česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16210    
zdravim,chtel bych se zeptat jak zapojit na fichtla baterii? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takhle to neber, chongu, je tu spousta lidí kterým to užitek přinese a budou rádi žes to popsal ;-)
 
 
Datum: 02. října 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
Nevím proč mě napadá to rčení o perlách házených sviním... sory, ale nějak nemám pochopení že je to pro tebe taková bžunda. Takže odteď je to na Tobě...
 
 
Datum: 01. října 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16210    
diky za radu! :-) ale to schema zapojeni mi nic neřika :-D
 
 
Datum: 01. října 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No problém je v tom, že řekněme 30W verze zapalka (existuje i 20W) dává 30W a spotřebiče mají 30W... tedy zbyde zhola "nic". A přitom bys potřeboval alespoň 5W, ale nejlépe 10W na nabíjení. Protože je docela nutné baterku "nasytit" v době kdy motor točíš (za jízdy) aby jsis mohl odebírat cos v naakumuloval v době kdy altík nedává moc proudu (stání na světlech, jízda na volnoběh, blinkry když dojíždíš na neutrál, nebo stojíš na světlech). Takže abys mohl dobíjet, musíš někde ušetřit, páč výkon alternátoru nezvedneš... Takže jediný místo kde ušetříš je zadní obrysové světlo, to se dá nahradit LED. Ale zase potom potřebuješ stabilizátor, abys třeba baterku nepřebíjel (když rupne přední žárovka, nebo zapomeneš rozžnout). Takže nejjednodušší řešení je usměrňovač (4x Shottky usměrňovací dioda např. 1N5820), rego http://btelectronic.sweb.cz/rego2.gif (pozor zapojení je laděné na 12V, pro 6V stačí změnit R2 na 1k8) a akumulátor. Aby to dobíjelo tak dozadu bezpodmínečně LED. Ale i tak je to na hraně, protože úspora je méně než 5W (něco sežere LED a něco úbytek na usměrňovači). Přesto to za pokus stojí, protože tohle zapojení je jednoduché. Na akumulátor pak navěsíš přední žárovku, přerušovač bliken a blikny, ale také nezapomeň koupit stejnosměrný klakson, páč ten původní v téhle sestavě nebude fungovat.
 
 
Datum: 01. října 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16211    
No ja chci tu baterii pripojit na svetla a blinkry a jen aby tu baterii dobijelo
 
 
Datum: 01. října 2013 7:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Je to jednoduché (jak pro koho). Nejprve napětí usměrníš, pak ho stabilizuješ a připojíš akumulátor správně polaritou :-D Taky ale musíš zajistit, aby spotřeba nepřevyšovala dodávku proudu, jinými slovy aby to dostatečně dobíjelo a aby jsi se nevracel domů s prázdnou baterkou :-D . Je mi jasné že tahle odpověď je Ti k ničemu, ale na Tvém místě bych si nejprve položil otázku jsi-li schopný vůbec takovou úpravu zrealizovat (vyrobit) a navíc v dostatečné kvalitě, která zásadně ovlivňuje životnost. Už jsem totiž viděl mnoho "samodomo" výrobků, které bych hodil rovnou do stoupy, než montoval do motorky. Ono je totiž docela k nas..ní, když tě studenej spoj "nechá" kilometry od domova s nefunkčním zapalováním, nebo v noci bez světel. A umět letovat, to je základ, zejména na motorce oplývající vibracemi....
 
 
Datum: 01. října 2013 6:57
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, má někdo zkušenosti s touhle indukčkou ? je opravdu CZ ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/indukcni_civka_8v2.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Chlapy pali se mi zarovky.. uz druha :-) vzdycky shori jen potkavacka a dalkova sviti. Zapalovani 30W a zarovka 25/25. Je nejaky reseni ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
klasická velikost 0207, nic výkonového...
 
 
Datum: 02. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Dobre :-) zitra jdu pro soucastky :-) Jenom bych se zeptal ty odpory staci klasicky nebo je potreba 2W,5W ?
 
 
Datum: 02. října 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
No já použil BD244. TL431 doporučuji model co vydrží nižší teploty než 0°C (podívej se na koncovku, např. TL431ILP), přecijenom asi neplánuješ jezdit jen za tepla :-D. Omezovač bych zapojil na vývod mezi přepínačem světel a spínačem světel... aby to zbytečně neomezovalo když nesvítíč, páč klakson si s tím poradí...
 
 
Datum: 02. října 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
TO si urcite nemyslim neboj.. s tou 7805 mi to uz doslo no nejak sem to nedomyslel.. ale grecak sem bral jako samozrejmost. Takhle.. chystam se na ten stabilizator cos odkazoval,uz ho mam navrzenej a hodim to na DPS at to neni "prasarna" Ten bipolarni tranzistor uricte na chladic ze ? A sel by nahradit 2N6109 ? na GME 07 nemaji.. A jestli to dobre chapu zapojuje se mezi vodic ke svetlu :-) Jinak dík za rady :-)
 
 
Datum: 01. října 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
No je to takové kasické "nedozrálé" řešení.. jednak proto že nevíš že 7805 musí mít nějaké minimální napětí na vstupu aby na výstupu bylo oněch 5V a to je tak 1.5V navrch a druhak že při spotřebě 30W to odpovídá proudu procházejícího stabilizátorem 5A. No klasická 7805ka snese pouze 1A... a to se nebavíme o teple, které při tom vznikne... Tam kde ty chceš stabilizovat, tak tam moje zapojení jen odebírá přebytečný proud aby nestoupalo napětí... takže řekněme že vyrobíš 35W namísto 30W na což máš žárovky v okruhu a já těch 5W navíc "rozpustím" v umělé zátěži, čímž zabráním přepětí... no popravdě zdá se mi to elegantnější řešení, už jen proto že to zapojení se při podpětí chová jako by tam nebylo zapojené a navíc nevyžaduje žádné další úpravy zapojení motocyklu.. ono totiž ta Tvoje 7805ka potřebuje stejnosměrný proud, takže byas to musel stejně usměrnit a když má podpětí, tak z napětí ubírá oněch 1.5V zcela zbytečně.... Tvůj nápad se žárovkama mi přijde absurdní.. když přidáš další žárovku, tak sice zabráníš přepětí, ale zároveň při nízkých otáčkách (volnoběh, popojížďky) to bude svítit o 5W zbytečné zátěže míň... je ale otázka co úpravou sleduješ... Hele, ptal jsi se na radu.. dostal jsi jí, jestli si myslíš že tomu rozumíš víc než já, tak dej vědět, nebudu tu mrhat časem...
 
 
Datum: 01. října 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
No ja premyslim ze bych hodil usmernovac, k tomu stabilizator 7805 a melo by byt po problemu. Samozrejme ho hodit na chladic. A nebo jednoduse nechat vepredu 6V 25/25W vzadu mam 6V 5W tak k tomu hodit jeste jednu. Coz by bylo 35W a patici na ve zarovky ve svetle mam.
 
 
Datum: 01. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
To Standa: No v tom případě si nech vyrobit tenhle omezovač a máš po problémech http://btelectronic.sweb.cz/rego3.gif
 
 
Datum: 30. září 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16206    
A máš tam zadní žárovku? 5W/6V ? nemáš jen "nějakou podobnou co si našel doma" ... někdy pomáhá dát zadní žárovku 10W/12V a kupodivu to pak drží ačkoliv by to mělo kápnout jako na tu šestku... laborace se zadníma žárovkama je docela prdel...laboroval jsem u vape....když dam předek 15/15 6V a zadek 5/6V tak to hoří,když dam dozadu 15W/12 tak je to bludička,když dam 10W/6V tak je to bludička ,když dam 10W/12V tak to shoří a zatim jedniný co mi neshořelo je kombinace předek 40+45W/12V s tim že zadek nesvítí..... asi by to kurňa chtělo rego a nebo prej stabilizátor z babety....což chci zkusit já.....
 
 
Datum: 29. září 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
příště zkus "Chlapi" :-) Ale k Tvému dotazu, pálí se ti potkávačka, protože je to to vlákno na které máš přepnuto :-). Ale Tvůj problém je v tom, že máš silné magnety rotoru (co by za to jiní dali). Tím pádem má vlivem přepětí vlákno vyšší teplotu a snadno pak při jízdě po děravé cestě vlákno "odkápne", protože se skupenství vlákna více blíží kapanému. Docela jednoduše se tento problém dá odstranit pomocí střídavého omezovače napětí viz http://btelectronic.sweb.cz/rego_ac.gif pod tranzistor to chce pochopitelně nějakej chladič, kdybys zapoměl rozsvítit světla a vývody se zapojují na vývody světelného pólu, tj jeden na živej drát a druhej na kostru, jedno kterej...
 
 
Datum: 29. září 2013 17:07
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U jakýho je to stroje?
 
 
Datum: 29. září 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: nokik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar motorysti, jaký proud dává babetta 20(střídvý - stejnosměrný) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
střídavý
 
 
Datum: 28. září 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/748799-zapalovani-imf-soft.html Je tu někdo kdo by mi mohl něco říct o tomto výtvoru Pana stýskala ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, já jsem si postavil na Fichtla, kterýho zrovna dávám do kupy, zapalování od Chonga a zatím to šlape perfektně. Na YouTube mám video z prvního startu. V otáčkách to chcípalo, protože jsem měl nízkou hladinu v karburátoru. Po seštelování to točí jak šílený. :-) http://youtu.be/DwgduukiF3A
 
 
Datum: 27. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Proštuduju to,já právě myslel že je to nějaká levnější alternativa vape,jinak zapalování ted nemám jako prioritu zatím mi stíhá zrepasovaný origo 30w ale Děkuji ti za zájem.
 
 
Datum: 26. září 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Tak si udělej něco jako má babeta...snímač a tyrystor a nějak to napájet z cívky...jenco to má hezky popsaný na webu...
 
 
Datum: 26. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Bateriove.. přesně to sem nechtěl,Díky stando.
 
 
Datum: 26. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Bateriové bezkontaktní zapalování s programovatelnou křivkou předstihu + kabel a soft do kompu ... Jestli si koukal u Eddieho na webu,tak na něčem hodně podobnym odlaďovali Frikulínovi 3K a po odladění křivek na brzdě získali 0,3 až místy 0,5HP v celém rozsahu. Ale taky se to dá použít prostě jako bezkontakt a místo křivek tam naprat jeden pevnej předstih. Zapalování je bateriové,to znamená že je napájené z baterky. Pokud chceš baterku dobíjet tak musíš vytvořit komplet usměrnění a regulaci a předělat komplet eletriku...
 
 
Datum: 26. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustang      E-mail:      IP: uživatel11326    
Oprava není to od Stýskala
 
 
Datum: 26. září 2013 18:53
 
 
 
 
Jméno: Jiří Tomíček      IP: uživatel16177    
Ahoj,Zajímalo by mne kolik voltů dává babetta 207 při plném výkounu? Děkuji za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: Jiří Tomíček      E-mail:      IP: uživatel16177    
No,dobrý for,ale babeta při každých otáčkách dává jinak!
 
 
Datum: 25. září 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel16181    
Cca 1000v
 
 
Datum: 25. září 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Čau chtel bych dat na čízu 175 typ 450 zapalko z fichtla tu vymezovací podložku už mam vymyšlenou ale nevim co s rotorem musi se nechat vysoustružit kužel?? a nebo stači nahřát a pořadne utahnout ?? Předem díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=11&t=1080 tohle
 
 
Datum: 02. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
Ne nebyl ..tebe uznavam ..mam par vychytavek z tve produkce a klobouk dolu .Myslel jsem civky previnout jak to delaji kluci a zbytek babeta .
 
 
Datum: 02. října 2013 23:50
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel13117    
To Jack: no jestli ten výkřik do tmy byl míněn na mě, tak bych Tebe a další chytrolíny upozornil že halogenová žárovka využívá tzv. halogenového přenosu a pro ten, potřebuje stabilní podmínky. Tedy stabilní napětí. Tak mi tedy pověz, jak chceš provozovat halogenovou žárovku na babetím zapalku když tam kolísá napětí od "sotva žhavim" do "pěkně svítím" :-D. Ještě tedy drobnost, pro Tebe asi dost nezajímavá... když se podpětím potlačí halogenový přenos, jaksi jde žárovka do kopru :-). A věř mi, jde to i bez tyristoru z babety :-D
 
 
Datum: 28. září 2013 8:34
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
HELE JEDE TO JEN S TYRISTOREM Z BABETY ...ZADNA BATERIE -PREVINOUT CIVKY A JEDES JAK KLUCI NA BABETACH S HALOGENEM ...
 
 
Datum: 26. září 2013 23:55
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
To jack: Když se zamyslím co zmíněné zapalko přináší, tak je sice gut že se jedná o CDI, taky je gut že bude dávat 12V (nemýlím-li se babeta je 12V), ale zmíněných 32W není žádný výkonový zisk oproti původnímu zapalku (45W). Dodneška nechápu tu velkou vášeň pro bezbateriové zapalování. Baterie (správně akumulátor) není tak drahá položka aby se musela bezpodmínečně obcházet. Je s ní sice práce mimo sezonu aby nezesulfatěla, ale na druhou stranu je dost potřeba v režimu nízkých otáček při nutnosti v noci vidět. Také významně zjednodušuje start a to zejména proti klasickému bezbateriovému CDI. Oni totiž na bábě, či pionýru se starty bez akumulátoru počítali, takže je výraznější převodový poměr ze startpáky na klikovou hřídel. Jinými slovy při našlapování se klika roztočí na výrazně vyšší otáčky u motocyklu konstruovaném pro magnetto, či CDI. A důvod je prostý, se vzrůstající obvodovou rychlostí magnetů rotoru okolo snímacích cívek vzrůstá i naindukované napětí, na kterém závisí síla, či vůbec existence jiskry... Osobně magneto z pionýra na motorce mám, ale bez akumulátoru by se mi jí asi jen tak nastartovat nepodařilo. Pravděpodobně lepší vlastnosti v tomto ohledu vykazuje magneto starších typů pionýrů, ale ty pro mé úpravy využít nešlo... Takže pokud bych mohl někomu doporučit, když bezkontakt a předpokládám jednoduchý (ne každý je zrovna zručnej v elektronice), tak TCI (náhrada kladívka tranzistorem) s nějakým druhem bezkontaktu (indukční, hall, či optozávoru). Ale na druhou stranu.. ať každý dělá jak umí :-)
 
 
Datum: 26. září 2013 8:06
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
nevymyslej vymyslene : http://www.motoservis-jakuba.cz/bezbateriove-a-bezkontaktni-zapalovani-misto-dynama/ tedka mi ji bude delat kamarad ...
 
 
Datum: 25. září 2013 19:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Nevím jak Ti to vyjde výškově rotor vůči statoru, ale kužel pionýřího rotoru je shodnej s kuželem dospělých Jawek i Čz. Jediný co, že nedosáhne rotor na kolíček kuželu. Rozhodně však nic neubírej na rotoru, páč se potom siločáry zmrvěj o osu hřídele. Totéž platí pro nějaké přidávání materiálu na osu rotoru, když už, tak jedině nemagnetickej materiál... mosaz, dural... Co se týká uchycení rotoru bez kolíčku... mám pionýří rotor na hřídeli od GO na kejvačce přes 1700km a ani se nehnul :-) . Samozřejmě záleží na dokopanosti kuželové díry na rotoru, když bude sedět není se čeho bát...
 
 
Datum: 24. září 2013 8:20
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdarec, čim prosimvas je že mě fichtl jede jenom na velkej odtrh? Taky mě nejde nakopnout ale na roztlačení jede pěkně. Diky (svička předstih v pořadku) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Diky :-)
 
 
Datum: 24. září 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
pozici nech , ale cívku dej dál od magneta ( povol jí a posun dál )
 
 
Datum: 23. září 2013 22:18
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel11670    
Zkus vyměnit zapalovací cívku,nebo ju zkus dát na jinou pozici na nosiči zapalování.
 
 
Datum: 23. září 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
30W
 
 
Datum: 23. září 2013 20:34
 
 
 
 
Jméno: Pioner21      IP: uživatel11670    
Jaké máš zapalování 20w nebo 30w?
 
 
Datum: 23. září 2013 19:58
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16170    
to by mohl bejt špatnej kondík
 
 
Datum: 23. září 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Asi 1,7 mm
 
 
Datum: 23. září 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co to znamená že je předstih v pořádku? na kolik je nastavený?
 
 
Datum: 23. září 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, vím že to sem nepatří, ale chtěl bych se zeptat jestli nevíte v čem by mohl být problém u MZ 125 (2004). Chytá pouze na roztlačení a na startér vůbec, jen se protočí. Svítí a troubí jak má. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16170    
Jak je na tom baterka? Je na ní při startu aspoň 8V?
 
 
Datum: 23. září 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, sundal jsem startor a pak tam je ta vačka a ta mi nejde dolů(šroub sem vyndal). Co s tím? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Poklepat kladívkem a ona pujde... já to kdyžtak dělám přes páku... do její drášky dám šroubovák a zapřu ho o stator a jakoby jí čistě vydloubnu ven.
 
 
Datum: 23. září 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opatrně poťukat z boku kladívkem, případně chytnout přes hadr kleštěma a vytáhnout...
 
 
Datum: 22. září 2013 21:43
 
 
 
 
Jméno: pincek21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Draci, chtěl bych se zeptat jestli někdo neví jaká se dává usměrňovací dioda na 21 ke klaksonu ? předem dík :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ze střídavého proudu to udelá jen jednu kladnou půlvlnu za jednu periodu a tím pádem se to třese a vytváří zvuk jestli jsem to správně pochopil, možná je to špatne
 
 
Datum: 18. září 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Na co sem tam dava ? :-)
 
 
Datum: 18. září 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já žádnou nemám a klakson funguje úplně normálně, protože je stavěnej na střídavé napětí, ale pokud tam tu diodu opravdu chceš, tak můžeš dát třeba tuto nebo jí podobné: http://www.conrad.cz/usmernovaci-dioda-3-a-diotec-1-n-5400-50-v-do-201.k162361#utm_source=seznam-zbozi&utm_medium=agregator&utm_campaign=2013 ;-)
 
 
Datum: 18. září 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem si odpájel z rozbyté nabíješky na mobil a neřešil jsem jaká je a šlape to
 
 
Datum: 18. září 2013 19:57
 
 
 
 
Jméno: Čezeťák      IP: uživatel16015    
Zdravím, je možno přidat dvoucívkové relé v krabičce k dynamu kde relé je součástí celého zapalování. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16134    
podívj se na jawamania.cz v technice je napsane co a jak....nevím zda se ti povede uchovat funkční amper metr...
 
 
Datum: 17. září 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po odstranění původního relátka či jeho vyřazení z funkce je to možné...
 
 
Datum: 17. září 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: Pepek22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, koupil jsem si bezkontaktní zapalování na Pionýra typ 21 a nevím co se svetly. Svetla tam nemám a někde jsem četl, že ty svetelné dráty s mají dát na kostru. Je to pravda? Nezničim tim neco? Předem díky za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš u toho i návod ne? Tam se o tom píše...
 
