Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: cedacek
IP: uživatel15312
 čawes draci chci se zeptat jak mam zapojit celou ekektriku co nejsnadněji (na fichtlu do crossu) tak aby to běželo
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 23:17
 no pokud nepotřebuješ světla a klakson tak ty dvě světelný cívky(bejvaj propojený) odpojíš, nebo vyndáš a necháš tam jenom tu co od ní vede drátek ke kladívkum, jednoduchý
Datum: 11. dubna 2013 23:17
Jméno: cedacek
IP: uživatel15312
 prosimvas nakreslete my třeba obrazek ... jen tak přibližný náčrt elektrika neni moje silna stranka ...
Datum: 11. dubna 2013 18:21
Jméno: cedacek
IP: uživatel15312
 takže od těch cívek v zapalování žádný kabely vést nemusí ?
Datum: 10. dubna 2013 18:00
 já s tim na kámošovym fichtlu neměl problem ( on to ta traky chtěl jednoduše a navíc na fichtlu neměl světla  ), někdo to zapojí tak že zkrtuje cívku, ale mě příde lepší ji prostě odpojit od šťavy  je to takový nenásilný, ne na hulváta
Datum: 09. dubna 2013 23:00
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 libor1 --- presne tak to mám , a funguje moc dobre !
Datum: 09. dubna 2013 18:09
 na krátko - povedeš jeden drát z cívky na kladívka(tam kam se zapojuje kondík),a jeden drát od kladívek k vysokonapětové civce,a jedn pól té cívky ukostříš, pokud bys chtěl chcípák tak dáš vypínač na drát co vede od kladívek k vysoko napětové cívce, mě to tak fungovalo
Datum: 09. dubna 2013 17:36
 Ahoj, máte někdo prosím zkušenosti se sundáváním kontaktice neutrálu na jawě 175? Netušim, jak se to vyndavá. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 23:03
 jde normálně vyšroubovat, jak píšou níže. Půlit musíš u kejvačky 353 (jestli 354 nevím) ale u panelka a výše už taky ne
Datum: 11. dubna 2013 23:03
 Supr, Díky moc..
Datum: 09. dubna 2013 10:53
 No ta vačka poloautomatu je na té řadící hřídeli jištěna rýhovaným kolíkem. Ten vyklepneš a stáhneš vačku poloautomatu a pak už máš přístup na čidlo neutrálu, který vyšroubuješ...
Datum: 09. dubna 2013 7:54
 A jakej kolík? Vůbec nevim..  Tam musim nějak sundat tu vidličku řazení?
Datum: 09. dubna 2013 0:54
Jméno: pepa
IP: uživatel15241
 postul má pravdu jawa to má v motoru číza jak u tebe to má pod deklem zapalování je to mědění 6 hran ze ktereho jde drat..sundej dekl a kokni se k rozetě
Datum: 08. dubna 2013 22:08
 noc nepul,vyklepni kolík na vypínací páce a normálně vyšroubuj
Datum: 08. dubna 2013 20:43
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 rozpůlíš motor a vyndáš to.
Datum: 08. dubna 2013 19:55
Jméno: Radek
IP: uživatel12656
 Cau delal nekdo tohle zapalko ? potrebuju poradit..
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-tyristorove-light-cdi-zapalovani-v1.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. dubna 2013 13:56
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 To Radek: já jsem ho stavěl, přiznám se že jsem ho i dokonce vyvíjel. Tedy cítím se dostatečně fundovanou osobnou k Tobě potřebným radám. Hele nebudu to zapalko nějak sebestředně chválit, protože je to kompromis mezi samodomo proveditelností (jednoduchostí) a funkcí. Původně to byla taková reakce na všechny ty přiblblosti se zapalováními z motorových pil, jakože se to dá udělat stejný ale za pěťák a bez nutnosti ničení skříně motoru. Prostě to byl vývojový vzorek. Takže každopádně bych Ti doporučil použít silnější tyristor kvůlivá životnosti. Ovšem ale opravdu nejproblematičtější místo zapojení není kupodivu ani tak elektronika, ale mechanika. Provozovali jsme všelicos s unašečem s magnetem a snímací cívkou a největší problém byl s mechanickou odolností unašeče. Prostě se nám trhali vibracema a odstředivou silou. Byl problém vyrobit unašeč kterej něco vydrží a nebo udrží magnet. Když tohle pokoříš tak je vyhráno. Proto bych doporučil použít ke snímání něco jiného než snímání rotujícího magnetu. Když budeš chtít experimentovat jsem plně k dispozici. Mám v šuplíku pár návrhů, ale nepáchal jsem je, protože kvůli experimentům se mi nechce vyndavat moje čtyřpolové zapalko z motoru.
Datum: 08. dubna 2013 13:56
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Ano, věřím že stálo za ho..o, když totiž jsou zařízení která se neskládají jako legokostičky, vyžadují znalosti, pochopení na jakém principu zařízení pracuje, vybavení vhodnýma rukama (tedy ne obě levé) a navíc i měřáky. Osobně si neumím moc představit jak toto zařízení optimálně seřídit bez osciloskopu. Řeknu Ti rovnou co jsi měl blbě...kojote9200... prostě pod tímto zařízením rotuje magnet, říká se mu rotor a ten obsahuje celkem tři dost slušně silnejch magnetů. A ty magnety, respektive jejich magnetické pole se indukovalo do snímací cívky zapalování a to proto jen že jsi nenaladil vhodný pracovní bod tyristoru. Je to prostě stejný jako bys poskládal celou televizi a čekal že bude hrát... Inu a protože to s těma rukama, znalostma a vším co jsem psal nebude u Tebe až tak slavné, tak se Ti stalo že Ti zapalko pálilo 3 až 4x za otáčku, no a to se pak nmůžeš divit že Ti to jelo 20km... ono v tomto případě znamená více ve skutečnosti méně (více jisker=méně otáček)
Datum: 08. dubna 2013 13:46
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Čau draku, tohle jsem skoušel a stálo pěkně za ho..o, jelo to jen 20 KM a pak byl konec tak jsem se raději rozhodl pro zapalování z motorové pily třeba Partner, a to už mám 2 roky a bez problému...
Datum: 07. dubna 2013 22:39
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Dobrý den pánové, kolegové fichtlaři.rnChtěl jsem se zeptat na tento kryt na pionýra:rnhttp://tentonicknikdonema.rajce.idnes.cz/Jawa_50_kryt_zadniho_svetla/#P1010008.jpgrnZa život jsem se s ním setkal pouze dvakrát, a zajímalo by mě o něm všechno co víte? Jestli se dával na 20cítky i 21ničky. Rok atd..jestli to není vývoz. A jaká je jeho cena asi? Mám ho doma a mám i zájemce- vůbec nevím kolik si říct- jestli to není třeba nějaká "vzácnost".rnza všechny reakce budu vděčný.rnZdar a ať fíci jezdí!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2013 19:02
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Děkuji pánové uctivě děkuji, pomalu abychom se přesunuli na modelářské forum
Datum: 11. dubna 2013 19:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj HOBO! O krytu se tu uš psalo. Já ho dřív viděl jezdívat, konkrétně uš nevím, ale ČZ 175 RIKŠA určitě! Ale to hlavní! Ty modele no krása, nádhera! A vím co pšu. Synáček taky lepí!!! Toš tak!
Datum: 07. dubna 2013 14:45
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Jo jinak díky Johnny za pochvalu modýlků!
Datum: 07. dubna 2013 11:01
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 Člověk se kolikrát dozví spousty zajímavých věcí jiného tématu.
Datum: 07. dubna 2013 0:01
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 ve východním německu je povine ranžovo červene svězlo ..zadní....pokut se mašina vratila zpět anebo to někdo použil jako nahradní díl ...jinak tyto kryty byly i 477 450 470... prostě export do ddr....
Datum: 06. dubna 2013 22:26
Jméno: HOBO
IP: uživatel10924
 V německu mají povolené oranžové koncové světlo?
Datum: 06. dubna 2013 20:19
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nedavalo sa take aj na 477 ???
Datum: 06. dubna 2013 18:03
Jméno: Já
IP: uživatel14442
 A nedávalo se i u nás? Na svojí Jawě 20, jsem ho taky měl, teď jsem ho někde ztratil, takže jsem bez sklíčka.
Datum: 06. dubna 2013 15:56
 Čau máš pěkné papírové modely ! To světlo se dá normálně koupit na netu takže rarita to asi není.Co vím tak se to světlo montovalo na pioníry které byly vyváženy do něměcka (kvůli vyhlášce)
Datum: 06. dubna 2013 15:08
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 Zdarec draci.Chtel bych se zeptat.Nemate nekdo nahodou zkusenosti ze zapalovanim z křovinořezu ?Nekde jsem slysel,ze je slabe,tak se chci zeptat, jestli s tim nemate nekdo z vas zkusenosti.Dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2013 22:47
Jméno: paja323f
IP: uživatel15233
 minimalne stejny vykon,ale hlavne spolehlivost pri vysokych otackach
Datum: 07. dubna 2013 22:47
 co od toho očekáváš?
Datum: 07. dubna 2013 11:37
Jméno: Karel Hobl
IP: uživatel15301
 Čus draci. Mám Zetku 175 typ 477 a nejde mi dobíjení. relé je v pořádku.uhlíky jsou taky v klidu a vůbec mi nedobíjí.nevíte co s tím? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2013 10:13
Jméno: pepa
IP: uživatel14847
 po nedobrých skušenostech co pojistka? skus jí vyměnit mě jedna china zoxidovala tak že nevedla a při tom se jevila jak funkční...
Datum: 06. dubna 2013 10:13
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jednoduchá zkouška: odpoj z relátka vodič ze svorky M a připoj ho na kostru, nastartuj, dobíjí = spravit relé, nedobíjí = spravit dynamo a možná i relé.
Datum: 04. dubna 2013 15:12
 Jestli jsi si jistý, že rele je v pořádku a uhlíky dosedají aspon 2/3 jejich plochy na sběrač (některý nový uhlíky nedosedají ani třetinou plochy) a máš v pořádku všechny kabely a kontakty, tak to muže být špatnej rotor- prošvihlá izolace a nebo to samý na vynutí ma statoru...
Datum: 04. dubna 2013 12:18
Jméno: Tomáš
IP: uživatel6480
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 10:37
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Zdravím Vás chtěl bych si dát na kývačku tohle relé http://www.startery-alternatory.cz/rele-dynama-6v-75w-pro-motocykly-jawa-cz-2-civkove/d-71825/ akorát se chci zepta jestli když je to 75W a budu mít rotor 45W jestli to nebude vadit. nic moc jsem o tom nenašel, kdyby někdo věděl o nějakém odkazu kde by bylo třeba jak to předělat byl bych vděčný. A nebo nešlo by tam dát zapalování z 634 které je na tohle relé myslím přizpůsoben? Nebo nějaké zkušenosti jak to co nejjednodušeji předělat. děkuji mockrát
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 17:33
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ahoj, já ho na panelce mám a mám 45w zapalování, normálně funguje, akorát se prý nesmí přesáhnout 75 w v součtu spotřebičů jinak se odpálí zapalko. do googlu zadej zapojeni dvoucivkoveho rele...
Datum: 02. dubna 2013 17:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 zrovna tahle kombinace moc nefunguje, obrácená taky ne. musí to být 45W kotva s 45W stator, nebo 75W kotva a stator. když to zkombinuješ, nedosáhneš ani 45W výkonu. relé 75W můžeš použít na libovolné jawa dynamo, relé 45W není vhodné na dynamo 75W (ale fungovat to bude). dynamo z 634 je 75W a jde tam dát s tím, že relé máš někam zastrčené (kastlík s baterií? - prostě někam) ale znova - musíš mít kotvu a stator stejného výkonu. jde zkombinovat stator 45W s kotvou 40W, 45W a 50W; stator 75W použít pouze s kotvou 75W. jestli chceš pomoct, tak: martin.miarka@c-box.cz
Datum: 31. března 2013 20:28
 Zdar draci,, mam problém se bzučákem,,  nebzučí... zapojené je vše dobře, jenom do něho jde málo šťávy,, když vypojím žárovku, tak funguje,, mám Vape,, tak mi moc nejde do hlavy, proč to nejede, přitom když na tatovem fichtlu je Vape taky,, a jemu to bzučí i se světlama se vším..  nevíte čím to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 21:38
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 Co řešíš vem VAPE tatovi a dej mu svuj
Datum: 02. dubna 2013 21:38
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Enem estlion tam ten tata nema slabší žárovku...
Datum: 02. dubna 2013 8:10
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 19:01
 Kde se to dá sehnat?? =DD
Datum: 02. dubna 2013 19:01
 vypadá to že je tam jenom nějaká doutnavka, každopádně jak už tu někdo psal náhradní fajfku bych vozil sebou
Datum: 02. dubna 2013 14:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 kolecko: nebo 4 lahváče?  ... ale jo, tak občas člověk vyhodí jinačí prachy než 40 Kč za svítící fajfku
Datum: 30. března 2013 21:06
 Já bych si místo toho raději dal dvě piva, to je myslim přínosnější
Datum: 30. března 2013 20:38
 Nikdy jsem neměl rád tyhlety svíticí nesmysly jako jsou LED pásky a blikače, ale tohle mě prostě zaujalo  A za 40 kč nebylo co řešit
Datum: 30. března 2013 20:19
Jméno: trubka
IP: uživatel15292
 A jako k čemu to je ?To asi jede z místa.
Datum: 30. března 2013 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jakou to má asi tak životnost?? asi bych radši vozil v kapse náhradní
Datum: 30. března 2013 19:35
 Juchů, přijela pouť...
Datum: 30. března 2013 18:34
Datum: 30. března 2013 18:20
 Čaute,
potřeboval bych poradit. Mám jawu 125 DANDY a někdy mě hází jiskru a někdy zase ne. Oddělal jsem fajfku dal jsem kabel od cívky k hlavě a zkoušel zastartovat a někdy to jiskru hází někdy zase ne. Na roztlačení to chytne a na el. startér ne a když dám kabel od cívky k hlavě tak to nehází jiskru. Jestli startér nějak žere proud,ale někdy to i na el. startér chytne. Včera jsem se právě chtěl kousek svést a zpátky jsem tlačil. Jestli je někde zrada v kabeláži nebo cívka, CDI? Nevíte někdo jak se dá cívka a CDI proměřit? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 15:34
Jméno: oid
IP: uživatel12378
 Ahoj draci! Pomalu chystám svoji čezetku po zimě a mám problém s dobíjením. Zapojil jsem to co nejjednodušeji podle tohoto schématu http://www.jawamania.info/Files/users/3696/BDM.jpg . Jen mi dělá starost, že když odpojím baterku, motorka chcípne. Je to dobře nebo špatně? Děkuji všem za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2013 20:35
Datum: 30. března 2013 20:35
 Neni to na závadu, většinou stačí maličko zvýšit volnoběh a už pojede i když odpojíš baterku...
Datum: 29. března 2013 20:20
Jméno: Honza
IP: uživatel6480
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli je někdo schopný vyrobit tyristorový zapalování na mustanga? na ceně bychom se domluvili díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2013 13:34
 ja bych měl taky moná zájem mohl by si mi poslat fotky na email:miselin4@seznam.cz
dík
Datum: 02. dubna 2013 13:34
 Chong: napiš email ať ti můžu poslat foto.
Datum: 02. dubna 2013 13:18
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Já bych měl taky zájem, pošli fotky
Datum: 02. dubna 2013 8:12
Jméno: Honza
IP: uživatel6480
 určitě bych zájem měl! můžeš mi je poslat na mail rak.sportnet@gmail.com ?
Díky
Datum: 30. března 2013 22:53
 ja bych taky měl zajem =D
Datum: 29. března 2013 7:33
 Čau byl bych ti schopen vyrobit tyristorové zapalování. Můžu ti zaslat fotky jak to vypadá jestli budeš mít zájem.
Datum: 28. března 2013 22:52
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 čau dnes se mi zlomila ta packa kam se strka kabel u zapalovací cívky (viselo to na drátku) momentálně nemám pájku tak sem doma našel nějaký cívky ale nejsem si jistej jestli je to světelná nebo zapalovací tak sem tam dal velikostí cca stejnou a motor normálně na volnoběh běží a startuje jiskru háže jen se chci zeptat jestli je možný kdyby to byla světelná cívka jestli by to nevadilo jakej je mezi nima rozdíl atd. ale myslím že když to startuje a běží tak by měla být ok ne? dík za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2013 17:51
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 no pravě sem na tom ještě nejel bo nemam papíry a bydlím u statovky tak to dycky musim tlačit kus tak jen jestli to pojede jak ma když to ale normalně startuje a běží
Datum: 27. března 2013 17:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14910
 tak jestli ti to jede je to šumák...je zia naješ prd a do jara packu napájíš
Datum: 27. března 2013 10:40
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 takže to teda nevadí když by byla místo zapalovací světelná?
Datum: 26. března 2013 21:44
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 velikostně jsou stejnavý, ale zapalovací má oproti světelný tenší drát....
Datum: 26. března 2013 21:37
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Zdarec draci,mám takovej problém.Na mém simsonu dělám elektriku,ale za boha nemohu najít na spínací skřínce bod 58b,nemá tu někdo slimáka a nebyl tak hodnej a juknul se jestli tam ten bod má?Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 15:06
 Zdar .. jenom technická, chceš to osvětlení napájet z motoru nebo z baterie ? Jestli z motoru tak je to jednoduché, od přepínače hlavních světel (na řídítkách) povedeš drát přímo k žárovce tachometru, kterou pak ukostříš někde pod krkem, a nebo to vezmeš ze spínačky, kde si najdeš kontakt světel a ktomu to připojíš .. z baterie by to bylo složitější, musel bys najít svorku která má při 2 poloze (světelná) šťávu z baterky , ale to je zbytečný .. no z vlastní zkušenosti vím, že elektrika na Simsonovi je opravdu hrob, opravoval jsem jak S51 tak SR50 a i když jsem měl parádně čitelný schéma s očíslovanýma svorkama na spínačce, dělal jsem na tom asi dva dny, protože to všechno bylo úplně domršený, kontakt sem, svorka tam, tisícero kabelů na kostru apod ... děs běs no .. jestli máš k zapalování dráty původní tak to poznáš podle barev, koukni do schéma..
Datum: 26. března 2013 15:06
 0 - nejde nic (možná klaxon a světelná houkačka) , 1 - zapalování - motor, blinkry...., 2 - totež co u 1 + parkovačka a osvětlení tachometru (aspoňtak to bylo u tý SR 50), takže bude chyba mezi polohou
1 a 2 - v obou musí motor běžet. Dobíjení nemá na zapalování vliv
Datum: 26. března 2013 11:32
Jméno: kotekond
IP: uživatel15278
 takze jeste jednou,tachac mi sviti jen pri 3 poloze-svitej parkovacky a motor je vypnlej,kdyz dam 2 polohu-motor zap a svetla taky tachac nesviti,z toho asi plyne ze je nekde chyba na ceste z toho dobijeciho modolu,ne?
Datum: 26. března 2013 10:48
 2 polohu jsem samozřejme myslel jako číslo na víku 0,1,2 (tedy 3. polohu - krajní). Druhej konec žárovky samozřejmě musíš ukostřit, jinak svítt nebude
Datum: 26. března 2013 10:45
Jméno: kotekond
IP: uživatel15278
 No drátek ze spinacky od 58 na tachac mam,ale do te spinacky mi k tomu jde stava jen za 3 polohy(ano v predchozim prispevku jsem psal neco jineho,seknul jsem se  )
Datum: 26. března 2013 10:39
 Podle mě to bude ten dobíjecí blok, nejsem si jistej, ale vypadá to tak. Osvětlení tachometru byl mělo být napojený na 58 ve spínačce - měla by ho živit baterka svítit by měl jen v poloze 2 (asi taky záleží na verzi) Elektika je na simsonu něco otřesnýho, samá svorkovnice, kabely co nikam nevedou....
Datum: 26. března 2013 10:32
Jméno: kotekond
IP: uživatel15278
 Hele a nevíš co je to ten ladeanlage?Podle překladače tomu moc nerozumim...  jinak zapojuji osvetleni tachometru a k tomu dratu od tachometru proste nejde stava ani v jedne poloze.
Datum: 26. března 2013 10:23
 Podle mě tam žádná 58b není  Elektriky je několik variant, když jsem opravoval elektriku na SR50, tak až třetí schéma bylo správný  Mrkni sem http://moser-bs.de/Simson/simson.html a najdi si správný schéma
Datum: 26. března 2013 10:16
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 zdar draci,něvíte někdo kolik odebírá wattů dobíjení baterky na čz 125/476 ??někdo mi říkal že odebírá tak 7A ale už nevim,, mam tam VAPE 12v 150w --jede i bez baterky,, a k tomu trvale svítim cca 80w. jestli to právě stíhá dobíjet ? díky moc je to blbá otázka
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 10:18
 zaprvý si pleteš jabka s hruškama, za druhý más vape, tak to nemusíš řešit. Zapalování má vlastní okruh nezávislej na baterce
Datum: 26. března 2013 10:18
 Když máš Vape 12V 150W tak je to fakt blbá otázka.....................
Datum: 25. března 2013 23:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 80W je v pohodě, to ještě zbývá "šťávy". Zapalko má vlastní okruh a dalších 70w se ti promění v teplo ve zkrat. regulátoru...
Datum: 25. března 2013 22:02
Jméno: kenny
IP: uživatel12983
 zmatek v tom mam,to jo,ja sem na fyziku antitalent  ,,ale ted už som to trocha pochopil... díky
Datum: 25. března 2013 21:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kenny!No máš v tem teda pěknej zmatek!Jednotka WATT je jednotka výkonu nebo příkonu!Písmenem A se označuje proud = AMPER!A fčíl, kolik odebírá dobíjení WATTÚ? Odkud? Z výkonu motoru? Dobíjení može proud dodávat!A pokud dodává 7A tak je to při 14 V 98W! A pokud máš VAPE 150 W mínus 80 W svícení tak Ti zbude 70 W na zapalování a dobíjení! To snáď bohatě stačí! ... A fčíl esli stačí to moje vysvětlení? Snáď to negdo ešče doplní!Toš tak.
Datum: 25. března 2013 21:27
Jméno: babeták
IP: uživatel15083
Posl.aktualizace: 26. března 2013 19:17
 zdar. Odpoj poslední cívku na dynamu pro světla, ta co pak bude poslední ukostři a mělo by to bejt fajn. taky jsem to tak udelal
Datum: 26. března 2013 19:17
Jméno: Tomas
IP: uživatel6480
 Zdar draci, nevýte kde výhodně sehnat bezkontaktní zapalování VAPE na mustoše? chtěl bych to zkusit, předělávám ho celýho a zrovna se mi nechce investovat trojku do novýho, když jsem to neviděl v akci ani! dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 7:16
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Ještě je tu možnost že si to vyrobíš... Není to nic světaborného, prostě rotující magnet okolo navinutých cívek  . Jako že trojka není málo peněz, tím spíš pro Vás nácileté, to chápu, ale na druhou stranu to buď s tou motorkou myslíš vážně a holt to do ní nainvestuješ a o ty prachy najezdíš míň kilometrů, když nezbude na benzín, nebo to za to nestojí a tak se na to vykašli... Že nikde Vape nenajdeš v akci je celkem pochopitelné. Materiál, technologie, lidská práce a daně něco stojí, takže z mého pohledu zcela reálná cena. Až to budou dělat v číně, kde jí bejvalej pastevec vyrobí za 20kč na den, tak to vape v akci koupíš... takhle s tím moc nepočítej
Datum: 25. března 2013 7:16
 Prostě to stojí tolik, kolik to stojí, s tím nic neuděláš. Můžeš zkusit propátrat inzerce, jestli někdo neprodává použité, ale můžeš počítat s ušetřením max nějaké stokoruny. Lepší koupit nové, když ho chceš.
Datum: 24. března 2013 17:44
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ne, ale vím kde sehnat knyhu češtyny
Datum: 24. března 2013 17:40
Jméno: filip
IP: uživatel13012
 čaute, mám simsona a ted jsem ho zprovoznil,elektrika byla původní do ní jsem nezasahoval,nastartuju a jede v pohodě ale když přepnu na světla tak to chcípne,neháže jiskru,nevíte čím by to mohlo být? předpokládám že se to asi někde zkratuje...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2013 16:35
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 natahni novou elektriku a vsecho zaizoluj
Datum: 24. března 2013 16:35
 Ahoj te mam jawu 350/638 chci koupit novou baterku a nevim kolik amper ma met
diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 10:25
 12V 5Ah se dávala v serii z výroby. Čím větší kapacita baterii (Ah), tak tím samozřejmě lépe, ale bez uprav kastlíku tam větší stejně nedostaneš
fogl: nemáš tam spíš 6V 11Ah?
Datum: 26. března 2013 10:25
 fogl: Taky mám 634 (Vape) a mám tam 12V 5Ah ...... Všechno šlape v pohodě..... Myslím, že do Jawy 350 s Alternátorem(12V) se dávala 12V 5Ah už z výroby.....
Datum: 23. března 2013 16:12
 Jak píše Haggar...
Datum: 23. března 2013 15:13
Jméno: fogl
IP: uživatel14442
 podle mně je 5Ah trochu málo. Mám 350/634 a mám tam 12V 11Ah ale nejsem odborník
Datum: 23. března 2013 14:41
 12V 5Ah........
Datum: 23. března 2013 14:05
|



|