Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci, mám doma dvě naprosto stejné hlavy z Jawa 555 - koupil jsem nové svíčky Brisk N14C -klasika. Světe div se, jedna svíčka po utažení je v první hlavě naprosto v pořádku, tak jak má být a v druhé hlavě je o cca 4-5 mm zapadlá. Hlava není nijak opravovaná. Máte někdo zkušenosti, že by byla hlava takto špatně odlitá z výroby? Dále mě zajímá, zda tam mohu dát tedy svíčku Brisk LR12YC s delším závitem. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2020 9:08
 Ahoj Honzo23! Su rád, že si připsal a zaspomínal na doby, gdy tadyk radil Standa a další kluci! Děkuju za reakci! Je krásný, že chceš vrátit vědomosti co ses tadyk dověděl a posunulo Tě to dál! Nech z teho máš radosť aj do budoucna, třeba aj bez teho, že Ti dají vědět jak to dopadlo!
Datum: 22. března 2020 9:08
 jo pamatuju ty časy kdy tu radil Standa a další, bohužel dneska je jiná doba no  když tu radil Standa, tak jsem byl ve fichtlech zobák, teď už něco málo znám , tak se snažím oplatit to co jsem tu před lety dostal a nechci aby to tu úpně umřelo, protože sem chodím už cca 15 let
Datum: 21. března 2020 20:27
 Ahoj kluci! Budu psat fšeobecně! Protože su obyčejnej přispěvatel, toš si dovolím psat, jak u nás mluvíme! Pravidla pro přispěvatele, by podle mě, měla být napsaná s pečlivostí a spisovně!!! To, že sú rúzný nářečí, zvyklosti a aj rúzný názvy nechám na každým zvlášť! Co se mě vúbec nesce chápat, sú ve většině reakce na Vaše dotaze! Proč, gdyž negdo poradí, třeba aj špatně, se nedočká reakce??? Jako v tomto dotazu! Jak dlúho si myslíte, že Honza23 se Vám bude snažit radit? Dyť ho to časem přejde, tak jak Standu, Kolečko a aj dalších! Ostatní kluci o kerých tadyk nepšu se nezlobte, ten seznam z minula by byl o hodně delší! Šak víte keří ste to! Aj závodníci keří místo tréninkú se tadyk snažili pomoct! To, že se optáte, tým se problém nevyřeší! Ani rada kerú dostanete, sama o sobě nepomože! To si potom musíte udělat sami! Nebo aspoň skusit!!! Možná kamarádom se pochválit, co ste dostali za radu a možná společně se snažit problémy řešit! O nejakým překlepu se dopředu omlúvám! Šak ty písmenka sú hodně malý! Su ochotnej tady slušně diskutovat, nebo na zveřejněným meilu! Toš tak. Nech se kola točijú dycky po silnici a dovezú Vás fšeckých v pořádku dom!!!
Datum: 20. března 2020 14:19
 co nějaká fotka? docela mě to zajímá
Datum: 05. března 2020 20:28
Jméno: Jindřich
IP: uživatel19641
 Vložka tam není. Koukali na to i zkušený borci a každý kroutil hlavou. Díky za radu.
Datum: 04. března 2020 22:10
 to je hodně divný, není tam daná opravná vložka? občas to ani není moc vidět že tam je, nikdy jsem to nezkoušel ale asi jí tam dát můžeš, jen bych tam dal N14YC a ne 12 a ještě s odporem
Datum: 04. března 2020 19:45
 Čau Draci. Dnes jsem chtěl jet do rachoty na Babetě, ale jen jsem vyjel tak mi popraskaly žárovky. Do dnes bylo vše OK. Odpolko jsem změřil napětí a ukázalo mi to přez 20 volt ! Nevíte kde by mohla být chyba ? Pomohl by případně při takovém přepětí zde prodávaný stabilizátor ? Díky za rady. Pelda
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2020 19:18
 zdar, no jednoduchý, na prázdno ti to ukazuje nesmysl, je třeba mít v okruhu žárovky se správnejma hodnotama, nejspíš ti praskla jedna a jak tam zůstala jen ta jedna tak jí to okamžitě sežehlo taky. Já když dělám nějakou babettu tak tam stabilizátor dávám automaticky a mám klid.
