Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kisty
IP: uživatel5607
 zdravim draci neviete ake ma mat hodnoy kondenzator na mustangovi??? dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. března 2009 10:29
Datum: 28. března 2009 10:29
Datum: 28. března 2009 10:28
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 No ty vole....já přehánim?...no tak to mě poser a kopnout do koulí..neni problém..jen přijeď.Ale tak jako co přehánim?..napsal sem že nevim a proč to potřebuje vědet...a pak že ty žanety se na mě sesipou proč odpovídánm když nevim a samy neodpověděj na jeho dotaz ale reagujou na mě....a ty frikuline...ty si naser ty chytrolíne.
Datum: 28. března 2009 10:21
 Trochu přeháníš Moly ne...???? Jako když mu napíšeš NEVIM A PROČ TO CHCEŠ VĚDĚT přinejmenším bych tě poslal do prdele a spíš kopl do koulí...! Protože to bvy debil nenapsal...! Já ti to ale vysvětlim...chce si ho jít koupit a neví hodnoty kondenzátoru...v mototechně má blbou ženskou která neví ani jak kondenzátor vypadá maj tam 85568448845 typů a potřebuje si vybrat správnej....? Pokud si něco nepochopil tak si poposedni a kup si ještě kousek drátu k vedení...! A to tvoje nepište reakce na mě.......když se ozve první blbec.....ozvou se i další...! Jako sorry ale tohle na mě bylo moc.......
Datum: 28. března 2009 9:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5621
 250V
Datum: 27. března 2009 23:20
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Hele další pan chytrej....mu někdo odpovězte ne?...a nepište reakce na mě omg..naserte si nemam na vás náladu.
Datum: 27. března 2009 21:21
 odpovídá na tebe..
Datum: 27. března 2009 21:11
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Hele ty chytrej ...a když taky nevíš tak proč odpovídáš ????...
Datum: 27. března 2009 20:22
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak proč odpovídáš když nevíš????
Datum: 27. března 2009 19:03
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
 Nevim...a proč to chceš vědět???
Datum: 27. března 2009 15:48
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5107
Posl.aktualizace: 27. března 2009 17:36
 takže když se mi občas zakousává fiftl, tak si mam udělat křížky aby to mazalo líp?, jak je mam udělat, normalka flexkou?, nemusí to bejt nějak přesný?, jinak bych si je vyfrézoval......
Datum: 27. března 2009 17:36
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 pro me je to cely smesný.....hlavne za litr neprodejný.....a ty krizky jsou dobrý.......kdybych je tam nemel,tak to nerikam.....delavalo se to u tesnejch vybrusů
Datum: 27. března 2009 15:01
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 lol to je lemoun hlava je v serii a 8 vybrus babetta co to je toto a ze je valec upravenej trosku vetsi prepoustaky
Datum: 27. března 2009 14:40
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
Datum: 27. března 2009 14:32
Jméno: hans
IP: uživatel5608
 no ty krysky jsou dost divný je vydět žejsou odfláklý a navýc kdybyto mnělo nějakej ůčinek tak se to dělá továrně a to se fakt nedělá takže souhlasym z koleckem jak níže uvádí že je to pjekná blbost
Datum: 27. března 2009 14:12
Jméno: standa
IP: uživatel5621
 tak na parezu mam taky krizky na pistu.....lip to maze a dost to pomohlo pri zajizdeni,protoze mek dost festovej vybrus a kazdou chvili se zastavil.....ale tyhle krizky sou divny.......dost melký......a ten valec a snizena hlava no.....co sem to prohizel,tak ve valci neni jedina vec upravena a hlava je seriová.........
Datum: 27. března 2009 10:03
 podle me je to naprosta kravina,este sem to nikde nevidel,ani sem o tom neslysel,ale pochybuju ze se tam bude drzet olej,neverim tomu ze to ma nakej ucel
Datum: 27. března 2009 8:53
 Čau Seso, chci se tě zeptat jestli budeš prodávat na nádrž mustanga ten plastově-gumovej díl??dík za odpověĎ a zkus ho prosím sehnat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 7:14
 draku porad to nikdo nedela
Datum: 27. března 2009 7:14
Jméno: Lahvajs
IP: uživatel5365
 Zdarec draci,tedka v sobotu 28.3. cheme jet do Přepych na motoristickou burzu.A chci se zeptat v kolik hodin ta burza začíná a v kolik hodin je nejlepší tam jet.?? DÍKY::
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 21:12
 myslíte Přepychy co jsou kousek od Opočna? jeslti jo, tak já teda nechci nikoho odrazovat ale tahle burza přestala bejt motoristickou už před pár lety  , ted už je tam víc větnamců, lidí co prodávaj kytky, a různý nářadí a nový věci, minimum tech co prodávaj něco na moto, a je to malý, za hodinu to je celý projdutý a nevyplatí se to, teda aspon podle mě  , nedal bych za to ani to vstupný, skoro nic se tam nedá sehnat...joo to takový chotusice to je jiná
Datum: 26. března 2009 21:12
Jméno: David
IP: uživatel4989
 Zdar seso mam prosbu, daly by se sehnat boční plasty na nádrž na Jawu 350/638,639? diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2009 19:53
 Čau Seso snažim se Ti poslat email, ale na ten co máš uveden mi to nejde, píšu skrz ty plasty na tu nádrž té Jawy 350/638 diky
Datum: 01. dubna 2009 19:53
 fiha to nevim,,napis mi mail jinak zapomenu,,sesa
Datum: 26. března 2009 19:06
 Zdar seso , hele mám takovou prosbu , nepodařilo by se ti sehnat i brzdovou páčku na 585 mosquito??\\r\\nDík za odp
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:06
 draku,,, to je stejna jako na trinde ne? mrkni tu na tu packu
Datum: 26. března 2009 19:06
 čau... hele tak sme namontovali tohle relátko http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html -> a všechno je dobře zapojený. Jenže! když sem tam dal baterku, a měl VYTÁHLEJ bošák tak mi svítila kontrolka na dobíjení, a jakmile sem ho ZASTRČIL tak se mi rožnul neutrál, a zhasnula ta kontrolka na dobíjení. trochu divný ne? neměla by náhodou svítit až se zastrčí ten bošák? když je vytáhlej, tak sou rozeplý kontakty, a nemůže to svítit. Jak je to s tím nabuzením dynama? Co to jako přesně znamená? Nejde to nějak česky, místo nabuzení?  Jo, jinak sem to nenakop, páč se mi vybila baterka. Ale když sem šláp, tam se mi ta kontrolka na neutrál trochu víc rožnula. Tak vůbec neim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 15:57
 Abych pravdu řekl mám tam taky to relé a taky mě zatim pěkně sere...!!!!!!!! Ale já si ještě zapojení zkontroluju....a hlavně....tohle polovodičový relé bych nezkoušel bez nabitý baterky...protože to je hovadina....! To je elektronika.....
Datum: 27. března 2009 15:57
 hele, pls, někdo kdo to máte, napište mi na icq 462-457-878.
Datum: 27. března 2009 13:55
Jméno: pilalmc
IP: uživatel5620
 toto relé jsem měl na své kývačce a blo bezproblémové akorát taky jsme dlouho koumal jak to zapojit  je důležitá ta kostra bud + nebo - a podle toho mít relé já mě kostru +
Datum: 26. března 2009 21:59
 *bošáku
Datum: 26. března 2009 21:52
 ale fakt mi neleze do palice, jak může svítit kontrolka při vytáhnutim božáku... zejtra to prohlídnu, a zepíšu sem nový poznatky  jinak dík za odpovědi..
Datum: 26. března 2009 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel5619
 a skus ten bošák vymenit.....obcas se stava ze uvnitr nedoseda spravne nekterej z kontaktů a pak to zlobí......
Datum: 26. března 2009 21:49
Jméno: standa
IP: uživatel5619
 hele fakt se podivej,jestli mas vsechno spravne zapojeny.....to ze to jezdilo a nedobijelo,neznamena,ze je to dobre zapojeny......jinak o tehle rele se rika,ze o nich nevis vubec.......no a nejde roztalcovat,protoze neni mechanický........tak se pritahne kuntakt v dusledku buzeni dynama,tady ne....tady sou nejaky tranzistory,diody a odpory ......mozna malej procesor......na co roztlacovat??? chytne prece,kdyz bude nabita baterka......
Datum: 26. března 2009 21:47
 jj Stando, vypadá to sice tak, ale doposud to tak jezdilo... Jezdilo to pořád -> ale nedobíjelo. ale až sem předělal relátko, tak to přestalo i jezdit. Měnil sem tam žárovku, ale žádný voholený kontakty tam nebyli, co by se mohly dotýkat kostry..  no neim no... Zejtra to celí kousek po kousku projdu, a snad na to přídu. Jo, jinak když sem se rozhodoval, který relátko koupit, esli tohle nebo to krabicový, tak někdo napsal, že z tímhle to nejde roztlačovat, co je na tom pravdy, proč by to nemělo jít?
Datum: 26. března 2009 21:18
Jméno: Standa
IP: uživatel5619
 Ja bych rek ze bude problem v zapojeni toho boshaku......
Datum: 26. března 2009 21:05
 no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
Datum: 26. března 2009 19:48
 no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
Datum: 26. března 2009 19:37
 Nabuzeni dynama je to, ze kdyz jsi naprikalds driv mel baterku ukostrenou + a chces ji mit na -. Tak udelas to ze baterku zapojis tak jak ji chces mjinusem na kostru a potom nekorikrat rucne zmacknes na doraz kotvu puvodniho relatka. Tim jak tam prochazi proud stator se premagnetuje na opacnou polaritu a uz muzes jezdit s - na kostre. A to znamena ze nabudis dynamo na opacnou polaritu.
Datum: 26. března 2009 19:34
 Záleží jestli si koupil správný relé.Pokud jo,tak to udělej podle toho schématu co k tomu je.Pokud to nefunguje tak jak by mělo,tak si buď udělal chybu ty v zapojení,nebo je chyba v tom schématu.Já tohle relé nemam,tudíš s ním nemam ani žádný zkušenosti
Datum: 26. března 2009 19:26
 no to moc nechápu.. když mám na kostře +, tak nemůžu relé "ukostřit" záporně... ale to je jedno, na tom papírku, co je u toho přiloženej, tak je u toho vočka (u ukostření) napsáno +B a vedle toho značka pro ukostření.. takže to se znamená že se to má ukostřit na + ne...
Datum: 26. března 2009 19:20
 Buzení,neznám přesnou definici,ale řeknu ti to polopaticky.Pokud máš baterku ukostřenou záporným pólem,tak musíš koupit relé který je taky ukostřený záporným pólem.Pokud máš baterku ukostřenou kladným pólem,relé musí bejt ukostřený taky záporným pólem
Datum: 26. března 2009 19:10
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 čus jak je nejlíp zajet na fichtlu pístní kroužky a na jakou vzadálenost je to stejný jak u výbrusu ?? děěkuji za odpoved tak at vám to jede
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 20:08
 jenom krouzky? objedes vesnici na nizke otacky a mas zajeto, dulezite je to prvnich par km nehonit ale do 50 km to ma 100% zajete, myslim ze na ne staci par kilaku a mas to, pokud si sednou tak to je za chvilu...pokud si ve valci uz nesednou tak zajizdej tak dlouho dokud se budou ozyvat, pokud to prekroci hranici 100 km bo mezi 50 a 100 km se nic nezmeni tak normalne jezdi dal jako by se nechumelilo, proste si do vylitaneho valce uz nesedli, s tim nic nenadelas krome celeho noveho vybrusu...jinak vybrus kolem 500km zacne ozivat a kolem 600km by mel byt pripraven k plnemu provozu, zalezi jak se ten motor tvari, jak se vari, jak tahne, jak chotne se vytaci, to proste poznas podle citu to nejde presne popsat, poznas to...
Datum: 26. března 2009 20:08
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 no Myslim že by se mělo zajíždět tak 400-500km ...ale zajíždim taky do těch 100km...důležitý je koupit kvalitní olej
Datum: 26. března 2009 20:02
 700Km se zajíždí celej novej fichtl.Kroužkům stačí 50-100Km bohatě
Datum: 26. března 2009 19:27
Jméno: rafinek
IP: uživatel3030
 ne nahodou 70 km bez jedne nuly ??
Datum: 26. března 2009 19:24
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 asi 700km je ale duležity nenechavat motor vytočit do moc velkých otáček prostě o něco drive zařadit
Datum: 26. března 2009 19:05
Jméno: dada
IP: uživatel5618
 zdarec chtel bych se zeptat jaka je idealni teplota motoru?diky\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:12
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 presne jak u ceho u vedsine aut je 86 stupnu ale samozrejmne taj je to hlydany u fika je to pokazdy jinak vzduch dela svoje
Datum: 26. března 2009 19:12
 Zaleží kterýho. Obvykle kolem 100°C
Datum: 26. března 2009 18:32
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 zdarec potreboval bych se zeptat jestli by slo zvetsit počet voltu na civce kdo to ma nebo neco vi at odpovi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 13:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1961
 Zvětšit napětí na cívce (pólu) se dá tak že zvýšíš otáčky motoru... možná to zní jako vtip, ale snažim se tě nutit k zamyšlení, bo co píšu je také pravda  .
Datum: 27. března 2009 13:37
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 a k čemu ti to bude na výkon motoru to nemá vliv
Datum: 26. března 2009 19:12
 Pokud ti to stačí o málo, stači jen dát spotřebiče s větším odporem. Pokud to chceš o hodně, musíš navinou víc závitů.
Datum: 26. března 2009 18:27
 čus za kolik tak můžu prodat papíry na mustanga??díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:03
 a zaleží jestli jsou platné a jstli poslední majitel žije
Datum: 26. března 2009 19:03
 Já sem mohl mit papíry za 250 kč komplet papiry spz a stitek
Datum: 26. března 2009 18:59
 a tayk zalezi co k tomu secko das, jestli mas i stitek z ramu tak muzes prihodit i neco malo nad litr...
Datum: 26. března 2009 18:40
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No,tak záleží na tom jestli to je klasika Velký TP+Malý TP,a nebo jestli to je knížka.Ale cca 500,- - 1000,-,záleží na tom kdo to bude kupovat
Datum: 26. března 2009 18:23
Jméno: mavej
IP: uživatel5605
 zdar draci ja mam cezetu 175 477 a mam praskli predni vidlice a potreboval bich vedet jestli tam dou vidlice ze simala nebo z fichtla a po pripade jak dik\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:53
 pásnou i z 250ky třeba z 353 tech je kopa
Datum: 26. března 2009 19:53
 Z fichtla bych je tam taky nedával,ty zase stojej za hov**.Musíš vybírat z vyšíš řad
Datum: 26. března 2009 19:30
 Dávat vidlice z lehkýho simsona do těžký 175 je blbost.Simálovský vidle sou moc měký,budeš je mít furt na dorazu
Datum: 26. března 2009 19:29
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Jdou tam,,ale jsou malí a hlavně měký!!
jestli neseženeš origo,tak tam dej z třiapuli
Datum: 26. března 2009 18:19
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 čau nevite kde se da sehnat spojkova lamela na jawu 555 nekde pobliš olomouce
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:48
Jméno: MIOly
IP: uživatel1913
 kup si normální korky určený pro lamely ..............................a udělej to z nich...na špunty se vyser...
Datum: 26. března 2009 19:48
 hlavně ne ze špuntů!!!!! to by sis moc nezajeydil
Datum: 26. března 2009 19:12
Jméno: michael
IP: uživatel5617
 chce to jenom špunty z korku obkreslit na nej diru a vyriznout potom to narezeš na požadovanou tlouštkua dáš to tam.
Datum: 26. března 2009 18:25
 hej kdo je ten sesa hej draci kdis si ten brapak koupim z fichtl kramku co je ten za 533Kc tak to je s postovnymDIKI ZA ODPOVEDI (odepiste na muj emajl diki rum....)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:58
 bez posotvneho
Datum: 26. března 2009 17:58
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 jhiste s postovnym 130 kč
Datum: 26. března 2009 17:54
Posl.aktualizace: 27. března 2009 21:24
Jméno: kahisek
IP: uživatel5625
 dik pokusim sae to zpravit..pri nejhorsim dam tam karbec misto z 21 tak z 555..
Datum: 27. března 2009 21:24
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 jj to je taky možný...to víčko....zkus profouknout tu dirku v něm..
Datum: 27. března 2009 15:44
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 hh me to jelo na maly otacky a vite cim to bylo...........víčkem v nádži lol
Datum: 27. března 2009 8:05
 a ma to kompresi?pokud ne tak to je tim pak jak ten karbec je pridelanej k motoru tak tim si ho poloz na rovinu a podivej se jestli jedi vsude stejnou plochou je dost mozne ze ti nesedi
Datum: 26. března 2009 20:12
Jméno: moly
IP: uživatel1913
Datum: 26. března 2009 20:00
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 máš správně nastavenou hladinu?
Datum: 26. března 2009 19:14
 benzín teče ok ale ten karbos esik s nim neco neni a jestli s tim nekdo nema skusenosti...docela me to stve jak nemuzu jezdit..xD
Datum: 26. března 2009 17:56
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Zdar, pokud jste s kámošem čistily karbec (hlavní trysku a tu vedlejší, atd), a pokud to tedy nepomohlo tak se koukni do nádrže respektivě vylej benzí a vyčisti kohoutek a nádrž, v nádrži je na kouhoutku takový ochraný sítko tak pokud ho tam nemáš bylo by dobré ho koupit, je totiž možné, že máš bordel v nádrži a ten ti ucpává palivovej kohoutek takže ten benzín nepoteče.
Datum: 26. března 2009 17:47
 Draci mám dotaz seřizoval jsem fíka a pokoušel jse seřídit předstich (podle doporučení), zkoušel jsem nastavit kladívka na 0,4 mm a předstich okolo 1,3-1,9 před HU a fík nic ani neškytl. Postupném zkoušení jsem dospěl na kladívka 0,8 mm a předstich 3,70 mm před HU fík běží a bobře startuje (na fíka relativně dobře) akorát při plném plynu po 20 vteřińách se začne dusit a za 5 vteřin na to chcípne, pochvilce jde bez problému nastartovat (je možné že to stím nesouvisí). Před tím než jsem ho štěloval tak jsem dělal generálku motoru a původní nastavení bylo 0,8 kladívka a předstich 3,70 mm. Je to vůbec možné???\r\nDěkuji za kazdou zprávu.\r\nBenda
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 16:52
 0,4-0,5 (nedavno tu negdo rikal ze je to tloustka krabice od mlika pokud nemas jinak jak to zmerit) mm v HU cili gdyz je nejvic otevreny...
Datum: 27. března 2009 16:52
 Jo to jasný ale kolik má být
Datum: 27. března 2009 15:59
 Odtrh se měří v horní úvrati.
Datum: 27. března 2009 9:14
Jméno: lampan
IP: uživatel5196
 jesus marja vole to sou hlasky jak hovado me se libi jak to jede mekce lol bavi vas nekoho jezdit na fekalu do kopce 40 jak stara baba na fichtla dej to nejlepsi co si muzes doprat nejlepsi predstih je 1,6- 1,9 jinam ani prd probrus karbec na 18 mm udelej do vlozky kanaly rozbrusem jako to ma babetta a ja a podkovu mezi sestrvaky a pojede jak svine ale ten karbec vam da hodne
Datum: 27. března 2009 8:02
 Draci zapalování je nové včetně vačky a kladívek, motor je mustang, předstich jsem měřil šuplérou skrs díru na svíšku (do žeber hlavy jsem si vložil šroub a šupléru opřel o šroub a o závit svíčky) najej jsem si na HU a pak sjel zpět do polohy kdy mi sepne kontakt na kladívku. Jaká je vlastně hodnota nastavení kladívek je to 0,4 mm v maximální poloze vačky ???Dík
Datum: 27. března 2009 6:59
Jméno: standa
IP: uživatel5619
 hele ja osobne predstih nenastavuju ani ve stupních ani v milimetrech,ale proste od oka,podle chodu motoru a podle toho jak to jede......este sem nikdy nevzal supleru...... vseobecne vim ze na fichtla se udava 1.6-1.9,ale me to nezajima.....v hodpode zas rikaj 1.5mm,v knize zase pisou 1.35 a ja to mrd..m....neco tam nacpu,kdyz to kope,pootocim nazpatk doprava....blbe chyta pootocim doleva a nekde mezitim je idealni hodnota....projedu to a vidim........nejaky tabelovany hodnoty....jdete s tim nekam
Datum: 26. března 2009 21:34
 si myslim ze bud to rikas blbe nebo to mam blbe ja - je pravda ze parezy maj nizsi kompresi a proto by mely mit vetsi predstih, ale pokud tam fichtl startuje lip s mensim predstihem nez s vetsim! mensi predstih - motor jeste zacina zapalovat smes a cim vetsi, tim vyssi otacky aby se energie zapalene smesi lepe vyuzila, takze pokud to dobre rikam tak cim mensi otacky- mensi predsti a nahoru se zvetsuje, na start je tedy idelani maly predstih...jinak na mustafu i 21 (20 tez ale tam se to moc netvrdi, newim proc) se predstih serizuje v rozmezi 1,2-1,5 mm, rika se ze nejlepsi predstih (newim jak na to panove z Jawy prisli ale proc ne) je 1,35 mm pred HU, je to napsane i v te knizce Jawa 50 Pionyr od Wohlmuta (pardon pokud jsme mu zkomolil jmeno, nebylo to umyslne)...jinak lital jsem s nastavenim 2mm pred Hu (to tam byl trikrouzkovy pist a byl to drzak, 65 km/h vic nejel ale tu samou rychlost mel i po rovince s dvema lidma, je to divny ale je to tak, mohlo to byt vice vecma), lital jsem na 1,2 mm, lital jsem i na 1,3mm, ted tam mam zrovna zas 1,3 mm a nemuzu si ztezovat...starty perfektni, do 75 km/h bez problemu (jeste s origo hlavou)...jinak k dotazu - newim jak si to meril ale todlec je docela dost, zalezi jestli si to meril se sundanou hlavou, jaky je to typ a taky jestli nemas posunutou vacku, to byva caste pac kolicek se vzdy negde ztrati a ta vacka se po nejakym puleni motoru nasadi jinak nez zarezama presne k sobe na vacce a rotoru...este jedna poznamka - 21 se serizovala v rozmezi 1,6-1,9 mm pred HU a nova 21 (taky newim proc a jak na to pak prisli ale me stimhle nastavenim 21 z roku 75 funguje) ma mit to v rozmezi 1,2-1,5 mm pred HU...se zvedavy na reakce
Datum: 26. března 2009 18:38
 frkuline, ty se prober. Nikdo tu nemluví o závodním. Já šteluju na 1,4 mm a líbí se mi, že to má měkkej chod.
Datum: 26. března 2009 18:30
 U mustangů 1,5mm předstih....? Stando kurva prober se...!!!!! Závodní předstih jezdim nejmíň 1,6mm aby to aspoň trochu mělo spodek....1,5mm.....půjde to blbě startovat sice se to vytočí vejš ale spodek to ztratí....! Na sériovku předstih 1,8-1,9 pařez má větší protože má malou kompresy....
Datum: 26. března 2009 17:48
Jméno: standa
IP: uživatel3084
 hele a meris to od hrany valce a nebo od diry na svicku??? to by pak odpovidalo.....to ze ti to jede jen na velky hodnoty odtrhu muze spusobovat ojetá a nebo šmajdavá a nebo presazená vačka........jinak u mustangů se dava predstih 1.5mm, u 21 trikrouzkovy se davalo 1.7mm u 05 zhruba 2mm a u pareza tak 2.5mm.....ale je to individulani a maj na to vliv vsemožný vůle....
Datum: 26. března 2009 17:30
 co to máš za motor? u typu 550 a 555 je předstih asi 3mm před hů
Datum: 26. března 2009 17:06
 cau draci pasovalo by na fichtl z babety teristorko
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 17:40
 Problém je, že tyristor potřebuje vyšší napětí než dává zapalovcí pol fichtla. Možná by to šlo vyřešit trafem.
Datum: 26. března 2009 17:40
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
 Dobrej mám jawu 175/356 chci se zeptat jsetli se dá nějak zvýšit oběm, třeba výměnou válců z nějaké 250 nebo tak.
A dělali se fichtly 21 ze starým typem zapalování jako 550.
dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2009 14:08
Jméno: Kubík
IP: uživatel1732
 Já mám jawu 21 s tímto zapalováním jak bylo na 550
Datum: 27. března 2009 14:08
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 Ano, dříve se dělali pionýry se zapolováním jako u Jawy 550, ale nebyl to typ 21 ale byl to typ 05
Datum: 26. března 2009 17:24
Jméno: Tomys
IP: uživatel4172
 zdar hoši.. mám dotaz.. mám fíka po GO.. a newím čím to je, ale vždycky když pustím benzín a rošičku načepuju a pak jezdím .. tak mám tam filtr z jawy 250 myslim takovej ten kulatej a vždycky je plnej benzínu.. úplně potopenej, nevíte čím to je? Moc Moc díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2009 18:28
 njn plive, proto taky ten airbox je smerovany nahoru a vzdy v tom kolinku v ohybu je to zaflusane od smesi a filtr uz pak mokrej skoro neni, ti co delaj tzv. "prime sani" ho pak maj mokrej, to je ta vzdalenosti jelikoz v airboxu je vzdalen od karbce...
Datum: 26. března 2009 18:28
 Možná to bude tim že to je 2T se symetrickým rozvodem bez klapky....
Datum: 26. března 2009 17:50
Posl.aktualizace: 26. března 2009 19:20
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 jo to sem za mlada zkousel svicku z felicie nasrouboval do fika chtel sem nakopnout a jak se dostal pist do HU cvak svicka na
srac..... takze to ani neskousej
Datum: 26. března 2009 19:20
 a mimo gdybys ji tam uz mel plne nasroubovanej a ujel si nejaky kilometr, pri vysroubovani by si zmrvil zavit diky tomu ze na zavitu svicky, ktera ve spalovacim prostoru se usadi karbon a tyn strhne pak zavit v hlave...proste blbost...nereknu mit novou hlavu a pak diky tomu neforemnymu zavitu koupit dlouhou svicku a ruzne to zkousel vypodlozit podlozkama aby byl svicka krasne vyustila do hlavy, mimochodem mel jsem tem problem a frikulin mi poradil chvilu uvazovani a dneska uz to jezdi
Datum: 26. března 2009 18:26
 Svíčka má dlouhej a jemnější závit takže se ti bude vyklat taky sem o tompřemýšlel ale když jsem ji tam našruboval tak se kývala.
Datum: 26. března 2009 18:11
 No jo....  Jasně zkus to s vyplim klíčkem na fichtlovy...  Jinak je to hovadina no....a tůvj dotaz je zbytečnej.....stačilo by si sundat hlavu a LOGICKY by ti to došlo....ale nevadí.....
Datum: 26. března 2009 17:44
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 26. března 2009 14:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no radši ne at ti do ni nenarazí píst to by bylo v....... ale zkus si to s vyplym kličkem a pomalinku když nic necvakne nebo něco takoveho je to v pohodě. a lip než z origo to podle mě nepojede
Datum: 26. března 2009 13:47
 jo,je to moc dlouhy,takze jedine podlozky
Datum: 26. března 2009 13:45
 dej tam obyc svicku,dyt stoji 30-40,-
Datum: 26. března 2009 13:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel5614
 Bude ti pist do tej svicky narazat takze nepretocis ani motor takze ahoj
Datum: 26. března 2009 13:43
|



|