Jméno: motorkka
IP: uživatel3837
Posl.aktualizace: 11. února 2009 20:09
Jméno: motorkka
IP: uživatel3837
 Toš díky ogaři..ale klika výkyv nema a kdyby aj měla, tak by to nevadilo, ty uhlíky mají v klecích určitou vůli..takže on ony se přispůsobili......Jinak mám to original Čezetu 175/487 na pohodové vyjížd'ky na cestě..mám tam motor z 477 typu.....ten druhý original motor 487 prodávám rozpůlený na motoinzerci.....
Datum: 11. února 2009 20:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5260
 Slečno,lépe bych to nerekl  Akorat ja rikam ze se tam ta klika mlátí   Reseni sou dve...stocit kolektor aby nemel schod,vymenit loziska na klice......
Datum: 11. února 2009 12:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 U nových uhlíků je potřeba srazit ostré ,náběhové hrany. K lámání uhlíků dochází tehdy, když je na kolektoru vydřená drážka, odpovídající šíři uhlíků.Vlivem axiální vůle klikového mechanismu tato drážka uhlíky zlomí.
Datum: 11. února 2009 9:52
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 skus nez tam ty uhliky das, tak jim mirne skos hrany. At to nabiha mekceji
Datum: 11. února 2009 9:48
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 Jo jesi to máš do crossu tak se na to vypískej a dej si tam zapalko z fichtla to žádný uhlíky nemá a budeš mít po problému  a pokud to máš jako na to udržet ji v originále, tak to Ti neporadim...Jen to koupit si nový jinde
Datum: 10. února 2009 21:02
 skoro bych asi koupil uhliky v jine mototechne,treba v te vasi maji nejaky moc tvrdy druh ktery se ulamuje,ja kupuju uhliky tady u sesy a sou ok,jinak zkontroluj jestli ty uhliky dosedaji kolmo na komutator,jestli je ten bakelitovej drzak uhliku v poradku a taky jestli naka ploska na komutatoru neni vyhnuta nahoru nebo jinym zpusobem poskozena,jinak uz nevim cim by to bylo
Datum: 10. února 2009 19:40
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 buď ti háže celý rotor, nebo ty dnešní uhlíky mají kvalitu hovno hovno
Datum: 10. února 2009 19:39
|



|