Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: peter
IP: uživatel13546
 čau, nevite jestli se da sehnat nekde tabulka podle ktere najdu svíčku stejných parametrů k svíčce PAL Super 14-9-R, která už se nevyrábí ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 6:16
 N14C
jinak to najdeš na stránkách Brisku
Datum: 04. srpna 2014 6:16
Jméno: Franz
IP: uživatel11283
 http://jawagallery.net/?page=clanky/svicky
Datum: 03. srpna 2014 16:10
 Zdar. Ano, dá.
Datum: 03. srpna 2014 14:00
 Čau draci! Mám takovej velkej problem. mam jawu 20 a když neni zahřata tak na volnoběh ok potom se zahřeje a vynechava a uz nestartnu čím to je? diiik s pozdravem Radek a Vojta
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2014 11:15
Jméno: luky
IP: uživatel17470
 Cau mam jawu 250 kejvacku a potreboval bych zapojit elektriku jen aby to jelo nevite jak na to dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2014 21:28
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 http://jawastroj.jex.cz/menu/el-schema
Datum: 02. srpna 2014 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel17469
 Na sesa moto si najdi schéma pro svůj model,nevím jestli máš spínačku s ampérmetrem na bandě a nebo bošák na masce. Pak to holt zapoj bez světel,když je nepotřebuješ,každopádně se nevyhneš zapojení relátka,dynama,baterky atd...
Datum: 02. srpna 2014 13:34
 zdar draci má někdo skušenosti stouto svíčkou
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/bosch_wr_7_ac_brisk_n15_17c.html
díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2014 20:43
Posl.aktualizace: 02. srpna 2014 16:47
 mě de vo tu objimku to sem zapomněl dodat
Datum: 02. srpna 2014 16:47
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kdyz mas 12V VAPE, tak proc sem postujes 6V zarovku?
Datum: 02. srpna 2014 8:10
 ja mam vape 12v 150w takže sem v klidu  dík za odpovědi
Datum: 01. srpna 2014 20:20
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 http://www.ap-safranek.cz/fotky25630/fotos/_vyrn_133H4_pulmesic.jpg Jinak s origo 75W zapalováním seš dost na hraně, 55w žárovka přední, něco sežerou kontrolky, zadní světlo, zapalování...
Datum: 01. srpna 2014 20:10
 taky sem nad ni uvažoval a jakej tam pasuje uzavěr ty žarovky ten origo? nebo musi bejt jinej?
Datum: 01. srpna 2014 13:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 01. srpna 2014 13:11
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši ve schématu jak je vyznačená šedý káblík na zapalování u té cívečky tak se chcu zeptat jestli to má být ukostření na tom zapalování nebo to má být na cívečce ten káblík. A ještě mám problém s tím že mě to neháže jiskru. Vyměnil sem indučku dal sem ju uplně novů,kabel sem dal druhý, nový tyrystor a pořád nic ještě jsem nevyměnil akorát malou cívečku v zapalování. Může to být ta cívečka? Když sem na ni připojil multimetr,zapnul dal to na značku ohm a zkusil propípnout, tak mě multimetr ukazoval nuly a pípnul. Co to znamená? Je dobrá nebo je po smrti? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 19:02
Jméno: Amatér
IP: uživatel17479
 Ahoj, mám tentýž problém na témže Stroji,jelikož mám dvěstě sedmičky dvě,přičemž druhá jiskru hází,přehodil jsem cívky komplet s VNkabelem,fajfkou i svíčkou a Nic. Na druhé jiskra je,na první Stále není. Vzájemně jsem přehodil tyrystory,a Stále to samé...Takže mne taktéž napadlo,že problém je buďto v cívečce či snímači otáček,ale než to budu celé Kuchat,hledám zde Dobrou radu,či návod v čem je zakopaný pes,a zdali je normální tato Porucha. Babetka mi zničehož nic přestala jet cca po kilometru jízdy,přičemž před tím, jeden a půl hodiny odpočívala po cirka padesáti kilometrech ostré jízdy,s přestávkami ovšem.Zastavoval jsem se po památkách,Ale k věci rád bych se od někoho dozvěděl zdali po každé delší jízdě něco odejde,či je to jen Tím že to byla první jízda po cca jedenácti až patnácti Letech. Soused ji odstavil tenkrát jako nepojízdnou,tak jsem ji jen vyplách nádrž,vyčistil kohout a karburátor,a jela jako Drak.......Tu druhou jsem dostal také od něj Nepojízdnou,ale z nádrže neteče Benzin,tak předpokládám,že to bude v Tom. Jdu přehodit ty cívky
Datum: 04. srpna 2014 19:02
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Jedná se o babetu 207
Datum: 29. července 2014 19:19
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Napiš o jaký se jedná stroj ... Předpokládám že nějaká Babeta?
Datum: 29. července 2014 18:20
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Zdar hoši je pravděpodobné že mě odešel tyrystor na babetě když to z ničeho nic přestalo dávat jiskru? Vyměnil sem indučku ale nepomohlo to. Ještě zkusím cívečku v zapalování to je podle mě taky možnost nedávání jiskry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2014 17:57
 Čau mám takový problém, jiskří mě okolo svíčky na babettě 210. Vyměnil jsem kabel od svíčky, fajfku, cívku a pořád to jiskří. Nevíte někdo co stím????? Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 18:12
 Děkuji za radu. Byla to fakt ta svička ale pro jistotu jsem i udělal novou elekriku.
Datum: 04. srpna 2014 18:12
Jméno: jiri.cz
IP: uživatel15512
 Obyčejnou zkoušečkou, ale jak píše hh vyměň svíčku, faju a na netu si najdi zapojení eletriky a prondi všechny dráty. Mě zase na 350/640 odchází na pravém válci svíčka. Někdy najedu 1500 km jindy jen 80km a je po svíčce a to dávám úplně nový. Chce to trpělivě hledat. Čau
Datum: 29. července 2014 12:04
 Ne ne tu jsem nemenil. Kdyz uz me radi dvojiku tak ted zase eletrika. Je to hruza. Porad je na tom co delat.
Datum: 29. července 2014 11:24
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 a svíčku si měnil?
Datum: 28. července 2014 12:15
 A mohl by jsi me poradit jak to zjistim????Elektrice moc nerozumím.
Datum: 28. července 2014 11:13
Jméno: jiří-cz
IP: uživatel15512
 Někde Ti jde eletrika do kostry.
Datum: 27. července 2014 19:45
Jméno: bača
IP: uživatel17446
 Zdar draci, mám problém s fictlem po ujetí cca 10min začíná chcípat.Přívod benzínu je vyčištěno od nádrže až ke karburátoru.Nevíte čím to může být???Trysky též vyčištěny jestli by to nemohlo být zapalováním že po zahřátí něco blbne? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2014 7:45
Jméno: bača
IP: uživatel17454
 tak hlásím že jsem závadu odstranil bylo to plíškem u víka plovákové komory ten plíšek byl otočen a poměkud zdeformován tak jsem jse vzal víčko plov.kom.z druhého fichtli a otočil a udělal rádius podle něho a už to jelo až do vyjetí nádrže.
Ale dalo to zabrat vyčistil jsem celou nádrž vyměnil kouhout se sítkem,svíčku,vyčistěnej karburátor no hlavně že už to šlape je výhoda mít 2 fichtli (:
Datum: 29. července 2014 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel17451
 To budou ještě záhady  šel bych po ucpanym víčku nádrže a nebo po bordelu v bandě/palivovym ventilu/kohoutu ... a nebo ti někde za tepla bere faleš ...
Datum: 28. července 2014 19:16
Jméno: bača
IP: uživatel17446
 dík za rady ,svíčku jsem též měnil.
ale asi na to přišel kamarád u karburátoru jak je víčko nak ten přítlačnej plíšek není prohnutý ale sešikmení tak má podezření že se nevrací plovák tak zkusím jiné víčko
Datum: 27. července 2014 21:15
Jméno: Pioner21
IP: uživatel11670
 Zdarec,co svíčka,jakou má barvu?Ještě můžeš zkusit vyměnit svíčku za Brisk N15C nebo N14C.
Datum: 27. července 2014 16:45
Jméno: janouch
IP: uživatel17447
 čau hele mněl sem to samí skus u vzduchovího filtru dole bi mohla bíd díra tak jí zalep a nebo skus plynoví lanko a jehlu
Datum: 27. července 2014 15:07
Jméno: tom
IP: uživatel10002
 Zdarec
Mam problem na jawe 350/638 me po delsi trase vivarila baterka asi to hodne prebiji a v pravem kastliku sou nejake krabicky a nevim
Ktera znich nebo co reguluje dobijeni dik za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2014 21:06
Jméno: tom
IP: uživatel10002
 Jo neska sem vymenil obde dve a porad to brebiji 17 v kdyz odpojim jeden drat ze zapalovani k diodovemu mustku tak dobiji 13v
Datum: 28. července 2014 21:06
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 jedna krabička je 3fáz usměrňovač-ta děravá, druhá regulátor
Datum: 28. července 2014 20:42
 Zdravím babeťáci  zažil jsem hodně oprav,ale na toto neznám asi odpověďrnBabetta 210 - udělal jsem takovou menší go babky k jejím 30 narozeninám,nová gufera,ložiska,píst,kroužky,spojky,pružinky,lanka,zapalovací kabel,svíčka a také elektriku.rnMotor šel tak nějak nepravidelně,tak bylo pomalu na čase,asi gufera na klice.rnDotaz směřuje k té elektrice,motor šlape krasně do doby kdy zapnu světla,začne cinkat jako by klikovka a k tomu jako když 10 x za vteřinu mačkam chcípák,otázká je proč to tak je ? Prostě nepravidelný chod motoru který rnvynechává a nemá dostatečný výkon jako při jízdě bez světel.rnKdyž si odpovím sám,napadá mě jen to,že by mě elektrika někde probíjela do kostry,bohužel neprobíjí,další věc mě napadá třeba cívky na statoru,ale ty nemají s jiskrou nic společného,pač to má svojí cívku a ten impulz rnna chod motoru.Další věc, kolik se upravuje odrh na svíčce N 17 C ? originál myslím že je podle krabičky 0,7 mm ale když to neupravím,svíčka černá,pokud trochu sklepnu,je kávová,tak abych seřídil podle toho jak má.rnPředem Vám všem moc děkuji za reakce na tento můj trošku delší dotaz a případné nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. července 2014 11:29
 Ano, svařoval jsem asi před 4 lety držák na výfuk co drží u šlapek, ale 4 roky ani nevzdechla, i když asi je i možné že ten tyrystor má asi po 30 letech možná už dost. Napadlo mě to také ale když se zamyslím,tak k tyrystroru vedou dráty od zapalovací cívky,impulzu a zbytek na indučku, tak mě to nějak neštimuluje když na tom nejsou zavislé světla ALE má to vše společnou kostru. Vidím to že počkám do pondělka jestli někoho nenapadne ještě něco  když ne,po neděli koupím za 3 stováky novej tyristor a dám vědět  zapeklitá porucha na tak primitivním stroji
Datum: 24. července 2014 11:29
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Zdarec, taky jsem se už setkal s takovou poruchou vyměň tyrystor a je po problému .Nesvařoval jsi na rámu ? To bývá častý důsledek této poruchy neodpojené kabely a je vymalováno .
Datum: 23. července 2014 17:20
Jméno: kodelnik2
IP: uživatel15661
 Ahoj draci. Chtěl bych dát na pionýra mustanga digitální tachometr. Ale nevím jaká čísla zadat do natavení tachometru. Jako na jakou velikost kola. Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 17:10
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 zadává se tam obvod kola, tak si ho změř nebo spočítej (vzoreček pro obvod kruhu se bere už na základní škole..)
Datum: 23. července 2014 17:10
 Zdar draci dostal jsem zničenýho fichtla a dal jsem ho dokupy. Vyčistil karbec, předstih, odtrh, nova elektrika, nastavena plovákovka, benzin tam jde svíčka byla mokra ale když už to nakopnu nebo roztlačím tak to chvíli jede a pak jakoby bylo vypnuty zapalko a pak zas naskoči a tak to pořád dělá zkrat tam neni diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 19:18
 zkus si tam nalít víc benzínu
Datum: 23. července 2014 19:18
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Zdar, to jsi ho moc do kupy nedal.  Snaž se víc.
Datum: 21. července 2014 7:50
Jméno: Karel
IP: uživatel17309
 Zdur draci, dneska jsem se byl projet na ČZ 125/476 a bylo vsechno vpohode jak jsem dojel tak mi vsechno prestalo fungovat bzucak, svetla kontrolka dobijeni a kotrolka na dalkove svetla proste veskera elektrika nejde klickem otocim a nic, ale kdyz to roztlacim tak to chytne. Zkousel jsem menit pojistky baterku a nic, nevite prosim cim by to mohlo byt? diky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2014 20:38
Jméno: Pavel
IP: uživatel16118
 Nemaz nahodou vybitou baterku ?
