Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 zdarec simvás mam mustanga nechce to jet - vynechává to a volnoběh to už vůbec nedrží, menil jsem kondik zapalovani jsem cistil karbec jsem cistil smes sem steloval kontakty jsem cistil fajka je dobra doutnikac taky elektrika je zapojena OK doted to litalo jk drak a ze dne na den je to v prdeli bude to civka nebo jeste neco jinyho
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 17:38
Jméno: Novi
IP: uživatel5773
 Cus... hele na volnobeh skus postelovat trisku na karbeci
Datum: 13. dubna 2009 17:38
 Hoši,nemáte někdo policajta (boční stojan) na kejvačku na 16 kolech??Na ceně se dohodnem.ICQ-372-371-357.Dík a sorry že to dávám sem
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 19:40
 Tak to nevim,možná kvůli policajtům.Třeba se začal vyrábět právě kvůli policii,aby nemusely při každý zastávce aby mohli dát pokutu stavět velkou motorku na hlavní stojan.
Datum: 13. dubna 2009 19:40
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
  Myslim že proto že když to máš na tom stojanu (policajtovi) tak nejde zařadit rychlost(tak to má děda u choppera) ...nebo taky že když to máš na tom stojanu tak ti svítí kontrolka
Datum: 13. dubna 2009 19:40
 jo to nemám.. sry, ale zajmá mě, proč se tomu řiká policajt?
Datum: 13. dubna 2009 19:28
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čus hoši sry ze sem vas otravoval a tim predeslim dotazem ja blbec sem si neuvedomil ze mam v nadrzi zbytek benzinu se syntetikou a nalil tam benal s M2T  ach jo
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 21:29
Jméno: Horst
IP: uživatel5792
 Nicku-dicku jak víš,že je M2T sračka ? 20 let dělám na ŽL 2T motory a malou zemědělskou techniku tak mi to prosím trochu objasni,ale jestli je ti tak 14 let tak se trochu lépe uč. Budeš to potřebovat.
Datum: 14. dubna 2009 21:29
 smarja to sou problemy sak to mas upe jedno....ale m2t je sracka nejvic
Datum: 14. dubna 2009 17:31
 ja to nemyslel jako ze sem tam nalil M2T ze je to nejak spatnej olej, ale ze sem smichal ruzny oleje
Datum: 13. dubna 2009 20:20
Jméno: Horst
IP: uživatel5777
 Já nechápu proč jste všichni zblbnutý synt.nebo polosynt.oleji.V příručce máš napsaný doporučený olej a poměr mazání.A žes tam nalil benzin s M2T se nic neděje.Čau
Datum: 13. dubna 2009 19:01
 zdar chcu se zeptat jak se pozná vzhledově jawa 175 od jawy 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 22:37
 Na 1. pohled to poznáš podle krytky karburátoru, 250 má zaoblenej dolu a je vidět vzducháč a mezi stř. plechama má prostavek.... zato 175 má krytku rovnou a plechy jsou rovnou do sebe...
Datum: 13. dubna 2009 22:37
 a myslim ze kejvacka 175 ma predni drzaky motoru na ramu navarovany a 250 nasroubovany
Datum: 13. dubna 2009 20:21
Jméno: mogul
IP: uživatel5778
 podivas se na cislo motoru,250 ma vetsinou i vetsi vyfuky, a 175 ma na nadrzi znak CZ a 250 ma znak JAWA
Datum: 13. dubna 2009 19:44
 Jawa 250 má větší válec a asi i celej motor!
Datum: 13. dubna 2009 19:17
Jméno: HyperMAX
IP: uživatel5771
 Seso, změn si v http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1110.html text "usměrňovač 6V" na "omezovač napětí", na fotce už to máš  Funguje to fakt jako omezovač, ne usměrňovač, jsou tam protisériově dvě výkonné zenerovy diody nebo obousměrný transil. A v kategorii u odeslat nemáš volbu "jen pro potřeby fichtl krámku", tak jsem to dal do elektra.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 14:52
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Zdarec..mam dotaz....řidičák A1 se dělá v provozu nebo na cvičišti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2009 14:33
Jméno: eclips
IP: uživatel5345
 ja cviciste nezazil rovnou na tu nejvetsi krizovatku v jihlave
Datum: 14. dubna 2009 14:33
 ybr je v pohodě  máme ji doma a i jsem na ni delal ridicak.. ale jestli si za tebe sedne 140 kg hovado, tak s bude řídit špatně
Datum: 13. dubna 2009 17:26
 Já sem na žádným cvičišti nebyl.Já sem jezdil od začátku v provozu.
Datum: 13. dubna 2009 16:26
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Začneš na cvičišti a jak učitel uvidí,že umiš trochu jezdit,tak pojedeš do provozu.Já začínám dělat řidičák za měsic a mám z toho docela strach.To víš motorka nachystaná,zatím stojí a když ho nedám tak bude stát dál.Jinak když už jsem u toho řidičáku,tak jaká je Yamaha YBR 125,na tom právě budu dělat jízdy a chtěl bych vědět na co si u toho dávat pozor.V minulém dotazu jsem četl,že na tom někdo z vás dělal řidičák,tak kdyžtak napište.
Datum: 13. dubna 2009 16:09
 V provozu
Datum: 13. dubna 2009 14:43
Jméno: chosee
IP: uživatel1201
 hoj hoši...sry že to sem dávám, ale jiné forum neznám..Na prázdniny bych si chtěl koupit nějakou crossku od 80ccm výš.Cena do 10000Kč.Nevíte někdo které jsou takove nejspolehlivější a dobre?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2009 16:12
 Teda 26koní,sem se splet!
Datum: 15. dubna 2009 16:12
 Já bych šel asi nejspíš do čz 125/516.Má to 23koní což je dobrý a je to spolehlivý,mě to jelo ůplně vždycky.Já jí koupil za 11000Kč a jede jak dělo!
Datum: 15. dubna 2009 16:11
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 no jo ale ja chcu az na prazdniny letni..jelikoz si musim vydelat na brigadě.
Datum: 14. dubna 2009 22:10
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Mam doma Yamahu DT 80, nemam na ni cas, valec po vybrusu. Klika v poradku, nova spojka, nove delany sedlo. Je to jeste stara vzduchem chlazena potvora s klapkovym sanim. 5kvalt, vykon kolem 10k. DAl bych k tomu polomotor, nahradni kliku, karbec, klapku + nahradni valec s pistem. Jedinej problem (o kterym vim) sou hnusny riditka kdovi odkud a vytahany poradne nerozhejbany retez (dycky ho rochodim a 2. den se zas zasekava). Mel sem ji na pole, ale nemel sem na ni moc casu, vybrus je jeste nezajetej... Kdyztak sem kousek od Caslavi, chtel bych za ni tak 6500, mozna bysme se dohodli...
Datum: 13. dubna 2009 22:10
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 dik moc za rady...
Datum: 13. dubna 2009 21:27
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 dik moc za rady...
Datum: 13. dubna 2009 21:26
 sagosek: tak do toho bych teda nesel. tyhle predelavky kdy je motor v jinym ramu jsou vetsinou uplne na picu zpracovany, natoz ten "ladak" z KX 85... ja bych sel treba do DT80
Datum: 13. dubna 2009 21:03
Datum: 13. dubna 2009 18:19
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ale jinak za 10000,- nečekej zázraky.
Datum: 13. dubna 2009 15:56
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 S bráchou sme teď přivezli suzuki rm 80 .....má nějakejch 18 koní...docela dobrá mašinka...jinak ze 125 bych na začátek doporučil hondu cr 125 jdou na ní sehnat lehce díly...a jsou levný.
Datum: 13. dubna 2009 14:21
Jméno: Daniel Walter
IP: uživatel5667
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 13:55
Jméno: Daniel Walter
IP: uživatel5667
 Dobrý den, zde můžete shlédjout fotografie ze závodů jawa 50 v Kozmicích
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 13:55
Jméno: sokol
IP: uživatel1828
 Cau pamove, čz 175 477-487 ma na sekundarku velkej stred nebo malej?? a jeste jeden dotaz ,kdyz chci nastartovat 487 a sundam spojku sani (to gumovy jak wede k sani) tak chytne bez problemu napoprvy ,ale kdyz tam tu spojku sani dam a nacepuju tak nechytne a jak sundam tu spojku sani ,tak ze zani tece docela dost benzinu . Co stim?? karburator je cistej a svicka cihlove červena.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 14:28
Jméno: Lada
IP: uživatel5770
 Mam čz 125 a z tý gumy mi teče taky benzín, ale normálně chytá. Zkus ještě sundat ty gumy co jsou pod sedlem, aby to sálo ze sedla, jestli to nedusí to sedlo. To kolečko má malej střed.
Datum: 13. dubna 2009 14:28
 zkus si vycistit sani..nevim jak je to na tvy cezete ale na fichtlech a tak je to vetsinou ucpany kdyz to tohle dela...tak to procisti a pak dej vedet...pripadne jinej filtr..
Datum: 13. dubna 2009 13:20
 Zdravim SESO,máš sekundární řetěz a sekundární řetězový kolečko na Jawu 125/355??Popřípadě jaký sou ceny?Nikde sem to tu nenašel,tak se ptám,třeba sem to přehlíd.Ta kategorie je taky špatná,v nabídce neni pro potřeby fichtl krámku.Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 11:53
Jméno: halo
IP: uživatel5336
 zdarec hoši da se koupit ta laditelna tryska nebo si to musim vyrobit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 10:17
 firesnek@sendme.cz
Datum: 13. dubna 2009 10:17
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 V případě zájmu, ozvi se mi na mejl, myslim že se dohodnem ...
Datum: 13. dubna 2009 10:14
Jméno: FK Racing
IP: uživatel1115
 V případě zájmu, ozvi se mi na mejl, myslim že se dohodnem ...
Datum: 13. dubna 2009 10:13
 čau... Nemá někdo funkčni tachometr na Jawu 50 typ 23 Mustang, který by mohl prodat?? pište na e-mail nebo icq 253-538-762 díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 9:59
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Čus,napsal jsem ti mail.
Datum: 13. dubna 2009 9:59
Jméno: Mischell
IP: uživatel1337
 Zdar draci,potřebuju od vás poradit.mám fichtla na teréní závody a koupi sem si jednokroužkovej píst.Ale zdá se mi že to točí jako bejk ale po půl hodině to skoro ani netahne.Tak si myslim že tam dám spátky ten 2kroužkovej.Nebo radši tříkroužkovej????Poraďte mi.Díkesss
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 19:22
 borci myslím si že 3 kroužky jsou nej do crosu !!! nevim jak vy ale mam 3 a jsu moooc spokojenej
Datum: 16. dubna 2009 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel5781
 3 krouzek rychlejc vadne.....
Datum: 14. dubna 2009 12:40
 No tří je dobrej kdyzž chceš jezdit pořád jenom ve velkým terénu.Pokud chceš jezdit i po piolnačkach tak je si myslim lepší dvou protože ho vytočíš výc i rychlejš ale zase o trochu mín bude táhnout ale to nepatrně(moje skušenost).Zase je pravda že kámoš měl na fichtlu tří,potřeboval už výbrus a já měl mustafa s novým válcem a do kopce mě předjel protože jel na dvojku a já musel na jedničku,sice měl 12zubů na sekundáru,ale já to pak stejněj kopec nevijel na dvojku ani s 12 zubama když sem si je tam dal,ale po rovině sem jel o 30km/h rychlejš.Sice on už potřeboval výbrus ale ten kroužek navíc,v tom měl taky prsty.Muj názor je skrátka na spíš dvou!
Datum: 13. dubna 2009 20:32
 Podle mě jsou lepší 3 kroužky (už jen proto, že se říká ,,čím víc, tím líp''). Náhodou 3-kroužkovej se dá vytočit opravdu dost, ale musí se mu pomoc  Na jedničku svoji S11 v pohodě vytočim nadoraz, na dvojku už je to línější a v jedněch otáčkách už to nechce jít výš (něco jako omezovač) a musim tomu pomoc...ale zato otáčky pak stoupnou ještě klidně o šestinu (cca, podle zvuku) a má to hodně blízko vytočenýmu fichtlu. Ale myslim že to dělá karbec (jak zasekne na jedněch otáčkách - mám ještě to ,,vajíčko''). Rozhodně to že jde 3-kroužkovej hůř do otáček neznamená, že nemůže dosáhnout otáček 2-kroužkovýho  A mrtě to táhne  S11 v pohodě prudkej kopec na půl plynu (jen u konce potřeboval trochu pomoc), fichtl s rozjezdem naplno a převodem do tahu.....v půlce zastavil  Kupodivu jsem ho dal i na rychlost (a to má najeto jen 8000 a je v perfektrnim stavu, stadion bez oprav[když nepočítám výměnu žárovek]), na dvojku v pohodě, na trojku jsme jeli zhruba stejně rychle. Ale tak kdo chce rychlost, tak si dá lepší převod (já bych to zkombinoval s 3-kroužkem, ten táhne jak bejk snad ve všech otáčkách, v tahu na něj 2-kroužek myslim fakt nemá).
Datum: 13. dubna 2009 15:18
Jméno: Pestic
IP: uživatel3228
 ja mam mustafa orig 3krouzkovy pist bez vybrusu.kamos ma tky mustafa 2vybrus 2krouzkovy pist a ujedu mu jak na rovine tak do kopce.akorat na maximalku jde 2krouzek vic pretocit.
Datum: 13. dubna 2009 12:29
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 Jaa osobne si myslim ze ten jeden krouzek navic u 3 krouzkoviho zase nema tak obrovsky trení.. aby najednou otacky spadly o 500 dolu... ja mam 3 krouzkoví pist na 05.. a bez problemu jedu s klukama co maji 2krouzkovi.. je asi pravda ze lepe tesní... ale zase tak zavratný o proti 2 krouzkovimu to nebude  muj nazor..
Datum: 13. dubna 2009 11:53
 ma tohle ma kazdej jenej nazor podle me je to uplne jedno na konecnom vysledku je to znat jen nepatrne jinak vetsinou davam 2
Datum: 13. dubna 2009 9:42
Jméno: cross
IP: uživatel4590
 No já bych tam dal dvoukroužek,protože to bude mít víc otáček než trí a rychlejš se to vytočí.Sice s tří by to neptrně táhlo víc ,ale jelo by to pomalejš.Dvou je nejlepší podle mě!
Datum: 13. dubna 2009 9:38
Jméno: pítrs
IP: uživatel5767
 dej tam píst na tři kroužky ,nejlíp ale uplně novej ,zkontroluj si válec jestli je dobrej a jestli nemá schod a pak s tim jezdi max 40 km/h na trojku prostě motor nevytáčej dokud neujedes 500 km - najedes to tak za 14 dni kdyz budes jezdit denně aspon 4 hodiny- od oka, no a pak kámo je ten fichtl nesmrtelně sakra dobrej ale jak řikam , musíš se snažit no.
Datum: 13. dubna 2009 8:48
 Ahoj lidi,vcera jsem si koupil jawu mosquito a tak si jezdim,jezdi nadherne a najednou se mi zadrela radicka,nesel dat jiny kvalt,furt mi tam drzela 1, po zhruba 3 kilometrech jsem zkusil,jestli se nestal zazrak,chtel jsem preradit a povedlo se po trosce usily a pak to jelo asi pul hodky v pohode a pak se mi zadrela na 5..takze se totalne vubec neda jezdit,oleje jsem dolejval 0,7 litru,coz by melo snad stacit..porad nemohu vykopnout kvalt,zustava tam jen ta 5..pak me napadlo, jestli se neco nepris*alo k razeni, rekl bych, ze by to mohl byt pulmesic od nakopavacky,bylo by to mozne..?dekuju za radu..  s Pozdravem Matěj Polomský
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 19:09
Jméno: polomskyjohn
IP: uživatel5766
 napadlo me jeste, ze by to mohla delat vidlicka, dneska jsem sundal karter u prevodovky, nejak jsem ji zase rozchodil, rozjel jsem se dal jsem se radil jsem nahoru,kdyz jsem se dostal k 5 tak jsem musel zastavit a chtel jsem podrazovat a to bouzel neslo..jestli mas na mysli tycku od radicky, tak ta se mi u prevodovky hejbe do prava a leva, ale nejak se nemuze dotahnout, takze budto zkusit tu vidlicku a kdyz to nepujde nadale, tak jedine vfyrobit ten díl,kdyz by jsi mel nekde obrazek, co myslis tak bych byl rad, kdyby jsi mi ho poslal na mail polomskyjohn@seznam.cz anebo se muzeme nejak domluvit na icq 232555169
Datum: 13. dubna 2009 19:09
Jméno: Frikulin
IP: uživatel2402
 Musim tě zklamat.....Mosquiťácký motory jsou OMYL v produkci Jawy.....! Speciálně převodovka je tam slabina jkao prase....má to hřídel s drážkou ve který běhá kolík a ten se rád láme.....tipoval bych to na tvůj případ...prdel je ta že díly se do tohohle motoru NEDĚLAJ....rozebrat a zkusit vyrobit.....ale to že tyhle motory trpěj na převodovky se všeobecně ví....!
Datum: 13. dubna 2009 13:02
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Lidi kam ma smerovat sipka na malem benzinovem filtru?-dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 9:12
Jméno: Monax
IP: uživatel5313
 Takze sipka dule a smerem karbecu jo?Dik moc lidi
Datum: 13. dubna 2009 9:12
 směr karburátor
Datum: 13. dubna 2009 7:39
Jméno: polomskyjohn
IP: uživatel5766
 smerem dolu by mela smerovat..
Datum: 13. dubna 2009 1:47
 Po směru proudu benzínu!
Datum: 12. dubna 2009 22:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 dolu
Datum: 12. dubna 2009 22:51
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau slysel sem ze kdyz se provrta hrdlo karburatoru tak to jede lip je to pravda? jak ma ta dira bejt priblizne velka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 23:11
Jméno: standa
IP: uživatel5763
 to neni az tak pravda....soucasne se musi rozsirit i prumer saciho kolena a saciho kanalu a vhodne pretryskovat karburator....jde rozsirit az do prumeru 18,5mm s pouzitim serioveho soupatka.....tryska okolo 85 hlavni a 45 volnobezna +prevrtani kanalů v karbci.....takle uprava je docela pekne popsana na Stejskyho strankach ......
Datum: 12. dubna 2009 23:11
Jméno: mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci mám takový problém když nakopnu pionýra tak je vsechno v pohodě ale jak zařadim jedničku tak se nechce rozjet vždycky se začne dusit, ale když mám neutrál tak se nedusí. nevíte Čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2009 14:40
Jméno: Lada
IP: uživatel5770
 Když zařadíš afík má snahu ject tak je to jasna zpojka, ale netipoval bych to tak, řekl bych spíše předstih a trisky v karburátoru, nebo může být pecka na kladívku.
Datum: 13. dubna 2009 14:40
Jméno: Mischenike
IP: uživatel600
 pokud ti na voplno beh de... a pak kopnes rychlost a jede blbe nebo se zacne dusit.. tak zasranej vejfuk..
Datum: 13. dubna 2009 11:57
Jméno: dfs
IP: uživatel5336
 jestli neudrži otažky a neutahne tak je to tryska nebo maš vypadlou tu kuličku ze spojky taky se mi to stalo
Datum: 13. dubna 2009 9:57
Jméno: Jarda
IP: uživatel5765
 To je snad jasný!! Špatně ti vystavuje spojka!!! Jarda
Datum: 13. dubna 2009 1:26
 Asi tak,hlavní tryska!
Datum: 12. dubna 2009 22:52
 nejspíš hl. tryska
Datum: 12. dubna 2009 22:15
 neteče ti tam benzín kohoutek,karbec,trysky
Datum: 12. dubna 2009 22:09
Jméno: mustang
IP: uživatel4226
 Čau seso budeš ještě někdy mít ty tří kroužkový písty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 21:40
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 kdyz skladam motor na fichtlovi tak musi tam byt ta pruzina na startovacim segmentu napruzeny nebo staci kdyz se napruzi az ke konci??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2009 22:09
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ja sem to pootocil ale zdalo se mi to moc napruzeny tak nevim
Datum: 12. dubna 2009 22:09
Jméno: blázen
IP: uživatel2324
 Doklepej si kartery tak, aby mezi nimi byla mezera 1.5cm a pak vezmi za startovací čep např. hasačkama, trošku ho vytahuj ven a otoč ho o jednu otáčku po směru startování.
Datum: 12. dubna 2009 21:50
|



|