycisti,porovnej,oprav,namaž,spatny veci vymen,udelej potrebne opravy na motoru...vse spravne sloz,utahni serid a uvidis jak pojede.........
 
 
Datum: 13. března 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel5495    
daj tam motor z 350ky
 
 
Datum: 13. března 2009 15:58
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to tu bylo snad stokrat... stačí ho vyčistit, udělat pořádně elektriku a bude lítat jako drak...ale jestli něco tak asi ne moc nějaký velký úpravy... větší kanály, přepouštáky, karbec atd ale lepsi je to dycky vyčistit, vyměnit kroužky a líta jako dobytek...
 
 
Datum: 13. března 2009 15:23
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdar seso , kdybych si něco obědnal , bylo by možné že bys mi to poslal přes PPl,? přes poštu to dlouho trvá a cena je stejná odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo na to sem se už jednou ptal, a sesa nepovolil a nedal na českou poštu dopustit...
 
 
Datum: 13. března 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: sedlo      E-mail:      IP: uživatel2298    
Čau kluci nevíte jak by se dal opravit ten pant jak je na kostře pro sedlo jestli by se dal nějak vyměnit vyndat nebo tak něco mi ted drží sedlo pavouk ale neni to fakt nic moc bych to potřeboval nějak vyřešit dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to slaby misto, jednou me to prdlo za jizdy tak sem to svaril a diky teto zkusesnoti to tam bud prisroubuju matkama (vzdy se dala vyvrtat dira a prisrouvovat) nebo to necham bejt...
 
 
Datum: 13. března 2009 18:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5500    
mel sem to u vsech fichtlů utržený a nikdy sem to neresil....kompenzoval sem to spravne vyresenym zacvakavanim vzadu na sedle a nikdy mi neulitlo.....az teda na zavody v Pavlikově:-D:-D
 
 
Datum: 13. března 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
me se to vytrhlo z kostry, ale nevaril sem to,ale nadstavil jsem to pliskem,odmeril,vyvrtal dirky a pevne k sobe prisrouboval a vubec s tim nemam broblemy.Je to good.
 
 
Datum: 13. března 2009 16:41
 
 
 
 
Jméno: Fojtosmutt ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavaris blbe a je to v haji,to se me ted stalo:-(
 
 
Datum: 13. března 2009 13:32
 
 
 
 
Jméno: dachlmen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Todle je další slabý místo pionýrů, já todle vařil asi 100krát, pokud máš ten plech na kterim je to přišroubovaný tak zbitek doděláš, to neni problém.
 
 
Datum: 13. března 2009 12:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me ta ten pant taky chybel,tak sem to vyresil tim ze sem to misto na ramu orezal a obrousil a na to misto sem navaril pant vlastni vyroby,facha to snad este lip nez origo
 
 
Datum: 13. března 2009 9:52
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
nevite jakej bych mel koupit ladak chrom lak nebonormalni bez barvy jak dlouho by to vydrzelo? dalo by se to tak jakoby elaxovat nejakou tou specialni barvou?aby mi tose nespalilo a za par let neschnilo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 6:47
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel2141    
Zdar, jak se ladi vyfuk? Dejme tomu, ze koupim Hikone, saotny telo vyfuke se zachova a pak se ladi vstupni trbka a koncova? Jak prijit na rozmery vstupni (prece jen to vaarit, rezet, varit rezat je celkem pracny). Tu koncovou varit a rezat uz neni problem, to pude rychlejc. Ale jak urcit prumer? Aco ten Leo VInce vyfuk, ma s nim nekdo zkusenosti... Na jednom e-shopu na sipmply je za 2500. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel2390    
 
 
Datum: 13. března 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: hlmut      IP: uživatel2390    
Tady sou ty zasadu hezky popsany...
 
 
Datum: 13. března 2009 20:00
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5500    
vsak sem mu tady popsal strucne jak spocitat prumer a delku koncovky a jen pro uvedeni do reality sem mu i pridal spekulační vzath pro sirku samotneho vyfuku,aby videl ze hikone je moc siroký i pro cross.....jednotlive uhly kuzelů vyfuku jsou individualní dle pouzití....na silnici sou strmejsi nez na cross a zaroven velkou roli hraje prevodovka.....ale pomocí techto zakladnich vzathu udelas z Hikone peknej ladacek:-)
 
 
Datum: 13. března 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím, že myslel tu koncovku, co je uplne vzadu... prsote tlumic...
 
