 zdarec, potreboval bych trochu poradit , CZ 477 , mam tam teda jen 45W zapalko , a jsou pridelany blinkry , takze tusim ze to budei trochu tim, ale proste nedobiji... podle slovminulych majitelu to chodilo jak melo, ja teda poprve prepoloval baterku, ale ted uz je tam spravne... kdyz jedu bez svetel tak kontrolka dobijeni nesviti , ale i kdyz jsem jel asi 20km v kuse bez svetel stejne j ito nedobilo aspon natolik abych to jednou nakopnul (kdyz ji nabiju mimo tak chytne na kop...). kdyz mam svetla tak ta kkontrolka trochu sviti , i kdyz ne naplno . zarovky tam jsou - vpredu 25W, vzadu 5W, brzda 10W , blinkry 10W. a jeste se deje to, ze kdyz to hodne vytocim (na trojku tech cca 80) tak kontrolka probilkava a motor vynechava. uhliky jsem daval nedavno nove, a delalo to i driv..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:51
 Taktak, standa má pravdu, postačí jen rotor a relé.
Datum: 18. dubna 2009 13:51
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 tak pokud ve vysokejch kejchá tak to asi v poradku neni.....
Datum: 16. dubna 2009 22:36
 tak do toho serizeni se asi poustet nebudu , mam tu jeste jeden 45W stator i s relatkem tak vyzkousim jeste to. jinak jsem jeste dnes pri hledani nesouvisejicizavady v elektrice zjistil ze to trosku dobiji, za 10 minut volnobehu je to schopny tu baterku dobit tak ze to na ni dvakrat nakopnu  jinak pri odpojeni baterky motor normalne bezi,takze dobijet by to melo... ?
Datum: 16. dubna 2009 20:39
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
 co te sere
Datum: 16. dubna 2009 17:10
Jméno: standa
IP: uživatel5806
Datum: 16. dubna 2009 16:52
Jméno: Trhac_asfaltu
IP: uživatel5656
 ty vole standiku nedelej chytryho porad
Datum: 16. dubna 2009 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 ale kdyz to znova ctu,tak mi pripada ze ti to nedobiji vubec,protoze to vynechavani je slaba jiskra ve vyskojech.....jak bych ti to rek....s rostoucima otackama by z toho melo lezt vic a vic proudu,ale zaroven ho to i vic zere v rotoru a jeho buzení....pokud ti spatne prepina rele(treba zustava viset v mezipoloze) tak to potom dela tohle.....
Datum: 16. dubna 2009 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel5806
 hele na jawamanii v sekci technika je prirucka na jednopolovy rele PAL....ale neni prdel ho seridit....na peraku sem ho serizoval mesic nez se to konecne povedlo ....a kazdopadne tyhle motorky meli blinkry az s verzi dynama 55W a "dvoupolovym"relem na statoru(mel sem to zapalovani na peraku puvodne).....ta 45 to neutahne ani omylem(utahne 25W hlavni svetlo+5W zadni svetlo a dobiji poradne az od 2000 otacek)....mozna s polovodicovym relem toho utahne vic,ale to origo zere proud samo o sobe jako krava....me dava cistej vystup 30W nad 1500 otacek....10W se straci v kladivkach,ve vinutim a v relatku....je to dost,ale lip to seridit neumim..... sezen si rotor 75W a prislusne rele a bude po problemech.....statory sou vsechny stejný.... a mimochodem prerusovac zere sam o sobe nejaky watty,podsviceni taky,parkovacka taky,takze ses furt pres......i bez blinkrů
Datum: 16. dubna 2009 16:11
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Relátko si možná pokazil přepólováním baterie.Když sečteš spotřebu 25W+5W+10W +2x10 +přerušovač ,seš nad kapacitou
dynama.
Datum: 16. dubna 2009 16:01
 je tam vsechno tazeny z dynama... baterku jsem kupoval na pozdim novou, akze bude dobra... jinak ta motorka je z r 1969 , ma oilmaster a dynamo jako z kyvacky (45W s relatkem na statoru). silnejsi uz zacinam shanet. a tohle relatko se serizuje jak?
Datum: 16. dubna 2009 15:09
 jej, tam je chyb... Ne domaštění, ale ODmaštění...
Datum: 16. dubna 2009 15:03
 No blinkry by na to mít vliv neměly, protože by správně měli být napájeny z baterie... otázkou je, v jakém stevu je baterie, jestli už není na odpis. Dále zkontroluj dynamo - stav koletkoru, uhlíky, celkovou čistotu. Když jsem kamarádovy spravoval také Čz 477, rozebral sem celé dynamo a poetrně ho vyčistil (domaštění + očištění rotor a polů statoru + kolektor) a namazal vačku a čep kladívka a divil by ses, jak se pak jiskra zlepšila.
Určitě také skontroluj seřízení relé a čistotu hlavně kontaktů, může být problém i tady. Jinak co jsem koukal do příruček, všude uvádí dynamo 6V 60W... Možná byc hse poohlédnul po silnějším dynamu -myslím, že se dělali 55W, 60W a 75W.
Nezapomeň také, že po zapnutí světel ti svítí Hlavní světlo + parkovačka, zadní světlo, podsvětlení tachometru. takže skontroluj hodnoty všech žárovek na moto.... Předepsané jsou hl. 6V 35/35W, park. 6V 1,5W, zadní světo 6V 5W, Brzda 6V 15W, podsvětlení tacho 6 V 1,5W - je to ale por 60W dynamo...
Datum: 16. dubna 2009 15:02
|



|