Datum: 20. února 2020 19:18
Jméno: Karel
IP: uživatel19630
 Problem s elektroinstalací na pionýru 21 , při GO motoru jsem zjistil že mám rotor 30W 206170 a stator je tam 6 V 20W 05-6120 bude v něčem problém světla , klkson? Kabeláž vede do motoru pouze 1 černý drát a 1 zelený , na jedné cívce je jeden konektor volný, dají se pouze přehodit samotné cívky z 30W statoru do 20W statoru, nebo bude lepší řešení vyměnit celý stator za 30W? děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2020 0:09
 Tento problém jsem řešil při go mojeho stroje. Musí sedět stator i rotor. Pokud ne bude házet slabou jiskru. 05 má zapalovací civku vlevo. 20 vpravo dole. Dá se to vyřešit prehozenim těchto cívek ale pozor. Záleží na karteru. Pokud máš karter bez vybraní vpravo dole. Zapalovací cívka se ti tam nevleze. Pokud tam vybraní je, tak stačí ty cívky prohodit a máš vyřešeno.
Datum: 21. března 2020 0:09
Jméno: jirka
IP: uživatel19504
 Musí ti sedět kombinace rotoru, cívek a zapojení. Držák cívek (stator) může mít jakékoliv označení (05 nebo 20), důležité ale je, jaké cívky a kde jsou umístěny. Barvy ani zapojení z hlavy nevím, najdi si obě schémata a podle jednoho z nich to zapoj.
Datum: 24. ledna 2020 16:02
 zajímalo by mě jestli to s tím někdy fungovalo, protože jednou sem měl rotor 20W a stator 30W a i když blbě tak to fungovalo. Ty rotory mají jinak uložené magnety, takže to nikdy nebude fungovat tak jak má. Nejlíp když to vyměníš celé. Mám už nějakou dobu v hlavě jestli by ten rotor šel předělat, ale nevím jestli je to jen poposazené nebo jsou i ty magnety samy o sobě jiné, pokud by byly stejné pak by teoreticky stačilo poposadit rotor a popř. i vačku, \r\nSamotné cívky se myslím přehodit nedají, každá je jiná, jen ta zapalovací je furt stejná
Datum: 24. ledna 2020 15:10
Jméno: Dwein dibly
IP: uživatel19619
 Fíha draci 😀 tak jsme s kamarádem co je trošku přes ty proudy poměřili nějaké to zapalování kvůli dobíjení. Klasické cívky není třeba moc představovat, ty umějí dost... Ale pak jsem přivezl klasické vape, dali rotor do stojanové vrtačky co umí asi 2500 ot/min. stator uchytily a začli měřit. Měříme střídavý a koukáme že z toho leze klidně 30-50 voltů. Tak jsme to usměrnili kostičkou a vono furt lezlo dost voltů a nějaké ampéry, tak jsme připojili nějakej stabík a hle najednou jsme nabíjeli 13,8 - 14,2 volty baterii. Pak to mělo ještě pokračování po montáži zpět do fichtla a testováním dalších komponentů. Různé otáčky, zatížení atd. A co vy, zkoušeli jste to někdo taky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2020 19:01
 je jasný že na prázdno to bude ukazovat úplnej nesmysl, jedinou zkušenost co s vape mám je, že když mělo správnou zátěž tak to fungovalo v pohodě, ale jakmile praskla jedna žárovka, tak to okamžitě spálilo i tu druhou, tak jsem tam dal stabilizátor napětí a je klid
Datum: 08. ledna 2020 19:01
 Ahoj Dvein nebo jak Tě oslovit! No ono to s tú eletrikú nejni aš tak jednoduchý, ale zaséj je to jednoduchý gdyž se člověk o tem neco snaží dozvědět! Generátor naprázdo, nebo aj nejaký nabíječ nebo dobíječ, gdyž nejni zatížený patřičným prúdem na kerý je navrženej, toš se potom člověk nestačí divit! Negdy ani profesionál! Vape sem v rukách neměl a ani ho neviděl, ale takových pokusú sem se nadělal spoustu, neš sem zjistil jak se to chová! Gdyby vznikl problém, toš se tadyk ozvi! Ahoj JAWA751.