 
Datum: 13. března 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5500    
prumer těla výfuku má být 2.5-2.7 nasobkem sirky kolene.koleno ma byt dlouhe 10 krat jeho prumer. Trubicka ma byt siroka 60%sirky kolene a její dýlky je 12-ti nasobkem sirky trubicky,uhly kuzelů se berou dle tabulek,to tu uvadet nebudu,a dylka vyfuku se pocita dle rezimu otacek a vyfukovyho kanalu......nic moc co......
 
 
Datum: 13. března 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj, nevite nekdo proc mi na jawe 250/353 couva (cuká dozadu) zadni kolo i kdyz tam neni zadna rychlost?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
mě napadá, nestartuješ to v kopci? :-D
 
 
Datum: 15. března 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: Tinker      E-mail:      IP: uživatel4269    
2mogul: slyšel jsem o lidech co to udělali i se Stadionem a s fichtlem :-)
 
 
Datum: 15. března 2009 17:57
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale nechápu to, jak to že když to kolo cuká tak cuká dost silně že mi to dá práci to udržet
 
 
Datum: 14. března 2009 10:10
 
 
 
 
Jméno: jawaman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jineho by to mohlo být
 
 
Datum: 13. března 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj, je to mozny.
 
 
Datum: 13. března 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
zdar , tohle mi dělá i 175 , když jedeš tak ti to už nedělá že?? podle mně to způsobují vibrace
 
 
Datum: 13. března 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak je vše tak jak má...možná neco se spojkou. no v sobotu nebo nedeli se na to kouknu a dyztak napisu
 
 
Datum: 13. března 2009 18:23
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
ja sem slysel, ze se da 250 nastartovat tak, ze motor chytne opacny chod, takze zaradis jednicku a jedes dozadu, ale zalezi to pry na serizeni predstihu. Ale aby sama jela dozadu, to fakt nevim.
 
 
Datum: 13. března 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jinak jede normal dopředu?
 
 
Datum: 13. března 2009 16:23
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav      IP: uživatel764    
to mi fichtl delal,i kdyz jsem ymenil rozetu,bud mas vytahnej retaz nebo ho nemas v poradku,ja jsem jen vymenil retez a cajk
 
 
Datum: 13. března 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikdo neví?
 
 
Datum: 13. března 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no nekecam, fakt když nastartuju 250tku tak mi cuká zadní kolo dozadu a po nejaky dobe treba couvne tak 1m, vzdycky musim dat klín aby mi neujela
 
 
Datum: 12. března 2009 23:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5496    
co je to zas za blbost ze 250 couvá :-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 22:57
 
 
 
 
Jméno: hryska ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a cim by to mohlo bejt? kdyz tam mam volnobeh tak je to OK cuka jen malicko ale jak proturuju aj docela silně a rychle couvá
 
 
Datum: 12. března 2009 22:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5496    
skus se rozjizdet z kopce...do kopce mi tohle dela i fichtl.....musis mit nohy na zemi a korigovat to.......:-)
 
 
Datum: 12. března 2009 22:49
 
 
 
 
Jméno: Espectro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cuss lidi, hele, nevíte někdo jeslti je někde na netu sepsaná nebo naskenovaná dílenská příručka na jawu 50 (05,20,21,23)??? dík moc za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to uz sem se tez dival na ten link a to je navod, neni to prirucka, tu ma treba Sesa na webu (ano je italsky), gdysy sem si to prohlizel a nic moc tam neni, secko se dela naradim (vytlacovak, stahovak) kery stejne vetsina fichtlaru nema a s nima by to udelal kazdej blbec, da se to udelat i vlastnima pripravkama nebo i bez nich a treba jinym naradim (krom toho stahovaku, primar jedine sundat zapacenim o kartery ale je jasny ze se tim ten motor poskodi)...ceska verze je asi jen jedna a to je akorat takovej navod s barevnejma obrazkama, proste normalni navod akorat ma ty obrazky barevny...tak cesi to nepotrebujou, ty to spravi na ulici na kolene a italove se maj proste jeste co ucit:-D ale tez by me zajmalo jestli je opravdu jeste nejaka ceska verze dilenskej prirucky...
 
 
Datum: 13. března 2009 18:27
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel5357    
 
 
Datum: 13. března 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav      IP: uživatel764    
nic italskyho,ja ji mam doma.no reknu vam,je to k hovnu,musis to znam a umet,pak si ji kup,ale je to zbytecny
 
 
Datum: 13. března 2009 13:28
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je, ale italsky nebo co to je zač...
 
 
Datum: 12. března 2009 22:34
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni tak nahodou taky na sesa-moto?
 
 
Datum: 12. března 2009 21:55
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A myslíte, že byste byl někdo tak ochotný a poslal mi ji také? na mail... Díky moc.
 
 
Datum: 12. března 2009 21:46
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Domte máš to v komplu?
 
 
Datum: 12. března 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
já mám takovou modro bílou na jawa 20,21,23,23A
 
 
Datum: 12. března 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám v komplu takovou tu červeno černou na jawu 220.100,223.200 napiš na icq 263 031 421 ti ji pošlu
 
 
Datum: 12. března 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Zdarec draci myslíte že když jsem neměl dost motorovyho oleje a do benzínu jsem nalil asi polovinu převoďáku myslím když se třeba ředí 20:1 tak že jsem do 5 litrů benálu nalil 150ml motorovýho a 100ml převoďáku. myslíte že to spálí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
Tak draci jak už jsem psal tak to vylítám mál tam asi tak 120ml motoráka a 60ml převoďáku a jede to úplně stejně... jenom mám za sebou kouřovou clonu :-)
 
 
Datum: 14. března 2009 23:24
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S převodovým olejem. by se měli dělat snáze uhlíkový můstky na svíčce. Takže, když ti to přestane jet, skontroluj svíčku. Převoďák je opravdu nouzový řešeneí, ale lepší než bez oleje.
 
 
Datum: 14. března 2009 11:17
 
 
 
 
Jméno: ewt      IP: uživatel3402    
michej si ten benzin treba 4 litry novyho a pul litru tohodle a vyjezdi si to
 
 
Datum: 13. března 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
reknu ze ses docela solidni prase gdyz tam lijes prevodak:-D ale to byl asi kazdej mladej co na tom lital...znal sem jednoho co to tam lil 1:10, nejelo, cadilo, smrdelo co ti budu povidat proste to bylo uzemneny ale gdyz uz to chytlo a nepustils to tak to jelo, sice jak baba na pohreb ale jelo...jinak nemichat! gdyz uz tak treba jen ten prevodovej ale nemichat to dokupy...pac sic ti prevodovy muze zasrat hlavu a pist (cos stejne udela) ale s motorovym (byt by se dobre spaloval) udela to samy a muze tam dojit k nejaky reakci cehoz pak budes litova, kupr. produkt tech dvou reaktantu muze byt treba najaka sul nebo voda, no nic peknyho, delalo by to tam paseku...gdyz je to v nouzi tak jo ale jinak to tam nelij jen tak pro srandu kralikum, za repasi motoru to nestoji...
 
 
Datum: 13. března 2009 18:19
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz to lita na naftu i redidlo tak sem to púarkrat udal taky ze sem tam dal prevodak vali to ale hur to chyta a pri malejch otackach to na prd jede
 
 
Datum: 13. března 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel2455    
souhlasim s BO tohle radsi nedelej
 
 
Datum: 13. března 2009 8:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5496    
reknu ti jednu vec......polosyntetika a prevodak se nemaji radi,......ale jinak v nouzi sem jel i motorák 10W40 a houby se stalo,ale byl cistej a vyjel sem ho...pokud jezdis na nejaký šmanty jako je m2t tak nevim jak zreaguje s prevodakem......ale je to kurva chemie.....
 
 
Datum: 12. března 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
protože když ty motory dřív jezdily na OLEJ M6AD tak myslím že se zasíraly mnohem víc než když tak jak to mám namícháno teď.
 
 
Datum: 12. března 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: domte      IP: uživatel779    
no já to mám v poměru 1:33 ne 1:20 to jsem dal jen pro příklad ten se dobře vysvětluje. Ale vyjezdíl to.. mám toho asi 3 litry takže myslím že se nic nestane.
 
 
Datum: 12. března 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: BO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Řeknu ti jedno - seš blbej použij ten benal na čištění nebo na rozdělávání ohně a kup novej nekurvi motor. ale jinak nic proti
 
 
Datum: 12. března 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me to sezere bezproblemu,sice to bude kourit a smrdet vic nez obvykle,ale pojede to,a bude ti to zasirat motor o 106
 
 
Datum: 12. března 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel5238    
Ahoj, mám dotaz- Ako najjednoduchšie vytlačím piestny čap s puzdra, keď mám v úmysle ho ešte použiť? Ako ho ľahko zasunúť naspat? Nemám vytlačovák tak mi prosím poraďte nejakú metódu. dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5496    
na co vytalcovak....pist si necim opres o štefty a cep vyklepes treba M10 sroubem......normalne kladivem.......ale pouzitej cep bych vyhodil.......pokud neni novej teda:-)
 
 
Datum: 12. března 2009 22:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo si udelej sam vytlacovak, navod na jawa-50.cz, docela pekna vychytavka, to zvladnes a je to setrne, rychle a cista prace...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:37
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sem nejak spatne pochopil pistni cep nebo to bronzovy futro? futro natluces (nebo treba pres uplne obycejnej sverak vylisujes novym a to nove tam zustane)...pistni cep? to si vezmes siroky sroubovak aby se ti zaklesl do pis. cepu ale taky aby prolezl pres pist, das ho tam, vezmes kladivko a parkrat do toho malinko a s citem tuknes, cep se hne a pak ho vytlacis tim sroubovakem...zadna velka veda ani velka sila - ohl bys ojnici a to je pak na puleni motoru, vylisovani ojnice a nalisovani nove, nic levneho a rychleho...ale pokud pojedes pomalinku a treba to cely vytukas tim kladivkem pres sroubovak a tak nigdy nebyl u me problem to takhlec delat...nazpatek to zas natluces (opet s citem) pres sroubovak a kladivko...jo nezapomen vyndat pojistky pistniho cepu a pak po opetne montazi je tam zas dobre nandat aby sedely v drazkach, vyskoceni v provozu z drazek se ti to dostane mezi pist a prepustak a muzes poslat na vybrus...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
vazmeš si nejake dřivko ktere tam bude pasovat a pomaličku ho vyklepneš to udelaš to samo nazpet neboj se on se neskurvi aji když po něm budeš bit bez toho dřivka
 
 
Datum: 12. března 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Franc      E-mail:      IP: uživatel3888    
Zdaar draci delam do krosu pijonyra a potrebuju poradit jestli nekdo nema nejakej dobrej napad jak bych mohl udelat cisla na boky nejakou prilohu kdyztak poslete diky ne meila diky Fichtlari posilejte hry100@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel5499    
posli foto stroja lukawe555@azet.sk
 
 
Datum: 12. března 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to uzasne 4 dotazy a secky v jeden cas...vytisknes treba z Open Office velky cislo na celou stranku, vystrihnes to, obkreslis obrys na karton, vystrihnes otvor a nasprejujes to pres nej na kapotu...ale jinak je to kyc a paskvil v jednom a radsi renovuj...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:17
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Chongu dej mi email jesi je to mozny aby sme se mohli domlouvat na ty el. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Je na tom webu o úroveń výš...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:57
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
Prosim jakej regulator mam dat na pina? o jakejch parametrech? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
To je jedno ze moc cisel ale pochopil sem to bravurne bez problemu takze diky za polopatiku
 
 
Datum: 13. března 2009 20:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
te´d tam máš zas moc čísel :-D
 
 
Datum: 13. března 2009 12:21
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Záleží podle rozsahu úprav a na jakém napětí. Ale vycházel z předpokladu že přibližně pól vyrobí 15W (podle mě ve středních otáčkách). TAkže máš-li 3 póly, tak je to 3x15W tj 45W... protože platí pravidlo P=U*I tak platí také I=P/U a proto proud je pro 6V rozvod 45/6 tj 7,5A a pro 12V rozvod je 45/12 tj. 3,75A regulovaného proudu. Ještě k tomu přidej nějakou dimenzaci (pro přetočenej motor, protože pak póly dají víc) a pro 6V rozvod by to bylo 10A a pro 12V rozdod jen 5A... Chtěl jsi čísla, tady je máš :-D
 
 
Datum: 13. března 2009 7:05
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
tak mi napisprimo jaky parametry presne nijak jinak a ja to pochopim, predtim sem to nepochopil jen proto protoze si psal vice moznosti a nevedel sem ne cem sem napis mi to trochu polopaticky a je to
 
 
Datum: 13. března 2009 6:26
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Vojto, fakt nic ve zlém, ale bojuju tu s tebou pár dní... tak proč se ptáš na něco čemu nerozumíš. K čemu by ti taková informace byla? Můžu ti tady sepsat eleborát o metodách regulace použitelné pro alternátory s permanentními magnety, ale proboha proč, když pak napíšeš že je to moc vědecky...
 
 
Datum: 12. března 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: jirkamys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau hej pls pístni kroužky jsou v prčicích a mám druhý motor kde jsou pistni kroužky dobré tak kdybysem dal na motor válec ze starého motory a píst jelo by to..??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejlepsi je gdyz mas stejny pist co lital ve stejnym valci...gdyz das sice stejneho vybrusu ale jineho stari a s jinym pouzitim tak ti nemusi sednout...taky byly pisty treba A,B,C tridy a to sou zas jine tolerance a rozmery v radu jednoho vybrusu...no nejvetsi katastrofa je pist a valec uplne jineho vybrusu...normalne kup nove pistni krouzky, namontuj je na misto tech cos oddelal a tim to hasne, chvilu to zajed a moc ho nedus nez si sednes a pak mas o neco malo vetsi kompresi a klid do dalsiho zniceni krouzku nebo rovnou vybrusu...newim co z toho delas vedu, dej nove a klid, to je asi nejlepsi volba hned po vybrusu...
 
 
Datum: 12. března 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
vše musi byt stejny vybrus tak to radši změř
 
 
Datum: 12. března 2009 21:12
 
 
 
 
Jméno: Vojta      IP: uživatel1696    
podle toho jakej mas vybrus musi byt valec stejny pist a krouzky na stejnem vybrusu
 
 
Datum: 12. března 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mno tak kdyz prehodis valec i s pistem a krouzkama tak by nemel bejt problem,teda pokud je to stejnej typ
 
 
Datum: 12. března 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel4805    
čau potřebuju se zeptat oddělal jsem valec s motoru a klika byla od oleje je to špatně ,protoze sem tady nekdy slysel ze se nesmi dostat prevodovej olej do kliky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: 1RTW      E-mail:      IP: uživatel5498    
Jasně,klika je mazána u 2taktu směsí benzínu s olejem.Máš asi špatné gufero na klice ze strany spojky.
 
 
Datum: 12. března 2009 20:20
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
a olej z benzinu se ti tam dostat nesmí?:-) Bude to pravděpodobně nějaké to M2t, pokud jsi si aspoň na 50% jistý, že z převodovky to být nemůže
 
 
Datum: 12. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Nima      IP: uživatel600    
Cau draci.. mam MZ 150...a kdyz jsme dnes vyndal svíčku tak jiskřiště bylo lehce jako by BÍLÉ.. je to v poradku nebo naopak? Mooc dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
přesně tak, chtěl jsem to napsat, ale než jsem otevřel odpovědět, tak už to tu bylo:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
moc chudá směs
 
 
Datum: 12. března 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: sliva.bor ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus potřeboval bych nějakej obrazek nebo nakres krytu na karbec s22 nejlepe 1:1 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel5495    
ahojte chtel by sem se neco spýtat reku mam jawu 250 kyvacku a chci tam dat motor z jawy 350/360 pujde mi to tam dobre alebo musim prevařit aj uchyty na motor?? diky za odpovedi proste ci to pude aj bez uprav ci to je iste na sirku bloky sak chapete co myslim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5496    
Jak riká doktor + nezapomen sehnat vyfukova kolena na 350 a dve indučky:-D
 
 
Datum: 12. března 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
motor tam dostaneš, rámy jsou stejné, akorát motor 350 je širší, takže se musí rozšířit kříž na stupačky
 
 
Datum: 12. března 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: sony.o      E-mail:      IP: uživatel5494    
Ahoj Seso...jen jsem se chtěl zeptat jestli tu někdy v budoucnu bude sada samolepek na ČZ 175/487 (křídla na nádrž a nápis 175 na kastlíky). Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2009 19:12
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim nemma orig predlohu,,nee,,
 
 
Datum: 12. března 2009 19:12
 
<  1854  1855  1856  1857  1858  1859  1860  1861  1862  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 25.04.2025 19:59:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu