česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám problém na mojem fichtlu se na cívce utrhl drátek a čouhá z něj jen malička část jak tam ten drátek mám přidělat ? čokoláda se tam nevejde odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a to je problém ten drátek přiletovat a pak zalakovat?
 
 
Datum: 29. června 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky nějakou si seženu
 
 
Datum: 29. června 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Pokud má 20w zápalko a stalo se mu to na 5w cívce, tak tu se mi nikde sehnat nepodařilo, ani sem ji nikde v nabídce neviděl.
 
 
Datum: 28. června 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
dej raději novou cívku vyplatí se to :-)
 
 
Datum: 28. června 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: jardysek11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar zdraci!nechci dělat reklamu ale potřebuji vědět jakej regulátor a jaky diody přesně jsou.http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-elektrika-s-baterii-baterkou.html díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Pro akumulátor 4Ah bych viděl potřeba kolem 10W výkonu pro nabíjení jako ideální, dolní hranici vidím tak 5W, takže když z 15W pólu odečteš 5W, musíš použít 10W žárovku.. nevím zda tato rovnice má řešení...
 
 
Datum: 03. července 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: jardysek11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky chlapy! ;-) jo a bude moct stator 15watt moct dobít baterku?zajak dloho.nerad bych něco namontoval a nešlo by to :-( :-D baterku budu mít 6v a 4Ah.díky
 
 
Datum: 29. června 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
další věc je od kdy davá fik max. 8V ? já při maximálních otáčkách naměřil 11V je to hold lineární magneto no... a je rozdíl taky regulovat napětí ztrátama v teplo než regulátorem na rotor/stator budícím proudem, protože pernamentní magnety se těžko regulují... všechna přebyvající energie musí byt proměnena v teplo :-)
 
 
Datum: 27. června 2013 23:30
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
šíleně se pleteš pepo pokud diodou která má max. pruchozí proud 200mA projde 1A co se asi stane? :-) a jedna dioda ti neusměrni obvod dokonale zapoj si 4 diody do čtverce (gratzův mustek) aby měli hodnotu těch 5A +/- ... radči předimenzovat obvod a mít pojistku než zbytečně pájet blbosti které zhoří ;-)
 
 
Datum: 27. června 2013 23:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
místo regulátoru je tam jen dioda ... a dioda stačí jakakoliv ....třeba na veteran foru si najdi odkaz na e schop co prodává diody místo usměrnovaču na 150 zetku.... fík dává max 8 volt a to je na dobíjení 6 voltove baterky akorád.... počítaj se tak cca 1,5 vol t na ztraty a ti máš maximum 8 to veme..jen potřebuješ stejnostměrnej proud a na něj stačí jakakoliv dioda...valeček z radia či televize na kterem jsou 2 vývody .. pokut das jeden vývod na vstup dej na druhej vývod žarovičku a pokut se rosvítí je to zapojene dobře pokut svítit nebude prohod vývody a svítit by měla ...pak en zaměníš žarovku za baterku a máš jednoduchý dobíjecí okruh....
 
 
Datum: 27. června 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: jardysek11 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a chci to bez blinkrů,akorát nevím parametry diod a regulátora.díky
 
 
Datum: 27. června 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: zelo      IP: uživatel13920    
čau, mám dost blbou otázku. Jak zjistim jiskru? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo jí vezmi do ruky a šlápni. občas je jiskra tak malá, že ani neni vidět, ale cejtit je ;-)
 
 
Datum: 27. června 2013 11:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyšroubuješ svíčku, dáš jí zpět do fajfky, závitem jí opřeš o válec, šlápneš a buď uvidíš jiskru na svíčce nebo ne...
 
 
Datum: 27. června 2013 10:53
 
 
 
 
Jméno: biggl      E-mail:      IP: uživatel12897    
Pujde inplantovat do stadiona s22 baterka? Nebude problem ze ma jen jednu civku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2013 9:19
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
dík moc, slaboprud neni moje parketa, ale o dlouhých zimních večeru se do toho dám. Každopadně mi to je trochu jasnější!
 
 
Datum: 30. června 2013 9:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Já rozumím o co Ti jde. Podmínkou úspěchu je ale možnost oddělení elektrických vývodů světelné cívky od kostry. U pionýrů to jde, tam stačí ukostřený drát oddělit, ale na Stadionu nevím. Pokud však druhý vývod od kostry oddělíš, pak stačí použít graetzův usměrňovací můstek z dostatečně dimenzovaných diod a za něj dát tohle rego http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif na výstup dáš akumulátor a je hotovo. Potíž je ale v tom, že na nabíjení akumulátoru musíš mít výkonový přebytek a ten získáš jen tím že dozadu místo žáárovky dáš LEDkové světlo. Při vysokých otáčkách to bude i nabíjet a v nízkých kdy světelná cívka nestíhá, to bude doplňovat energie z akumulátoru.
 
 
Datum: 25. června 2013 7:38
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
Jde mi jen aby to svitilo pri nizkych otackach. Zapojeni na svetelny okruh pres usmernovac
 
 
Datum: 24. června 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Jedna světelná cívka naopak vše zjednodušuje. Pochopitelně to jde ale je vhodné nahradit zadní světlo LED aby zbylo na nabíjení akumulátoru. Předpokládám zachování původního zapalka...
 
 
Datum: 24. června 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebylo by lepší zainvestovat do vape?
 
 
Datum: 24. června 2013 11:36
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
Nazdar chcem si zapojiť dobíjanie 6V/75W ale namiesto žiarovky-kontrolky chcem dať LEDku myslíťe že to bude fungovať v pohode alebo radšej dať žiarovku ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel12861    
Fungovat by to mělo, ale je vhodná žárovka, protože přes ní teče malý budící proud při stojícím motoru, či malých otáčkách. Nedoporučuji tedy měnit...
 
 
Datum: 24. června 2013 14:45
 
 
 
 
Jméno: Marian      E-mail:      IP: uživatel15661    
Nazdar chlapi. Poraďte prosím. Mažu na mustangu a asi po 5-8km to přestává táhnout. Je to jako kdyby jste jeli na plnej plyn a do toho brzdily. Zastavím vyměním svíčku a zase chvilku maže. Teť je otázka zda je to tou svíčkou, nebo než ji vyměním, tak to trochu vychladne. Sílu má a do tahu taky jde, takže válec a píst by měl bejt ok. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: Marian      IP: uživatel15661    
Jako indukční cívka?
 
 
Datum: 23. června 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
Me to same delala propalena civka. Po vymene to zase minutu jelo.Jiskra nic moc.
 
 
Datum: 23. června 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: P.S.KEVIN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To může být taky indučkní cívka ;-) nebo pak ta svíčka...
 
 
Datum: 23. června 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: Marian      E-mail:      IP: uživatel15661    
Svíčka je N15C Brisk
 
 
Datum: 23. června 2013 15:43
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
Jakou máš tepelnou hodnotu svíčky? Nejspíš se ti to přehřívá
 
 
Datum: 23. června 2013 12:47
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14757    
Ahoj mám nový dobijecí relátko na j350/334 v6 prý se má nějak před nastartováním nabudit jak se to prosím vás dělá ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel14757    
Ahoj mám takový dotaz mám doma jawu 350/334 v6 ale nevím jakou baterku bych to do měl koupit kdybys te mi někdo poradil byl bych rád :-) děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel14757    
dobře díky jinak dobijecí relátko mám nový
 
 
Datum: 22. června 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
kup 6v 11Ah přeci jen je to 350 a kdyby ti někde vyplivlo dobíjení aby jsi ujel aspon pár metrů na baterku
 
 
Datum: 22. června 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15040    
jakoukoliv 6 volt jakou seženeš i ta nejlacinější za 300 motorku utáhne ...jen je jí třeba vypodložit v kaslíku a natahnout hadičku s výpary .....
 
 
Datum: 22. června 2013 10:43
 
 
 
 
Jméno: Karel_x      IP: uživatel15643    
Zdravím, nevíte kde by se dal sehnat brzdovej spínač zadního kola na jawu 350/639? Tady na krámku jsem ho nenašel, teda pokud jsem se díval dobře :-) dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: Karel_x      IP: uživatel15643    
no jó, já se nedíval do kategorie bowdeny :-D , prolít jsem elektroinstalaci, BRZDA/kolo a ostatní :-) tak danke
 
 
Datum: 21. června 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 21. června 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: Franc      IP: uživatel11517    
Čau draci,mám dotaz a žádám o pomoc..Na mé Babettě 210 jsem měnil tyristor a od té doby my nesvítí světla chci se zeptat čím to může být?...Mnohokrát děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
 
 
Datum: 21. června 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15697    
Ahoj ,prosím o radu, mám na mustangovi problém, jedná se o nepravidelnou jiskru,vyměnil jsem kondík,kladívko,seřídil předstih a odtrh a jiskra je krásná,ale nepravidelná a to dost sidně nepravidelná,přeskočí jen občas,kontakty na kladívku obroušené,odmaštěné, ale ani tam to nejiskří (správně by aspoň trochu mělo) nevíte čím to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dnešní kontakty stojí za prd.mají na čepu nehoráznou vůli a proto se nedomluvíš s odtrhem.statisky to funguje ale v otáčkách ti kladívko skáče na čepu a tudíž na odtrhu stojí
 
 
Datum: 21. června 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15699    
Obecně je pravda co píše Konny,ale v praxi to až tak neplatí.... to spíš je chyba v něčem jinym a ten rotor je až problém druhotnej.... Mám stejnou zkušenost jako Dan,to musí jet ať máš stator 30 a rotor 20(05) a opačně ... muže to mít slabší jiskru atd,ale musí to jet ;-)
 
 
Datum: 21. června 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S největší pravděpodobností bude problém v tom rotoru. Když jsem si předělal zapalování na 30W, tak jsem nechal původní rotor s označením 05 (na 20W zápalko) a měl jsem také nepravidelnou jistku, pionýr jel velmi špatně. Po nasazení rotoru s označením 20 bylo po problému. To co píše Dan je kravina, ale péro to napsal dobře. Rotory se liší v tom, že mají jinak posazené magnety, takže když je nesprávný rotor, tak při rozepnutí kladívka (v době kdy má přeskočit jiskra) není magnet ve správné poloze, tudíž není cívka nabita na 100% a proto ti to hodí špatnou nebo žádnou jiskru :-)
 
 
Datum: 21. června 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel15698    
Cau, zkus seřídit správnou vzdálenost mezi rotorem a cívkou. Rotor s 20w musí dávat i na 30w a samo. i opačne :-D tam je rozdíl jen v zapojení mezi cívkami takže rotorem to nebude.
 
 
Datum: 21. června 2013 8:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
může to být rotorem protože má jinak uspořádané magnety než pro 20w zapalování a v momentě kdy se to otevřou kladívka už magnet není pod cívkou teda aspon si to myslím :-D
 
 
Datum: 20. června 2013 23:28
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15697    
Zkusil jsem dát jinou indučku 15 na kladívko a 1 na kostru a pořád stejně,takže usuzuji asi na ten rotor,tady jsem se dočetl že to mlže dělat neplechu,ono asi kdyby to bylo jedno nedělali by dva druhy rotoru ale jen jeden
 
 
Datum: 20. června 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: klimke      IP: uživatel14895    
čus, hele měl jsem měsíc s tímhle problém prostě jedu nejedu jedu jedu nejedu.. no a prostě už sem nevěděl co to může být a byla to indučka.. zkus si někde půjčit ukostřit napojit a jestli to nebude lepší mě teĎ jezdí luxusne :-)
 
 
Datum: 20. června 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15697    
tak ted jsem zjistil že mám zapalováné 30w a roto je značený 05 --- tzn že mám rotor na 20w zapalováni, je možné že by to dělalo až tak velkou neplechu? jiskra je velká a pěkná,ale při dlouhém kopání se objeví jen zřítka,někdy vůbec ne...
 
 
Datum: 20. června 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel6480    
zkus odizolovat kladívko nejspíš ti to tam probijí
 
 
Datum: 20. června 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
čau mám problém s babetou, při nízkých nemá snahu se udržet v točkách a nejde ani moc do plných,a jakmile se zahřála tak jsem ji ani nenastartoval....karbec vyčistěn,cívka zapalka nová,měněná , svíčka taky nová... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13012    
sakra,tomu jsem se chtěl vyhnout ale trochu jsem to čekal..:-) jinak díky
 
 
Datum: 20. června 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: berousek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ciao - měl jsem podobný problém a bylo to vadným tyristorem. Po jeho výměně šlape jak hodinky...
 
 
Datum: 20. června 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl bych se zeptat koupil jsem si nové kladívka (nejsou od sesy) pořád je nemůžu naladit aby to hodilo pořádnou jiskru, dám na zpět staré a letí mi to jak drak, proč mi to dělá? když mi to chytne chvilku to vrčí a pak mi to zdechne jako kdybych vypnul klíček proč to dělá? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odizolovany je to dobře, dosedá celou plochou, seřídím odtrh-předstih když sem dával novy kladívko, a ještě se zeptám fichtl mi normálně krásně chytal všechno a jednoho dne mi přestal chytat na startovačku (během té doby sem stím nic nedělal) jen někdy chytl na startovačku většinou sem to musel roztlačit a musel sem tomu držet plyn aby to nezdechlo, ono to vrčelo bezpromlému a najednou jakokdyby někdo zmáčkl chcípák samo to zdechlo a nikdo se toho fichtla nedotýkal
 
 
Datum: 30. července 2013 11:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš to dobře odizolovaný? Dosedá kladívko celou plochou kontaktu? Seřizuješ vůbec odtrh-předstih, když dáváš nový kladívko? Proč tam nenecháš starý, když to jede ok?
 
 
Datum: 20. června 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: Kvido      IP: uživatel15691    
Zdar.Namontoval jsem si tyristorove zapalovani,vše ok,ale po pěti km to přestalo jet.Neví někdo čim to může být?Dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15694    
Zkus jestli to jede na origo zapalování,tím vyloučís věci okolo karburátoru a VN cívky,kabelu,fajfky a svíčky....pokud na origo zápalko pojede,tak je chyba nejspíš někde v tom tyristorovym zapalovánim. Buďto nějakej studenák a nebo něco upadlo,shořelo....
 
 
Datum: 20. června 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: PeSt      IP: uživatel15687    
Zdar SESO, chápu dobře, že ten krátký blinkr http://www.fichtlkramek.cz/nahled/blinkr_kratky_sim2.html je dlouhý 135,60mm jak je na obrázku? A u dlouhého http://www.fichtlkramek.cz/nahled/blinkr_dlouhy_sim2.html je místo 40mm délka 67,50mm takže je dlouhý 163,1mm? A poslední dotaz, pokud objednám tuhle sadu http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sada_blinkru_sim2.html tak je to podle obrázku 2 krátké, 2 dlouhé? Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2013 9:57
 
 
 
 
Jméno: johny      E-mail:      IP: uživatel15653    
Zdarte mám čz 175 487 a mám takový problém že my bliká kontrolka dobíjení a když zapnu blinkr tak kontrolka blinkru nesvítí a dobíjení bliká Podle mne je to bud relé nebo dinamo, nebo svorkovnice pod sedákemrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nebo špatně zapojený kontrolky? Co Ty na to? Toš tak!
 
 
Datum: 18. června 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bliká pravidelně, nebo jenom tak poblikává?
 
 
Datum: 18. června 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa      E-mail:      IP: uživatel4946    
zdarec mám problém u jawy mustang normálně pěkně běží ale když chci jet rychle tak když jedu na trojku a mám plnej tak když jedu dýl na plnej tak to prostě nechce jít do maximálních otáček prostě to nejde vytočit v karburátoru je hladina nastavená dobře myslím si že to bude zapalovací civkou na zapalování že tam prostě nejde tolik elektriky a svíčka ve vysokých otáčkách nestačí pálit nevím poradte díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel4946    
palivovej filtr tam nemám a kondík sem měnil to prostě dělá že když přidám plnej tak to prostě chvilku to táhne a chvíli zase nemá silu ne že to vynechává nebo zdechá to ne
 
 
Datum: 17. června 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
jakej tam máš palivovel filtr?
 
 
Datum: 16. června 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel15667    
Ahoj možná to bude i kondenzátorem když ti to nechce jít do otáček ale taky se mi to na mém mustangovy stávalo když jsem prostě dal plnej na trojku tak to začínalo ubírat a chcípat ale pak jsem rozdělal celej karbec do šroubku vyčistil ho a znovu složil a dal na válec a všechno jelo fakt jde jjen o prkotiny :-D :-D
 
 
Datum: 15. června 2013 7:58
 
 
 
 
Jméno: šnek      IP: uživatel15666    
čau draci, potřeboval bych poradit. Kámošův pincek vůbec nedáva jiskru nepište prosím čín vším to tak může být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhasené zapalování předstih, odtrh
 
 
Datum: 14. června 2013 20:39
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kabel, fajfka, svíčka, indukčka, kondík...
 
 
Datum: 14. června 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: neštastný      IP: uživatel15572    
Zdar draci! vcera jsem se jel projet na jawce 250,chvilku jsem jezdil,ale pak to zdechlo,pac se ucpal karbec ..tak sem ho vycistil/seridil ..myslel jsem ze pojede,zkousel jsem roztlacet a nic ..pucil jsem baterku napojil a pojistky byly hned KO,zkrat byl ve statoru,ten sem zaizoloval,jiskra pekna,chytá na slapnuti,ale NEDOBÍJÍ ..predtím pekne dobíjelo..myslite ze by se mohlo odpálit relé ?? je to jednocívkové rele na statoru.Dík za kazdou radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
spousta věcí. sedí uhlíky a jsou dotlačovány? je relé v pořádku? je kotva v pořádku? upadl nějakej kabel? nezůstal tam ňákej zkrat? napiš na martin.miarka@c-box.cz a můžeme se domluvit více
 
 
Datum: 15. června 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: Marian      E-mail:      IP: uživatel15661    
Ahoj. Pánové poraďte prosím. Jaká svíčka je pro pionýra nejlepší? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel15673    
PAL jedině :-D
 
 
Datum: 15. června 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To R je odrušená svíčka (s odporem), nevidím důvod snižovat už tak bídnou energii jiskry.
 
 
Datum: 14. června 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: 4gear      IP: uživatel12485    
To je otázka zase... to zas bude přestřelka :-D Každopádně na pincka Brisk NR15C. Na zimu se doporučuje NR17C, tedy teplejší, na léto NR14C aby to moc nehřálo. Co mám odkoukáno já, tak každýmu pinckovi chutná něco jinýho... já jezdil celý roky na NR14C, léto i zima a v pohodě.
 
 
Datum: 14. června 2013 18:10
 
<  35  36  37  38  39  40  41  42  43  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 17:07:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu