Jméno: benda
IP: uživatel1811
 zdar hoši mám dotaz šla by zapojit elektrika u kajvačky typ 353 bez baterie díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2009 18:00
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Mimochodem to nové CDI by měl být základ pro ty tvoje úpravy ve smyslu dynamického přízení předstihu, ale to zatím nechávám koňovi. Bude i 12V verze toho samého. Jak to otestuju, tak to půjde na web...
Datum: 11. února 2009 18:00
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 Taky jsem tam šilhal po nějakém rotoru, ale mě spíš zajímal brzdovej buben, abych mohl přeplést, ale nic takového jsem tam neviděl. Jinak je ve finálním vývoji CDI na 6V, které řídí mikroprocesor (jen 8 hnát), takže to vychází jednodušší než to 12V. Navíc má ochranu proti příliš krátké blokaci. Přemýšlím že tam vrazím mezeru, která před prvními dvěmi protočeními kladívka nebude zapínat měnič, takže by po zapnutí skoro nic nežral dokud se nepokusí uživatel o start... stejně tak vypnutí měnič pokud dlouho nedostane pulz od kladívka.. tedy.. chcípnutí motoru a zapomenutí vypnutí zapalování, což za několik hodin je schopné vycucnout akumulátor. Když se měnič uspí, tak by akumulátor v tomhle režimu zdechnul až po pár týdnech... Ale zatím mám jen základní verzi programu bez těhle fajnovostí, bo jsem to nechtěl řešit na zkušební desce...
Datum: 11. února 2009 17:53
Datum: 11. února 2009 15:20
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Neřikej Stando že jsi byl ve Zloníně... Bo já tam byl...
Datum: 11. února 2009 14:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 Co by sel vykon dolu....musis to seridit......ted sem byl na burze a videl sem tam asi 4 upraveny statory z fichtla na mašinu.....jeden za 100,-
Datum: 11. února 2009 12:35
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no musel by si tam dát zapalování z pionýra pak to jde snadno ale prej taky dtrochu jde výkon dolu
Datum: 11. února 2009 12:29
 Ne
Datum: 11. února 2009 11:51
|



|