česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1825  1826  1827  1828  1829  1830  1831  1832  1833  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel5428    
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak moc hluboký vrub na ojnici (přesněji na dříku ojnice) může být nebezpečný pro zlomení ojnice vlivem namáhání ojnice při provozu. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 14:20
 
 
 
 
Jméno: Mildecz      IP: uživatel4569    
Panove Stando,Steve,Frikuline,v Nove pace prodavaj v jedne prodejne pisty s prumerem pistniho cepu 13,98.Je to na Jawu 50.Ojnicni cepy maj taky prumer 14mm.Ja portebuju prumer 14,1.Nemuzu prodavacovi vysvetlit,ze orginal cep i pist ma byt 14,1.Bere zbozi z brusirny z Mlade Boleslavi a tam mu rekli ze z prvovyroby je pist a cep 14mm a po prebrouseni ojnice na 14,1 se tam teprve dava cep a pist 14,1.Pritom mu tam jeden chlapek prede mnou donesl rozsaplej pist jak tam rval ten vetsi cep.Nikdy jsem se s tim nesetkal.CO MU MAM RICT????????Zitra si tam jdu pro vyreklamovanej pist 14,1.On veri brusirne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do závodních pístů jdou čepy rukou......:-)
 
 
Datum: 07. dubna 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byly 10 a 14,1 mm...kasli na nej, gdyz ma svou hlavu tak at ji mas, ty mas rece svou:-)...a vubec, pokud ma pist tak mu rekni at ho vezme a zkusi tam dat ten cep, nesmi se vubec volne pohybovat, novej tam se musi tlacit sroubovakem...pokud bude volnej v pistu nebo vubec tam bude litat tak je to spatny, pojistky to tam neudrzi...takze to zhrnu - primo to vyzkousejte jak to bude sedet a pokud tam nesedne tak to neber, vyhozeny prachy a jeste to udela v motoru paseku...
 
 
Datum: 06. dubna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
hele mam pocit ze ten chlapek ví peknej prd a snazi se ti prodat pist a cep na babetu....normalni origo cep na fichtla je prece 14.1......u nas v mototechne jim to ani nemusim rikat a automaticky mi davaj 14.1 ......chyba neni na tvý straně....skus jinyho prodejce
 
 
Datum: 06. dubna 2009 15:24
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těžko říct....nekupoval bych tam písty a nebo bych si je přestružil stavitelnym výstružníkem. Každopádně je to divný. Vezmi originální katalog ND a jdi mu to ukázat....Jako kravina to je...ale co od nás chceš...? Máme se Standou a Stevem ten krámek vypálit...? :-D:-D:-D Když je blbej......slyšim to poprvé....!
 
 
Datum: 06. dubna 2009 14:04
 
 
 
 
Jméno: Bob      IP: uživatel5054    
ahoj newite proc mi z mustanga kape olej z nakopavaci paky ? dik!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: Manuchaos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale jinak je tam taky gumový o kroužek, na který si vzpomene jen hrstka lidí, takže zkus vyměnit ten a mělo by se to zlepšit (jinak pokud nevíš kde je, tak se koukni do katalogu náhradních dílů- tam je hezky vyobrazen i s rozměrama;-))
 
 
Datum: 17. dubna 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: karlík      E-mail:      IP: uživatel723    
Hele , jestlli ti ti kape za jizdy nebo tak , tak tam máš moc oleje, a nebo když to máš opřeny na tu stranu kde je nakopavacka, tak to opirej rovne...
 
 
Datum: 10. dubna 2009 14:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
asi to tam netěsní
 
 
Datum: 06. dubna 2009 15:13
 
 
 
 
Jméno: Dalibor      IP: uživatel1886    
Zdravim všechny motorkáře, narazil jsem na zajimavý výfuk pro upravený motory, má šířku výfukové trubice 32mm a pracuje na principu rezonance, to jest že vrací směs zpět do válce, mislíte že by jse hodil na upravený válec s výfukovým kanalkem 32mm? tu odkaz:http://www.moto-prodejna.cz/product_info.php/cPath/37/products_id/2234....... a mam to na mustafa. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
hele mam pro tebe lepsi navrh....skus si vyfuk spocitat a prestavet Hikone dle vypoctu a nebo upravovat stylem pokus omyl.....vim ze kdosi rikal ze se dela dobre koleno z vyfukoveho kolena na cz125c ....ma prumer myslim 30mm a ma vhodnej radius.....nevim jak je to se svarenim,jestli neprská nebo neco protoze je to vpodstate puvodem chromovany a vespod pomedeny.......pokud chces jen neco co by paslo na fichtla a vypada to hezky,tak sesa tu mel chromovanej dvoukomorac kteej primo psaoval na koleno z fichtla a svym spusobem je to taky rezonanční výfuk,jen k nemu musis najit vhodnou dylku kolene....
 
 
Datum: 06. dubna 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: Eddie      IP: uživatel5707    
To je výfuk na úplně jiný motor a je zbytečně pochromovaný! Stejnak ho budeš muset svařovat, takže ten chrom je tam na obtíž! Zkus Hikone a řezat a zkarcovat nebo nastavit a rozšířit. Hikone je cenově mnohem dostupnější!
 
 
Datum: 06. dubna 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
vadi kdyz micham M2T + Castrol 2T ???? protoze 2T rozpousti usazeniny a pak se to prej muze zadrit po M2T jenze tam mam novy krouzky s pistem a porad to stridam a obcas to ma nakej divnej zvuk jako kdyz se to dre tak mam obavy ale mel jsem sundanej valec a nic tam neni vydet tak jestli to delaj krouzky??? mam najeto zhruba pres 300 Km. Vykon to ma peknej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
Souhlas s fíkem.... v tomhle mam jasno......m2t jen jako nouzovka kdyz mi dojde nekde 50 kilaku od baraku benzin a nemam sebou olej(protoze sem si ho blbec nepripravil:-D).......a plati zasada ze oleje se nemají míchat.....treba sem mel v bande benzin s olejem Motorex a prdnul sem na to benzin michanej s olejem TSF a prd se stalo,ale rika se ze by se to nemelo delat a M2T uz by se nemelo michat vubec s nicim,protoze nikdy nevis co konkretne v tvy flasticce je za smesi a jak by to mohlo zareagovat s tim olejem.....nekdy si to skuste:-D at vidite ze nekecam:-D
 
 
Datum: 06. dubna 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Každopádně bych to nemíchal,M2T neni olej do motoru.Je to pěknej sráč,nechápu jak sem ho tam mohl lejt.Njn,mladej a blbej.Ale teď už NE!M2T možná tak na fritování.Radši bych do toho lil jenom ten Castrol 2T
 
 
Datum: 06. dubna 2009 12:06
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
cau tak jsem vycistil nadrz i kohoutek trosku bordelu bylo v kohotku upadlo totiz sejtko. Tak jedu a zase to delalo to sami ze to zdechava, benzin tam jde ale nak pomalu tak to bude tim hadicku jsem dal co nejrovnejc aby to nezlobylo a porad nic a pak koukam ze ukohoutku mam svorku ktera byla moc utazenaa jak neni kulata tak tam byly skviry a tim nejspis to nasava vzduch a blbne to. Kua celou tu dobu nejspis blbly vsechny motory jen kuli svorce. A pak mam dalsi problem a nevim co stim nechce se mi sahat na hladinu karburator jsem sesteloval jehlu jsem mel v druhym zarezu a svicka byla porad cerna a za jizdy stacilo ubrat plyn a uz to chcipalo proste je to uchlastany tak jsem dal jehlu nejniz a uz je to lepsi ale delato porad co stim?? trysky mam origo starsiho typu. Taha pekne jako nikdy do kopce na trojku nadhera este nikdy snad takhle netahnul. Motor je po GO kopmpresi ma peknou jen proste neco stou bohatosti jenze kdyz zmensim hladinu bude mensi nez ma bejt a bude min tahnout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5716    
skus jezdit bez vzduchovyho filtru,treba je uz zanesenej
 
 
Datum: 07. dubna 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel1669    
jak dlouho se dělá řidičák A1 :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
akorat je pruser,kdyz clovek dela autoskolu pres leto a narozeniny ma az v rijnu:-D:-D
 
 
Datum: 06. dubna 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
jasne jde to urychlit pokud nejsi blb,naucis se na zkousky,umis ridit atd......pokud si neco jako muj bratr,kterej jezdil v provozu denno denne uz 2 roky bez papírů a ovladal krizovatky znacky atd a instruktor po první jízde prohlasi,ze stebou delat nejaky jizdy je stracenej cas(coz me treba rekl autoskolak kdyz sem delal B:-D) tak to je potom rychlý....cekas uz jen na termin zkousky a ucis se testy.....
 
 
Datum: 06. dubna 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
11 dni i se zkouskama:-D:-D ale to sem tam byl kazdej den furt:-D:-D
 
 
Datum: 06. dubna 2009 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
Bracha delal AM 2 tejdny:-D:-D ja delal A1 mesic a pul.....A+B sem mel standartne 2 mesice
 
 
Datum: 06. dubna 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jak kde ja jsem cekal nez me vezmou a pak to trvalo 3 mesice a jizdy jsem delal nak ten posledni mesic , kamose vzali hnedka jizdy delal hnedka a mel ho asi za 2 mesice a mohl si udelat rychlo kurz
 
 
Datum: 06. dubna 2009 10:42
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když to vemu jak sem to dělal já:začátkem března minulýho roku jsem podal přihlášku do autoškoly.Hned další tejden jsem začal chodit jednou tejdně na lekce teorie (docela nuda).Teorii jsem měl hotovou za 6 tejdnů.A v květnu jsem začal dělat jízdy.Dřív to prej nešlo,bylo hnusný počasí.Ale to sou jen keci,bylo pěkně,ale instruktor byl na dovolený,tak je jasný že sem nejezdil.Pak mi ale odpustil několik jízd.Měl sem 4 ze 13 jízd,což se vyplatí
 
 
Datum: 06. dubna 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Zdarec,jak je to teda s tim varenim hliniku "céočkem" Ja sem vzdycky myslel že to jde TIGEM a nebo hlinikovymi eloktradami.....Ted byl nekdo dole vpokecu dotaz cim zavarit karter a psali tam ceockem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a hlavně se to musí umět
 
 
Datum: 06. dubna 2009 12:07
 
 
 
 
Jméno: Pedro765 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no myslim že to de ale musíš na to mit spešl draty ....
 
 
Datum: 06. dubna 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: matias      IP: uživatel5703    
zdravím,\r\nako rozmontujem riadidlá od vidlice a brýlí na 20-ke? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: matias      IP: uživatel5726    
ktorý šroub?
 
 
Datum: 07. dubna 2009 23:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
povolis sroub o pul centimetru a bacis do nej kladivem
 
 
Datum: 06. dubna 2009 10:55
 
 
 
 
Jméno: bizon      IP: uživatel5043    
Chci se zeptat jestli se dá na JAWA 350 bizon a na ostatních 350 veteránech jezdit s řidičákem A (s omezením) myslím tím od 18...díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
ja vim co je bizon, mam jednoho doma, ale ja se neptal tebe Stando, ale toho, co si zadal ten dotaz
 
 
Datum: 06. dubna 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
ne bizina nemam,ale vim co bizon je....puvodem vychazi z prototypo UŘ(unifikovaná řada) ktery se vubec neosvedcil kvuli vsemu prednimu svetlu a z nej vznikla koncepce bizona.......v podstate jsou dva seriove typy bizona - typ350/633 v tom je motor jako v 634 ale s oilmastrem a typ 623 v kterym je motor kterej se daval do cz 250/471....jedinej rozdil u bizona oproti vyrobene mladsi 634 je jina koncepce rámu která se neosvedcila kvuli nadmernym vibracím,tudiz bizon byl neco jako prototyp-mezityp,ktery ackoliv se zacal seriove vyrabet,tak se neosvedcil a tak se preslo na vyrobu jineho....coz byla 634....ale presto bych bizona chtel,protoze je tak osklivej az je hezkej:-D:-D
 
 
Datum: 06. dubna 2009 15:57
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
jen takovej skromnej dotaz, ty máš bizona???,
 
 
Datum: 06. dubna 2009 14:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5700    
bez jedinyho problemu.....ani jedna stara jawa nepresahuje 25kW.......vsechno to ma od 10 do 20 koní...nektery kalify meli dokonce 22 koní......a mozna nova naladena 350/640 ma k 30 konim,ale furt to nema 25kW.....bud v klidu......
 
 
Datum: 05. dubna 2009 23:21
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
sewas sesa na pioniri je Tryska hlavní 72???da sa zohnat 76??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normalne se dela do 72 (pokud myslis Jikov 2917PSb cili normalni fichtl karbec)...to rovnou vem drat a proraz to, jen je to poradna prasarna pac tim tu trysku porusis a pokud je to moc velkej drat tak tu trysku tim prorazenou muzes rovnou zahodit pac jizda s velkou tryskou je utrpeni, prakticky to s tim ani nejede...leda hodne slabej dratek a krouzit s tim v tej dire, ale jak rikam, je to proste prasarna a vysledek nevalny (existuji i vyjimky, bud stestim nebo dobrym vybavenim dilny a zkusenostmi)
 
 
Datum: 06. dubna 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5700    
urcite ze jo.....doma vemes neco o prumeru 0.76 a tu trysku si navrtáš........ hele ale chlapi to sou dotazy posledni dobou:-D:-D
 
 
Datum: 05. dubna 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel2457    
Hoši mám takový problém našel jsem ve stodole straécho pincka zjistil jsem že nádrž je velmi zrezlá tka jsem ji chtěl vyčistit sundal jsem plechy a vidím velmi zrezlé šroubky a dole ji drži zahnutá tyčka do U a na konci z každé strany matka tak jsem ji začal šrubovat ale šla velmi těžko a nakonec začala pružit a pak se ten závit urval takže sháním tu tyč zahlou do U.Tady jsme ji nesehnal předem dík za radu ke ji sehnat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5700    
musis to psat 4x ???.......je to kus tyče.....vem si ku s osmicky tyče a ohni si ji.....
 
 
Datum: 05. dubna 2009 23:03
 
 
 
 
Jméno: riofide23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
serus sesa nemohol by si my zohnat vlozku valca na pionier???dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 22:03
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel4226    
Čau draci mám takovy problém. Mám mustanga a ten když je studenej tak chytá na poprvé ale kdyz je teplej tak se neda nakopnout, ale roztlačit jde. Čím by to mohlo být odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
je to svickou kdyz si tam das svicku BRISK N 17 tak ti to bude chytat teply jen do urcity teploty pak uz jen roztlacit a za mrazu t sni nechytne
 
 
Datum: 06. dubna 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5700    
ja rikam ze je to normalni,nekdo rika ze mas dat teplejsi svicku
 
 
Datum: 05. dubna 2009 23:28
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
čau je jawa21 těžší než jawa23? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5700    
papirove je to vaha stejná,ale rekneme ze mustang je o jedno-dve kila lehčí.....podle toho kolik je v nem benzinu:-D:-D
 
 
Datum: 05. dubna 2009 23:05
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Teoreticky ti staci logicky uvazovani!Podiv se na 21 a 23..........21 samy plechy 23 odkrytovano
 
 
Datum: 05. dubna 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Piskot ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus kluci. Potřeboval bych píchnout.... Jak se sundavá zadní kyvka na pařazovy? Ten šroub co je skrz na skrz sem sundal, ale pořád to tam na něcem drží.. :-( Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: Jester ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
O jakým šroubu skrz na skrz píšeš? Kyvná vidlice u Pařeza stejně jako u všech ostatních Pionýrů je na čepu! Musíš mít udělaný stahovák kterým ten čep vylisuješ... Jde celkem jednoduše vyrobit doma, budeš-li mít zájem napiš mi na e-mail "Silentblok@seznam.cz"a pošlu Ti foto jak by měl vypadat. Já jsem si ho doma vyrobil a rovnou jsem ho udělal tak abych to tím mohl i smontovat (nalisovat čep zpět) a nemusel do toho mlátit kladivem jako někteří 15ti letý čudlové :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci chtěl bych se zeptat na něco mám doma stadion S11 a mám pouze od toho kartičku..takže to štítek nemá.....a pojistku nikdo neplatil tak jestli by se to dalo ještě přihlásit a kdyby jo kolik by to stálo....kč?Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2014    
Zdravim, nic se prihlasovat nemusi. Staci pojistit a jezdit.. ;-) A jestli jsem to pochopil a nema stitek, tak muze byt cislo vyrazene na ramu!
 
 
Datum: 05. dubna 2009 23:20
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel5506    
čus draci mam problem s babettou 210 vše je v pořádku startuje suprově ale když jedu jede to jen na 1 a ta 2 tam prostě skočit nechce poradte pls čím to je a jak se to dá opravit a hlavně jaké nové díly koupit dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel4226    
To ti vodešla vodstředivá spojka
 
 
Datum: 05. dubna 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: Kisty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim som z tho debil uz echapem tomu mám doma mustanga a nechce ist nastartovat ked nastavim odtrh na 0.4 -0.6 tak nehádze iskru ani vo fajke nekopne ked ho ale nastavím na viac ako 1.4mm tak iskri tam lietaju ako dive svine ale v tom pripade neodpali zmes a mne to nenastartuje skusal som podliat sviecku a kopat a nic a som z oho zufaly uz som skusal vselico novu elektriku, sviecku, fajku poradte mi niekto prosim dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 8:40
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Nemáš opotřebovanou vačku ?
 
 
Datum: 06. dubna 2009 8:40
 
 
 
 
Jméno: kisty      IP: uživatel5607    
ale ono to neodpali kedy ma a tym padom ani nenastartuje takze jazdit s ami nedá
 
 
Datum: 05. dubna 2009 23:09
 
 
 
 
Jméno: caue20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mi to dělá u krosoviho fíka taky sem zkousel vsecko možný ale jezdit se stim dá
 
 
Datum: 05. dubna 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: ich      IP: uživatel5336    
zdarec draci nemhl by mě nědko dat odkaz na obrazek kde je vidět přidělaný to klapkový sání DIKy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2009 10:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5705    
jen čistě pro orientaci http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=233&muid=17213 ......nekopiroval bych to,zda se mi,ze ma v domecku spoustu "hluchejch" míst
 
 
Datum: 06. dubna 2009 10:24
 
<  1825  1826  1827  1828  1829  1830  1831  1832  1833  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 27.04.2025 18:43:13 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu