Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar borci, ještě bych se chtěl zeptat... čz 477 "nechtěně" byli oba kontakty uhlíků ukostřeny... odpálilo mi to relé a peklo vodiče... nedobíjí ale s nabitou baterkou jede krásně... myslíte, že bude stačit vyměnit jen relé aby dobíjela nebo to mohlo i spálit vinutí? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 23:39
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jestli bylo dynamo ve zkratu už od rozběhu motoru (ne až sepnutím relé), pak by to mohlo přežít. Zjistíš to snadno proměřením ohmetrem. Pokud bude rotorové vinutí v pořádku, pak by to s novým relé mělo dobijet..
Datum: 11. května 2014 23:39
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Jestli jede krásně, tak by vyměnit relé mohlo stačit. Ideální by bylo to proměřit, jestli dynamo dává proud.
Datum: 11. května 2014 22:41
 zdarec opravoval sem motor.ted je pio složene měl sem ho i nastartovanej ale pálí jakoby ob jedno protočení takže jako hrčí ale nejede a nebo zdechne a to ho musim rožduchat, předtím to šlo nakopnout na poprve a s elektrikou sem nic nedelal svičku sem měl novou předstih sem šteloval snad desetkrát .... nenapadá vás čím by to ještě bylo? benzín tam jde svíčka je mokrá a hdyž zkouším jiskru tak hazi ok .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2014 18:31
 A dal jsi všude těsnění? Sedí ti hlava na válci?
Datum: 21. května 2014 18:31
 ale to sundal  ale všechno sem to dal zase zpatky a pošteloval předstih jak má byt
Datum: 17. května 2014 8:18
 ceZetak: tak největší machři umí udělat GO motoru skrz výfuk
Datum: 13. května 2014 7:29
 ty jsi při půlení motoru nesundával zapalování?
Datum: 12. května 2014 21:51
 pulil sem motor ale se zapalovanim ani s karbecem sem nic nedelal a pred tim to chytlo na prvni šlapnuti
Datum: 12. května 2014 21:09
 možná by bylo dobrý říct co jsi s tím dělal než to přestalo vrčet
Datum: 12. května 2014 6:47
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 hledal bych chybu ve směsi než v jiskře..
Datum: 11. května 2014 23:45
Jméno: biggles
IP: uživatel12897
 To může byt cokoliv! Může byt třeba slabá jiskra (zkrat nebo špatná cívka)
Datum: 11. května 2014 21:30
 Zdarec borci, chcu se zeptat... Mám čz 477 a nedobíjí mi. Regulátor napětí měl slepený kontakty, chvíli se mi přepalovali dráty než sem ty kontakty rozpojil a očistil. Teď mi svítí kontrolka dobíjení pořád aj když motor běží. když zkusím sepnout kontakty tak taky nedobíjí ani tak... nevíte co mám změřit? co by mohlo být špatnýho? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 20:21
Jméno: Jirin10
IP: uživatel16441
 Zdar, já měl taky hodně problému s dobíjením, jelikož jezdím s ČZ docela dlouhé cesty, tak jsem se rozhodl investovat do relé od AEV, nebavilo mě pořád opravovat dobíjecí soustavu. Neříkám že originál relé není spolehlivé, ale to AEV nabíjí prostě lépe. Jestli máš nějakou kačku navíc tak si ho kup
Datum: 11. května 2014 20:21
Jméno: hh
IP: uživatel16029
Datum: 11. května 2014 18:02
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 Zdravim draci chci si koupit Elektronické relé AEV na svoji panelku 559 bez blinkrů, ale nevím výkonnostně jaké. Jestli 100W nebo 60W, které jsem našel na jedné stránce s ND na jawy. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 17:56
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ano, kup relé s takovou ukostřenou polaritou, jaká ti vyhovuje, dynamo se dá snadno přepólovat. K regulátoru dostaneš detailní návod jak přepólování provést i jak regulátor zapojit.
Datum: 11. května 2014 17:56
Jméno: karl
IP: uživatel15063
 aha takže: moje motorka byla provozovaná s + pólem na kostře a teď když si koupím relé, které má - musím tedy vzít a přepólovat dynamo a na baterce ukostřit - chápu to správně ne ?
Datum: 11. května 2014 15:12
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
Datum: 11. května 2014 13:54
Jméno: karll
IP: uživatel15063
 Původně tam bylo jednocívkové origo relé. To ale bohužel přestalo fungovat. Dynamo mám 45W. Žárovky tam mám, ty co byly psané v manuálu. Silnější tam nedávám.
Datum: 11. května 2014 13:32
Jméno: kukunec
IP: uživatel16557
 Jaké máš původní relé a dynamo? Pokud je to 45W, tak kup 45W. Pokud máš silnější 55,75W (relé krabička) tak kup silnější aev. Můžeš klidně dát na 45W dynamo 100W relé, ale když přesáhneš dlouhodobě odběr dynama -silné žárovky (45W), tak dynamo spálíš.Proto nejlép koupit watáž takovou, která je na dynamu.
Datum: 11. května 2014 12:57
Jméno: bedy
IP: uživatel12628
 čau nevíte kde sehnat induční cívku na BABETU 134 STAR (stella) mám naní dva konektory a ukostreni je na držáku . Našel jsem jenom 3 konektorovou .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 7:27
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 no tvl tak tam ten jeden kabel prostě nedáš proste ti tam ve výrobě namastili verzi zaplka skoukni schéma ale nekterý to proste maj
Datum: 12. května 2014 7:27
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, mam takovej delikátní problém. Mam motor po go, ale svička nehazi jiskru. Když však zapalovací cívku dám na místo světelné, tim myslim doprava nahoru, tak je jiskra krásná, ale stejnak vubec nechce nastartovat, nevíte co stím? Díky Zapalování je 20W.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2014 7:34
Jméno: pepa
IP: uživatel17179
 ja bych to tak nechal když pojede čeče ....setkávám se s ruznými slataninanmi a svítí to jezdí to tak co řešíš
Datum: 12. května 2014 7:34
 čauvec, koupil jsem si tady replikový klínek zapalování na stadiona http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klinek_klika_magneto.html a stadion mi na to jel asi tak minutu a pak ho to normálně vejpůl rozstřihlo a rotor se protočil(pulka zustala v rotoru a druha pulka v zařezu na klice). normalně krásně čistý řez. Nevíte z čeho to dělaj, že se tohle stalo a jaký máte zkušenosti vy? Dal jsem tam ten puvodní-ožvejkaný co tam byl originál a na ten to chodí zatím v pohodě...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 14:39
Jméno: pepa
IP: uživatel17177
 ja bych do te kliky v hodnotě 2000 pořad nemlatil dal dost vysokou podložku pod matici aby se to na čep natahlo a hlavně obrobil kužele na se be
Datum: 11. května 2014 14:39
 Díky za odpovědi. Jako samozřejmě rotor jsem na čep kliky doklepl, to je jasná věc, jako dražka na čepu je malinko pomrvena, ale před časem jste mi tu radili, že ta dražka je ještě ok, když jsem postoval fotku. Jasný, že to nesmí držet na klínku, ale i matka byla dotažna- povoloval jsem ji dost s teží, ale ten rotor se taky vůbec lehce na tom čepu neprotáčel, když se to protočilo, jen se prostě kousek protočil, když střihl ten klínek. Jinak s tím lapováním je to good nápad. Mám doma nějký pixly nepoužitých, al starých lapovacich past po ruský armádě, tak to s tím snad pujde. Je pravda, že jsem měnil i rotor z Jawetty. na tohle mgneto to předtím nejezdilo....
Datum: 10. května 2014 23:23
 obávám se že toto není způsobené špatným klínkem ale je to tvojima rukama... rotor nesmí držet na tom klínku!! klínek je tam pouze pro montáž rotoru ve správné poloze vůči klice.... rotor drží na kuželu... tedy když rotor nasadíš na čep, tak ho poklep, dotáhni matku a zbovu po něm pobouchej aby si pořádně sedl a opět dotáhni matku... já klínky nepoužívám vůbec a nemám problém
Datum: 10. května 2014 13:00
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 ano-pepa to řekl ůplně správně........
Datum: 10. května 2014 8:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17170
 blbej matroš ....jinak proč pokažde demontu nelapuješ kužele? to je prostě jistota protože dát to tam najebane od teto kolize si zadelavas na opakování cele situace
Datum: 10. května 2014 8:14
Jméno: michal
IP: uživatel16414
 zdarec kdyz hotam nasads a das tam magneto tak vem vorisek z goly a klepni prez magneto v miste kde na nej doseda matka mohlo ti blbe sedet a poradne utahnout , jinak klinky si delam doma z cernejch pevnostnich sroubu a zatim bez problemu je pakarna ho vyrezat ale este nikdy sem ho nestrihnul
Datum: 10. května 2014 8:14
Jméno: janek
IP: uživatel13327
 Zdarec. Můj mustoš nehází jiskru .nevíte čím to je dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2014 12:23
Jméno: Hafis
IP: uživatel16265
 Předstih a odtrh si zkontroluj, jinak pak to může být kondenzátor nebo nejhůře indukční cívka.
Datum: 09. května 2014 12:23
 zdar.. máš to rozbitý
Datum: 08. května 2014 18:59
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, mate někdo zkušenosti se svičkou NGK B7HS do pionýra ? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2014 9:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Zas tak špatně bych to neviděl... Ale je to fuk, ve svíčce výkon není.
Datum: 09. května 2014 9:08
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 přesně tak , jednou moc přeplavíš a je po ní
Datum: 08. května 2014 21:30
 zbytečnost.. až se ti uleje tak ji mužeš zahodit
Datum: 08. května 2014 19:00
Jméno: miselin4
IP: uživatel16939
 zdar jaké máte zkušenosti s vape ? zajimají me výhody/nevyhody tipy na zapojení aby to troubilo i při zplých svetlách atd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2014 19:51
Jméno: Martin
IP: uživatel15706
 Mám Vape zapojené jako u 30w zapalka - (propojené vlákna přední a zadní žárovky) a nepraskají. Vape je super na starty, montáž, bezúdržbovost. Ale že by to líp svítilo, to ne - s 30w zapalkem (kde je nabuzený magnet) to svítí 2x víc.
Datum: 10. května 2014 19:51
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Hele tuhle informaci mi dal Sesa. Já ten problém ještě pořád řeším žárovkou 12V/40W/45W a zadní jsem odpojil. Na koupi toho stabilizatoru se chystam už delší dobu,už bych rád šel na STK
Datum: 08. května 2014 12:14
Jméno: dwein
IP: uživatel16961
 stando co ten regulátor? nepohasnou světla pak moc, když je přepětí v točkách? nebo to svítí furt stejně?
Datum: 08. května 2014 8:49
Jméno: standa
IP: uživatel17165
 Vape mužu jen doporučit. Jen to práskání žárovek se musí řešit 6V stabilizátorem na babetu. Troubit se světlama nejde na origo zápalku ani na vape...holt jedno a nebo druhý...nejde oboje najednou... to bys musel mít bateriový zapalování,tam to jde,,,což je jasný...
Datum: 08. května 2014 8:37
 Další výhoda je montáž, nastavíš horní úvrať, namontuješ a jezdíš.
Datum: 07. května 2014 22:44
 Výhoda já jasná, dobře to chytá. Nevýhoda, občas lidi brečí že jim praskají žárovky, mě se to nestává pokud netočím 9000 a víc. Na zapojení nevím co řešíš, zapoj to podle návodu.
Datum: 07. května 2014 22:42
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13387
 Zdarec, (mám Jawa 20) co když nechám na svíčce vzdálenost kontaktů 0,7mm a ne požadovaných 0,4mm? Může se něco stát? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2014 9:23
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jedinej rozdíl může bejt při nakopávání, pokud je hodně slabej rotor tak možná i ve volnoběhu.. jak píše standa, maximálně to nenastartuješ..
Datum: 11. května 2014 9:23
Jméno: Jawa_20
IP: uživatel13387
Datum: 07. května 2014 15:48
Jméno: Standa
IP: uživatel17163
 Jiskra budu nejspíš slabá - je to individuální - silné zapalování by asi ještě zapálilo,ale běžné zapalování s vyšeptaným rotorem to asi nedá a jiskra bude tak slabá,že to nebude pálit a nebude to chytat....pokazit se nemuže nic,jen to přinejhoršim nepojede no...
Datum: 07. května 2014 15:43
 Zdrec. Nevíte někdo, jaký z čeho sehnat levotočivý alternátor ? Potřebuju na frézu. Je tam motor z 150c a je levotočivý. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2014 6:59
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 A co tím vlastně živíš? Nepředpokládám že fréza má nějaké náročné spotřebiče.
Datum: 07. května 2014 6:59
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 jestli ten altík zatížíš pár slabšíma světlama, tak chladit nepotřebuje a na vrtulce nezáleží. Ona i ta otočená nějakej pohyb vzduchu způsobí. Vestavěnej regulátor je naopak výhoda, a protože je polovodičovej a zalitej v plastu, takže mu vibrace vůbec nevadí.
Datum: 05. května 2014 17:40
Jméno: pepa
IP: uživatel17155
 vole vrtuly na zetoru je univerzal a ma jen lopadky opravdu lopadky ten altik to ani moc nechladí.... jinak relatko zlášt je spíš výhoda jen ho dát ta kde netrpí vibracemi
Datum: 05. května 2014 17:14
 Koukal jsem na alternátor ze š 105,120,130 a lopatky vypadaj jako levo... Akorát je na houby že je zse regulátor zvlast. Z fav. Nebo fel. Bych to měl dohromady
Datum: 05. května 2014 15:21
 *a nemel by byt problem se zahřívánim.... Asi 70A u 1.3 jsem našel.
Datum: 05. května 2014 14:41
 To ano, ale šlo mě o to, abych nemusel upravovat chlazení (ventilátor). Prý z traktora. Nějaký Zetory měly levotoč... nebo to chlazení jen nějak upravit ? Nadruhou stranu pokud bych dal třeba alt z Felicie... Ten může mít zatížení kolik... 50A ? Ono jedno svetlo a koncovky nesežerou tolik abych altik zatezoval nějak do extrémů. 20-30% on je stejně ten řemen na kterej to chci zivit slabej a vyvedenej od zapalování, takže si velký síly dovolit nemůžu.
Datum: 05. května 2014 14:36
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 alternátoru je z principu funkce směr otáčení úplně ukradenej
Datum: 05. května 2014 13:18
Jméno: Adam
IP: uživatel17152
 Ahoj draci,nevite jestli by sel pouzit indukční snímač ze 4T zapalování na fichtla? Nebo je mezi snímači na 2T a 4T nějakej rozdíl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2014 23:23
Jméno: combust
IP: uživatel17204
 1) Čidlo samozřejmě změřit lze pokud znáš správný hodnoty tak běžně se měří odpor vinutí a nebo indukčnost. Pochopitelně se dá vyzkoušet tak že k němu připojíš voltmetr a kolem něj kmitneš magnetem nebo kusem železa (záleží na typu čidla).
2)K babeťáckýmu tyristoru potřebuješ generovat okolo 100V a to ti pól z pionýra jen tak nedá.
3) Způsob buzení čidla záleží na tom jaký čidlo máš a jakej signál z něj chceš. Buď máš jen prostou cívečku a musíš mít magnet kterej jí budí nebo máš standardní indukční čidlo a tomu stačí na rotoru nějakej výstupek z feromagnetickýho materiálu. Ovšem pak záleží jestli máš dvouvývodový nebo jednovývodový čidlo. V případě jednovývodovýho záleží na orientaci vinutí, podle něj pak při přibližování výstupku generují kladné nebo záporné napětí. Jestliže chceš mít s tím babeťáckým gytem přesnej předstih pak potřebuješ čidlo který při přibližování výstupku generuje zápornej signál a při oddalování kladnej (dá se to samozřejmě obejít tím že budeš mít rotor kterej nebude mít výstupek ale opačnej profil - mezeru). Pokud použiješ čidlo který bude generovat při přibližování kladný napětí tak se to dá využít pro zvyšování předstihu s otáčkama (tam pak musíš patřičným způsobem nadělat víc zubů nebo plynulej náběh výstupku)
3) Na co tam potřebuješ mít vačku když tam nebude žádný kladívko?
Datum: 17. května 2014 23:23
Jméno: Adam
IP: uživatel17152
 Ještě bych měl pár dotazů.Jde nějak vyzkoušet (zmeřit) indukční snímač?Nejsem si totiž jistý jestli funguje.Další co mi není jasné je zda-li při použití GYT tyristoru(model kde není potřeba ind.cívka) musím použít zapalovací pol z babetty nebo zda můžu použít z pionýra.Dál by mě zajímalo z čeho udělat těleso které bude dávat signál ind.snímači (kus železa nebo hliník a na konci magnet?) a jak daleko dát snímač od vačky aby to nějak nerušila? díky moc za odpovědi
Datum: 09. května 2014 23:11
Jméno: Chong
IP: uživatel16023
 Ano indukční je jednoduché, jen kdyby se na něm neindukoval bordel z rotoru... za mě taky hall je to nejlepší...
Datum: 06. května 2014 8:18
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 však to indukční taky..
Datum: 05. května 2014 17:52
 To já už v hlavě skládám zkušební zapalováni bezkontaktni po tom, co jsem zjistil že halluv snimac je tak jednoducha věc
Datum: 05. května 2014 15:14
Jméno: Adam
IP: uživatel17152
 díky,myslel jsem si to,jenom mě zmátlo proč prodávají zvlášť na 2T a 4T,ceny jsou rozdílné,přitom vzhledově jsou stejné,asi obchodní politika  ..Ano to mi je jasné,chci použít zapalování GYT z babetty.
Datum: 04. května 2014 22:26
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 rozdíl v indukčních snímačích nebude, ale z otázky neni jasný jak ho chceš použít, takže ti těžko někdo řekne jestli jde na fichtla. Snímač sám o sobě je k ničemu, pokud k němu nemáš další elektroniku, což bejvá ve většině případů kondenzátorový (tyristorový) zapalování..
Datum: 04. května 2014 22:02
 Čau draci mam problém ohledně jawy 21 přední světlo mi svítí na volnoběh strašně málo a zadní svítí tak jak má v čem je problém jestli v magnetu co mam vyměnit dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2014 20:31
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Datum: 05. května 2014 20:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 tak to já mám opačnej problém. jezdim 12v35w vpředu a 12v10w vzadu a svíti mě to kurevsky.. mám tak silný magneto, že se za mnou ohýbaj značky u silnice.
Datum: 04. května 2014 20:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Martin: a čim to asi tak bude?
Datum: 04. května 2014 18:20
Jméno: Martin
IP: uživatel17149
 Nazdar zkus jednoduchou zdánlivě nesmyslnou věc , netuším jakovou tam máš žárovku tak zkus 6V 15/15W mám osobní zkušenost s tím že ta 15W svítí lépe než 25W a když tam namontuješ 35w tak je to tragedie
Datum: 04. května 2014 11:03
 u těhle sráčů dělaj zásadní rozdili všechny ty věci na který normální jezdec nekouká, nejlepší kdybys to celý rozebral, všechno zkontroloval a zas dal dohromady, stejně jako dopasovaný přefuky, musíš mít i kabeláž bez studeňáků a orezlin, jako odpovídající výsledek budeš odměněn i tak slabou svítivostí
Datum: 04. května 2014 0:56
 dá se nechat posílit rotor.. dělá to nějaký pan Urbánek ... a taky mužeš mit oxidaci na kontaktech, což způsobuje velký přechodový odpor a proto ro málo svítí
Datum: 03. května 2014 23:36
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 záleží to na tom jak vysokej máš volnoběh, jaký máš ppřechodový odpory ve vedení (a spínačích) a jak jsou na tom magnety v rotoru.. vyměnit/zlepšit ze dá všechno, ale svítivost jako od světel zálohovaných baterií nečekej..
Datum: 03. května 2014 20:03
 Zdarec. Fréza, motor čz 150c. Pořád to zlobí. Koupeno tak, že napájeno autobaterií. Zapalování bylo včetně cívek ale magnety slabé. Teď už na statoru jen kladívko. Na rotoru nejsou ani magnety kvůli střihání klínku ( je ještě napojen ventilátor -> zmenšení sil). Chtěl jsem odvest seno a po delší odstávce to zase zlobí. Minulej rok celkem šlapala. Motor je OK Komprese jak prase. jelo to furt i na 3. Jen ta elektrika furt hapruje. Je to předěláno na klasiku (indukce, kondík, kladívka) bez cívek. Pokud jsem to letos konečně nastartoval, zdálo se mě že má obrovskej předstih pač to nešlo do otáček a strašně to mlátilo. Tak sem ho zkoušel zmenšit a zlobí to ješě víc. Jiskr nic moc řekl jsem si ok. Tak jsem znovu "předělal" elektriku aby byla pořádně. Jenže po tomto se mě při připojení baterie začne hulit od kladívek. Skrat?! Co jiného že, jenže mě nenapadá kde by mohla bejt chyba. ""Kladný pol baterie naveden s kondenzátorem a kladívkem na indukci (1), mínus samozřejmě ukostřeno na rám, na idnukci (15) a pro jsitotu i k tělu indukce a kondíku. I když mám za sebou několik komletních oprav elektro na fichtlech a čz, raději jsem to překontroloval podle zapalování z fichtla... Mělo by to být stejné. Nechápu to.  Více info dopíšu. Teď musím na oběd (kondík měnen, indukce také a svíčka taky) Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2014 16:17
 No to me poser  diky moc. To je jiskra jako kráva! Tim by se dalo svitit
Datum: 03. května 2014 16:17
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a teď ještě čtu, že tam máš 12V baterku a 6V indukční cívku, to taky neni dobře. Fungovat to bude, ale ta cívka dostává na prdel. Jestli to má nějakou dobu vydržet, sežeň buď 6V baterku nebo 12V cívku..
Datum: 03. května 2014 15:47
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 Přesně tak. Baterku musíš samozřejmě ukostřit, s jednim pólem v luftě to asi fungovat nebude. Jinak je úplně jedno jakej pól připojíš k indukčce a jakej ukostříš, to na funkci nemá vliv..
Datum: 03. května 2014 15:44
 Takže + baterky bude jako jedine na 15. Kondenzator a kladivko na 1 a minus baterie bude na kostru ? Ono to mozna taktp bylo puvodne zapojeno
Datum: 03. května 2014 15:34
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 Je to blbě zapojený, bateriový zapalování je jiný než má fichtl s magnetem!! Zapojením, co píšeš, vlastně zkratuješ baterku přes kladívko, pak se z něj nemá kouřit, když přes něj tečou desítky Ampérů.. Zapoj to stejně jako u Jaw nebo ČZ s baterkou, tzn. (15) indukčky na (+) baterky, (1) indukčky na kladívko, kondenzátor mezi kladívko ((1) indukčky) a zem.
Datum: 03. května 2014 15:25
Jméno: standa
IP: uživatel17144
 Probiji izolace kladívka ?
