Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím Draci , prosím moc o stručnou pomoc :
Mám Jawu 21/50 .. rozbil se mi přepínač , a nechci si kupovat nový .. Neví někdo jak dát dohromady drátky , které patřili k přepínači ?
Nebo co s tím dělat aby to bylo jednoduše uděláno ? Je to velmi dobrej stroj , ale budu ho později prodávat ..
Díky všem za radu !
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 13:56
 Proč zrovna tahle otázečka ?
Datum: 23. března 2013 13:56
Jméno: michal
IP: uživatel12170
 odkud ses a ma to papiry?
Datum: 21. března 2013 20:13
 Ok díky
Datum: 21. března 2013 19:46
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 tak jestli ti jde jenom o to aby to šlo nakopnout tak to ti stačí když dáš drát od zapalování / z přerušovače/ na cívku 1 a 15 ukostříš a ještě si na ten drát od ukostření dáš nějaký spínač
Datum: 21. března 2013 19:44
 Tam nejde o to něco slepit  .. Ten přepínač je hodne starej , a ty plíšky s čísly už nejdou pomalu ani vidět ..
Potřebuju to jen nakopnout , ale nevím který drátky kam  .. podle el schéma to dokážu napojit na přepínač , ale přepínač není .. Proto se ptám jestli to jde ï nějak jinak
Datum: 21. března 2013 19:05
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 skusit přepínač slepit vteřinákem .... jinak si hraj je to za 5 minut zapojene nastartuj motor a skoušej ne
Datum: 21. března 2013 19:03
Jméno: miko2704
IP: uživatel15261
 ahoj slo by navit cievku na babete 210 na viacej wattov?na svetlo by som to potreboval sa mi zda ze slabo svitii..dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:07
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 spíš blbej kontakt má to velkej odpor a mžorá to ..vše očistit a přejít .... popř postříkat kontaktolem a odrbat kostru aby šla kov na kov bez hrzy
Datum: 21. března 2013 19:07
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 dalo by sa bez problém ale trreba si skontrolovať elektroinštaláciu cievky a hlavne žiarovku, či je tam taká ako ma byť môže byť aj problém aj v tom že vpredu máš 6V žiarovku a v zadu na 12V
Datum: 21. března 2013 8:03
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Ahoj, mám Jawu 20 a chtěl bych na ni dár řídítka s hrazdou z Jawy 21. Chtěl bych vědět, jestli mi na to budou stačit stávající lanka, nebo budu potřebovat delší. Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2013 20:36
 Lanka delší koupíš, ale mělo by to vyjít i s normálníma
Datum: 19. března 2013 20:36
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Stačilo zrovna napsat Ano, nebo Ne.
Datum: 19. března 2013 19:32
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
  a co se ti na tom nezda? ze z 21ky jsou o par cisel delsi?  jaj uvazuj trochu
Datum: 19. března 2013 19:14
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 Fakt? To se mi nezdá.
Datum: 19. března 2013 18:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jo lanka se děljí jedné délky, tak co myslíš?
Datum: 19. března 2013 18:31
Jméno: Martin
IP: uživatel15175
 Ahoj,
Koupil jsem si přepínač světel pro Jawu 50/21. Na ní byl doteď obyč. páčkový přepínač bůhví z čeho. Čím se ten přepínač světel má správně přichytit k řídítkám ? ( nejlépe odkaz ) PS: koupil jsem si chromovou verzi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 10:39
Jméno: Martin
IP: uživatel15187
 díky Matronek
Datum: 20. března 2013 10:39
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Kdyby ses podíval do katalogu ND, našel bys to tam, ale že sem tak měkkej, tak ti to napíšu  Příjde tam šroub M3.5x28 , matice M3.5 a podložka 3.6
Datum: 19. března 2013 17:34
 a v technický dokumentaci to neni? páč to ti asi nikdo neporadí
Datum: 19. března 2013 15:23
Jméno: Martin
IP: uživatel15187
 Tak to by mě nenapadlo... Chtěl jsem vědět jakým přesně. Chci pincka zrenovovat přesně tak, jak vyjel z fabriky, tak bych rád věděl jaký přesně šroubek tam má být + jestli byl jiný pro chromovou verzi nebo Al verzi...
Datum: 19. března 2013 13:38
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 sroubkem
Datum: 19. března 2013 12:01
 Zdravím všechny,
potřeboval bych prosím poradit. Mám Mustanga, dříve mi dělal, že během delší,někdy i během kratší jízdy se jakoby zadusoval. Avšak s benzínem to němělo nic společného. Stačilo jej nechat chvíli odpočinout a pak normálně jel. Nyní mi nechce hodit jiskru už vůbec. Vyměnil jsem svíčku,fajfku, kabel, cívku a nic.
Může mi prosím poradit, čím to může být ?
Díky moc Petr
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 18:38
 Kondenzátor? nebo mě napadá vysokonapěťová cívka - ta kolikrát dělá bordel když je špatná (nebo se víc zahřeje - v případě jawy 20. 21 kde je schovaná pod plechy a v teple  )
Datum: 17. března 2013 18:38
 Zdar panove. Dělám si elektřinu na Jawa 555 a zajímá mě jak jsem ve schématu zjistil, všude je uvedeny usměrňovač na světla. Původně jsem tam nic takového neměl. Je to důležité, anebo bude mi to fungovat i bez tohoto nesmyslu? (-: K čemu to má sloužit? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 22:26
Jméno: hlasam
IP: uživatel14060
 Dík, stačí...
Datum: 18. března 2013 22:26
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj hlasam!Rozumný odpovědi nigde!Toš to ešče skusím já!No gdyž tlumivce budeš říkat usměrňovač a myslet si, že je to nesmysl, tak se nediv mojí odpovědi! A fčil vážně! Esli Ti to svítilo bez tlumivky a bez zadního světla a nemáš negde větčí přechodový odpor, toš máš slabý magnet!Jinak by ta žárovka zhořela! Tlumivka je tam proto, gdyž přestane svítit jedna žárovka aby ta druhá se nespálila. Taky při přepínání předního světla se može stat, že na moment nebude svítit žádný vlákno a potom ta zadní by se spálila!Proto ta tlumivka! Nekerý dvojsedadlový Pionýry měly zadní žárovku napájenú dvoma drátama a zapojenú na přední vlákna!To potom ta žárovka byla ukostřená přes nesvítící vlákno!Toš tak! Esli Ti to stačí? Ešče pro tremat: Gdyž nezávisle na otáčkách, toš by mě aj zajímalo gde se veme tá eletrika při volnoběhu?
Datum: 18. března 2013 20:28
Jméno: hlasam
IP: uživatel14060
 No dobře... Tak pro ty méně chápavé... Dělám elektroinstalaci na 555 a překvapilo mě, že 550 tam nemá ve schématu tu tlumivku, a 555 má, přitom mi přijde že tyto dva modely mají stejnou elektroinstalaci. Do teď jsem tam neměl tu tlumivku na tom 555, a svítilo mi to, kromě zadního světla. Zajímá mě, co se změní když ji tam přidám, anebo jestli je důležité ji tam montovat. Děkují za rozumné odpovědi...
Datum: 17. března 2013 14:36
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj hlasam!No gdyž myslíš, že je to usměrňovač a nesmysl, toš Ti to ani nebudu vyvracet!!!Jo pújde, ale gdoví jak dlúho!Toš tak!
Datum: 17. března 2013 9:39
 To je přidělaný v zadní části krytu paraboli (pod tacho.) a je to na ustálení proudu který de do světla aby ti to svítilo stejně nezávisle na otáčkách
Datum: 17. března 2013 8:45
 elektřinu? snad elektro instalaci, ne? ... a ano pujde to i bez něj
Datum: 17. března 2013 0:28
 zdar draci koupil jsem nove zapalovani a chtel jsem ho namontovat ale nevejdou se mi tam civky na svetla narazi do karteru i kdyz jsem je povolil ty civky jsou vsechny stejne velke svetelne jsou propojeny nevite co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2013 19:53
Jméno: standa
IP: uživatel15288
 Máš pech. Máš stator do novýho motoru s nálitkem a motor starej bez nálitku...vyměň kartery
Datum: 29. března 2013 19:53
Jméno: jawa12
IP: uživatel15236
 Zdar chlapy potřebuju poradit, koupil jsem zapalovací cívku novou motorka nejede, když cívku zapojim na dvě světelný tak jede a teď jsem se dočetl, že pionýr má osmi voltovou indukční cívku a já tam mam šestivoltovou je tam nějaký rozdíl? Je to zapalování pionýr 21, dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2013 22:52
 draku na kterym miste statoru mas danej zapalovaci pol? pac jsou dva typy umisteni. bud navrchu u kolecka pro retaz nebo dole blize k prednimu kolu. nebo ti poradim toto: vyhod docasne svetelny civky a zkousej na kterym z mist pro umisteni polu ti to zase pojede..
Datum: 15. března 2013 22:52
Jméno: jawa12
IP: uživatel15236
 Tak proč mi to nejede na zapalovací cívku a na světelný jo a je to vše nové
Datum: 15. března 2013 22:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jj taky si myslim že je to jedno ja mam taky 6v, je jedno jestli 8v neebo 6v
Datum: 15. března 2013 21:47
 to je jedno co tam mas mě to jezdí na 12V cívku na druhim mám zase 6V takže to je jedno
Datum: 15. března 2013 21:41
Jméno: Tadeáš Tomek
IP: uživatel9772
 Pude toto do fichtla?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klakson_6v_7cm22.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2013 23:24
 Myslím, že ne- je to na stejnosměrný proud
Datum: 15. března 2013 23:24
Jméno: jawa
IP: uživatel15224
 zdarvim šlo by dát na 175 regulátor dobíjení z nějakyho auta ?? třeba škodovka atd ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 20:18
 tak fuk to rozhodně není.regulátor pro alt nemá zpětný spínač.
Datum: 14. března 2013 20:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 tvoje moto má 6V, auto mívá 12V, nejde to. některá auto mají 6V - trabant a dynamo, ale stojí to za námahu? nestojí. vyber si nějakou náhradu. (jinak - regler pro alternátor bude regulovat i dynamo - je mu to fuk)
Datum: 14. března 2013 19:24
Jméno: marasak
IP: uživatel6631
 sorry překlik  funguje stejně ale konstrukčně bude jiný
Datum: 14. března 2013 16:42
 a na jakém principu funguje dynamo v autě,když jinak než na motocyklu?
Datum: 14. března 2013 16:21
Jméno: marasak
IP: uživatel6631
 čau draku "jawa" kup si regulator od aev a máš ho plně elektronický! nevymýšlej kraviny nebo si zníčíš dynamo. Regulátor z auta funguje uplně najinem principu. Dynamo má komutátor, a alternátor má sběrné kroužky... pokud ti to něco říká víš o čem mluvím
Datum: 14. března 2013 15:24
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Pokud to bude regulátor na dynamo a ne na alternátor a pokud to bude ze škodovky co má dynamo o výkonu 45W, tak proč ne
Datum: 14. března 2013 8:24
 ne.. to je dotaz toto
Datum: 13. března 2013 22:01
 Mam motor sachs 80 na originál zapalování točil 13000 otáček, zapalování odešlo nemohl jsem sehnat jiné tak jsem to upravil na pionýrové zapalování dotekový, tak se chci zeptat jestli to dotekové zapalování to bude stíhat někdo říká, že jo někdo že ne. motor startuje a běží ale nevím jestli jde do plnejch otáček, otáčkoměr nejde připojit
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 21:46
Jméno: jawa12
IP: uživatel15219
 stando diky zkusim jeste obrousit tu vačku defakto aby tam byl jen ten zub na otevření a zbytek obrousit aby byly kladívka pořád na tvrdo
Datum: 12. března 2013 21:46
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Stando!Tobě pořád dlužím nejaký info, ale pořád se k temu nemožu dokopat!Toš tak!
Datum: 12. března 2013 21:45
Jméno: standa
IP: uživatel15220
 Dej dvě pružiny na nový kladívko a udrží to i 12000ot/min. Origo kladiva(hlavně uvadlý) někdy od 9000ot/min odskakujou...nový držej až 10000ot/min......neni špatný upravit vačku a zbavit ji všeho za jiskrou za HU do DU aby měla delší krok dolu po jiskře... V podstatě tě na vačce zajímá jen zub na vačce cca 60° před HU a tak 30° za HU....zbytek se muže odbrousit aby kladívka po zbylých 270° byly natvrdo sevřený na sobě....hodně se tim sníží odskakování a v kombinaci s dvěma pružinama to 13000ot/min bezpečně dá jak bezkontakt  Doufam že si to pochopil
Datum: 12. března 2013 21:17
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawa12!Já su plně přesvěčenej, že to stíhat bude!Pionýr mě točil kolem 10000 a závodní motor 125 kolem 11000.Všechno s klasickýma kladivkama a magnetem! Ešče se podiv kúsek spátky. Tam to popisuju taky, jak se negdo podobně ptal!Toš tak!
Datum: 12. března 2013 20:36
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Čau draci,prosím o radu ohledně Jawa 50 pionýr. Je nějaký rozdíl v rotorech zapalování 20 W a 30 W ? Díky za odpovědi. M
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:26
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Tak dneska jsem přepojil elektriku podle plánku, který mi poslal Robinn a už mi to i troubí  . A už to nepálí ani 15 W žárovku a svítí jako kráva  . Jen ta cívka co je na zadní světlo byla mrtvá... tak jsem prohledal depozit a našel 20 W stator a z něj vymontoval onu cívku, která po namontování zozsvítila žárovku. Chtěl jsem to zapojit podle schématu, ale na vyúínači co je na budce byla ulomená packa, takže jsem to neměl kam připájet. Tak jsem to zatím zapojil napřímo do zadního světla, než seženu nový vypínač.Jen teda to 20 W stator nezatroubí, když je zapnuté přední světlo. U 30 W mi to troubilo i při světlech. Díky všem za rady M.
Datum: 14. března 2013 23:26
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 JAWA_ceZetak ® - ikdyž jsem na el. blbej tak jestli jsem se Tě tímto možná přiblblým dotazem dotknul tak se ti hluboce omlouvám. Předpokládám, že někteří draci jsou rádi, že můžou někomu pomoci....
Danekod -ano teď mám 20 W ( 30 W se mi poškodil rotor ) zapojení jsem neměnil, protože to zapojení neodpovídalo standartímu schématu, ( kde jsou ty dvě " nezapalovací " cívky propojeny ). Jsou zapojeny tak, že z každé zvlášť jde jeden kabel někam nahoru. tak jsem to zapojil tak aby to alespoň svítilo. Zítra to vše překopu podle schématu co mi dole poslal Robinn. A ještě jsem zkoušel na tu cívku na zadní světlo připojit žárovku, ale nerozsvítila se. Danekod díky
Datum: 13. března 2013 23:59
 michale neni vubec pravda že ta malá cívka je na bzučák!!!! jestli umíš číst ve schematech tak si znovu přečti schema! .. malá cívka je pro zadní světlo... velká cívka napájí přední světlo a klakson.... už si v tom děcka udelejte pořádek!
Datum: 13. března 2013 22:52
 Usoudil jsem teda, že tam máš 20w zapalování, tak tedy vlevo nahoře je cívka (15w) pro přední světlo a bzučák, vpravo nahoře (malá 5w) je na zadní světlo a ta spodní je pro zapalování .. takže máš asi chybné zapojení klaksonu, jelikož při vypnutém světle to musí bzučet aspoň trochu, při zapnutém světle by to teoreticky bzučet nemělo .. jo ještě mě vlastně napadlo,předělával jsi elektriku ? 30w má odlišný zapojení elektriky! to určitě zkontroluj a podiv se na schémata na netu ..
Datum: 13. března 2013 20:03
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 netroubí ani při vypnutém světle a přidaném plynu  , ale startuje jak nikdy  . A ta pravá horní cívka je na bzučák? Mně se zdá že z ní neteče proud. Můžu to nějak zkusit ? třeba žárovkou? Na el. jsem tukan  Díky m
Datum: 13. března 2013 19:33
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 A zapoměl jsem když to světlo vypneš ,tak by to mělo troubit (když tak přidej plyn ať ti tam teče víc sťávy) a když ne tak je někde problem..
Datum: 13. března 2013 18:34
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
 Tu 15W tam skus ! A netroubí proto protože ta 25W žárovka to žere a taky nesvití uplně max. že jo ??? Na to že mě je 17 let tak fichtla jsem strávil hodně času .A tý elektroinstalace jsem se chtil proto že je to můj obor. tak doufám že ti to pošlape...
Datum: 13. března 2013 18:30
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Jo a ještě, světla jsou napájena z té levé horní...
Datum: 12. března 2013 23:39
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Díky Robinne, dnes jsem vymontoval poškozené 30 W zapalování a zaměníl je kompletně za 20 W které jsem našel doma. Startuje perfektně, ale 15 W žárovka mi shořela tak jsem dal 25W a ta drží. dále mám problém, že mi to teď netroubí. Jde nějakým způsobem zjistit zda ta cívka na statoru co má napájet bzučák není vadná ? Nebo není pro 20 W zapalování jiný typ bzučáku? A ještě jadna technická... na tom 20 W zapalování jde drát na kladívko z té pravé spodní cívky, ale u 30 W a na různých obrázcích jsem viděl že na kladívko jde drát z té levé horní ... Díky M
Datum: 12. března 2013 23:37
Jméno: Robinn
IP: uživatel14172
Datum: 12. března 2013 20:30
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Díky konny
Datum: 12. března 2013 14:20
 Rozdíl v rotorech je, 20W rotor má na sobě vyraženo číslo 05 a 30W rotor má vyraženo 20. Dále se liší umístěním magnetů a tuším, že i zářez na kolík co je na klikovce je v jiném místě
Datum: 11. března 2013 22:30
 podle mě je rozdíl v těch 10W...  bohužel jsem žádný 30W v rukách neměl, takže ti neřeknu která cívka je jiná... (pokud teda nějaká jiná je  )
Datum: 11. března 2013 22:00
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 ano je
Datum: 11. března 2013 20:22
 Ahoj seso, chtěl bych se zeptat to rozpínací relé co máš k 12v vape je vevnitř s odporem a cívkou nebo jenom cívkou? ten obrázek relátka je moc malej abych na něm přečetl jak jsou v něm vnitřnosti. Nebo pokud ho někdo na třindě máte a víte co má vevnitř. Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 13:54
 už v pohodě našel jsem na to na netu pěkný schema. To Chong: mam doma docela dost relátek tak jsem chtěl použít nějaký z těch co sem mi povalujou v garáži
Datum: 12. března 2013 13:54
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
Datum: 12. března 2013 7:05
 zdary, chci se zeptat když turuju fichtla tak se podivně hádá v pravidelných intervalech může to být kondík??? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 7:08
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Tak ho neturuj... Nevím kdy jsi se přesně probudil, ale každej kdo se okolo dvoutaktů pohybuje ví že se prostě dvoutakty hádaj. Je to dané konstrukcí nedokonalého vyplachování pracovního prostoru válce...
Datum: 12. března 2013 7:08
 co si pod tim představit? video by bylo lepší, může to bejt cokoliv,ale tipoval bych taky něco se zapalovánim, neni nic jednoduššího než to vyzkoušet
Datum: 11. března 2013 11:59
Jméno: jawa 250
IP: uživatel12708
 zdravim chtěl bych se zeptat jesti by házelo jiskru zapalko bez relátka ..je to jawa 175 kyvačka ..chtěl bych to jen tak na zkoušku ..a ještě bych se chtěl zeptat jak to zapojit bez toho relatka kdyby to šlo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 9:11
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 na statoru - jeden drát z budící cívky zůstane připojený na uhlík tak jak to bylo a druhý co byl spojený s odporem na relé ukostříš. Bez relé není odpojovaná baterie od dynama, když je motor v klidu a dynamo v otáčkách vyrábí příliš velké napětí a baterii přebíjí a spálí žárovky. Bez baterie a bez relé budeš muset ale děsně rychle pro nastartování tlačit.
Datum: 10. března 2013 9:11
 jak říkáš to relátko, neboli regulátor dobíjení je pouze k dobíjení.. tzn že to pojede i bez něj ale jen na baterku.... zapojíš to klasika... kabel z baterky na indučku na svorku 15 a druhou svorku z indučky s číslem 1 pripojíš na kladívko.... a samozrejme druhy pól z baterky ukostříš.
Datum: 09. března 2013 22:21
Jméno: Michal
IP: uživatel12195
 Čau, mám jawu 21 a z ničeho nic mě začali dost slabě svítit světla, klakson ten už ani netroubí. I při vytočeným motoru, to svítí pořád stejně. Zkoušel jsem vměnit cívky, zkontroloval jsem kabeláž, očistil kontakty, místo 25w žárovky jsem dal 15Wattovou. A pořád nic, už si nevím rady. Děkuji za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 13:20
 nesvítí ti obě vlákna najednou?zkus ukostřit parabolu
Datum: 10. března 2013 13:20
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Čau hele dej tam jinej rotor asi už bude slabej...
Datum: 10. března 2013 9:22
Jméno: Romo
IP: uživatel15210
 Dobry Den ... Chcel by som sa spytat ze aky je rozdiel medzi 8v indukčnou a 6v... Dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 15:35
 no prostě od nějakýho roku začali dávat 8 v indučku spojený pravdepodobne s tím, že začali dávat 30 w zapalko. pravdepodobnek olem roku 74
Datum: 11. března 2013 15:35
  Je to tak jako píše libor1. Ale pojede ti to s oběma.
Datum: 10. března 2013 0:19
 minimální, 8 V se dělala kvůli kolísání napětí, to kolísá podle otáček - může tam bejt i o něco málo víc než 6 V
Datum: 10. března 2013 0:15
 Po složitých výpočtech mi vychází 2V.
Datum: 10. března 2013 0:13
 Cau lidi, mam jawu 175 / 356, vytáhl jsem ji po zimě a chová se velmi zvláštně, při asik 5ti minutach jezdeni zacne se uplne dusit a mam co delat s tim aby to nezdechlo... Karburator vycisteny, a do predstih ua odtrhu jsem zatim nevrtal... myslíte že je problem s předstihu a odtrhu? A dalsi zavada je na mem ampermetru, lice mne rucicka z minusu do plusu jak šílená, baterka v klidu dává 6,7 V .. pri sepnutem relatku cili pri nakopnutem stavu, 7,4 V bezproblemu.... Díky za rady... nevim cim by to mohlo dale byt, jina kto jede krasne, takze pridreny tezko...
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 9:18
 JJ svicka jeste take dobry navrh, neboj, poznam kdyz tam dotika benzin nebo ne  kohout je v poradku
Datum: 10. března 2013 9:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 na své jsem s podobným problémem vyměnil svíčku - ujela tak 3 - 5 km a pak to zdechlo
Datum: 10. března 2013 9:15
 NO tak to zkus jak jsem psal s tou cívkou atd. Jen ještě taková banalita- píšeš, že karburátor jsi vyčistil, ale co palivovej kohout? čistej? teče to plným proudem? muže byt i to těsnění v kohoutku sezvejkany tak, ze ty dírky v něm jsou zmenšený a nestíha to dotýkat....
Datum: 09. března 2013 16:28
 presne tak, zdechne, necham pul minuty schladnout a nakopnu to znova a zase jakmile to vytocim na 4ku plnej a cca 2 minuty to budu tocit tak hned končím....
Datum: 08. března 2013 22:25
 Mohla by to být špatná indukční cívka, když se po 5 minutach zahreje, přestane to dávat kloudnou jiskru či přímo i jiskru vynechávat, nebo podobným problémem může být kondenzátor. Když to schladne tak zase jezdí tech 5 minut normálně?
Datum: 08. března 2013 20:25
 Zdravím draci  Prosím Vás nevíte někdo jak prozkoušet rotor 75W z Čz 175 jestli je funkční nebo jestli mám shánět novej, páč na oko to vypadá že má mezizávitovej zkrat. Děkuju předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 19:37
Jméno: MiraBrno
IP: uživatel15197
 V servisní knížce k jawě je napsáno,že musíš vzít 2V baterii a ampérmetr a zapojit to do jednoho okruhu se sousedními dvěma póly/lamely na rotoru a ampérmetr by měl ukazovat vždy přibližně 2A. Pokud ukáže více je obvod vinutí statoru někde zkratován. howgh
Datum: 06. března 2013 19:37
 Cau lidi mam dotaz ohledne čidla neotrálu nebo o co se to jedná. U pevňuje se do dírky drát a má se dotáhnout, jenže tam není žádný přístup k temu dotažení, takže vás prosím kdo víte jak to dotáhnout u jawa 175/356 dejte mne prosim vedet... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 9:17
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 ne každá vypínací vačka tam díru má ... řadící páku co nejvíc nahoru, tak aby zařadila kvalt a tenkým šroubovákem tam dosáhneš
Datum: 10. března 2013 9:17
 v té vypínací páce poloautomatu je díra abys prostrčil šroubovák
Datum: 06. března 2013 11:38
 Tak to sundej ne... drží to 3 šroubky a ten půlměsíc je na kolíčku  a máš tam místa.. jen kdybys ho měl tolik v hrobě
Datum: 05. března 2013 19:01
 praveze je to pod tou packou a at hybu jakoliv tou packou nidky neuhne napada mne jen ju sundat uplne..
Datum: 05. března 2013 16:08
 Já ti teda nevím ale u 487 je tam místa dostatek, musíš si to natočit tak aby ses tam dostal..
Datum: 05. března 2013 15:58
|



|