česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec, potreboval bych trochu poradit , CZ 477 , mam tam teda jen 45W zapalko , a jsou pridelany blinkry , takze tusim ze to budei trochu tim, ale proste nedobiji... podle slovminulych majitelu to chodilo jak melo, ja teda poprve prepoloval baterku, ale ted uz je tam spravne... kdyz jedu bez svetel tak kontrolka dobijeni nesviti , ale i kdyz jsem jel asi 20km v kuse bez svetel stejne j ito nedobilo aspon natolik abych to jednou nakopnul (kdyz ji nabiju mimo tak chytne na kop...). kdyz mam svetla tak ta kkontrolka trochu sviti , i kdyz ne naplno . zarovky tam jsou - vpredu 25W, vzadu 5W, brzda 10W , blinkry 10W. a jeste se deje to, ze kdyz to hodne vytocim (na trojku tech cca 80) tak kontrolka probilkava a motor vynechava. uhliky jsem daval nedavno nove, a delalo to i driv.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2009 13:51
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taktak, standa má pravdu, postačí jen rotor a relé.
 
 
Datum: 18. dubna 2009 13:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
tak pokud ve vysokejch kejchá tak to asi v poradku neni.....
 
 
Datum: 16. dubna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak do toho serizeni se asi poustet nebudu , mam tu jeste jeden 45W stator i s relatkem tak vyzkousim jeste to. jinak jsem jeste dnes pri hledani nesouvisejicizavady v elektrice zjistil ze to trosku dobiji, za 10 minut volnobehu je to schopny tu baterku dobit tak ze to na ni dvakrat nakopnu :-) jinak pri odpojeni baterky motor normalne bezi,takze dobijet by to melo... ?
 
 
Datum: 16. dubna 2009 20:39
 
 
 
 
Jméno: Trhac_asfaltu      IP: uživatel5656    
co te sere :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
nevim kdo ses,ale neser:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:52
 
 
 
 
Jméno: Trhac_asfaltu      IP: uživatel5656    
ty vole standiku nedelej chytryho porad :-D
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
ale kdyz to znova ctu,tak mi pripada ze ti to nedobiji vubec,protoze to vynechavani je slaba jiskra ve vyskojech.....jak bych ti to rek....s rostoucima otackama by z toho melo lezt vic a vic proudu,ale zaroven ho to i vic zere v rotoru a jeho buzení....pokud ti spatne prepina rele(treba zustava viset v mezipoloze) tak to potom dela tohle.....
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5806    
hele na jawamanii v sekci technika je prirucka na jednopolovy rele PAL....ale neni prdel ho seridit....na peraku sem ho serizoval mesic nez se to konecne povedlo ....a kazdopadne tyhle motorky meli blinkry az s verzi dynama 55W a "dvoupolovym"relem na statoru(mel sem to zapalovani na peraku puvodne).....ta 45 to neutahne ani omylem(utahne 25W hlavni svetlo+5W zadni svetlo a dobiji poradne az od 2000 otacek)....mozna s polovodicovym relem toho utahne vic,ale to origo zere proud samo o sobe jako krava....me dava cistej vystup 30W nad 1500 otacek....10W se straci v kladivkach,ve vinutim a v relatku....je to dost,ale lip to seridit neumim..... sezen si rotor 75W a prislusne rele a bude po problemech.....statory sou vsechny stejný.... a mimochodem prerusovac zere sam o sobe nejaky watty,podsviceni taky,parkovacka taky,takze ses furt pres......i bez blinkrů
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:11
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Relátko si možná pokazil přepólováním baterie.Když sečteš spotřebu 25W+5W+10W +2x10 +přerušovač ,seš nad kapacitou dynama.
 
 
Datum: 16. dubna 2009 16:01
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je tam vsechno tazeny z dynama... baterku jsem kupoval na pozdim novou, akze bude dobra... jinak ta motorka je z r 1969 , ma oilmaster a dynamo jako z kyvacky (45W s relatkem na statoru). silnejsi uz zacinam shanet. a tohle relatko se serizuje jak?
 
 
Datum: 16. dubna 2009 15:09
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jej, tam je chyb... Ne domaštění, ale ODmaštění...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No blinkry by na to mít vliv neměly, protože by správně měli být napájeny z baterie... otázkou je, v jakém stevu je baterie, jestli už není na odpis. Dále zkontroluj dynamo - stav koletkoru, uhlíky, celkovou čistotu. Když jsem kamarádovy spravoval také Čz 477, rozebral sem celé dynamo a poetrně ho vyčistil (domaštění + očištění rotor a polů statoru + kolektor) a namazal vačku a čep kladívka a divil by ses, jak se pak jiskra zlepšila. Určitě také skontroluj seřízení relé a čistotu hlavně kontaktů, může být problém i tady. Jinak co jsem koukal do příruček, všude uvádí dynamo 6V 60W... Možná byc hse poohlédnul po silnějším dynamu -myslím, že se dělali 55W, 60W a 75W. Nezapomeň také, že po zapnutí světel ti svítí Hlavní světlo + parkovačka, zadní světlo, podsvětlení tachometru. takže skontroluj hodnoty všech žárovek na moto.... Předepsané jsou hl. 6V 35/35W, park. 6V 1,5W, zadní světo 6V 5W, Brzda 6V 15W, podsvětlení tacho 6 V 1,5W - je to ale por 60W dynamo...
 
 
Datum: 16. dubna 2009 15:02
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 6:35:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu