Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci chci se zeptat jestli jde 6v čz 180/487.3 roztlačit když tam nemam baterku, přes 12v nabiječku to nakopnu nohou ale jak ji odpojim tak ihned zdechne, takže tam musim nějakou baterku aby jela šla roztlačit jo? chci vědět jestli je jenom problem v baterce nebo v něčem jinym
díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2013 19:51
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 baterku už mám a motorka šlape dobře tak uvidim jak dlouho, děkuji za rady
Datum: 09. května 2013 19:51
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jde, ale musíš fakt rychle  ))
Datum: 09. května 2013 19:42
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 jj baterku jdu koupit dneska, tak uvidim jak to pujde doufam že to bude dobré, jenom mě štve že to nejde roztlačit
Datum: 09. května 2013 14:11
 11 Ah kolem 500,-
Datum: 09. května 2013 13:28
Jméno: Chong
IP: uživatel12861
 Když máš na benzín, máš mít i na baterku. Zas tak likvidační cena to není...
Datum: 09. května 2013 7:10
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 aha tak to asi nedokážu opravit vubec nevim do čeho šáhnout
Datum: 08. května 2013 22:15
Jméno: Martin
IP: uživatel4620
 když zdechne tak to znamená že nedobíjí
Datum: 08. května 2013 22:00
 Ahoj, mám úplně začátečnický dotaz. Koupil jsem Stadiona S11 a je na něm namontovaná indukční cívka. Dle nákresů tam ale být nemá. Byla tam dodělaná a proč? Moc díky draci!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 23:00
 Ahoj, myslel jsem si to. Moc díky za noční odpověď!
Datum: 07. května 2013 23:00
 Původní zapalovací cívka, která se nacházela na statoru, pod rotorem, často odcházela. Proto se z ní odstranila část vinutí, a napojilo se to klasicky na vnější indukční cívku jako u fichtla. Jedná se tedy o "dobovou" opravu. Dneska se dá koupit nová cívka, takže se to dá vrátit do původního stavu...
Datum: 07. května 2013 22:49
 ahoj, je pravda že když necham magneto a stator bez cívek ležet samostatně jakoby že mam magneto v 1 krabici, stator v 2., tak že se to magneto musí nechat namagnetovat? jeslti jo tak kdo to dělá, nějaký kontakt, nejlíp někdo z Frýdku Místku nebo Ostravy dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2013 21:01
 Jak píše konny. Permanentní magnet, pokud je ponechán mimo dosah magnetických láte, ztrácí svoje magnetické vlastnosti...proto je lepší dát tam třeba ten plech...
Datum: 07. května 2013 21:01
 dík za radu, hned to du udělat, snad to bude fachčit
Datum: 07. května 2013 20:57
 Masokz: pokud chceš nechat magneto delší dobu mimo stator, tak omotej magneto páskem plechu a třeba drátem ten plech stáhni, tím si zajistíš udržení magnetické síly (tuto informaci mám přímo od chlápka, u kterého jsem si nechával nabudit magneto z pionýra)
Datum: 07. května 2013 19:52
 jakub 236 prostě made in československo  Kvalita za jedna  jak říka sesa
Datum: 07. května 2013 10:23
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 07. května 2013 10:16
 ok tak to je paráda, ja ho mam odložené rok, tak to snad pojede
Datum: 07. května 2013 10:14
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ne, já sem našel magneto ve sklepe u dedy mezi dalšími díly z chera, nekteré už to měly skoro za sebou, ale magneto vypadalo dobře (silný magnet, stav dobrý) a kámoš zrovna sháněl magneto do svého chrchla, tak sme ho zkusili a hele vono to jelo  jinak to magneto tam leželo nejak 20 let mozna
Datum: 07. května 2013 10:00
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Jaké mohu dat do pionýra nejsilnější zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2013 0:33
 prave jsem narazil na tento problem... mam v asi dvacitkovem, nebo jednadvacitkovem motoru 30w zapalovani a nemuzu kvuli tomu, ze je tam malo mista nastavit spravne predstih... navic mam uz od praveho vika dost vymackane vynuti jedne civky a po pritahnuti praveho krytu mi zacnou civky drhnout o magneto... ale jak tady ctu, tak je to resitelne  nerad bych se vzdaval 30w zapalovani a daval tam 20w. ale taky nechci do karteru, nebo do vika delat diry... bojim se, ze kdyz ten hlinik nekde oslabim, tak po case praskne. tak bych poprosil vase nazory do placu. dik
Datum: 11. května 2013 0:33
 Když se vybrousí do karteru ty míska na světelné cívky, tak určitě nebude problém  . Pokud by jsi chtěl poslat nějakou fotku, jak ty vybroušený místa vypadají, tak mi napiš na mail
Datum: 08. května 2013 22:32
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 aha....tak to jedině vyzkoušet a přibrousit pokud to půjde...ok diky
Datum: 08. května 2013 22:15
 jirka_z: 05 nemá v karteru taková vybroušená místa na velké světelné cívky, mají s tím problémy i pionýři 20 a 21, kteří jsou vyrobení tuším do roku 1971
Datum: 08. května 2013 22:14
Jméno: jirka_z
IP: uživatel15478
 proč nejde do 05-tky zapalování 30W ? Uvažuju o tom a chci poradit. díky.
Datum: 07. května 2013 21:21
Jméno: pepa
IP: uživatel15287
 výborné je vape ale stojí jak celej fichtl... v zavěsu je babeta jen nezapomen na tiristor tu krabičku kdybys to někde s cháněl pak jde 30 W z mustanga ale to jde teměř jen do 20 21 23 do 05 jde 20W z typu 20....prakticky i magnetka z pařeza funguje dobře
Datum: 07. května 2013 20:19
Jméno: Filip
IP: uživatel6631
 takové jaké seženeš
Datum: 07. května 2013 15:35
Jméno: jepic
IP: uživatel12665
Posl.aktualizace: 05. května 2013 17:52
Jméno: jepic
IP: uživatel12665
 Díky za opravu "f"
Ok tak ji objednám
Datum: 05. května 2013 17:52
Jméno: f
IP: uživatel15423
Datum: 05. května 2013 17:21
 Ale jo...
Datum: 05. května 2013 17:02
 Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s dlouhodobým svícením žárovkou BA20d halogen, nedělá halogenka moc tepla? nezničí parabolu? Jde o mustanga. Předem Dík za "normální" odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2013 20:28
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
 Michal9 má pravdu, pionýr má 45W, ale jen pokud nepotřebuješ jeden pól na zapalování
Datum: 05. května 2013 20:28
 pio má 45w pokud spojíš všechny cívky a dobijíš s nima baterku  ale ta žárovka se dá sehnat i 25/25w
Datum: 05. května 2013 19:35
 čím to chceš krmit když ta žárovka potřebuje 35W a pio má jen 30W ?
Datum: 05. května 2013 19:31
Jméno: martas
IP: uživatel15341
 ahoj draci, chci se zeptat, narve se 30wattový zapalko taky z fichtlkámku do nulapětky? je to stejnej karter jako u pařeza dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2013 8:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 tak jak ho koupíš určitě ne ...3 polovka do 05 měla 20 wat a cívečka na zadní světlo byla taaká miniuturní polovic silná abys to tam narval
Datum: 04. května 2013 8:10
 Ahoj, kámoš přemejšlí o koupi Jawy 21, ale prý když se rozsvítí světlo tak nechce do otáček. Co to může nejpravděpodobněji být? díky!
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2013 7:35
Jméno: Tomáš
IP: uživatel1309
 Bud slabá cívka anebo máš blbe poskladaný cívky
Datum: 09. května 2013 7:35
Jméno: martin
IP: uživatel15456
 mozna slabi magneto, nebo zprehazeny civky na statoru.
Datum: 03. května 2013 21:57
 Zdar draci! Když mi motorka dobíjí na volnoběh 5,90V tak bych měl poštelovat relé? Když přidám do plna tak se dostane na 6,20V a se zapnutyma světlama je to o pár desetin míň. Potřeboval bych přesně vědět jak na to. Prý se to dá poštělovat přihnutím plíšku v relátku. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 20:47
Datum: 03. května 2013 20:47
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jednoznačně špatně seřízené, nebo poškozené relé. vyndej to, odpájej, rozeber, přepiluj všechny poškozené kontakty, poskládej a nastav přítlaky kontaktů, vzdálenosti, seřiď spínací napětí a regulační rozsah a hurá jezdit. víc ti poradím na martin.miarka@c-box.cz. pakliže máš relé UHER, tak tomu by mohlo stačit přihnout plíšek, ale UHER vždy vyhazuju a dávám pal, nebo bosch
Datum: 03. května 2013 19:06
 čaw draci potrebocal bych poradit na jawa 50 jsem vyndal zapalovani magneto mi tam slo pekne dat ale ten vrchni stator nebo jakse tomu rika kdyz ho skousim nasazovat tak semi vselijak krizi a nejde tam dostat uz jsem to skousel mockrat a nic nwm costim muze byt .... diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 21:52
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 ono je stačí pvolit ale při dtažení je musíš odpáčit aby nedřeli o rotor
Datum: 03. května 2013 21:52
 tk ono kdyz totam davam vselijak seto krizi a nejde to ani zatahnout tema dvuma sroubkama asi budu muset zdelat ty civky vsechny snad to pude
Datum: 03. května 2013 12:31
Jméno: martin
IP: uživatel14335
 prinejhorsim sundej civky hned to jde lip  .taky sem mel jednou takovej problem a nakonec sem zjistil ze ta klec byla kriva jak prde*.
Datum: 02. května 2013 23:49
 Zkoušet dál, ono to pude...
Datum: 02. května 2013 22:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když jsi ho vyndal tak tam asi půjde zpátky ne?hlavně jestli ho nedáváš obráceně
Datum: 02. května 2013 22:07
Posl.aktualizace: 02. května 2013 21:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15446
 za ty prachy asi okk jinak kolegovi pgratuluju protože ionír se zaplími světli by troubit neměl...origoš taky nejni bzhví jakej zazrak moderního strojírenstvý
Datum: 02. května 2013 21:42
Jméno: Mik
IP: uživatel14246
 Mám ho na fichtli trochu upravený - predný kryt a úchyt sú z origo fichtlovského klaksónu  Ale musím priznať, že pri zapnutých svetlách bohvieako nebzučí.  To už ten origo klaksón mal lepší zvuk pri zapnutých svetlách
Datum: 02. května 2013 21:25
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Čau hoši mel bych dva dotazy: 1-Když po jizde vypnu kliček tak mi neodepne relatko a ampermetr jde do minusu a ja musim odpojit baterku až ptm to odepne tak bych se chtel zeptat co stím :/
2- Jakou značku baterie by jste mi doporučili předem díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2013 10:49
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Toho jsem se bal moc se mi do toho montovat nechce
Datum: 02. května 2013 10:49
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jo, baterie - kyselinovou obyčejnou, lacinou. stejně bude za 3 - 4 roky fuč. yuasa, varta, je to jedno.
Datum: 02. května 2013 8:56
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 jednoznačně špatně seřízené, nebo poškozené relé. vyndej to, odpájej, rozeber, přepiluj všechny poškozené kontakty, poskládej a nastav přítlaky kontaktů, vzdálenosti, seřiď spínací napětí a regulační rozsah a hurá jezdit. víc ti poradím na martin.miarka@c-box.cz
Datum: 02. května 2013 8:53
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Jde to do mínusu protože neodepne ta kotva nebo jak se to jmenuje proste to relatko neodpne zustane to viset
Datum: 01. května 2013 23:00
 kdyz jde ampermetr do minusu tak to znamená že neco vybíjí.... takže máš něco stále sepnuté i při vyplém klíčku.... zkontroluj celé zapojení
Datum: 01. května 2013 22:34
 kdyz je nova elektrika tak je to asi špatně zapojené
Datum: 01. května 2013 21:55
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Elektrika je nová ješte me napada jestli nekdo nepřebudil zapalko na minus protože na zapalku je ukostření + jinak nwm čím by to mohlo byt nebo jestli se do toho jednocivkovyho relatka už nekdo memontoval jinak fakt nwm jinak dobijí v poho bez baterky jde na volnobeh.
Datum: 01. května 2013 21:20
 tak bude asi bordel v elektrice... jak to začalo dělat? dělal jsi novou elektriku?
Datum: 01. května 2013 21:14
Jméno: Jan
IP: uživatel6480
Posl.aktualizace: 06. května 2013 20:38
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Dá se normálně koupit na netu / tyristorové zapalování/
Radši ale dej VAPE , ale je dražší
Datum: 06. května 2013 20:38
Jméno: Thomason
IP: uživatel15431
 Zdravím byl by tady někdo schopen (samozřemě né zadarmo) vyrobit funkčí usměrnovač s regulátorem dobíjení na jawu 50? (6v,30w) odpovídejte na mail. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 20:54
 mě nic nepřišlo hod jsem tvuj mail nebo to skus znovna tomas.riedl@gmail.com
Datum: 01. května 2013 20:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Thomason! Toš na tento mail sem Ti aspoň desetkrát odpovidal a pořád bez nejakej odezvy!!! Toš tak!
Datum: 01. května 2013 19:29
Posl.aktualizace: 01. května 2013 7:02
 nejpíš tě mate to jak se čáry křížej, že jsou spojený, to ale nejsou  Zkrátka z 15/54 ze spínačky připojíš drát na společný držák žárovek, kontrolku dobíjení připojíš druhým koncem na 61 a kontrolku neutrálu druhým koncem na kontaktici v motoru
Datum: 01. května 2013 7:02
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Mara323! Kluci majú pravdu, ale gdybych nevěděl jak je to ve skutečnosti, toš by mě to akorát zblblo! Tak zmrvený schema sem ešče neviděl Oznašení kontrolek je prohozený!!! Toš tak.
Datum: 30. dubna 2013 22:05
 co čára to drát
Datum: 30. dubna 2013 10:38
 Jo, zapoj to tak jak je ve schématu...
Datum: 30. dubna 2013 9:58
 Mohl by jste mi někdo prosím poradit, dnes jsem jezdil na fichtlovi a z niceho nic přestával jet, vyčistil jsem karbec a srovnal hladinu v plovákovce.. je to ok ... po chvíli zas něco.. sundal jsem svíčku a zatlačil jsem .. jiskru dává buď jen když tlačim pomalu nebo vůbec, když zatlačím dozadu tak dává krásnou jiskru ať tlačim jakkoliv... měnil jsem hlavní cívku, cívku na zapalování , svíčku, kabely,fajfku a furt to samý :/.. nevíte někdo co s tim je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 22:15
 může to být několika aspekty momentálně mě napadají pouze 2 buď může být někde špatný kontakt nebo ti de do háje magneto se kterým bývají většinou problémy
Datum: 29. dubna 2013 22:15
Jméno: blady
IP: uživatel14584
 zdar fichtlaři, mam dotaz asi hlavně na sesu.. nemůžu nikde najít přepínač co je na světle u mustanga, je tady nebo aspon naka náhražka? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2013 23:02
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/prepinac_masky_pionyr.html jestli tim přepínačem myslíš totorn
Datum: 03. května 2013 23:02
Jméno: Jawar
IP: uživatel14082
 Zdar draci, před 15 km jsem měnil svíčku a dnes byla úplně černá a nešlo skoro ani nastartovat! Neví někdo čím to je, že se tak rychle zašpiní? (Jedná se o pionýra 21)
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2013 7:14
 Bohatá směs nebo špatná teplená hodnota svíčky. Spíš ale ta směs
Datum: 01. května 2013 7:14
 Bohatá směs, olej, chyba v zapalování, ucpaný výfuk...
Datum: 29. dubna 2013 19:46
Jméno: mz
IP: uživatel15207
 Ahoj chci se zeptat jaká je original žárovka do předního světla u MZ 150 dík....
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2013 17:59
 Zdar, potřeboval bych poradit. Na mojí J21 jsem udělal novou elektriku vše zapojil jak má ale nesvítí mi světla, světla nesvítila ani před uděláním nové elektriky nevíte čím to muže být ? žárovky jsou OK. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2013 13:08
Jméno: vseznalek
IP: uživatel13610
 zkus kostru cívek prpřípadě je vyměn pa by to melo jít
Datum: 30. dubna 2013 13:08
|



|