Datum: 04. ledna 2020 20:26
 Čau, koupil jsem si nepojízdnou Babetu 207. Nehází jiskru a teď sumíruju díly k nákupu. Elektrika byl totální sajgon, ale stejně si chci ověřit funkčnost snímače a tyristoru. Poradí mi nějaká dobrá duše jak to ověřít a jaký hodnoty kde naměřit ? Oboje je popraskaný, takže na to že to bude fungovat se spolehnout nemužu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2019 20:02
 aha tak ohm to tady nezná  tak znovu:
indukční cívka: 1 - 15 = cca 1ohm, 15 - VN = cca 5600ohmů
impulzní cívka ( žlutej drát): 17ohmů + - 1ohm ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO )
zapalovací cívka: 220ohmů + - 10ohmů
tyristor: mezi G, 1, 15 - nekonečno, mezi 1 - I = 60 až 400ohmů
tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
Datum: 02. prosince 2019 20:02
 indukční cívka: 1 - 15 = cca 1Ω, 15 - VN = cca 5600Ω
impulzní cívka ( žlutej drát): 17Ω + - 1Ω ( popraskaná je snad každá ale málo která je KO )
zapalovací cívka: 220Ω + - 10Ω
tyristor: mezi G, 1, 15 - ∞, mezi 1 - I = 60 až 400Ω
tohle vše jem před časem našel na netu, stačí jen hledat...
Datum: 02. prosince 2019 20:00
Jméno: Vít
IP: uživatel19596
 Ahoj mam dotaz mam doma Jawu Dandy 125 přestalo mě fungovat dobíjeni baterie a tak bych chtěl koupit nove ale našel jsem jen toto a tak se chci optat zda tam pujde dat bez problemu děkuji https://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_4186.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2019 11:00
 tohle je presne co se da jedine splasit, pujde to bez problemu ale musite si dat majzla jaky drat de ke kteremu
Datum: 17. listopadu 2019 11:00
 Zdravím,chci se zeptat,jak správně namontovat vape na pionýra,nikdy jsem to nedělal a elektrice vůbec nerozumím,zkrátka,našel by se někdo,kdo by mi to vysvětlil stylem"pro laika",a eventuelně poslal fotky zapojení drátků,abych je nezapojil špatně,a jěště mě zajímá,zda musím měnit celou elektroinstalací,nebo si vystačím s klasickými drátky s konektory a očky.Jestli to zapojím stejně jako původní zápalko.A úplně nejlepší by bylo,kdyby se tu našel někdo z Blanska nebo okolí,který by mi s tou instalací "za flašku" pomohl.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2019 20:38
Jméno: Standa
IP: uživatel19597
 Jednoduchý. Rotor utahneš na kliku,nejde dat jinak, stator usadíš do karteru, dle úchytů okamžitě poznáš, že nejde dát jinak. Daš v horní úvrati rysku na rysku a je hotovo. Utahneš. Indukční cívku přišroubuješ na rám. Nalezneš jeden kabel od vape s konektorem a druhej kabel indučky s konektorem. Ty strčíš do sebe. Zapojíš VN kabel, fajfku av tuhle chvíli už jedeš ale nechcípeš. Z indučky vede ještě druhej drátek, teď z hlavy nevimbarvu, každopádne je to kabel, kterym zkratuješ, neboli vypínáš motor. Ten napojíš na kabel od staré indučky, kterej vedl do masky (byl jedinej). V tuhle chvili už ti to bude i chcípat. A teď dva žlutý kabely co trčí ze statoru. Ty spojíš a zapojíš je na původní kabel, který vedl od světelné cívky do masky . A v tuhle chvíli ti jdou i světla. Tradá. Je to práce na 15 minut pokud máš dvě čokolády. Pokud máš elektro zapojene dle stareho provedeni, kde zadni světlo mělo solo malou civku, tak jediny co musíš, tak přepojit kabel od zadniho světla tak, jak to má mustang a nebo napojit prasácky na kabel, kterej vede z přepínače v masce do řidítka. Ale pak ti při přepínání světel muže praskat žárovka. Mě nepraská, ale byt by to tak nemělo. To je celý, tradá, hotovo. Žádná věda. Přiložene schema je obrazova dokumentace toho, co jsem ti popsal. Ať se daří.
Datum: 03. srpna 2019 20:38
Jméno: Egemberg
IP: uživatel19593
 Ahoj sháním led žárovku do předního světlometu. Chtěl bych to objednat na AliExpressu ale všude mají jen na 12voltů. A když jsem objednal na 6 tak stejně fungovala až od 10 voltů. Neobjednaval nekdo z ali která by fungovala. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2019 22:30
Jméno: Franky
IP: uživatel16565
 Tvoje problémy bych chtěl mít......
Datum: 01. září 2019 22:30
 Zdar draci fichtl líta skvěle, volnoběh drží, jede jak má ale mám menší problém. Nechce startovat, tedy vždy když ho vytáhnu tak ho v pohodě nakopnu, ale když dojedu a chci ho znovu nakopnout nejde to. Nejde to ani za tepla, ani za studena. Zkoušel jsem to i s cupováním i bez něj. Nějaké rady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2019 2:48
Jméno: JawaTrabik60121
IP: uživatel19599
 Ahoj, dělali mi to totéž, a bylo to svíčkou  ...
Datum: 21. srpna 2019 2:48
Jméno: Paťas
IP: uživatel19416
 Čauvec lidi chtěl bych se zeptat jestli když za 20W zapalko vyměním 30W jestli bude větší jiskra nebo čím jinak to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2019 19:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel18943
 Ne, jiskra se ti nezmění (pokud je indkuční vinutí ve správné poloze na statoru). Ten výkon máš na spotřebiče (světla). Na jiskru je tam jedna samostatná cívečka.
Datum: 19. června 2019 19:46
 Dobrý den, mám takový problém na babetě 210. Když jedu po rovině nebo skopce na maximální rychlost po chvíli mi začne z ničeho nic babeta zpomalovat až pod určitou rychlost asi 35 km/h a potom se zas rozjede a chvilku jede na maximální rychlost a pak se to opakuje, když jedu do kopce tak mi to nedělá. Neví někdo čím to může být? Nevím do jaké kategorie to zařadit tak to zatím dávám to Elektriky jestli někdo myslí, že to je problém s něčím jiným napište. Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2019 11:34
Jméno: LB
IP: uživatel10827
 Mně to bába dělala, když sála falešnej vzduch, a taky když začal blbnout tyristor. Svyho času jsem sebou vozil jeden novej jako náhradu.
Datum: 08. června 2019 11:34
Jméno: Tomas
IP: uživatel19574
 Čau lidi, nevíte někdo náhodou co znamená to další značení na rotorech jawa pionýr? Mám na mysli např. to 5/4/, 5/3, 4/2, 7/2, 5/2 atd. Liší se nějak to
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2019 22:36
Jméno: jarba
IP: uživatel19579
 osobně tipuji serie, jinak je rozděleno jen na 20 a 30w
Datum: 15. června 2019 22:36
Jméno: pavel
IP: uživatel779
 Taky by mě to zajimalo.
Datum: 05. června 2019 11:01
Jméno: Mirek
IP: uživatel19563
 ahoj draci, mám fichtla a nechce chcípnout, kontakty jsem očistil. čím to může být? děkuji Mirek
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. dubna 2019 11:47
Jméno: OK2VOB
IP: uživatel14145
 Ahoj Mirku! Nemusíš nic měřit! Vem kus drátu, třeba i železnýho a při běžícím motoru a vypnutým zapalování drát připojuj přes ty místa o kterých jsem psal poprvé! A tam kde to chcípne je závada!!! OK2VOB
Datum: 22. dubna 2019 11:47
Jméno: Mirek
IP: uživatel19569
 Ahoj, díky za radu, vyzkouším to. Omlouvám se, ale zatím jsem nenašel čas abych reagoval, až dnes. Nemám možnost to proměřit, ale někoho seženu a určitě dám vědět aby jsme tím pomohli i ostatním. Hezké Velikonoce.
Datum: 19. dubna 2019 20:48
Jméno: OK2VOB
IP: uživatel14145
 Ahoj Mirku! Dnes je 19.4. a jestli dobře počítám, tak je to 12 dní, co jsem se Ti snažil poradit a zatím žádná odezva. Možná jsem radil úplně špatně a ono to nepomohlo. I tak jsi mohl dát vědět, že je něco špatně! Jestli tak většina reaguje na rady, tak se ani nedivím, že u většiny je počet odpovědí 0!!!V minulosti se to tady hemžilo radami, odpověďmi a bylo tady trochu živo a veselo! No nechám to tak. Třeba se Ti podařilo a už jezdíš bez problémů a na odpověď si ani nevzpomeneš! OK2VOB
Datum: 19. dubna 2019 20:07
Jméno: OK2VOB
IP: uživatel14145
 Ahoj Mirku! Jsem tady úplné kvůli něčemu jinému, ale zkusím poradit. Zkontroluj vodivost drátů mezi zapalovací cívkou a přepínačem. Mezi přepínačem a kostrou. Případně jak je provedeno ukostření přepínače! Že jsi očistil kontakty, ještě neznamená že se spolehlivě dotýkají. To je taky důležitý! Předpokládám, že jsi nečistil kontakty na kladívkách! Dej vědět,jak to dopadlo! OK2VOB
Datum: 07. dubna 2019 17:21
Jméno: Vencaaa
IP: uživatel19545
 Ahoj, čím může být, že mi svítí u Pionýra kontrolka motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2019 11:00
Jméno: Kazeta
IP: uživatel19561
 Zaslep EGR ventil a vyndej smrad z laufu
Datum: 31. března 2019 11:00
Jméno: JK
IP: uživatel19553
 Asi tím že jsi to utavil až se rozzářil motor
Datum: 12. března 2019 15:50
 Jako první bych pincka připojil na diagnostiku, třeba něco napíše. Může být vadná třeba lambda sonda nebo vstřik...
Datum: 23. února 2019 17:10
Jméno: .
IP: uživatel19537
 Jakou jezdíte žárovku v předním světle, aby se to s 20w VAPE trošku rozsvítilo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2019 16:58
Jméno: Mysak949
IP: uživatel19578
 Nemá ten druhý už třeba 30W zapalování ?
Datum: 11. června 2019 16:58
Jméno: KJ
IP: uživatel19141
 Já to mám ve dvou strojích jeden svítí nádherně žárovky nepraskají a druhý je jak světluška jako obrysovky u auta nevím proč
Datum: 24. února 2019 14:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
 Já tam mám asymetrickou žárovku 15W B20d patice, vzadu 5W sufitka. Žárovky nepraskají, ale svítí na prd. Parabola je celkem OK. Na fekála jsem se vrhnul po x letech. Schválně změřím napětí na žárovce, jestli by to sneslo 12V žárovku.
Datum: 22. února 2019 12:09
Jméno: standa
IP: uživatel19544
 Žárovky 6V 15W + 6V 5W mi hoří. Pak jsem všelijak experimentoval,až jsem skončil u úspěšné kombinace 12V/35W (simson) a 12V 5W(vnitřní osvětlení Octavia). Svítí supr,nepraskají. Bez zadního světla vepředu slušně svítí 12V 40/45W ze starý škodovky.
Datum: 21. února 2019 20:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
 Jen do toho, oživ to tu trošku.
Datum: 21. února 2019 11:16
Jméno: Standa
IP: uživatel19543
 Když to napíšu, strhne se vášnivá diskuze. A nebo už ne? Mam to udělat?
Datum: 20. února 2019 18:07
Jméno: rdtfzguh
IP: uživatel19513
 Dobrý deň, chcel by som sa spýtať ohľadom smeroviek na ČZ 175 / 487 či sa montovali na všetky motocykle alebo boli iba za príplatok alebo ako to bolo ďakujem za odpovede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2019 10:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel19537
 Všechny 487. Povinnost mít na „velkých“ motocyklech blinkry platí od poloviny 70. let.
Datum: 01. února 2019 10:11
Jméno: Biglges
IP: uživatel19524
 Mám ji doma Pokud vím tak se montovaly blikače na všech.
Proto měli 75w dynamo a na řiditkách přepínač.
Datum: 27. ledna 2019 11:26
 Zdarec mám jen dotaz jak zjistím jestli mám dobrou indučku. Jaké kontakty (4,15,1) mezi sebou proměřit a jaké odpory dám mají být. Inducka je na fichtla 6v díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2018 7:56
Jméno: standa
IP: uživatel19514
 Propípej znamená propípej,tam nic neměříš,tam zkoušíš jestli protisobě pípá jen to co má,tzv je propojené. Odhaluje se tak průraz či skrat. Já bych to projiskřil tou baterkou,tam neni co řešit. Dává nebo nedává. Víc možností neni.
Datum: 31. prosince 2018 7:56
 No a jaký hodnoty bych měl naměřit??? Děkuji
Datum: 29. prosince 2018 21:29
Jméno: Mojmir
IP: uživatel19512
 No vem multimetr a propipni ji 1 s 15 a pak 1 s 4 a pak 15 s 4 !pipat to musi jen u 1 s 15!
Datum: 29. prosince 2018 11:49
Jméno: standa
IP: uživatel19509
 Asi nejjednodušší by bylo vzít 6V baterku. Mínus zapojit na č.15 indučky a na závit svíčky. Plusem baterky škrtneš o svorku č.1 na indučce. Na svíčce přeskočí jiskra. Pokud nepřeskočí je indučka vadná. Předpokladem úspěšnosti je dobrá svíčka,fajfka a vn kabel.
Datum: 26. prosince 2018 12:17
 Zdar Draci měl bych dotaz včera když jsem pracoval na své jawě 23 mustang tak nevím jak ale povedl se mi zlomit šroub který drží rotor u zapalování , tak čtvrtina závitu tam zůstala a nevím jak ho mám dostat ven neporadil by někdo jak na to?
iky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2018 9:33
Jméno: sovisko
IP: uživatel19449
 Ahoj, proč to zkoušíš startovat vrtačkou? Nenapadá mě jediný důvod. Petr.
Datum: 31. prosince 2018 9:33
Jméno: Jan
IP: uživatel19502
 No dobře možná jsem to zkoušel startovat vrtačkou tak tedy zkusím jak mi radíte odvrat nebo zkusit nějak vytočit
Datum: 10. prosince 2018 20:57
 no nikdy jsem ho neviděl jinak urvanej, než tím že to někdo zkoušel startovat vrtačkou, takže s pravdou ven  odvrtat jak píše standa, nebo zkusit malej vytahovák, případně jestli trochu trčí tak zkusit bodnout matku svářečkou
Datum: 10. prosince 2018 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel19503
 Vyndat kliku,pevně a přesně upnout a přesně odvrtat na stojanový vrtačce a nebo frézou. Jak do toho skočíš obyč vrtačkou tak naděláš paseku v závitu a stejně to nevyndáš.
Datum: 10. prosince 2018 6:35
Jméno: Matej_povolny
IP: uživatel19385
 Seso ty kondíky co prodáváš jsou nic moc teda jinak zbytek co jsem objednaval ok
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2018 22:39
 fuha draku,, co je snim? spatne hody? mel cerny kabel a nebo bolej kabel?
Datum: 16. září 2018 22:39
 čau ve spolek. Přestalo mi svítit zadní světlo. Žarovku jsem měnil za jinou i když nebyla prasklá.Kabeláž taky v pořádku tak už jedině světelná cívka?Můžete mi poradit, kterou mám tady z fichtlkrámku koupit na 20w zápalko.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2018 7:59
 Tak to byla řadící vydlička. Dal jsem novou levý karter jsem nahřál (poprvé jsem to nedělal. Ložiska jsou na lepidlu bál jsem se jejich vypadnutí) a kartry jsem dal k sobě. Motor řadí bez problémů. A jede to 🙂
Datum: 30. srpna 2018 7:59
 Jo tak je to kontakt. Přesněji uvolněný samec na cívce...
Datum: 30. srpna 2018 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel19470
 6V/5W. Hledal bych rozpojený a nebo třeba prodřený kabel a nebo špatná kostra. Ty 5W minicívky jsou na věky. To bude kontakt.
Datum: 20. srpna 2018 19:13
|



|