Datum: 03. května 2014 13:27
 Abych to dopsal. Minulé to dávalo jiskru a to nekecám, v pohodě z 10mm vzdálenosti. teď je to sotva 2mm. Asi to bude předpokládám kondenzátor nebo indukční cívka co. Nejlépe sehnat 12V, když to 12V napajim. Ale nejde mě do hlavy proč to minulej rok ještě jezdilo... Napadlo mě zda nemáte někdo zkušenosti s hallovým snímačem, nebo nečím podobným. Napadlo mě přidělat na hliníkový rotor malej magnet, a k nemu jen snímač jako například u Ba 207 atd. Pak tyristor... Je reálná možnost, že by to šlo ? Najednu stranu se toho motoru nechci vzdávat, ale už sem přemýšlel i nad možností narvat na to osvědčenej čínskej motor se startérem dobíjením... Bylo by to krásný mít i světla a bezstarostné startování  I když věřím že tohle by taky startovalo...
Datum: 03. května 2014 13:20
 Zdravím vespolek, tak zápasím s tím, že mi neustále odchází svíčka. Na jednu nádrž benzínu N14ka, N15ka a ted i NGK 15ka a nenapadá mě už nic čím by to mohlo být. Závada se projeví tak, že nastartuju vpohodě a než nandám škopek tak to zdechne, po 15ti vteřinách nastartuju jakoby nic. . . .pokud to nedržím v otáčkách tak neodjedu. Nakonec nechytne ani na roztlačení. Po výměně svíčky na první nakopnutí bez plynu at je to teplý ebo studený krásně chytne a pomalu na volnoběh odjíždím a ani to nekuckne. Pokud někdo bude chchopen poradit, budu štastnej  Jinak samozřejmě koupit novou indučku případně i cívku do zapalování by byla možnost, nebo taky ale zbytečně koupený díl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2014 11:19
 žádná změna....včera výměna za novou PAL L7 (sice dlouhý závit ale na chvíli s pár podložkami navíc), tak jsem zvědav. Pokud to nevydrží, budu měnit indukčku a nebo zap.cívku.
Datum: 06. května 2014 11:19
 svíčka pokud to nejede je čistá a mokrá, jinak pokud dám novou a udělám kontrolu je jak má být - cihlová. Hladinu jsem sladil myslím dobře . .je toho tu o ní dost.
Datum: 30. dubna 2014 17:09
Jméno: Standa
IP: uživatel17131
 Bude to ulitý. Zkontroluj zda se neuchlastává karburátor. Není svíčka černá ? Nejde z výfuku štiplavý kouř do bíla? Nebo je svíčka čistá ale mokrá ?
Datum: 30. dubna 2014 16:10
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 jezdil sem brisk NR15C -krasne cihlova.. dneska jsem dal novou N15C a je uplne bila jak kdybych mel chudou smes spis do zluta.. Dam starou svicku a je furt cihlova..co to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 12:59
Jméno: standa
IP: uživatel17128
 Y je vysunutý jiskřiště
Datum: 30. dubna 2014 12:59
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 Y je dlouhej zavit
Datum: 30. dubna 2014 12:28
 na tu s tim R - kem jsem jezdil dokud fungovala, pořád, nezmar svíčka, a když jsem se po ní po dlouhý době ptal tak mi ve většině moto obchodů řekli že už se nevyrábí, že v dnešní době už jsou většinou odrušený fajfky . . . . vim že R značí že je odrušená, L značí dlouhej závit, a Y Značí že má vysunutý izolátor(jiskřiště), teda aspoň to tak bejvávalo u Brisku . . .
Datum: 30. dubna 2014 9:34
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Jo odtrh sem sklepaval.. Ta nova je neodrusena no
Datum: 30. dubna 2014 7:00
 R - je odrušovací odpor
Datum: 30. dubna 2014 6:11
 odtrh na svíčce je totožnej? R znamená podle tabulky brisek co?
Datum: 29. dubna 2014 23:44
Posl.aktualizace: 30. dubna 2014 11:46
 Dole je navařená obyč trubka jak u klasiky pionýra.. Možná ten přepínač má být dál do gumy řídtíka ale tohel už je snad moc ne? Protože přepínač určený na rovnou trubku nenašroubuju na místo, kde je trubka ohnutá, takže jsou špatně vyvrtané díry, je to tak?
Datum: 30. dubna 2014 11:46
Jméno: pepa
IP: uživatel17129
 vždyt hrzdáky jsou na všem uplně stejné takhle to soudruzy prostě vyrobili žadná věda v tom nejni se podívej na fotky 590 sportky ten spínač je dál od gumy drřžatka aby nemuseli pracně měnit kabeláš a měli jednotnou,....teda pokut to jsou javacke hrazdy protože nevím co to je dole navařený
Datum: 30. dubna 2014 11:14
 kámo je dost možný že jsou z velký jawy tušim že z panelky byly podobný a asi se lišily zrovna v přepínači, nepovim přesně, velkejch Jawách se moc nevyznám
Datum: 30. dubna 2014 9:27
Jméno: Jiří
IP: uživatel15903
 Zdar, mám problém, Když jedu na čz 175/477 začně pi při vyšších otáčkách svítik kontrolka dobíjení asi na 1Sekundu potom zhasne a ve vyšších otáčkách nic, když stojím tak to nedělá, Mám tam relé AEV a nové uhlíky pružinky a držák. 4ím by to mohlo být ? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2014 23:02
Jméno: Jiří
IP: uživatel15903
 Čau, je pravda že baterka už není v moc dobré kondici, mohlo by to být ono
Datum: 26. dubna 2014 23:02
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 čau, jak je na tom baterka? Já měl problém, že pokud sem jel bez světel, tak od určitých vyšších otáček poblikávala kontrolka dobijení, s rostoucíma otáčkama častěji (až svítila skoro stále). Dle vyjádření AEV to je špatnou baterkou (což opravdu mam), tak doufám že to přestane až pořídim novou baterku..
Datum: 26. dubna 2014 22:18
Jméno: Jan
IP: uživatel14157
 Zdravim, jaká je nejlepší svíčka do továrního mustanga se kterým se jezdí delší vzdálenosti. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2014 10:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Značka je skoro fuk. To bych vůbec neřešil. Důležitá je teplená hodnota. Ta je napsaná v manuálu...
Datum: 29. dubna 2014 10:59
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 no ja mam bohuzel s briskama dost spatny skusenosti praskaly mi tak po mesici ale znam dost lidi co na ne jezdi a jsou spokojeny
Datum: 28. dubna 2014 9:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 ti co haněj všechny ostatní svíčky, krom té které zrovna jim zrovna jezdí, povětšinou maj nějakej problém, buď v nastavení, nebo v součástkách.. no ale co už, každej jede co mu jede.. a rád bych upozornil že jen a jen ty největší borci jezděj svíčky ze hřbitova!
Datum: 27. dubna 2014 17:40
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 hele ja v nem mam svicku co prodavaj tady - DENSO W20FS mam ji tam uz tri roky a je to parada a ze najezdime dost a kolikrat i docela extremni podminky brisku bych si uz nikdy nekoupil ani palku ale kazdej ma proste svuj nazor
Datum: 27. dubna 2014 17:01
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 N7 by byla super, ale ne každej má dneska přístup ke starym PALkám, proto píšu o snadno sehnatelnym typu..
Datum: 27. dubna 2014 11:33
Jméno: pepa
IP: uživatel17120
 zachovalá pal n7 ve srovnaní s briskem je kvalitnejší jde o jen praxi uživatelu ,,,,prostě palka je blbuvzdorna eště nejni vysipana izolacným praškem a z elektrodou ze specialní slitiny a bez přídavku mědi,....
Datum: 27. dubna 2014 8:48
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 Brisk N15C či jakákoli jiná se srovnatelnou tepelnou hodnotou
Datum: 26. dubna 2014 22:19
|



|