Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim mam na pincli hlavu polini nikasil 65 ccm 6 kanal s klapkami. mam novy karbec dell orto phbg 19 + filter malossi E5 a snazim sa to vyladit. na volnobeh to ide krasne ale pod zatazenim asi od pol otocenia plynu to dusi akoby bola prilis bohata zmes. ihlu mam na najvyssej drazke (chud. zmes) trysky som skusal 75 a potom celu sadu 88 az 110 a stale to iste. predtym som mal na origo karbeci (dif. 17) trysku 80 tak si myslim ze teraz by mala byt vacsia (vacsi karbec + otvoreny filter). poradte prosim v com by mohol byt problem. dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 11:59
 je tam champion L86C podla mna dobra sviecka. zapalko mam origo  mierne upravene (tvrdsia pruzina) toci celkom dobre ale rozmyslam nad tym bezkontakt co sa tu predava...
Datum: 16. března 2009 11:59
Jméno: Standa
IP: uživatel5520
Datum: 16. března 2009 10:26
 zapalovanie je nastavene aj sviecka je ok. skontrolujem este to utesnenie inak uz fakt netusim co s tym je
Datum: 15. března 2009 12:24
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 Hele blbej dotaz......a co zapalovani a svicka?????
Datum: 15. března 2009 12:02
 http://yfrog.com/0j15032009134j
Datum: 15. března 2009 8:36
 hodim foto zajtra momentalne som mimo dom. aj tak dik za rady
Datum: 15. března 2009 1:48
Jméno: 551 sport
IP: uživatel2073
 fotky už tady byly dříve
Datum: 14. března 2009 22:29
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 to foto bys mohl fakt hodit a třeba ti to nebere svíčka nebo máš jednoduše vypadlou jehlu, jestli tam namáš filtr rovnou na karburátoru a máš tam nějakou trubku nebo tak něco tg by mohlo bejt to moc dlouhý nebo ůzký
Datum: 14. března 2009 19:59
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Nevim..třeba ti to někde fouká...x)....hoď sem foto plssss
Datum: 14. března 2009 18:52
Jméno: Trivate
IP: uživatel5455
 Dobrý den mám Jawu 21 a sumdal jsem kryt filtru a zdá se mi že to má věčí sílu a zvuk a tak bych se chtěl zeptat jestli mám pravdu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 22:38
Jméno: Nima
IP: uživatel600
 no pokud si ten filt mel zasrany.. a slo ti tam tim padem mene vzduchu.. tak to urcite bude znat.. pokud ho odelas  ale nic zavratnyho
Datum: 14. března 2009 22:38
Jméno: Joza
IP: uživatel1592
 rozhodne se ti tam dostane vic vzduchu proto to ma vetsi zvuk ale aby ti to přidalo na síle tak by si musel i zajistit vetsi privod benzinu coz znamena ze by si musel vymenit karbec nebo aspon dat vetsi trysky a udelat vetsi diru do vicka karbece tam jak ti pritejka benzin aby to stihalo doplnovat
Datum: 14. března 2009 18:56
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 hluk bude urcite vetsi a stim vykonem nevim mam v krytu udelany diry navic ale chci je skusit zacpat co to provede nechat jen tu origo
Datum: 14. března 2009 18:38
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 zdarec všichni chtěl bych se zeptat na kolik vyjde výroba tyristorového zapalnování?..a je toto zapalovíní vhodné na upraveného fichtla?..díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2009 8:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 To Itan - napsal jsi to hezky, ale nevšimnul jsem si že by tyristorové zapalování mělo kdy trafíčko na snižování napětí  Takže to krapátek v mých očích snižuje tvůj (ne)fundovaný výklad a odbornost... Mě osobně by například zajímalo technické řešení.. podle toho co píšeš se jedná o standardní síťové trafo, protože jinak by jsi použil slovo ,,měnič,,. Takže pokud tam máš trafo, tak mě vysvětli, jak funguje, když máš sloučené všechny póly do jednoho uzlu. Totiž ty póly nejsou ve fázi a pokud je sloučíš, tak na výstupu je stejnosněrné napětí neurčitého tepavého tvaru a na to připojit trafo v podstatě nelze aniž by neztratilo na většině své účinnosti...
Datum: 16. března 2009 8:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 na motoinzerci je nejakej slusnej bezkontakt (se svetlama) za litr a za dvojku upraveny zapalko z motorovy pily (to je na racing) na fichtla......
Datum: 15. března 2009 12:18
Jméno: Itan
IP: uživatel5507
 (To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy... )
Všechny 3 cívky na magnetu se napojí do Tiristorového zapalování a tím pádem je světelnej okruch napájen ze všech 3 cívek a to trafičko co je v tyristorového zapalováním
jen snižuje V takže to drží krásně napetí a světlo svítí jako když jedu
Datum: 15. března 2009 11:39
Jméno: Itan
IP: uživatel5507
 (To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy... )
Všechny 3 cívky na magnetu se napojí do Tiristorového zapalování a tím pádem je světelnej okruch napájen ze všech 3 cívek a to trafičko co je v tyristorového zapalováním
jen snižuje V takže to drží krásně napetí a světlo svítí jako když jedu
Datum: 15. března 2009 11:38
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Nemám na to čas, takže neudělám. Na tom webu jsou ale k výrobě kompletní podklady. Najdi někoho kdo tomu hoví v tvém okolí...
Datum: 15. března 2009 7:43
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 tak díky za radu...a tady na fichtl krámku to nikdo nedělá?a ty bys mi to neudělal?
Datum: 15. března 2009 0:05
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Jestli ti stačí pouze úpravy na zapalování, tak ti v podstatě stačí jen odpájet drát pólu od kostry, usměrnit to diodovým usměrňovačem, stabilizovat napětí a za to připojit to CDI. Stabilizovat proto, že napětí nesmí překročit určitou mez (12V) a to by se mophlo lehce stát. Je to navržené na zapojení se záložním akumulátorem, ale je pravděpodobné (netestoval jsem to) že to bude chodit i bez akumulátoru. Jestli jsi ale s elektronikou nikdy nic neměl společného, tak to nechej udělat někomu kdo s tím má už nějaké zkušenosti. Opravdu to chce určité zkušenosti a ty si z prstu nevycucáš (to nemyslím ve zlém), je pak velmi pravděpodobné že ti to chodit nebude. Už jen samotné letování vyžaduje určitý cvik a ten na jedné desce nezískáš a to nemluvím o možnosti výroby desky tištěných spojů, zkušenosti s nákupem součástek (vyhledání náhrady když v tvém krámě přesně stejnou součástku nemají) a spousty jiných znalostí včetně vybavení měřáky (multimetr a laboratorní zdroj nejméně, osciloskop nejlépe). A to nemluvím o minimální potřebě znalostí o fyzice a elektronice...
Datum: 14. března 2009 22:04
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 a když tam nemám světla ani bzučák mám to tyristorový zapalko nějak upravovat nebo nechat jak to je?
Datum: 14. března 2009 21:31
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 tak já sem se o elektriku nikdy nezajímal upravoval sem jen motor a až ted sem se rozhodnul upravit taky zapalko
Datum: 14. března 2009 21:25
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 To Itan. Moc nás nelakuj, pro to aby to svítilo jak popisuješ není jedinej technickej důvod. Ano, existují určitá technická řešení, ale obyčejným připojením CDI na zapalovací okruh, který je oddělený od světelného nic světelnému okruhu nepřinese, aby byl důvod k vyššímu svitu přední lampy...
Datum: 14. března 2009 21:20
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Si děláš legraci ne? Ty jsi nikdy v životě neviděl osazený tištěný spoj? Jestli ne, tak rozeber rodičům televizi a tam to uvidíš
Datum: 14. března 2009 21:06
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 A CO TO JE ZA DESTIČKU JAK TO NA NÍ JE VŠECHNO PŘIDĚLANÝ?
Datum: 14. března 2009 19:54
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Samotné CDI mě v součástkách stálo 120 až 180kč (podle toho kde jsem nakupoval). Myslím ale tohle http://www.mujweb.cz/www/elektronic/cdi.htm jsou k tomu ale i jiné vícenáklady, jako akumulátor a regulace nabíjení plus bezkontakt s usměrňovačem.
Datum: 14. března 2009 18:55
 Ahoj já jsem jsi tyristorového zapalnování vyrobil a stálo me to jen 120 Kč objednal jsem jsi jenom kondenzátory doma jsem na šel trafíčko tak jsem ho přemotal aby to fungovalo a je to uplně skvělí chytně na nášlápnutí jak studenej tak teplej a světla svítí i když beží na volnoběch (svítí normálně jako když je v otáčkách )
Vřele Doporučuji .
Datum: 14. března 2009 16:48
Jméno: čaponéz
IP: uživatel5329
 *zapalování
Datum: 14. března 2009 16:20
Jméno: BonJovy
IP: uživatel1732
 Co byste požadovali od jawy 21 za cenu 7000Kč
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 20:10
Jméno: Joza
IP: uživatel1592
 No tak podle toho co tu píšete tak to bych to moh taky docela slušně prodat. Mám taky Jawu 21 všechno funguje krome bzučáku a to jenom proto že sem odpojil dráty a druhá věc je že sou poškrabaný plechy, takže by je stačilo jenom pořádně přestříkat nějakym šikovnym lakýrníkem a připojit ten bzučák a je jak originál. Našlápnout de na první pokus( někdy na druhej podle toho jestli je velká zima nebo ne), světla svítej, technická do června 2012,SPZ je přihlášená
Datum: 14. března 2009 20:10
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 no predstavoval sem si hodne tuningu jako budu delat ja
Datum: 14. března 2009 19:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tak to uz jsem dal do fichtla oneco malo vic nez 7000 a vysledek nic moc motor po GO ale porad to foukalo pod valcem a ten dement co to GO tak nezabrousil vicnelek na valci a porad to nejelo a svadel to na elektryku a karbec tak jsem si to stejne nakonec musel udelat sam
Datum: 14. března 2009 18:43
Jméno: Trivate
IP: uživatel5455
 Nová stála 4020Kč
Datum: 14. března 2009 17:09
 psal sem jako gdyby vyjel, to znamena ze ma budit aspon ten dojem, ono gdyz nastrikas pistoli plechy, rozeberes a vymenis dily v motoru, vybrus, vycistis karbec, vyfuk, das novej filtr, koupis novej potah na sedlo, torchu to nalestis, spravis predni vidlice a zadni rozhejbes, das celou novou retezovou soustavu, dofoukas gumy a dovybavis aby prosel technickou, narovnas stojan a nableskas vyfuk tak i s novejma dilama a s fikem za dva klacky se do sedmi vejdes...dobra, nemusi byt uplne jak z tovarny (to by byl ten na inzerci za 15 000 a jeste zatim nedodelanej) ale muze aspon tak vypadat...
Datum: 14. března 2009 16:52
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Komplet GO,Platné TP,Nejlépe STK.A 7000 se neda neco zazracneho cekat, pokud si spocitate naklady na kompletni generealku, vcetnu motoru a kdejakych blbosti, tak je 7000kč sakra malo.Nic proti Steve ale pises ,ze by mel vypadat tak jako by vyjel s vyroby ale to je nesmysl za 7000!Ale taky se da 7000tis posladat dobra mašinka az na to ze ja bych za 21 7000 nedal!
Datum: 14. března 2009 16:43
 po nadherny renovaci, samozrejme s papirama a za vsech okolnosti fukncni...ale ciste origo, zadna jina zmena podle majitele, proste tak jakoby vyjel z vyroby
Datum: 14. března 2009 16:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 Asi dokonylýho fichtla po GO
Datum: 14. března 2009 15:14
Jméno: karel
IP: uživatel5506
 STK,SPZ,slušný stav,měl by chitit naprvní našlápnutí,dobré gumy,funkční tacháč-světla-brzby- atd...
Datum: 14. března 2009 14:07
Jméno: john
IP: uživatel1553
 za sedm tisíc to tam musí byt motor aspon 650
Datum: 14. března 2009 13:50
 zdar hoši potřeboval bych poradit mam fichtla 20..a vubec to nechce tahnout jenom na jedničku nevýte proč??dikes./.-)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 16:37
 uz jsme na to pripraveny na takovydlec dotazy, jikni sem: prvni 3 dotazy od Standy, si to cely procti a podle toho navodu delej, mam tam jeste serizovani atd atd, jinak dalsi je tady nahore v liste FAQ, tam jsou tez este jiny navody
Datum: 14. března 2009 16:37
 ucpaný výfuk, zasviněný karbec, vyhoněný motor.
Datum: 14. března 2009 14:22
 Zdar hosi mam v karbecu jehlu s trema drazkama a potreboval bych poradit v jaky to je nejlepsi dik moc za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 18:59
Jméno: MOOLY
IP: uživatel1913
 Prostě záleží jestli potřebuješ mít chudou směs bo bohatou...x))
Datum: 14. března 2009 18:59
Jméno: mustaf
IP: uživatel2800
 dej to spíš do tý prostřední
Datum: 14. března 2009 13:33
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 14. března 2009 12:37
Jméno: luky
IP: uživatel3879
Posl.aktualizace: 24. května 2009 19:50
Jméno: Jirka
IP: uživatel6189
 je to indukční cívka a dává se na ten rám (pod nádž), aby to jelo
Datum: 24. května 2009 19:50
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 to je indukční cívka ta tam je aby to jelo ta totiž indukuje vykosý napětí
Datum: 14. března 2009 13:04
Jméno: vojta.doko
IP: uživatel5252
 Hele draci de sehnat bowden spojky a plynu na 555? A dalsi vec ten rychlopal co tu je to je orig a de to pouzit na 555? - podle toho co je v popisu se mi to zda jak nakej tuning.. dik za odpoved ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 10:37
Jméno: franc
IP: uživatel5223
 zdar lidi nemáte nekdo fotto indukcni cifky poslete na mejl fhodonsky@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2009 20:32
Jméno: Dusde
IP: uživatel4183
 ty chces asi vedet jak zapojit tu elektriku ze?
Datum: 04. září 2009 20:32
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 14. března 2009 22:19
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Rejpálek? Hele nějakej čas po světě chodím a mám takovou nepříjemnou zkušenost že kdo má takovýhle tragický písemný projev tak obvykle neoplývá dvakrát velikým intelektem. Ta pravděpodobnost je bohužel velmi vysoká  . Proto rejpu. Navíc když já osobně bych po někom chtěl pomoc, tak si na formu, pravopis a hrubky dám velikého majzla, protože ze zkušenosti vím že mi právě z výše uvedeného důvodu ti kteří by mi mohli nejvíce pomoct nepomohou. Protože proč by někdo pomáhal někomu kdo na první pohled je pravděpodobně hlupák? Je to tak.. věř mi... a to nic nemění na tom že autor se ptá po takové hlouposti jako je indukční cívka... navíc jestli se nepletu najde fotku v katalogu dílů Sesova fichtlkrámku ne?
Datum: 14. března 2009 22:15
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 14. března 2009 19:54
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Je to opravdu tak těžké vědět že cívka se píše s ,,V,, ? Je to jen rádoby stylové nebo o hlouposti? A to nemluvím o tom že ve slove foto se píše jen jedno T...
Datum: 14. března 2009 18:58
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 14. března 2009 17:16
 on třeba nevý jak vypadá ta bambulo
Datum: 14. března 2009 14:23
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
Datum: 14. března 2009 10:40
Jméno: David
IP: uživatel4613
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:40
 U novějších se pružina zahakovala na trubku, co drží vejfuk.
Datum: 14. března 2009 19:40
Jméno: David
IP: uživatel4613
 nemohli by jste to někdo vyfotit ? pls
Datum: 14. března 2009 11:52
Jméno: Jay26
IP: uživatel5395
 jednou sem to tam zapomel dat a pri sesrobovani mi praskly kartery
Datum: 14. března 2009 10:30
 jak mas mezeru mezi dvema karterama (tema hlavnima) a je tam takovej sroub co je spojuje dohromady, ty vysroubujes, vrazis tam tohlec, nasroubjes tam ten sroub zpatky a utahnes...jedna dira na sroub a druha na zahaknuti pruziny...druhej konec pak zahaknes do stojanku jak mas takovou pricku tak je tam veprostred ni takovy dolicek (casto byva praskly) tak do neho vrazis druhy konec a mas vystarano...delaval sem to i tak, ze jeden konec pruziny jsem zahakl do takovy dirky ktera je na tej pricce co drzi zadni cast vyfuku a druhy konec sem zahal z boku stojanku (je tam dokonce na to i tvarovana tycka) a drzelo to tam, nemusis kupovat tady ten mezikus mezi motorem ale taky to neni origo uchyceni...
Datum: 14. března 2009 9:32
 jěšte se koukni jestli to tam máš já sem o tom ani nevěděl že to tam mám
Datum: 14. března 2009 7:21
Jméno: ronie
IP: uživatel4236
 tak kámo thole sekneš no jakto napsat prsitě zespoda se podívej na motor a v 2/3 ž si to nepamatuju tam je mezírka jako mezi blokama a na stojánku je tam dírka na to myslím
Datum: 13. března 2009 23:59
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau potřebuji radu mam jawu 555 a před 3 měsici sem s ni jezdil a pak sem ji dal do garaže a stala tam až do ted dnes sem ji chtel vyskoušet a hazi jiskru a benal teče ale nechce chyt nout a pred 3 měsici jela nevite co stim je
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 17:12
Jméno: Trivate
IP: uživatel5455
 Ahoj mě se to taky stalo jestli máš svíčku Brisknn14až17c tak tam dej 19 a pak to zkuz rozjet.
Datum: 14. března 2009 17:12
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 trochu to fouka pod valcem a pod karbecem
Datum: 14. března 2009 13:21
 zkouset tlacit a tlacit...jinak vymenit svici (to dela zazraky), ten kondik je tez moznej ale to by bud nehazelo jiskru vubec nebo by vynechavala, prenastavit predstih, odtrh, pokud je tam starej benal tak dat novej, je moznost ze se ti blbe promichal olej v nadrzi (pokud to lejes primo do nadrze) a usadil se ti vespod, tim ti bud zasral kohoutek (ale pokud tece tak ne) a nebo proste cuca jenom ten olej, to pak nejede to je jasny...taky mozna sla do haje gufera, zacal ti negde prisavat falesnej vzduch, zanesly se ti trysky v karbenatku atd atd, chce to secko projit...
Datum: 14. března 2009 9:50
Jméno: _buben
IP: uživatel770
 muze to bejt kondenzator...
Datum: 14. března 2009 8:51
 Zkusil si to poradne rozžduchat....Když to tak dlouho stalo tak by to chtelo poradne rozžduchat....
Datum: 13. března 2009 22:25
Jméno: martin
IP: uživatel1584
 zdar jak je to hadam se s kamosem poradte pls kdyz dam do predu male kolecko primární a vzadu nechám rozetu originál tak ta motorka bude více do tahu nebo pojede rychleji a bude více na rychlost předem dííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 19:42
 Když to přeženeš s převodem do rychla, motor to neutáhne a pojedeš rychle akorád z kopce.
Datum: 14. března 2009 19:42
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 Kdyz das vetsi kolecko tak ti to pojede pomalejc a vetsi sila mensi kolo naopak
Datum: 14. března 2009 10:04
 cim vetsi vzadu tim vetsi sila (ale pojede to pomalejc) a cim vetsi ve predu tak to pude do rychlosti na ukor sily
Datum: 14. března 2009 0:07
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 bude do sily ten tvuj kamoš to mu asi nerozumi
Datum: 13. března 2009 22:00
 kdyz das male primarni kolecko,tak bude vic do sily na ukor rychlosti...
Datum: 13. března 2009 21:34
 zdar co mám udělat aby mě šel motor rychlejc do otáček a aby se mi nepřehříval co mám udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 12:11
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 to jo......ale tady kde umi seridit predstih a bohatost smesi 3 lidi z 20 automaticky predpokladam ze to ma rozhašený......
Datum: 15. března 2009 12:11
 STANDA: nic proti ale treba kdyz bu jezdit kross (pokud to teda bude vypadat zejo  )tak se mu to bude zahrivat urcite rychlejc nez kdyz pojede po silnici 70km/h rychlosti
Datum: 14. března 2009 19:49
Jméno: Standa
IP: uživatel5504
 Pánové vy tu vymejšlite nevim jaký slozitosti a pritom plati klasický tvrzení......normalni motor se normalne neprehriva...to jen kdyz je blbe serizenej..!!!!!!!! takze bych to seridil
Datum: 14. března 2009 11:02
 staci gdyz si vycistis zebra, to v mnoha pripadech potrebuje jako prase drbani...jinak jak rikali tak lepsi olej (mensi treni - mene vznikajici teplo, olej u 2T ma dokonce i sam chladit jelikoz je v cerstvy smesi), studenou svicku (treba tolik omylana Brisk N15C), dvoukrouzkovy pist pokud tam mas tri, s jednim by ti to moc nejelo, to je na upravovany valce, sic by t to teda vic tocilo ale ztratilo by to silu (komprese by sla do haje pac ji neudrzi treba jako ten 2krouzkovy pist)...vodnik je pro experty a co maj na to cas, aby se ti to neprehrivalo tak bych ti radil nehonit to tolik ale tezko to budes skrtit jen kvuli tomu aby se ti neprehrival...jo ta hvezdicova hlava chladi o dost lip, je vyborna ale taky to neni zrovna za hubicku...gdyz udelas to co sem ti napsal tak myslim ze budes spokojenej i tak...
Datum: 14. března 2009 9:37
 1krouzkovy pist,dobrej olej (benzin),cep na jehl. lozisku dal nvm a aby se neprehrival tak protahnou zebra a vejirovou hlavu. Pokud mas penize naradi a cas tak bych zkusil vodnika (vodni chlazeni) ale to je asi uz moc special ....
Datum: 14. března 2009 0:10
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 13. března 2009 22:11
 taky mě tam nešel , tak sem ten uchyt na klaksonu povohejbal ve sveraku a ted sedi jak ulitej
Datum: 13. března 2009 22:11
Jméno: chose
IP: uživatel5503
 Ahoj seso, ty tady máš lanko spojky na jawu dandy 50, je k tomu i váleček do páčky spojky?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 12:46
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Kamaráde...řekl bych že ne....a příště to dej do správný kategorie...ať ti odpoví sesa...-  .
Datum: 14. března 2009 12:46
Jméno: Vojta
IP: uživatel1696
 nevite jakej bych mel koupit ladak chrom lak nebonormalni bez barvy jak dlouho by to vydrzelo? dalo by se to tak jakoby elaxovat nejakou tou specialni barvou?aby mi tose nespalilo a za par let neschnilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 20:33
 ZDAREC DRACI.PORAĎTE MI PROSÍM CO SEM SKONIL.MĚL SEM ROZHOZENEJ MOTOR 21.MĚNIL SEM LOŽISKA A GUFERA.POSKLÁDAL SEM TO,NASTARTOVAL.AŽ POCUT VŠE V CAJKU.JENŽE,JÍZDA A ZA JEDNA A ZA DVA A AAAA TROJKA NIKDE.KDE SEM UDĚLAL CHYBU?DÍKY MOC.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2009 17:56
 Nesnažil ses předělat fichtla na stadiona?
Datum: 15. března 2009 17:56
 Stalo se mi to taky...podle mě si otočil kolečko co má zapadat kolíkama do výstupní hřídele a dal si ho kolíkama opačně....  Jde to zkontrolovat i bez půlení...  Sundá spojku vytáhneš ložisko i z hlavní hřídelí a zase to tam vrátíš...  Sympatická operace...
Datum: 14. března 2009 16:56
 Jo jo to se mi stalo když sem skládal svuj první motor složil jsem ho a za pul hodku sem ho zas rozbíral  
Máš otočenou vidličku řazení
Datum: 13. března 2009 23:39
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Hele ja uz si to moc nepamatuju ale myslim ze se mi stalo uplne to samy a pak jsem zjistil ze jsem mel otocenou vidlicku.
Datum: 13. března 2009 22:57
 ja sem pako ... nejak mi to nemyslí  beru zpět předchozí text
Datum: 13. března 2009 22:00
 chápu to dobře , že rychlosti jdou 1-2---3 ? ... prohodil jsi kolečka 2° v převodovce  rozpůlit-prohodit-smontovat
Datum: 13. března 2009 21:59
Jméno: errz
IP: uživatel3402
 hledej to asi v radicim automatu nebo vidlicka muze byt prihla ,jestli si s tim trochu zapasil tak se tam mohlo neco prihnout
Datum: 13. března 2009 21:31
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau lidi, u mého stadiona když točím šlapátkama svíčka pěkně háže jiskru ale mezi kladívkama pořád je jiskra a je pomalu větší jak ta na né svíčce je to normální , nebo nezmenšuje to nějak jiskru na svíčce díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2009 21:22
 vyměň kondenzátor
Datum: 13. března 2009 21:22
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 čus hoši pomoste mi prosím , mam ne fichtlovy trochu předělanej motor a mam tam víc otáček jakou tam mam dát svíčku když mi to na normální z pionýra nejede, nebo jede ale jenom asi 5 minut a pak jí můžu vyhodit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2009 13:24
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 dej tam civku ze škodovky a kup třičlankovou svičku
Datum: 14. března 2009 13:24
Jméno: pinckař
IP: uživatel5502
 mam go motoru a mam zapilovanej píst sníženou hlavu zapilovanej vejfukovej kanál zvětšený kolínko a převrtanej karbec a mam tam 9ti zub primár
Datum: 14. března 2009 11:10
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 14. března 2009 9:59
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Hele...sry za ty kraviny co sem tu včera psal..  ...měl sem lechce upito..  ..jinak to cos chtěl vedět řekl steve..
Datum: 14. března 2009 8:57
  ale tak pionyr nejede, on leti...
Datum: 13. března 2009 19:47
 no, cemu rikas normalni svicka na pionyra? Brisk N15C? z vlastni zkusenosti wim ze extra spolehliva neni ale litat se na ni da (na serii)...frikulin rikal neco o NGK ze na ne lita, ze to sou dobry svice...samozrejme nesmem zapomenout na lety overene PALky...
Datum: 13. března 2009 19:26
Jméno: Dave
IP: uživatel4613
Posl.aktualizace: 21. prosince 2009 13:46
Jméno: veva
IP: uživatel8274
 Nazdarek me to dela to same,nemohu na to prijit proc.Prosim poradte diky
Datum: 21. prosince 2009 13:46
 HEJ Jo tak už to valí jak má dokonce sem to byl už prohnat na silnici  tak dík byly to ty unašeče jak si říkal .. byly byl jen obraceně nasazen ... ted to chytne na šlápnutí !! díky
Datum: 15. března 2009 16:23
 no v tom pravém je všechno na svém místě a čelisti ten pravý roztocí... takže i unašeče musí být dobře nasazené ,Levý buben jsem odmastil a stejně se neroztočí když je nasazená svíčka kompresi to pořád hází jen bez ní !
Datum: 15. března 2009 10:57
Jméno: E
IP: uživatel2900
 ee oprava na konci vety ma byt levy  uz je moc hodin no
Datum: 15. března 2009 2:36
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 tak bud ti nedolehaju dobre unasace... to skus skontrolovat skur... lebo nemosis zdelavat ten levy.. staci ked oddelas vicko praveho a dostanes sa tam... a ked to nepomoze ze ich odmastis a dobre zlozis tak sa asi budes moset kuknut na ten pravy
Datum: 15. března 2009 2:36
 NE naopak !! Ten LEVý se neotáčí ale pravý ano !!!!! takhle je to spravně ! vyčistil jsem ho ale stejně se nějak nechce pořád chytnout... jde o moji babetu dával mi to sem kamos... normalně když šlapu tak ty čelisti v tom pravém bubnu Fungují úplně normálně !! ale v tom levém bubnu asi ne ... !!! ALe když vytáhnu svíčku tak se ten levý buben podaří roztočit ! ale jen když je svíčka venku
Datum: 14. března 2009 19:25
 jako ten levý buben se ale otáčí v pohodě je problém v tom Levém BUBNU ! ne v pravém ...
Datum: 14. března 2009 19:22
Jméno: Enigma
IP: uživatel5505
 no tak ja mnel podobny problem , bud sa ti tam pri skladani dostal olej, alebo si to nejak zle utahel ..ze si ty celuste nesedli dobre na sebja... uz nevim cim to presne bilo ale kazdopadne mosis s teho praveho bubna kde su unasace zdelat kryt a skusit sa nato kuknut ....
Datum: 14. března 2009 13:00
|



|