Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: RealTekK
IP: uživatel5760
 Nazdar draci.... Nevíte čím to je, že mi jde těžko zmáčknout spojka? Díki za každou odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 10:02
Jméno: v
IP: uživatel5336
 nebo to muže byt tim že maš moc utaženy to na řiditkach šroubek a matku
Datum: 13. dubna 2009 10:02
 No mě to dělalo taky a proto že sem měl spojku povolenou dole v motoru a vypínal sem to štelovákem na lanku a bylo to moc napnutý tak to šlotěžko zmáčknout,tak sem to přitáh v motoru a šlo to normálně!
Datum: 12. dubna 2009 22:50
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 prvni zkontroluj lanko jestli neni roztrepeny pak rozdelej kryt od spojky vycisti a jestli to nepujde tak se podiv do prevodovky na lamely rozdelej odlep je od sebe nebo vymen a znovu sloz a spojka jako nova
Datum: 12. dubna 2009 21:38
Jméno: Miloš
IP: uživatel1337
 Čus,co to znamená přepákování motoru.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 21:23
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Kdybys chtěl udělat z pionýra choppera kde jsou předsunuty stupačky, musel bys upravit řadicí páku, abys mohl řadit s nohou
vepředu, tzn. udělat přepákování.
Datum: 12. dubna 2009 21:23
 Zdarec, neni to sice dotaz na jawu,ale nevíte jestli je normální že čz125/516 vůbec netáhne v malích otáčkách?Na jedničku jo,ale na větší rychlost to musim držet v otáčkach aby to táhlo jinak se to dusí a rozjet se musim se musim jednině na jedničku protože když tam dam dvojku tak musim dát víc plynu aby se to roztáhlo a to už se to zvedá na zadní,tak nevim jestli je to normál nebo to mam nák špatně seřízený.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 15:27
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
 Čz 125/516 mam taky, to je normální musí se točit, jinak nejede.
Datum: 14. dubna 2009 15:27
Jméno: xborecx
IP: uživatel5764
 Jen jestli se tady mužu zastat tak krosky se rozjížděj při startu jedině na dvoujku. Jinak 516 je vysokootáčkovej dvoutakt se to holt musí točit jinak to nejede.
Datum: 12. dubna 2009 23:23
Jméno: standa
IP: uživatel5763
 to bude velikosti trysek....mozna to bude chtit mensi trysku,ale potom zase nebude mit takovou špičku jako s vetsi tryskou.......bracha kdyz jezdil na 513 tak ji jednoduse pomahal spojkou
Datum: 12. dubna 2009 23:16
 Musim má to šest rychlostí!!!   A na čtyrku se rojet můžu ale ztěžka a jenom na rovině,je to totiž docela silný(26koní).
Datum: 12. dubna 2009 22:36
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Se rovnou rozjed na čtyrku a už nemusíš ani řadit
Datum: 12. dubna 2009 22:21
 Hahaha já se tu holt asi už na nic ptát nebudu když máte dost jako napříklat ty martine.Nevim co má čz 125 společnýho s tuningem fíka,asi tak velký ho'no.A nevim proč bych se měl rozjíždět na jedničku kdyzž se to rozjede i na větší rychlosti sice se to zvedá na zadní,ale to sedá ustát.
Datum: 12. dubna 2009 21:28
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Ty si tak trochu profík na tuning ne? tak bys to měl vědět. Ale na dvojku se nerozjíždí,od toho je tam jednička,,a je jasný že to musí mít velký otáčky,když je to kroska.
Datum: 12. dubna 2009 21:21
Jméno: matej
IP: uživatel186
 zdar chtel bych se zeptat kdybych dal vložku z babety do válce pionyra a chtel bych to prevrtat na 70 ccm a dal bych tam píst ze simsona tak by byla krátká ojnice ze bych musel zkrátit válec nebo by ten píst byl jako u sériovky zároven z vložkou díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 19:18
 zdar draci..chtel bych si udelat mustanga do krosu a hlavne aby dobre jel..napiste mi prosim nejaky rady,treba i hovadiny  nebo nejaky netovy stranky,dik moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2009 18:29
Jméno: lola
IP: uživatel5633
 Kup si podkovu,dej snizit hlavu,dej si tam ferodo lamely,kup hikone a drapak a muzes dracit
Datum: 22. května 2009 18:29
Jméno: MNly
IP: uživatel1913
 Zajici....dám ti jednu radu...pokud to chceš stavět do crossu ....tak hlavně nedělej tu blbost abys tam dal napínák řetězu..!!!!!!!
Datum: 14. dubna 2009 17:59
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Jo..a jinak...nemohl by si mi poslat na meil fotku toho výfuku?..dokončenýho?..prosííím?
Datum: 13. dubna 2009 11:47
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 13. dubna 2009 11:44
Jméno: Milda
IP: uživatel3277
 Ahoj jednu přestavbu mám a jede jako drak mám foto na webu http://blbni.wgz.cz/jawa-50-wrc napiš mi na mail jawa.wrc.team@seznam.cz a nejak se domluvíme určo ti poradim ozvi se a pořešíme. čau zatim!
Datum: 13. dubna 2009 7:58
 Čus draci, vím, že to sem moc nepatří ale už dlouhou dobu sháním doklady mojí Jawu, nezáleží mi na tom zda to budou doklady na jawu 05, 20 nebo 21, nepotřebuji ani SPZtku ani štítek. Za jakékoliv nabídky budu moc vděčný!
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 19:50
Jméno: Dealer
IP: uživatel5299
 tomu už jsem psal a zatim se mi neozval! Už je to asi 3 dny
Datum: 12. dubna 2009 19:50
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/doklady/263328-jawa-20-21-23-se-stitk.html stačí se podívat..
Datum: 12. dubna 2009 19:40
 Zdar, mam stejnej problem jako vcera standa. Kohoutek je cistej jak prd*l, hadicka nova, filtr novy, karbec novy, hladina v plovakovce je vysoka co jde nejvic. Zatka je provrtana zkrz a menil jsem ji. Trysky jsou cisty i ty diry od plovakovky k tryskam. PORADTE.DIK
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 12:06
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 Jasny vyhod filtr.. me to taky neteklo...
Datum: 13. dubna 2009 12:06
 zkus vyhodit ten filtřík
Datum: 12. dubna 2009 20:49
Jméno: Matescrkt
IP: uživatel1913
 No mě to tohle dělalo když sem blbě ředil olej....  (dával sem hodně oleje)
Datum: 12. dubna 2009 20:05
 PROBLEM JE ZE MI TO NEDOTIKA A KDYZ TAK TO VYDRZ CCA 1-2KM!
Datum: 12. dubna 2009 18:56
Jméno: Sharky
IP: uživatel501
 Zdravim, mam netradiční problém. Dnes jsem do fichtla poprvé nalil benzín s TSF v poměru 30:1. A hned jak jsem ho nastartoval jede úplně jinak, chová se jako s chudší směsí, vynechává a je línej. Dřív jezdil pouze na směs s M2T v poměru od oka a jezdil nádherně. Hlavu jsem sundaval cca před 30km a byla čistá. Svíčka cihlově vypálená. Poraďte, nedovedu si to vysvětlit...díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 12:53
Jméno: Sharky
IP: uživatel501
 tak už je to dobrý, sice mi pořád připadá tak trochu línější ale už jezdí normálně.....takže asi ta voda...
Datum: 13. dubna 2009 12:53
 tak pri vode to cuka, to je jasny, takze bych to videl na ni nebo na smichani M2T s TSF (vzdy se zbytek stareho negde najde, karbec, trysky, nafoukana smes v airboxu) ale toho byva minimum, nejsem odbornik takze za me bych rekl ze ta voda je mozna, no jezdi, jezdi a uvidis, jinak pokud ti neprisava olej z prevodovky tak je to v ty vode...
Datum: 12. dubna 2009 21:50
Jméno: Sharky
IP: uživatel469
 jak to vynechává tak sem toho ještě moc nenajel, ale svíčka je cihlově vypálená. ještě mě napadlo jestli by to nemohla bejt voda v karburátoru, páč nádoba ve který sem připravoval směs byla vypláchnutá vodou, tak tam možná mohly zbejt nějaký kapičky.....fakt nevim
Datum: 12. dubna 2009 20:24
 tak to nebude tim ja myslel, jestli si tam nenechal treba litr benalu s M2T a doneho nalil s TSF-kem to by se pak mohlo hur spalovat a zasvinit svicku, ktera by pak spatne palila. tak jedine osefnout tu smes
Datum: 12. dubna 2009 19:12
Jméno: Sharky
IP: uživatel5211
 no tak samo že nebyla úplně vyschlá, vyjel sem nádrž i karburátor dokud to samo nechcíplo a po nějaký půl hodině tam nalil směs s TSF, ale připadá mi divný že by to kvůli tomu nejelo..
Datum: 12. dubna 2009 18:56
 newzůstalo ti v nádrži trochu benzínu s M2T ? je možný, že se smíchaly a teď to dělá bordel
Datum: 12. dubna 2009 18:51
 Caw. Opět a zas mám problém s 487  . dneska sem se byl letos poprve projet a na jedničku jde vytočit celkem dobře, ale na dvojku už místo vysokejch otáček vynechává jako kdyby zapalovala třeba na každoý druhý stlačení směsy ve válci o trojce a čtyrce ani nemluvim to je už skoro odspodních otáček a v kopci je to neuvěřitelně líný kde sem před zimou jezdil na 2-3 tak teď za jedna stěží za dvě. Na neutrál jde do otáček hned a do plnejch bez problémů.Všechno je seřízený jak má. Karburátor má jehlu na druhym zářezu (na první zářez je to stejný) a předstih i odtrh sem nastavoval znova. Pls poraďte dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 22:04
 ja mam taku istu chybu nastav poriadne zapalovanie predzapal okukni karburator ci v nom neni spina a skus vibrat manzetu medzi karburatorom a filtrom...lebo ked ti nedobre pali tak ti naspliecha benzin do tej manzety a je preplnena tak to potom pri niskych otackach streka benzin as tamat do valce a zdochina skus....
Datum: 12. dubna 2009 22:04
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Dej jehlu na III. zářez shora a přídavný vzduch min. 3/4 otáčky.
Datum: 12. dubna 2009 21:01
 stando bohatost směsi to na 99% nebude protože za jízdy když sem jel do kopce tak sem s tim šroubkem pootáčel a dělalo to furt a když sem jel po rovině domu tak taky. Nemuže to bejt kondenzátor ? ikdyž to by asi dělalo i na neutrál a ve stejnech otáčkách co ?
Datum: 12. dubna 2009 18:43
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Ja když zastavim a po 5-10 minutách nakopnu a jedu,tak mi to dělá taky,,ale jen chvilku,,prostě dám plnej plyn chvilku to vynechává a cuká a po chvilce to jede normálně.
Datum: 12. dubna 2009 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel5755
 moment.......nemel si pred zimou este origo karbec? tohle muze bejt bohatosti smesi atd.....a co treba ucpanej kohoutek...hm
Datum: 12. dubna 2009 18:06
Datum: 12. dubna 2009 17:48
Jméno: 21-sport
IP: uživatel5759
 zdarec borci chci se zeptat máte někdo nějaký skušenosti s bezkontaktnim zapalovánim na fíkovi chci si to koupit ale nwm jestli to neni zbytečná investice ? zatim dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 22:14
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Souhlas, levny to sice neni, ale zapalovani je tedka vec, na kterou se muzu absolutne spolehnout. Nevadi tomu ani voda, olej prach, navic ma mesni rotor-motor jde lip do otacek. A diky ty promenny krivce predstihu je znat i tah odspoda... Tot moje zkusenosti.
Datum: 12. dubna 2009 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel5755
 kazdej kdo si ho koupil tak si ho nemohl vynachvalit....
Datum: 12. dubna 2009 18:07
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čus draci,jak a kde se seřizuje volnoběh na jawě 555????
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 18:08
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 On drží právě až moc.Tak jsem to chtěl trochu snížit.
Datum: 12. dubna 2009 18:08
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 na lanku ale měl by drzět volnoběh sám (za předpokladu dobrého nastavení a seštelováni)
Datum: 12. dubna 2009 17:48
Jméno: mmmmmmmmmmmm
IP: uživatel5758
 Mam jawu 50 typ 20 ale nevím jestli na ni musím mít techničák.\r\nMám na ní číslo ale papíry ne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 21:37
 ahoj technický průkaz musíš mít zakaždou cenu
Datum: 12. dubna 2009 21:37
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 cuz draci jezdím na fíkovy hodinu a přestane mi fungovat zapalko,počkám deset minut a pak zase de ale potom musím jet opatrně,když jedu na plnej tak mi zase přestane fungovat newíte proč?..mám sníženou hlavu a na klikovce mám 9zub díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 21:17
Jméno: jawak
IP: uživatel5329
 je to přesně jak říkáš chongu..doufám že to bude tím ale je to úplně stejná závada jak popisuješ jednou mě to nechalo 20km od baráku tak sem to nechal vychladnout a pak sem musel jet opatrně jak nějakej starej dědek  a jelo to ale jak sem to točil tak bylo tradiční huuuuu a chcíplo to  tak dík za radu
Datum: 13. dubna 2009 21:17
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Kdysi jsem měl stejnou závadu.. jednalo se o mezizávitový zkrat uvnitř indukční cívky.. projevil se jen po ohřátí indučky, tj. ca po 20km a pak dokola s přestávkama jak vychladla  . Zkus si půjčit od někoho zdravou indučku a uvidíš... můj tip je tahle dávada.
Datum: 12. dubna 2009 22:53
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 jestli to máš po výbrusu,tak musíš dělat přestávky,a nedávat plnej. Ale jestli to neni po výbrusu,tak to máš asi přidřený,nebo skontroluj přívod benzínu a vzduchu
Datum: 12. dubna 2009 17:58
Jméno: Bak,
IP: uživatel1226
 cus hele ma bejt v kladivku v motoru zapojena eletrika diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 23:40
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
Datum: 12. dubna 2009 23:40
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Já myslím že ano.
Datum: 12. dubna 2009 22:54
Jméno: Pupu
IP: uživatel5056
 zdrc lidi potřeboval bych zaslat schéma zapojení el. na jawa 20 (nejlépe barevně) , abych se v tom vyznal  dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 19:34
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Na blbou otázku očekávej jen blbou odpověď.. zkrátka když ti nic neříká schéma zapojení z knížky údržby pionýra, tak je téměř jistota, že nakonec nebudeš potřebovat jen barvy kabelů ale rovnou něčí praktickou pomoc...
Datum: 14. dubna 2009 19:34
Jméno: pupu
IP: uživatel5780
 dik Pestic jinak jako místo blbých keců ste mohly něco napsat
Datum: 14. dubna 2009 10:52
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No když mi nevíme jaký barvy drátů máš
Datum: 12. dubna 2009 22:54
Jméno: standa
IP: uživatel5755
 promin to je lenost a nebo neschopnost? internet je plnej schemat......staci do vyhledavače napsat schema jawa 20 .....a jinak na sesa-moto.cz v sekci minulost sou schemata na vsechny fichtly
Datum: 12. dubna 2009 18:09
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 Jawa50.cz
Datum: 12. dubna 2009 17:12
 Cau draci mam dotaz na spojku na jawe 21 ma byt ten spojkovy koš hladky alebo tam mam narazit dierky aby lepsie zaberala spojka ,neviete co by som mal urobit aby lepsie zaberala
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 14:46
 má být hladký! když ti nebere spojka tak to chce zeštelovat a nebo koupit nové lamely
Datum: 12. dubna 2009 14:46
 Nazdar,chtěl sem se zeptat jestli nemáte někdo zkušenosti s dvoukomorovým výfukem(chrom)na mustangovi...mohl bych poprosit o nějaké fotky na falkons@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 12:54
 Cauuu, nekdo ze Zlínského kraje s Jawou 90? Co by si vyjel někam? Okolí UB nejlíp, pište...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 15:59
 ze strání?? já sem z březové, je to hned vedle..
Datum: 14. dubna 2009 15:59
 No já jsem ze Strání přesně... škoda, že tu nikdo nemá pojízdnou 90tku z okolí
Datum: 12. dubna 2009 20:54
Jméno: brisK
IP: uživatel5757
 Mám jenom Mustanga cca 8km od Uherského Brodu
Datum: 12. dubna 2009 16:48
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 lepe řečeno Vysoké Pole
Datum: 12. dubna 2009 15:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 já mám pionýra , sem kousek od valašských klobouk , to je kousek
Datum: 12. dubna 2009 15:13
 cau, nemám j90  , ty jsi z uherského brodu?? já tam chodím do školy
Datum: 12. dubna 2009 14:47
 Zdravím, mám zde doaz...xD asi se mě budete smát ale neporadíte prosím kde najdu číslo rámu na Jawě 21 (fichtlovi) ? Dyžtak prosím pište na icq 427 951 626 nebo na mail: TommsBej@email.cz Dík moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 11:39
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Číslo je pouze na štítku a na motoru.
Datum: 12. dubna 2009 11:39
Jméno: Lu.ute
IP: uživatel2253
 cus draci... jaky ma byt originalni naradi ve fichtlovy... ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 11:29
Jméno: Vyspu
IP: uživatel5
 V katalogu ND to máš napsaný i s obrázkem...
Datum: 12. dubna 2009 11:29
|



|