Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci, jak na jawě 50/21 zesílit svítivost světel s 20w zapalkem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 11:06
Jméno: standa
IP: uživatel15420
 Pokud máš zdravý 30W zapalování a nedojebanou eletriku + parabolu tak to svítí jako kráva...případně jde použít halogenka s fichtláckou paticí 6V/25W .... pro větší svítivost předku se dává dozadu žárovka 12V/10W a nebo 12V/5W....naopak pokud to svítí až tak dobře,že praskaj žárovky tak se dozadu dá žárovka 12V/15W .... zadní světlo je nutné mít zapojené dle schématu na 30W zapalování,tzn vlákna jednotlivých žárovek samostatně spřažené,jinak to furt praská....
Datum: 29. dubna 2013 11:06
 Vyčisti vzadu kompletně lampu i s žárovkou, vepředu vyčisti sklo, zkontroluj žárovku, kontakty a vylešti nebo nech pochromovat nebo kup novou parabolu, vyčisti zapalování, nastav co nejbližší vzdálenost cívek od rotoru(ale aby to neškrtalo) a nech si nabudit rotor .. asi max co z toho vytáhneš .. a nebo 30w zapalování, popř. ten čtyřpól.. a nebo upravit elektriku na baterii a nacpat tam Ledky, ale pokud to máš na pole tak je to jedno a pokud na silnici, nemá to homologaci nebo tak něco..
Datum: 28. dubna 2013 21:27
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Chlapi , absolutne sa nevyznam do elektriky , ale neislo by to nejako spravit ze by som dozadu napchal napr. 2W a dopredu 18W žarofku ?? Spalilo by ju to ?
Datum: 28. dubna 2013 21:12
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 A nevíš kdo by to byl schopný udělat? Moc si na to netroufám!
Datum: 28. dubna 2013 21:05
 bohuzel nijak.... udelej novy stator na 4 civky a vesekrou elektroniku k tomu, budes mit 45W a pak das i baterku a budes poradne svitit
Datum: 28. dubna 2013 20:53
Jméno: jawa20
IP: uživatel15412
 kluci a ještě jeden dotaz kam vede kostra indukční cívky u 250/353 klasický bošák ze schematu to nemůžu vyčíst mám pocit že do bošáku ale nevím na jakou svorku dík za nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 7:04
 nemá žádnou kostru viz níže
Datum: 01. května 2013 7:04
 Chtěl jsem teda napsat na kladívko...ale vlastně je tam i kondík tak co...
Datum: 27. dubna 2013 8:49
 Jak máš na indukčce 1 a 15, tak 1 jde do dynama na kondík a 15 do bošárny na 15
Datum: 27. dubna 2013 8:48
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 zdar, mám dotaz ohledně té malé tyčinky, která jistí magneto v klikovce. Nechtěně jsem ji ztratil. No a tak mě zajímá z čeho je, že bych si ji vyrobil. Nejspíš něco co nepřitahuje magnet ( mosaz ) ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 7:12
 můžeš to udělat z čehokoliv, zlomenej vrták, čtyřka červík, nebo šroub a pod. Rotor ti ten kolíčem nedrží, je jen pro trefení do správný polohy vůči klice. Menší roli tam hraje při utahování šroubu držící
rotor a vačku, kdy kuželem nesedí přesně na sobě a může se trochu pootočit. Je lepší kužely proti sobě zabrousit, ale u fíka s tím nebývá zas až tak problém. Horší je to u stadíků a jawett
Datum: 01. května 2013 7:12
 stando na dobrý neodrbaný kužel a když je dobrý kužel v rotoru takpo narazení a utažené se to neprotočí  ... to by se musel protáčet i primár.. taky je pouze na kuželu.
Datum: 28. dubna 2013 11:40
Jméno: m
IP: uživatel13882
 neotočí. pokud jo, tak je špatnej konus.
Datum: 27. dubna 2013 19:25
Jméno: standa
IP: uživatel15413
 Ale je to aretace ty "kluku"... sice to složíš i bez toho,ale jak už by si mohl vědět,tak se časem magneto na klice trochu "pootočí"...ten klínek tam hraje opravdu malou roli,ale trvale tam bejt musí...stopka zlomenýho vrtáku a nebo i tělo obyč šroubu je ideální...nestříhne se to....mosaz bych určitě nedával,to už je měkký....
Datum: 27. dubna 2013 13:05
 bože kluci neni to žádná aretace  . je tam jen kvuli tomu aby jsi rotor dal do správné polohy vůči klice... rotor drží na kuželu a né na klínku.. klínek tam vubec nemusí být
Datum: 27. dubna 2013 11:18
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hřebík bych neriskoval, vrták se mi zdá dobrá varianta
Datum: 27. dubna 2013 8:54
 slouží to jen jako aretace, takže klidně zlomenej vrták příslušnýho průměru...
Datum: 26. dubna 2013 21:55
 ten klínek udělej z hřebíku ..
Datum: 26. dubna 2013 21:45
Jméno: martin
IP: uživatel15341
 čau chlapi, mám jawu 05 a je tam teda pár věcí, ale zpravim jí, jde mi o to že nevim jestli jsou v pořádku zapalovací cívky na statoru a určitě víte že je jinej než na motoru z dvacítky, nevím jestli ho mám zpravovat, dá se někde ten stator na tenle starší motor sehnat? myslim novej, a pokud ne, dá se do tohohle motoru dát vape? vejde se tam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 23:15
Jméno: pepa
IP: uživatel14992
 na 05 byli 2 zapalování z pařeza a 20 W to 20w je stejne s 20 typ motorky at se to neplete musíš si jen hlídat aby sy nekoupil jine neš co má na sobě napsáno 6V 20 W novější má 30W... jinak zapalovací cívky jsou stejne liší se jen na světla... ty musíš mít 1 cívku malinkatou abys tam narval kulatej dekl od spojky...ta malá cívka je na zadní světlo velka s tlustým drátem je na předek a velká s tenkým drátem a kablíkem je na všechny pioníry stejná.. od 20 po mustanga a je na zapalování..
Datum: 25. dubna 2013 23:15
Jméno: Roman
IP: uživatel606
 Draci popřebuji poradit problém s klaksonem. nechce se mu troubit když svítí světla  když zhasnu troubí dobře, když vypnu tak málo nebo skoro vůbec  elektriku jsme pontroloval a vpohode , nevim
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 21:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Toš Romane největší chybu si udělal Ty, žes ani nenapsal kde chceš svítit a aj trúbit! A esli je to na velkej motorce, toš ani nejde o baterku, ale o dobíjení! A soudruzi vúbec netušili, že negdo vymyslí takovú blbost svítit gdyž svítí slunko! Ono v tvým dotazu tech nesrovnalostí máš víc. Ale to by sme tu byli hodně dlúho! Toš tak!
Datum: 25. dubna 2013 21:42
Jméno: Roman
IP: uživatel606
 Díky borci, to potom udělali soudruzi někde chybu a né já
Datum: 25. dubna 2013 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel14777
 na pioníru to světla a houkačku neutahne už z výroby to nesvíti když troubíš..... ale podle toho jak to píšš je to na velke motorce a viděl bych to na slabší baterku
Datum: 25. dubna 2013 8:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Romane! To uš se tady psalo tolikrát a ptáte se pořád, jak gdyby ste neuměli číst. Dyť ten alternátor nebyl dělaný na to aby svítil a aj trúbil!Buď jedno nebo druhý!!! Sice sú výjimky, ale strašně málo! Toš tak!
Datum: 24. dubna 2013 23:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
Posl.aktualizace: 25. dubna 2013 20:52
Jméno: michal
IP: uživatel2901
 Čaum mám někde doma jednu plonkovní tak se podívám a případně pošlu
Datum: 25. dubna 2013 20:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro oskara! No vnukovi ešče tolí néni a synáček je zaséj starší,toš o sobě neco napiš na:" 2beo@seznam.cz "! A pro Jendu. Marquee to upřesnil!!! Toš tak.
Datum: 25. dubna 2013 0:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel14509
 Nj, tak to bude asi nesehnatelný, sháním jen ty 2 "sklíčka" a vždy padnu jen na celý oranžový, mám to místo blinkrů u jedný moto a rád bych to nechal jako dobovku..
Datum: 24. dubna 2013 8:44
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tohle konkrétně není blinkr ale pozička ze zadního sloupku škoda 1000MB, ale existují i celé oranžové
Datum: 24. dubna 2013 6:11
 Mám ho na své Octavii z r. 63. Určitě se ale montoval i na jiné auta.
Datum: 23. dubna 2013 22:45
Jméno: Mustik
IP: uživatel13782
 Zdravím draci, mám problém s mustangem. Svíčka jiskru hází, hodím jí do motoru, roztlačím, motor si jednou nebo dvakrát kýchne a konec, vyndám mokrou svíčku která jiskru nehází ale po osušení jí opět hází. Je udělaná nová elektroinstalace, zkoušel jsem i jinou indukční cívku, jiné svíčky, kabel k indučce, fajfky, magneta, kondíky ale prostě nic nezabírá  Nestalo se to někomu z vás popřípadě co s tím? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2013 18:14
Jméno: Mustik
IP: uživatel13782
 Všem děkuji moc za rady  nakonec jsem porovnal stator s jiným a byl o nějaký ten milimetřík ohnutý, tak jsem cívky, kladívko, a kondík předělal na druhý stator, seřídil předstih a nastartoval na první našlapnutí  , ještě jednou Děkuju mnohokrát za rady
Datum: 24. dubna 2013 18:14
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 zkus znova odizolovat kladivka, možná to obcaš probiji. A HU měříš se sundanou hlavou ? Lícuje ti píst s hranou válce nebo vyčuhuje ? To pak musíš tuto hodnotu přičíst k předstihu. Co výfuk čistý ?
Datum: 24. dubna 2013 16:38
Jméno: Mustik
IP: uživatel13782
 Předstih nastaven na 1.6 a nic, karburátory jsem zkoušel 3, měnil zapalovací cívku, kladívka, zkoušel jiný olej do benzínu, dokonce jsem kontroloval zda je v pořádku gufero pod primárním kolečkem ale stále se mi nastartovat
Datum: 24. dubna 2013 15:15
Jméno: Petr
IP: uživatel15403
 Tenhle problém jsem měl taky. Půjčil jsem si šupleru a seřídil pořádně předstih a odtrh. No a vzápětí chytnul na první šlápnutí a běží jak švícarské hodinky. Předstih přesně na 1.6 mm před hú a odtrh mi vychází v hú 0.45 mm. Přesně jsem měl taky upůně mokrou svíčku a akorát občas mi to blaflo do výfuku. Nakonec jsem zjistil že předstih byl uplně v háji, byl strašně velký
Datum: 24. dubna 2013 12:07
Jméno: martin
IP: uživatel15399
 jestli je moc mokra tak to bude karbec co zkusit dat jinej?
Datum: 24. dubna 2013 0:15
Jméno: Mustik
IP: uživatel13782
 Mažu Castrolem 2T poměr 1:33, s karburátorem jsem si také hrál a bohužel nic
Datum: 23. dubna 2013 22:25
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 čím a kolik mažeš ?
Datum: 23. dubna 2013 19:19
Jméno: Martin
IP: uživatel15393
 co karburator mas serizenej?
Datum: 23. dubna 2013 17:15
Jméno: Miuda555
IP: uživatel15391
 já měl podobný problém.Taky jsem nevěděl co.Tak jsem vyměnil kladívko.Včerejší a dněšní jízda byla OK,tak snad ti to nějak pomůže.
Datum: 23. dubna 2013 16:18
 Zdravím všechny fanoušky staďáků, chtěl jsem se zeptat zda z vás má někdo zapalování vape a jaký jsou výhody oproti origo zapalování, chci ho dát na svůj upravenej stroj(2k), a jeste jsem se chtel zeptat kde přišroubovat cívku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. dubna 2013 18:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nevím, jestli bych tomu říkal "řízenej předstih"...
Datum: 21. dubna 2013 18:32
 Taky to mám na mopedovi, byla to první věc kterou jsem koupil po úpravě válce..
Datum: 21. dubna 2013 16:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 no tak rozhodně řízenej předstih lehčí stavba a dá se vytočit do vyšších otáček než origo zapalko o to stříhání klínků neměj obavy to zapalování má rotor jako fichtl tam problem nebude no tu cívku někam na rám  pod nádrž bych jí dal někam blízko aby nebylo potřeba tolik kabelů
Datum: 21. dubna 2013 12:13
 a ještě jsem se chtěl zeptat zda jsou nějaký problémy že by neseděl kužel rotoru na kužel čepu klikovky, s origo magnetem jsem měl občas problém že se stříhal klínek
Datum: 21. dubna 2013 11:31
Posl.aktualizace: 14. května 2013 22:19
Jméno: tam
IP: uživatel15517
 jezdím na fichtlu každý den 30km do práce v létě v zimě a jezdím jen se svíčkami s dlouhým závitem, nemám s tím žádný problém, pod svíčkou je sucho, podložky drží a vše je v pohodě.
Datum: 14. května 2013 22:19
 Přijde tam normální svíčka.
Datum: 22. dubna 2013 10:16
 To je taková fušeřina to vypodkládat podložkama. Ta hlava má krátkej závit. Jinak zjisti si kdo v tvém okolí má Triumpha, tomu ty tři svíčky dej a sobě kup jednu Brisk N14C a uděláš líp  ...vícebodové svíčky jsou ve fichtlu fakt k ničemu...
Datum: 21. dubna 2013 10:19
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 do fíka je dát můžeš akorát to musíš vypodložit podložkama dřív se tak prej jezdilo často
Datum: 21. dubna 2013 10:17
 a má teda ten dlouhej závit??
Datum: 21. dubna 2013 10:15
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 jestlijsou nové tak jse prodej za pár švestek do pionýra jsou k ničemu
Datum: 21. dubna 2013 10:02
Jméno: Jawak&Čezeťak
IP: uživatel15380
 Zdar draci, vlastním Jawu 555 se kterou jsem nesmírně spokojen, 12 let stála v boudě a chytla po 10 šlápnutí jak hodinky.. Byl jsem nadšenej  Teď si ji spravuji a sháním takovej ten kónus (kužel) kterej drží řidítka.. Respektive najíždí zespodu řidítek na šroub. kterej to potom upevňuje,.. Nemohu tento díl na fichtlkramku ani nikde najít,.. Nevíte kde bych to mohl sehnat..? Díky předem za ohlasy  [Jawak&Čezeťak]
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 21:13
Jméno: Kovo
IP: uživatel14082
 Jde i vyrobit vlastníme firmu kovoobrábění vyrobil jsem si ho za pomoci CNC soustruhu a CO svářečky
Datum: 20. dubna 2013 21:13
Jméno: Jawak&Čezeťak
IP: uživatel15380
 Super, díky moc to mě vubec nenapadlo, shodou okolnosti pár kol dávám do šrotu, tak už vím co si z nich ještě vezmu
Datum: 20. dubna 2013 16:14
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 de tam z kola já tam mam ze skládačky
Datum: 20. dubna 2013 16:07
Jméno: Jawa 207
IP: uživatel15083
 čaute neviete mi poradit navod na zapojenie stabilizatoru napetia na babete 207 ?? poprosil by som navod
vopred ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2013 11:53
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 no osbně se mi zdá dost drahej a takovej složitej u mě maj opravdu jen valeček se 2 kabeli vstup výstup no co z plechu paskovinky ohni držak na 2 šroubky na tělo te krabičky nvm rozměry v krytu světla bych vyvrtal 2 dirky pro ty šrouby a duležite je okolí těch otvoru perfektně očistit aby bylo vodive.... namontuj tu krobibičku s držákem ... no a pak vem tu červenou propojovačku na kabely a do 1 vývodu dej kablík z stabilizatoru a do druheho kablík od světla docvakni to ono to ostří v objímce funguje jak vodič tak se to propojí a vyzkušaj ...
osobně u mě ten odpor stojí polovic 80kč a je jednoduší že se nemusí kosstřit....leštit typlochy pro držák.....ale už to máš tak to dej snad sem to řek jasně ....207 má tu plechovou krabici na přední světlo a do ní bych to nacpal.....u 210 bych to dal pod plast na ramu....pochopil si jak to zapojit ten obal te krabice je 2 codic a musí byt propojen s hmotou mopedu.....pozor na rez a barvu...
Datum: 20. dubna 2013 11:53
Jméno: Jawa 207
IP: uživatel15083
 ono ten stabilizátor je taký ako na fichtlkrámkovi co predavajú, je tam pliesik na upevnenie na kostru, a kablik s koncovkou do ktorej ide kablik
Datum: 20. dubna 2013 9:20
Jméno: pepa
IP: uživatel15179
 ono tech stabilizatoru je mnoho řešení ale většinou co sem viděl tak to byli jen odpry s 2 vývody.. a ten c maj v mototechně u mě vypadá tak že z něho jdo 2 kable...prakticky stačí štípnout kablík od vypínače do žarovky oholit konce oholit konce na stabilizatoru zamotat obalit páskou a jezdit... co to koupil ty? ja bych to dal k vypínači do masky at to je schovane nejde na to vlchko atd...pokut ti dali jen odpor musí st kablík napajat...
Datum: 19. dubna 2013 22:00
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 čus draci motor mi za měsíc spotřeboval 3 svíčky čím to je ??? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 23:02
Jméno: HOBO
IP: uživatel13741
 Špatný gufera na klice- prochcává olej do válce a benzín do motoru. Kouknu na konec výfuku jak to tam vypadá- pokud mažeš tak jak máš a máš stejně hodně mastnej výfuk tak to bude ono. Taky mi to dělalo.
Datum: 17. dubna 2013 23:02
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 nebo je špatně seřízený
Datum: 17. dubna 2013 22:59
Jméno: jezdikMEN
IP: uživatel14157
 špatný svíčky  D
Datum: 17. dubna 2013 22:36
 Nazdar draci! Origo jsem měl přerušovač blinkrů PAL 6V 2*21W a jsou tam kontakty +, P (předpokládám přední), Z (předpokládám zadní). No a teď mám novej http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prerusovac_6v_mechan_batri2.html tam je +, P (pravý?), L (levý?) a teď si vyber. No zapojil sem + místo +, P místo P a co zbylo L místo Z, mám zapojený zrovna jen zadní blikry a bliká to jak má, takže se táži, je to jenom jiný značení a ty kontakty jsou pořád Přední a Zadni nebo na tom nezáleží?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2013 10:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 P je tzv. pomocný, ale u ČZ se na něj zapojuje kontrolka blinkrů. + je +, to je jasný a Z je k přepínači blinkrů na řidítkách...
Datum: 18. dubna 2013 10:03
 Asi kdybych nebyl línej a podíval se do schémátka co  .
Datum: 17. dubna 2013 19:02
 Takhle...P je kontrolka, Z jde k přepínači blinkrů a + je přívod ze spínačky...žádný Levý/pravý či Přední/zadní se na přerušovači nerozlišuje. Přední a zadní blinkry jsou na jednom drátu, levou a pravou stranu rozděluješ přepínačem blinkrů...
Datum: 17. dubna 2013 18:14
 Jinde sem viděl přerušovač se dvěma konektory a teď jsem vygooglil jiný kde je: Přerušovač blinkrů s třemi vývody. P - nezapojuje se,Z - k přepinači blinkru,+ ke spínací skříňce přes pojistku (pozor na správnou polaritu! + ). Já su houno elektrikář, ale dycky sem měl zapojený všechny vývody, tak jak?
Datum: 17. dubna 2013 18:12
Jméno: luke
IP: uživatel15180
 čaues draci mám slabou jiskru i s novou svíčko prosím vás čím to bude cívka nebo kondenzátor jinak už vůbec nevím protože při nízských otáčkách to vůbec netáhne jakože chcípá a to mám vše seřízené od kámoše co s tím dělá přes 20 let a poradil mi právě jen tohle ale radši se vás zeptám dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 21:28
 nemáš opačně zapojenou indučku? tohle to dělává.. a taky máš na zapalování použitou zapalovací cívku? nemáš ji prohozenou se světelnou? a máš tu civku ve správné poloze?
Datum: 16. dubna 2013 21:28
Jméno: mcachmed
IP: uživatel13610
 caute muzu dat kondik z 350 jawy na jawu 50tku? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 18:53
 Ano
Datum: 15. dubna 2013 18:53
 Ahoj, už si nevim rady, fichtl mi z ničeho nic přestal hazet jiskru, tak sem vymenil zapalovaci civku, kondik, fajfku,VN kabel , kable z indukčni civky a zapalovaci civky, zkousel sem i jine kladivka, taky sem je znova odizoloval, menil sem i indukčni civku a prostě mi to nehodí jiskru, ani kdyz VN kabel z indkčni civky k valci. Zdá se mi ze to prestalo hazet kdyz sem pohnul zapalovanim, tak sem s nim pak hybal znova a pořad nic. už nevim co mam menit, nevite kde muže byt nejaka chyba? draty všechny zapojene dobře
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2013 20:34
 už mi to jede, z ničeho nic to najednou začlo házet
Datum: 13. dubna 2013 20:34
Jméno: jendry
IP: uživatel12352
 Podívej se jestli se ti kladívko ůplně zavírá
Datum: 13. dubna 2013 14:14
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 a co magneto ?
Datum: 13. dubna 2013 14:14
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Dej tam novou svíčku, i v tom může být problém.
Datum: 13. dubna 2013 7:41
 co takový multimetr?
Datum: 12. dubna 2013 23:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a zkoušel jsi měnit i řidítka???
Datum: 12. dubna 2013 23:18
 jo takhle sem to zkoušel a taky nic, este sem kontroloval masku a zadny drat neupadnutý, všechny na svem miste
Datum: 12. dubna 2013 21:12
 na krátko sem myslel zapojit jenom zapalování, to znamená - zapojit drátek od zapalovací civky cu je v motoru na kladívka(+ kondenzátor) z kladívek do vysokonapěťové cívky, u cívky chytiti na správném pólu kostru ( prostě zapojit jenom zapalovací okruh, klidně zatim i bez chcípáku, třeba může bejt problem v přepínači ma masce)
Datum: 12. dubna 2013 20:51
 zapojené to mám 100% dobře,na tom neni co pokazit, 1 kladivka, 15 kostra, kondík a civka taky kladívka odtrh sem šteloval i s předstihem, a se svičkou to nezkousim, zkousim to jenom s tim VN kablem a nehazi to jiskru kdyz to prilozim k valci, a ty kably sem prave zkoušel natahat nové jen tak "na zkoušku" a pořad nic, a to kladívko se zveda normálně, i to co sem tam daval jako druhe se zvedalo normálně, vsechny dily sem zkousel nove nebo z pojizdnych fichtlu
Datum: 12. dubna 2013 20:34
 Mrkni se na odtrh, to je první věc - mohlo se ulomit zdvihátko na kaldívku (nebo je sjetý), může bejt někde procvaklej kabel a dotýkat se kostry, případně špatně utažený očko na kabelu a pod.
Možností je spousta. Třeba i špatná svíčka, nebo hodně sklepnutá (nebo naopak moc roztažená), nebo to máš prostě u kaldívka blbě zapojený  Z cívek na indukčku napětí leze?
Datum: 12. dubna 2013 20:23
 ale ono mi to pravě že včera kdyz sem to zkousel protačet, tka mi to hodilo 1 jiskru a pak zase vubec nic
Datum: 12. dubna 2013 18:26
 co myslíš zapojenim na kratko?
Datum: 12. dubna 2013 18:26
 takováhle závada bejvá obvykle nejmenší prkotina, sám to znám, zkus project kabely jestli neni nějakej prokleplej a nekostří, a když si vše měnil neměl by bejt problem, ale ještě jednou bych kouknula na ty kladívka kolikrát se mi stalo že jsem se překouk a měl sem je blbě odizolovaný, a zapojit na krátko si to zkoušel?
Datum: 12. dubna 2013 17:59
Jméno: martin
IP: uživatel15344
 zdravim vam mam jen takovek rychlej dotaz. chci misto obrysove zarovicky na mustanga(30W) dat vysoce svitivou diodu jaky odpor zhruba tam dat aby neodesla? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2013 8:55
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 pak stačí přidat malej elektrolyt mezi ty dvě diody
Datum: 14. dubna 2013 8:55
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 No pravda, oko nepostřehne blikání nad 24Hz, ale potíž je v tom, že pokud se jedná o bod, nesmí se pohybovat prostorem... pokud Ti bude blikat tak z místa pozorovatele, bude krajinou ubíhat mraky červených čárek  asi takto - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Datum: 13. dubna 2013 21:57
 jen dodám že použij odpor né maličký ale velký aspon 5W... kdzy sem dělal ledkové světla na motorku tak jsem osadil malé odpory a pěkně žhavily
Datum: 13. dubna 2013 14:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 odpor použij 300 - 350 ohm, k LED předřaď ještě jednu diodu usměrňovací, zapojenou ve stejné polaritě a seriově, (ta má větší závěrné napětí a LED se nepoškodí), a to úplně stačí - no tak to bude trochu blikat, ale oko vidí blikání 24 Hz a méně - motor se bude točit rychleji.
Datum: 13. dubna 2013 8:20
Datum: 13. dubna 2013 7:51
 tak prej většina diod vydrží většinou do 3V, a musí se tam dát teda ten Graetzův můstek + ten odpor, ale už mi neřek hodnotu, prej se to musí vyskoušet
Datum: 13. dubna 2013 0:28
 ne já jen napsal co vim, na grécák sem si nevzpoměl  , ne táta nemá vybranou nějakou značku,ale těmhle věcem dost rozumí, furt si staví nějaký zesilovače a trafa, věčně se hrabe v rádiích a jiný elektronice
Datum: 13. dubna 2013 0:23
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Pro libora1!A táta má taky OK značku? Dej vědět na:" 2beo@seznam.cz ". Toš tak. A esli si martin neporadí ať ešče napše!
Datum: 12. dubna 2013 21:27
 LED dioda neusmernuje ta pouze v propustnem smeru emituje svetlo. Ale kremikove nebo germaniove diody ty uz maji usmernovaci ucinek. Usmernovac je nejlepsi Graetzuv mustek bud s odporovou nebo kapacitni zatezi.  a ten odpor(predradny) musis vypocitat na netu si najdi vzorec a je to
Datum: 12. dubna 2013 19:05
 znám jen základy, táta je radio amatér, ale vim že dioda sama o sobě se dá použít jaku uměrňovač, s tim odporem se skusim zeptat táty
Datum: 12. dubna 2013 18:21
 Cus heled hlavne bys musel do soustavy zapojit usmernovac jinak by ti dioda blikala a nebo vubec nesvitila a taky regulator protoze cim vic fika vytocis tim vice se indukuje napeti na civkach a diodu by si uskvaril.
Datum: 12. dubna 2013 17:56
 jak to ma byt na civce indukcni ,1 ukostrena a 15 na kladivka kde je kondik a civka zapal nebo obracene dikes ja to na schematu nepochopim
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 22:24
Jméno: we
IP: uživatel13045
 1 jde ke kladívku, dobře se to pamatuje podle toho, že na dvouválech je 1A a 1B nebo 1, 2..
Datum: 10. dubna 2013 22:24
 A jeste kdyz to prehodis je to jedno fungovat to bude
Datum: 10. dubna 2013 19:40
 Opacne 1 je od kladivek a 15 ukostrena .
Datum: 10. dubna 2013 19:40
 Dobrý den,kluci potřebuji radu:motor jawa 20 GO nehází mi jiskru ,sundám fajifku a kabel hází jiskru.Děkuji moc za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2013 20:24
 vyměň fajfku
Datum: 12. dubna 2013 20:24
 budto uprav kabel nebo vymen fajku stoji kolem 50 kc
Datum: 10. dubna 2013 19:34
 Co špatná fajfka?
Datum: 10. dubna 2013 15:13
 kluci jakto ze to haze bylou jiskru (jawa23) jak to mam udelat aby to hazelo modrou jiskru diky hosi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 22:20
 teď mě napadlo to samý
Datum: 09. dubna 2013 22:20
 Nebo ještě přehozený kabely na svorkách indukční cívky (1 a 15)
Datum: 09. dubna 2013 21:25
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Buď svíčka nebo cívka se hlasí o výměnu....
Datum: 09. dubna 2013 21:15
|



|