Datum: 23. července 2014 20:38
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 Nekde přeťaté káblíky,spálené žárovky
Datum: 19. července 2014 23:04
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Zdar draci,
nevíte jak se dá zjistit funkčnost cívek statoru na 21 ? Třeba multimetrem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2014 19:38
Jméno: Robert
IP: uživatel11569
 Tak jsem to zkusil a zapalovací cívka nefunguje , je nějakej rozdíl ve vinutí světelné cívky a zapalovací ?? díky za odpověd
Datum: 22. července 2014 19:38
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 nejlépe nějakou žárovkou malého výkonu, třeba 6V 5W, 12V 5W.. na vývod cívky proti kostře..
Datum: 21. července 2014 12:55
Jméno: pionýrák
IP: uživatel13868
 dej na každů cívku zvlášť káblík a přidrž ho na motoru a protoč motor jestli ti mezi káblíkem a motorem to bude jiskřit je cívka v pořádku. To samé udělaj u ostatních.
Datum: 19. července 2014 23:09
Jméno: Rambič
IP: uživatel16321
Posl.aktualizace: 18. července 2014 19:08
 zapoj hlavu, fantazii a něco vymyslíš
Datum: 18. července 2014 19:08
 Poraďte !!! Nová indukčka, kondík, kontakty, kabel i fajfka. Dřív při prošlápnutí pincek kopal /ve fajfce/ jako blázen. Dneska jen tak, že je to sotva cítit. Co se mu nelíbí !
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 22:09
 NOvý kondík neni záruka funkčnosti. výrábí i zmetky, pak i tu cívku, jak je poradna níže. a jiskru to na svíčce hodí?
Datum: 14. července 2014 22:09
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
 skus přiblížit cívku k rotoru
Datum: 14. července 2014 11:37
Jméno: Filip K.
IP: uživatel16074
 Čau draci a dračice, mám doma jawa 125 dandy a neustále mi praská žárovka na zadním koncovém světle, a špatně ukazuje otáčkoměr. Z ničeho nic mi to jednou chcíplo a už to nechtělo chytit (neházela jiskru), doma jsem rozdělal cívku atd..složil a ona chytla. Mohlo to být tim, že jsem měl špatně ukostřenou tu cívku? mohla kvůli tomu praskat žárovka a blbnout otáčkoměr? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2014 23:39
Jméno: Karel
IP: uživatel17397
 Zdar draci, potřeboval byhc pomoct se zapojením elektriky fechtla. Vcelku je mi vše jasné, ale u tohoto schématu http://jawa20-21.websnadno.cz/3.gif není mi jasné co je to u dráu jak jdou z přepínače světla do zadního světla, to jsou nějaké předřadné odpory? Pojistka? , či co by to mělo být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 22:02
Jméno: Kare
IP: uživatel17397
 Už to vidím! Díky moc!
Datum: 09. července 2014 22:02
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Jo to jsou přední tlumený a dálkový světla. A ty černý dráty od přední žárovky jsou kostra
Datum: 09. července 2014 21:42
 Usměrňovač se tam tuším dával..
Datum: 09. července 2014 19:57
Jméno: Karel
IP: uživatel17398
 Díky a tož ještě to jak z přepínače světla jdou modré dráty do čehosi a z toho žluté draty, tak to cosi je světlo?
Datum: 09. července 2014 18:37
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draku, je to jen přechodka, to znamená že dráty do zadního světla jsou roděleny spojkou  Nic jiného  Takže když sundáš kryt pod sedačkou, tak ti v něm zůstane zadní světlo plus jedna část těch drátů
Datum: 09. července 2014 16:22
 Ahojte. Mám 30W zápalko. Mám použít indukční cívku 8V, nebo 6V ? A proč ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2014 23:48
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ano, správně dle manuálu 8V, ale prakticky je to úplně jedno..
Datum: 08. července 2014 23:48
Jméno: pepa
IP: uživatel17396
 8 v
Datum: 08. července 2014 20:46
|



|