Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Sharky
IP: uživatel5817
 Zdarec, když na 175/487 vypnu spojku tak v motoru něco děsivě chrastí, kde je problém? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:45
 Tak tak, spojkový koš nebo vytahaný řetěz.
Datum: 18. dubna 2009 13:45
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 cokoli
Datum: 17. dubna 2009 22:00
 typuju to na povolenej spojkovej kos,nebo uskriplej kolicek pruzinky spojky
Datum: 17. dubna 2009 20:36
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 cau , hej chci se zeptat na gufero v klice smerem od zapalovani...kdybych ho chtel vymenit musel bych pulit motor a nebo jde tam dat smerem ze zapalovani??.. a ma to gufero vliv na teplotu motoru apod??např. kdyz je praskly
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 23:06
Jméno: georgpark
IP: uživatel5546
 ty umis tak vymenit svicku pokud nestrhnes zavit  jnac si nic neudelas sam
Datum: 18. dubna 2009 23:06
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 a hlavne jeste pouzdro tak to asi pofrci za strycem pavelcem..
Datum: 18. dubna 2009 13:21
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 valec s pistem v pici jsou
Datum: 18. dubna 2009 13:21
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 18. dubna 2009 13:20
Jméno: Georgpage
IP: uživatel5546
 to bude spatna spojecka jak to tak vidim
Datum: 18. dubna 2009 12:55
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 teda sem jako vymenil hlavu ... ale pist je skrablej , a ted hop du prave rozdelat a podviat jse jestli je na vybrus vhodny! kua ... zase 450 bude v píči..
Datum: 18. dubna 2009 7:52
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 18. dubna 2009 7:50
 dik. a gufero by nemělo mít vliv na teplotu motoru že se ti to přehřejva tak muže bejt ve válci větší tření. neni ten motor po výbrusu ?
Datum: 17. dubna 2009 22:14
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 karlos mas peknou masinu
Datum: 17. dubna 2009 21:40
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 17. dubna 2009 21:34
 přesně jak řiká kolečko a špatný gufero pod zapalováním má vliv na chod motoru, jelikož kliková skřáň u dvoutaktu musí bejt absolutně těsná a když praskne gufero tak ti začne sát vzduch zvenčí a skříň se vyplní vzduchem zvenčí místo směsí benzínu a motor pujde špatně, nebo nepujde vubec. Jo a Georgpark proč mu hned nadáváš když se slušně zeptal ? Dyť žádne učenej z nebe nezpad.
Datum: 17. dubna 2009 21:24
Jméno: Georgpark
IP: uživatel5546
 ty si ocas prdka to normal vymenis zvenci ale toto nema vliv na nic jen jestli to mas pod magnetenm poteceny od benalo z kliky ale olej z motoru se moze dostat jenom pres gufero na leve strane kliky
Datum: 17. dubna 2009 20:59
 gufero jde vymenit kdyz sundas stator a rotor zapalka,pak ho vydloubnes sroubovakem nebo do nej zasroubujes vrut a vytahnes kombinackama
Datum: 17. dubna 2009 20:38
Jméno: Stepin
IP: uživatel5786
 Ahoj všem,chtěl sem se zeptat na stroj MZ 150 etz,kolik Km a jak by se mněla zabihat??diky za rady a tipy,předem se omlouvam se za nepatřici sem přispěvek
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 22:31
Jméno: standa
IP: uživatel5814
 klasika......do 200 jezdit pomalu a hodne mazat,do 500 vic mazat a jezdit volne....nad 500km vic mazat a jezdit normalne.....ale povoli se az tak po 1000km
Datum: 17. dubna 2009 22:31
 Zdarec draci,dnes sem si koupil konečne tohleto relé http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1118.html a ted nevím jak ho mám zapojit prosimvás nekdo kdo by mi stim poradil byl bych mu hrozne moc vdečnej...svatej pionýr tam není aspoň žádné dobíjení človek koupí 175 a hned to nedobíjí.....a mimochodem mám jawu-čz175/356 dekuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 21:39
 Ahoj Ik tady je moje icq kdyš tak sem hod tvoje furt mi to nedobíjí asi bych potreboval poradit díky moc tady je to icq 363-549-115
Datum: 18. dubna 2009 21:39
Datum: 17. dubna 2009 22:30
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 taky sem ho dával... možná ti s něčim poradim(hod kdyžtak icq).....ale sežen si na netu takovej návod, a tam je to popsaný....jediný co je tam jinak, tak tam maj kontakty na svorkovnici na zapalování označený písmenama a ty nejspíš číslama(jestli máš P 45W)
Datum: 17. dubna 2009 20:31
Datum: 17. dubna 2009 20:24
 čau všichni, potřeboval bych se zeptat čím to je když moje jawka 23 Mustang naháže jiskru a jak to opravit předem diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2009 20:58
Datum: 20. dubna 2009 20:58
 to může být takřka čímkoli je možné že ti vypadla kostra a problem z drátama a pak to co psal martin
Datum: 19. dubna 2009 19:38
 ahoj tak za 1. to muzou bejt kladivka 2. vodtrh 3.civka 4. fajfka 5. svicka jo a u ty kladivka skus vocistit tech. benzinem a lechce je vem jemnym smirkem
Datum: 17. dubna 2009 19:54
Jméno: Spara11
IP: uživatel5685
 nema nekdo zajem o snizenou hlavu na 05 od 299 je na aukru jinak se omlouvam vim ze to sem nepatri ale potrebuju geld na dalsi dily na mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 19:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Čau fichtlaři sháním 15w světelné póly v jakémkoli stavu neměl by někdo něco?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 19:28
 Čuzz draci potřeboval bych se vás zeptat jestli má pionýr 20 velký i malý techničák každý mi tvrdí něco jiného potřebuji ho totiž zavézt na technickou !! za odpovědi velice děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 22:33
 čus na toho pionýra musi být velkej i malej techničák, já mam mustanga a mam taky k tomu oba techničáky
Datum: 17. dubna 2009 22:33
 ano, takova knizka se k tomu dostala...pokud ji mas a souhlasi sti v tom cisla s pionyrem, tak neni co resit, na STK ti ho stejne asi uz vymeni za prave maly a velky technicak, jinak je to normalne jako technicak...
Datum: 17. dubna 2009 19:51
 Myslim že se k tomu dávaly jen takový zelený knížečky,,,,,tak to mam já,,,,ale až to budeš přihlašovat tak ti daj s velkou pravděpodobností normální kartičku
Datum: 17. dubna 2009 19:30
 Zdravim všechny draky ! mám dotaz ohledně toho jestzli zde někdo neschání otáčkoměr+ počítadlo (digitální ) motohodin at na ladění motoru nebo na trvalé připojení vhodný pro všechny jednoválce at 4takt nebo 2takt otacky do 19999 ot/min připojení jen na kabel ke svíčce a šlape automatické zapnutí a vypnutí .
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 20:23
 cena je 1200kč
Datum: 17. dubna 2009 20:23
 inzerce...a ze sem tak smelej, kolik za to chces a foto mas?
Datum: 17. dubna 2009 19:49
 Nazdar draci. Mám čz 487, a řeším takovej problém. Jak sou na levý straně v bloku 2 ložiska s labyrintem, tak to ložisko co je blíž ke klice je kousek utopený. Cca 1-2mm. Tak by mě zajímalo, jestli to tak má bejt nebo jestli je někde problém. Předem díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 18:04
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 zdarec prosim vas nevite cim to muze byt kdyz mi neco na pionyru 223 (mustang) v motore neco brutalne zvoni?? pri strednich otackach je to az piskot typoval bych to na kliku ale kdo vi?? (no v prevodovce to nebude urcite) a pistni krouzky to nejsou taky ty zvoni jinak (ma to nejaky vliv na spolehlivost a bezpesnost jako jestli se mi tam neco muze rozsypat??) predem dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 22:36
 no vacka hvizda, to je fakt, a kladivka tolik nebouchaj aby to bylo slyset pri nakopnutem motoru az k ridici...este muzou cinkat krouzky, ale to cinka...
Datum: 18. dubna 2009 22:36
Jméno: Kubis
IP: uživatel210
 Přikláním se k tomu co tady bylo řečeno již od zkušenějších, ale co kdyby to dělala pouze nenamazaná vačka..? Když říká že to píská...ale to jen typuju..
Datum: 18. dubna 2009 9:34
Jméno: standa
IP: uživatel5814
Datum: 17. dubna 2009 22:33
 tak na primarku prave ten retez - je vytahanej a tim muze cinkat (o zuby) a nebo prave ze cinka dole o ksu karteru (takova vydutina pro sorub, popripade extremne vytahanej o obe ty vyduriny)...jinak UMS to vicemene trefil...
Datum: 17. dubna 2009 19:46
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 je to futro nebo jehlickova lozisko v klice to mi ver
Datum: 17. dubna 2009 19:23
Jméno: 223
IP: uživatel2997
 no standa nevim co rikal, ale co by mohlo zvonit na primaru?? vzdut je tam jen kolecko retez a spojka ne?? jako zeby treba ten retez??? kdyz drhne o spodek jak je prisroubovane viko spojky?? hmm to se mi nezda to by vadavalo jiny zvuk to se mi spis zda lepsi to futro protoze ten zvuj je vysoky jinak diky
Datum: 17. dubna 2009 18:46
 to rikla Standa ze na volnobeh zvoni jen klika? no typoval bych to fakt na tu kliku pokud nezvoni primar na spojce (pri jakykoliv otackach) nebo bronzovy futro...
Datum: 17. dubna 2009 17:55
 me to na babette delali loziska...
Datum: 17. dubna 2009 17:52
 prosim lidi potrebuju pomoct s ČZ 175.Když ji nakopnu tak paka zustane zasekla a nejde vratit.rozdelal sem to a od spojky jak je nakopavaci pul mesic.no a uvnitr jsou takove dva zuby a jeden je zohli.mysli ze kdyz ho narovnam tak praskne.potrebuju poradit jestli jde vydelat a nekde sehnat cela ta hridel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 17:00
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 ahoj lidi,muzu se zeptat co si myslíte o jawe 350/640 jako spotreba vlastnosti atd,mam čz 180 s papírama 125 ale porad se mi to sere budu to prodavat.tak se ptam na tu jawu,líbí se mi yuki sport ikdyz ej to 125 ma to dobrou spotrebu,co ríkate.dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 8:33
 je to zrout, sak taky je to 2T a otevrena ma kolem 22kW, takovy kone se zivit nejak musi...jinak znamy co ji ma tak i gdyz ji vcelku pry dava tak psotreba lehce nad 5l (otevrena)...takze ta spotreba je relativni, nejvic zalezi jak s tim jezids a pak podle konstrukce motoru (obracene to plati treba u T-72 ale tam se na spotrebu nehraje  )
Datum: 18. dubna 2009 8:33
Jméno: standa
IP: uživatel5814
Datum: 17. dubna 2009 22:34
 jezis kecam, NSR to je...
Datum: 17. dubna 2009 17:51
Jméno: standa
IP: uživatel5814
 steve a jaky CBR mas na mysli?? 4 valec a nebo 125CBR? ....protoze ja na ty maly CBR chvili jezdil....je to se mnou 150 a brala maximalne 4 litry,ale pri beznym jezdeni 3litry
Datum: 17. dubna 2009 17:32
 jo to je fakt, tak je to dvoutakt a 350 ccm, co bys nechtel, nenasytny dvouvalec, pokud chces kone tak do toho musis lejt stale, co nalejes, to protece pres streva a jede to...kterej dovutakt nezere? takovy cbr od Hondy by mohlo povidat jaky je to otesanek...gdyz mas na opice, musis mit i na banany, cili chcesli stroj co pekne jede (muj nazor tak mi ho neberte) a ma to par koni tak je musis nejak zivit, newim jak 640 ale co sem slysel na starsi typy tak jsou to docela obstojny drzaky...ale ten motor, nebyla poradna inovace, nebylo zlepseni, je to nedodelany...
Datum: 17. dubna 2009 17:23
 spolehlivost zalezi podle toho jak se o to stara...takze to vezmem od Yuki - s tou Sportkou 125 sem mel cest pred dvema tydnama, majitel se nechal slyset ze je tak 5 let stara a ze je to jeste vcelku spolehliva serie (musela byt aspon tadlec serie, to je jako kazdy novy zbozi ktery se ma prosadit na trhu) a pokud teda mela byt spolehliva tak si nedopkazu predstavit jake se delaj ted, priklad jedna z mnoha chyb co mela - nakopnuta byla i se zapnutym chcipakem, chcipani negdy slo, negdy ne, za jizdy se musel otocit klicek aby bylo jasno jestli motor konecne jebne nebo pojede si dal tu svou...dalsi vec co me na ni hodne mrzela ze bud jela k nezadrzeni nebo naopak nebylo mozno ji k necemu donutit...a hodne velka chyba byla gdybych opomenul kvalitu a vic stroj celkove tak ty vibrace, ty sou strasny...s CZ 180 zkusenosti nemam takze ti nereknu jak moc je horsi/lepsi jak Jawine 350, s tou mam mizive zkusenosti ale z par vyletnich jizd muzu rict ze to jede opravdu hodne dobre, dela cest svymu jmeno, skoda jen u me nigdy nekotvila v garazi takze newim co vse obnasi ji udrzovat, treba frikulin je anti350 a nema je vubec rad, ten motor je i po tolika desetiletich stale jakoby nedodelany, je tam hodne prostoru co zlepsovat, da se ozivit ale neco stoji a chce to vybaveni, soucastky, ideu...jinak dobra 125 za vcelku dobrou cenu je treba yamaha ybr 125 jen tak okrajove...
Datum: 17. dubna 2009 17:19
Jméno: standa
IP: uživatel5814
Datum: 17. dubna 2009 17:19
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 takovy chytrí reci jsou nejlepsi  ,s nedostatky sem to koupil a zjistil sem ze oprava bude stat moc,tak chci poridit neco silnejsiho vyjde to stejne!!!
Datum: 17. dubna 2009 16:52
Jméno: adas
IP: uživatel5367
 když se ti ČZ pořád sere, tak bude asi chyba v údržbě, tim pádem se ti bude 350 srát uplně stejně
Datum: 17. dubna 2009 16:37
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 jo 350 je dobrej stroj sice ma taky svoje zapory ale to asi kazda motorka, navic ji sezenes za prijatelnou cenu
Datum: 17. dubna 2009 16:29
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 a co ta 350?taky naky nazory?
Datum: 17. dubna 2009 16:09
Jméno: pavelc
IP: uživatel5412
 jejda mane,tak jasny nejsou moc kvalitní to ví asi kazdej!!!,ale taky se musím omezovat penezma,ríkam co se mi an tom líbí je ta spotreba!!!
Datum: 17. dubna 2009 16:08
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Yukiny nejsou špatné,sice ta kvalita nic moc,ale zase se to srovná s cenou.Když se o to staráš a uděláš drobné úpravy,tak ti to vydrží i dýl,než jednu sezonu  .
Datum: 17. dubna 2009 16:08
Jméno: Johny
IP: uživatel5656
 tak jasny ze sem si delal kozy  ale za ty prachy to na tu jednu sezonu staci
Datum: 17. dubna 2009 16:02
Jméno: Johnyppe
IP: uživatel54
 Yuki a kvalita? To nemyslis vazne. Sice je pravda, ze v poslednich letech se ti cinani dost vytahli a je to cim dal tim kvalitnejsi, ale do kvalitni moto to ma jeste porad daleko
Datum: 17. dubna 2009 15:59
Jméno: Johny
IP: uživatel5656
 Yuki!! kvalita...di do toho, nejlepsi motorky proste!
Datum: 17. dubna 2009 14:26
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 ale je to taky čínskej sráč.... a já je prostě nemam rád
Datum: 17. dubna 2009 14:20
 čert draci! tak sem se rozzohnil nad spojkou na mojí 640...nejde seřídit, však dočetl sem se, že lze spojkový koš vyměnit z 634, avšak, dotaz zní, lze-li vyměnit pouze koš, nebo celou primární sadu? no a poté ještě taková věc, nemátě někdo fotku, jak by měly být poskládané kábly pod pravým víkem pod sedadlem?- předchozí majitel tam něco bastlil, tak je tam z toho schrumáž. A ještě poslední věc- připevnění cívek na třindě k rámu? máte to někdo na fotce- ty moje jsou tam přilepené izolačkou... předem děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 12:01
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel3276
 Nemůžu se přihlásit na CHAT. I když dám, že souhlasím s pravidly, tak se nic neděje. Tak mě zajímá, jestli je chyba na mém příjmači, nebo co se vlastně děje? Nebo jsem takovej vyvrhel, že jsem dostal BAN?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 0:36
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel3276
 tak už to funguje, asi nějaká chyba matrixu.
Datum: 17. dubna 2009 0:36
 zdar hoši nešel by nějak upravit dekl od od spojky a zapalka z jawy 21 a dát to na jawu 05 nezkoušel ste to někdo ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:01
Jméno: Georgpage
IP: uživatel5546
 ty kryty pasujou vside ze vsech typu fichtli se da menit az na ty valecky nekde ani nejsou
Datum: 18. dubna 2009 13:01
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 ja mam jawu 05 a mam tam taky kryt s 21 a slape dobre   .. nic se nemuselo menit jen nasrubujes a jedes
Datum: 17. dubna 2009 21:47
 jj díky všem za rady už to mám udělaný a je to fakt luxus hlavně ta spojka jak de lehko
Datum: 17. dubna 2009 17:32
Jméno: standa
IP: uživatel5814
 05 taky nema o nic oprenou vystupni hridel,takze kecy typu,ze ti odejde lozisko jsou mimo mísu.......
Datum: 17. dubna 2009 17:21
Jméno: wiku
IP: uživatel298
 omlouvám se, špatně jsem pochopil dotaz.
Za 21 na 05 to po odstranění těch válečků půjde a ničemu to vadit nebude.
Datum: 17. dubna 2009 16:39
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 k těm válečkům - nahřál jsem dekl horkovzduškou a válečky pak s přehledem kleštěmi vytáhl, jo a jeden jsem předtím ještě vlastně namatlal olejem
Datum: 17. dubna 2009 13:46
 tak stando myslíš že to mám zkusit abych pak nezničil to ložisko
Datum: 17. dubna 2009 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 samozrejmne pokud pujdou vyklepnout tak je vyklepni.......ja vzdy pouzival zniceny dekly,kde to neslo
Datum: 16. dubna 2009 22:41
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 proč řezat dyť sou tam volně ne?
Datum: 16. dubna 2009 22:33
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 tak wiku to rek hezky,ale opacne.....dekl z 21 jde na 05 v klidu,staci urezat ty zasuvny valecky.....nektery dekly z poslednich mustangu tam jdou uplne bez upravy....
Datum: 16. dubna 2009 22:27
 musel bys převrat díry v deklu z 6 na 8mm. Pak uříznout výstupní hřídel převodovky protože pod ten kulatý dekl se nevejde. A proto že ta hřídel nebude v deklu uložená v ložisku, odejde ti brzo ložisko pod řetězovým kolečkem a budeš muset půlit.
Datum: 16. dubna 2009 21:52
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Do prdele  ..zase sem se ztrapnil
Datum: 16. dubna 2009 21:51
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Fakt?..tak to promiňte klucííí.
Datum: 16. dubna 2009 21:46
 mam to na motokare tak jak pises a nemuselo se nic upravovat.. teda ten od zapalka
Datum: 16. dubna 2009 21:46
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Ne, řekl bych že je to nesmysl.
Datum: 16. dubna 2009 21:46
 Zdarec, mam Jawu 175/450. Mam problem z karburatorem. Mam jehlu v druhym zarezu zhora. Volnobeh je super, ale na vyssi otacky to ctyrtaktuje a kouri. Sroubek bohatosti mam otoceny o 1 otacku. Jakmile jsem zpustil jehlu tak se to zlepsilo, ale nechce to za studena chytnout. Co mam delat? Nechat jehlu ve druhym a sroubek bohatosti jeste vic povolit? Nezadru to? Dik za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2009 20:48
 Omlouvam se, ze jsem napsal JAWA 175/450. Puvodne to byla jawa 175/356 ale predchozi majitel tam narval motor z ČZ. Nevim tedy za co to posuzovat. Odth a predstih jsou dokonale nastaveny pomoci mikrometru. Svicka je 14-7. Pomer 1:25. Objevil jsem, ze je tam karburator 2926SBD 15b. Podle prirucky tam ma bejt jinej. Nebude to tim?
Datum: 19. dubna 2009 20:48
Jméno: Pepa Zdepa
IP: uživatel4865
Datum: 17. dubna 2009 11:14
Jméno: Aleš Bláha
IP: uživatel5321
 Nazdar draku,no tak není to JAWA 175/450 ale ČZ 175/450 a nastavení dle příručky je jehla druhej zářez a šroubek bohatosti povolen o 3/4 otáčky.Jinak musíš doladit otáčky tím šikmým šroubkem.Máš dobře nastaven předstih a odtrh?Jakou máš svíčku?Nezadřeš to když to nastavíš hjak jsem ti řekl a pokud dobře mažeš - správnej poměr,není problém a krom toho jednoválce jsou málo náchylný na zadření...
Datum: 16. dubna 2009 22:28
Jméno: Aleš Bláha
IP: uživatel5321
 Nazdar draku,no tak není to JAWA 175/450 ale ČZ 175/450 a nastavení dle příručky je jehla druhej zářez a šroubek bohatosti povolen o 3/4 otáčky.Jinak musíš doladit otáčky tím šikmým šroubkem.Máš dobře nastaven předstih a odtrh?Jakou máš svíčku?Nezadřeš to když to nastavíš hjak jsem ti řekl a pokud dobře mažeš - správnej poměr,není problém a krom toho jednoválce jsou málo náchylný na zadření...
Datum: 16. dubna 2009 22:28
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Když dáš jehlu na III.zářez shora a šroubek přídavného vzduchu dáš na 1/2 otáčky, zlepší se to ?
Datum: 16. dubna 2009 22:22
 zdarte libi potreboval bych nejak poradit ak namontovat karbec z motorove pili na fichtla jestlik jste to nekdo skousel poradte mi a kdyztak mi poslete aji foto jak to vipada na tom fichtlu a jak tam ma byt to lanko tak zatim a dikes kazdymu kdo mi poradi(kdyztak odpovedte na mail kdybyste nekdo chtel poslat tu fotku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 19:16
 ja sam sem to neskousel ale nekdo tu kdysi psal ze rozdil je minimalni a jeste k tomu se to spatne ladi
Datum: 17. dubna 2009 19:16
Posl.aktualizace: 17. dubna 2009 13:50
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ale dá se to udělat do pěkna! sám jsem to dělal, takže vím co mluvím! na odklopení plíšku je ideální hodně malý plochý šroubováček a ten plíšek (rámeček) musíš odchlípávat po MALÝCH kouskách, ne že ohneš centimetr a je to, musíš s tím mít fakt trpělivost, a ještě víc jí musíš mít při skládání, k tomu je potřeba malé kladívko a špičkou kladívka budeš pomalu zaťukávat rámeček zpět do původní polohy, dávej si pozor ať ti všude dobře sedí!
Datum: 17. dubna 2009 13:50
 Aha  Já že chtěl jinačí podklad a možná to dostat na nulu jinak, než točit s lankem pozpátku - chci aby to počítalo kolik jsem najel od doby, co jsem to složil. Hned jsem si myslel že se to má sundat, jen mě napadlo jestli na to není nějaká finta či tak něco. Nechce se mi to ničit, uvidim....možná od spolužáka zkusim odkoupit druhej a tenhle nechám jako záložní.
Datum: 16. dubna 2009 21:32
 drate to je normalni fichtl tachac jestli mas vaznej duvod rozdelavat tak to se dela tak ze odohybas ramecek tenkym sroubovakem a pak ho i se sklickem sundas, ale uz to nikdy nebude tak prekny jako driv...
Datum: 16. dubna 2009 21:18
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Kdo tu má JAWU 05 s hliníkovým fltrem a karburátorem Jikov 2915PS?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2009 22:30
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 mel sem ho....rok 64...povidej.....pokusim se odpovedet na vsechno co budu vedet
Datum: 16. dubna 2009 22:30
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 mam doma jen ten hlinikovej filtr
Datum: 16. dubna 2009 21:17
|



|