 
Datum: 17. září 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: Haribo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ČUS draci nemáte někdo zkušenosti s regulátorem dobíjení a jestli by mi to potom dobíjelo 6V baterii rndíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: Haribo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 16. září 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S jakym a na čom?
 
 
Datum: 16. září 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDRAVÍM. ČZ 175-477 SEŘIZUJU DOBÍJENÍ,PROTOŽE DÁVÁ MÁLO,SVÍTÍ JAK BLUDIČKA.MALIČKO OTOČÍM ŠROUBEM NA RELÉ A PÁLÍ TO ŽÁROVKY.JE ŠPATNÉ RELÉ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Seřízení relé není o otočení šroubem, nebo matičkou. je to o seřízení všech kontaktů, přítlaků, vzdáleností a měření spínacího napětí, napětí prvního stupně, napětí druhého stupně a přechodných stavů. stáhni si manuál. nemáš tam náhodou relé v hliníkové krabičce - dvoucívkové? to seřizuješ přihýbáním držáků pružinek. všechny kontakty musí být v pořádku. nebo mi napiš. martin.miarka@c-box.cz
 
 
Datum: 16. září 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdravim, jakou usměrňovací diodu mam použit ke klasksonu k jawa mustang a kde ji seženu? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to na stejnosměrnej moc teda nebzučí :-D
 
 
Datum: 16. září 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
ano je střídavej ale usměrněný bzučí víc, a když dojdeš do každé prodejny s elektronickými součástky a řekneš že chceš usměrnovací diodu tak ti ji daj. potom ji dáš na jakýkoliv drátek vedoucí k bzučáku jakýmkoliv směrem
 
 
Datum: 16. září 2013 10:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
žádnou? není ten klakson střídavej?
 
 
Datum: 16. září 2013 7:59
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Čau,většinou si poradim sám ale tenhle pionýr fakt odolává zprovoznění.Mám 05ku,dlouho nejetá ale ted nedavno jsem ji zprovoznil a ještě v pátek lítal,ale včera ani dneska už nenastartoval.Když ho roztlačuju,tak se občas chytne a jede jak šlak takže předstih to asi nebude ale na nakopnutí nejde.Svíčky jsem zkoušel různé 5ks,odtrh supr,celkově zapalování jako nové(najeto od nova 5000km)karbec vyčištěnej,svíce mokrá,benzin novej,jiskra jak víno,vzdálenost na elektrodách seřízená(0,5),výfuk čistej,bez filtru vzduchu taky nejede,pecka na kladivku neni,indučka měněná za novou-neúspešně,fajfka,kabel to samé,všechny orezlé kontakty kolem indučky očištěné,je tam ještě bakelitová cívka.Zkuste něco navrhnout co mě ještě nenapadlo...Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Díky za postřehy,zkusím ještě tu svíci,benzínem to nebude je novej a namíchanej správně,dneska zase na chvili chytnul tak sem ho hned podržel pod plynem a jezdil sem po zahradě,naprosto bez problému,výkon jaký byl ale po chvilce zase chcipnul a už sem ho nenstartoval.Nemohl by na to mít vliv i kondenzátor?
 
 
Datum: 16. září 2013 22:25
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16106    
Nedávno jsem takhle oživil Jawku 350 - nešla zaboha nastartovat. Již benzín ktarý byl v nádrži byl podivně hnědý - asi do tojho navalili hodně oleje. Mám malou nádobku + hadičku - naplnil jsem ji čerstvým benzínem a přidal poměrné množství oleje co se přidává do motorových pil ( litřík cca 160Kč) - vždy v poměru 1:50. Chytlo to na první šup. Tož tak
 
 
Datum: 16. září 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Mě taky motorka běhá celkem slušně ale musel sem jí roztlačit nebo několikrat nakopavat. Dal sem uplně novou svičku N15C a za studena hned na první nakopnutí se chytne :-)
 
 
Datum: 16. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Gufera jsem si taky myslel ale když se povede ho nastartovat tak beží uplně normálně a na plyn taky bezproblému reaguje,nijak extremě nekouří,ty bych zatim vyloučil.Svíce,to je otázka,zkoušel jsem jich několik je ale pravda že byly všechny už jeté,nevím jestli na to může mít vliv i to,že na neodrušenou svíčku dám neodrušenou fajfku,nebo obraceně.Řekl bych že je tam někde šlus v eletrice,každopadně až tu blbost najdu,budu se mlátit do palice že mě to nenapadlo,nic jinýho než nějaká hovadina to bejt nemůže...
 
 
Datum: 15. září 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
To snad jedině svíčka, ikdyž pišeš že sou odzkoušený.. Jakej použivaš benzin a olej?
 
 
Datum: 15. září 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16119    
gufera?
 
 
Datum: 15. září 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: fichtl123      IP: uživatel13429    
mám doma fichtla stál v garáži 3 roky.Na konci června jsem ho začal opravovat.Jezdil jsem na něm 2x za ty 2 měsíce pořád se sere a já už nevím co sním nově jsem kupoval:filtr,kondenzátor,kladívka.... (cca 2tis investované).Svíčku používám Brisk Nc 15.Předstih jsem nastavoval už milionkrát a pořád kladívka nehážou jiskru a pokud párkrát sešlápnu na startovací páku motor má takový bublavý zvuk+někdy sičí.Je možný že ten předstih mám špatně pač jsem začátečník ale už jsem shlídl hodně videí a návodů na předstih.Doufám že mi dá někdo hodně užitečnou radu pač já se už motám v kruzích.Osobně si myslím že je něco špatně v zapálku.Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a je takovej problém natáhnout provizorní vodič od zapalování na indukční cívku a z ní na kostru? Kope fajfka? Zkoušel jsi vůbec víc svíček?
 
 
Datum: 17. září 2013 8:13
 
 
 
 
Jméno: ficht123      IP: uživatel13429    
káble se zdají vpořídku a skříňka také žádný kontakt není utržen,ale kabel od zapálka vedoucí do indukčky je přetržený ale je vpletený dál tudíž ty kontakty jsou spojený takže tím to nebude
 
 
Datum: 16. září 2013 17:08
 
 
 
 
Jméno: fichtl123      IP: uživatel13429    
mám tam 3 káble ten spodní nejde dobře vidět
 
 
Datum: 15. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a ještě dodatek, na kladívku jiskra přeskakovat nemá! Resp. pokud kladívka nadměrně jiskřeji, je to chyba kondenzátoru...
 
 
Datum: 15. září 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak tobě teď ani nejde až tak o ten předstih, protože jiskru by to mělo házet i kdyby byl pouze přibližnej... tzn. jde ti o jiskru, takže první co je, tak zkontrolovat správný zapojení (nebo vyloučit chybu spínačky či zkrat odpojením a zapojením přímo jenom indukční cívky - tzn. kabel z kladívka na jeden vývod indukční cívky a druhej vývod ukostřit), zkusit vyměnit svíčku, případně fajfku s VN kabelem... pak by to mohla dělat indukční cívka, nebo i zapalovací (pro zkoušku můžeš místo ní zapojit světelnej pól)
 
 
Datum: 15. září 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no to teda, jasně že nejdřív musíš nastavit odtrh... ono celkově je to video takový matoucí... jestli máš v místě průchodu toho šroubu taky izolaci, resp. fibr, tak bys to měl mít odizolovaný dobře (pero kladívka, šroubek ani očka na šroubku chycená se nesměji dotýkat kostry) ... na tom šroubu by si pak měl mít jak píšeš-zapalovací cívku, kondenzítor a vodič k indukční cívce (vidim jenom dvě očka? Máš na jednom kondík i zapalovací cívku?)
 
 
Datum: 15. září 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: ficht123      IP: uživatel13429    
dík :-) skusím to kapesníkem hele a mám tu izolaci správně ?
 
 
Datum: 15. září 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten návod na youtubu je špatný.nemůžeš nejdřív seřídit předstih a potom odtrh.nejdříve odtrh a potom předstih.A ten zmuchlaný alobal taky asi není moc přesný.Někdy stačí aby bylo kladívko jen zamaštěné.do zavřeného kladívka strčím látkový kapesník,zavřu a opatrně kapesník vytáhnu
 
 
Datum: 15. září 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: ficht123      IP: uživatel13429    
http://www.img.tpx.cz/uploads/d%20008.jpg
 
 
Datum: 15. září 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: fichtl123      IP: uživatel13429    
můžu přidat obrázek tohé izolace
 
 
Datum: 15. září 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: ficht123      IP: uživatel13429    
jiskru to neháže žádnou nebo alespoň nejde vidět,mezeru na svíčce mám,po neuspěšným nastarováním je trošku ale fakt jen trošku mokrá,20W,zapalovací cívku mám dole v pravo,kladívko nevím jestli mám dobře odizolované mám to asi takhle /izolace/kladívko/izolace/kondenzátor/černý kabel vedoucí do indukční cívky/zapalovací cívka,odtrh ano.a nastavoval jsem to podle toho videa co tu napsal kespr
 
 
Datum: 15. září 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
https://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0
 
 
Datum: 15. září 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a jakou to háže jiskru? Mezeru na svíčce máš cca 0,4mm? Je svíčka po neuspěšnym startování suchá nebo mokrá? Zapalování máš 20W nebo 30W? Kde máš umístěnou zapalovací cívku? Máš řádně odizolované kladívko? Odtrh cca 0,4mm? Jak ten předstih nastavuješ?
 
 
Datum: 15. září 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: jawa123      IP: uživatel13429    
mám jí uplně na magnetu skusím jí dít dál od ní
 
 
Datum: 15. září 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zkus povolit zapalovací cívku a dát jí dál od magneta nebo jí máš moc daleko tak jí dej blíž
 
 
Datum: 15. září 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: fichtl123      IP: uživatel13429    
okres znojmo
 
 
Datum: 15. září 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
napiš odkud jsi snad se najde někdo poblíž co ti to ukáže a co jiskra jaká je ?
 
 
Datum: 15. září 2013 18:40
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdar draci, jak je u pionýra klakson, musí tam kněmu být zapojéná ta usměrňovací dioda? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez diody mi to taky netroubilo
 
 
Datum: 15. září 2013 14:38
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi to bez ní netroubilo
 
 
Datum: 14. září 2013 15:37
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Vadilo by hodně kdybych ji tam nedal? Nepoškodil bych nějak te klakson?
 
 
Datum: 14. září 2013 11:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel16106    
Jo musí - jinak to nebude tak dobře krákat. Ale stejně je klakson na dvě věci - musíš mít rozsvícené světlo i ve dne a a tím pádem - podle manuálu - pro jízdu v noci - tj. jak jinak něž se světly máš dávat výstražný signál ostaním přepínáním dálkového a potkávacího světla. Hoj
 
 
Datum: 14. září 2013 9:21
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Zdravim, čim prosimvás je, že u mustanga s 30W zapalovanim, odchazej přední žárovky? Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi blbá otázka, ale máš tam danou silnější 25/25W žárovku? :-) , pokud ano, tak máš hodně silný rotor a mohlo by pomoct dát dozadu jinou sufitku třeba 6V/10W, aby byl větší odběr proudu ;-)
 
 
Datum: 14. září 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel14157    
Jo, poživam, zapojeni mam podle schematu.
 
 
Datum: 14. září 2013 9:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
použínáš i zadní svetlo?? má to jít i přez nej a pokut ti zadek nesvítí tak tam jde moc proudu
 
 
Datum: 13. září 2013 23:11
 
<  29  30  31  32  33  34  35  36  37  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 6:27:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu