česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cus draci chtel bych se zeptat jak mam ukostrit relatkem? baterku ukostruji plusem ale nekdo rikal ze musim ukostrit relatkem plus tak jestli nekdo vi tak dekuji za navrhy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2008 20:46
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Tak jo.. schéma zapojení dynama k plechovému regleru máš tady http://mujweb.cz/www/elektronic/rego.gif zbytek si zapoj podle sebe... akumulátor nemusíš mít odpojovanej spínačkou, protože regler má odpojovací relé, takže se nemusíš bát že se bude přes dynamo vybíjet. Dokonce je mazané odpojovací relé vyndat a namísto něj dát usměrňovací diodu.. ušetříš tím cca 5W. PS znal jsem lidi co chodili 4 roky do školy spát, takže info že jsi 3 roky někam chodil automaticky neznamená že ti to něco dalo :-D. Když říkáš že umíš číst schemata a zároveň v druhé větě řekneš že tomu nerozumíš, tak mi přijde že si trochu protiřečíš... každopádně mám furt podezření že vůbec netušíš že původní dynamo mělo svůj vlastní regler a předpokládám že ho máš stále namontovanej na statoru nic zůého netuše :-D. Což ovšem znamená že jakákoli úprava plechovým reglerem je na hov... :-D
 
 
Datum: 31. prosince 2008 20:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4885    
tady ten link .....http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_250_typ_10/schema/schema4/obr.gif
 
 
Datum: 31. prosince 2008 18:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4885    
tady mas schema podle kteryho by to melo bejt zapojeny...http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_175_typ_477/schema/schema2/obr.gif..svetla a blbosti si odmysli:-D a tady na tom schematu mas krasne popsany jak jde rele na vinutí a na uhliky....
 
 
Datum: 31. prosince 2008 18:28
 
 
 
 
Jméno: procpro      E-mail:      IP: uživatel330    
hele ja schema cist umit jsem chodil 3 roky do skoly takze tohle me tam naucili ja spis nechapu jak to mam udelat ty to pises asi spravne ale ja nevim jak to mam udelat a nemohl by jsi me to predelat ty prosim? snad v malovani umis ne? pls udelej to pro me
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:33
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Ne tak jak to máš je to blbě a není to tak jak jsem ti psal... vývody 61 a 51 jsou vývody původního relátka, takže když ho máš vykuchaný, tak jsi ho vykuchal i s s vývody 61 a 51... tudíž tam takové vývody už NEMÁŠ! A kostra rega placháče je jeho plechovej obal! není tedy vyvedenej vývod, ale musíš spojit vodivě obal rega s kostrou motorky! (šroubkem) Hele vzdej to a odnes to někomu kdo tomu rozumí a umí lépe číst schemata než ty... já to vzdávám...
 
 
Datum: 31. prosince 2008 17:29
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takze mam to snad dobre posilm odkaz je to naskrabane ale snad to prectes ;-) http://ay.xf.cz/2.jpg
 
 
Datum: 31. prosince 2008 11:11
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
OK, takže předpokládám že původní regulační relé, které výrobce montoval přímo na tělo dynama je odmontované... že ano? Takže pokud tomu tak je tak propoj (teď bude řeč o té plechové krabičce) vývod D s výkonovým vinutím a vývod M s budícím vinutím. Vývod B je určenej k připojení na baterku. V tvém případě supluje vývod č. 51 ze schematu. Vývod M odpovídá vývodu 61 ze schematu... zbytek zapoj jak máš ve schematu... 1A je kladívko...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:37
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel4881    
Jo presne to rele tam mam ja bych chtel vyresit dobijeni do jawy 250
 
 
Datum: 30. prosince 2008 23:17
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Pomůžu ti, ale odpověz mi na základní otázku... jaké máš regulační relé? Protože pokud máš relé v plechové krabičce, tak ti to schema co uvádíš je na dvě veci.... Abych ti mohl poradit, musím se zorientovat co vlastně řešíš...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: procpro      E-mail:      IP: uživatel330    
podle toho schematu jak jsem napsal int. adresu tak k tomu bych chtel pripojit rele
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:44
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Chápu to tak že máš vypraparované původní relé z těla dynama a chceš zapojit to relé co se dávalo samostatně mimo tělo motoru?
 
 
Datum: 30. prosince 2008 21:41
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://ay.xf.cz/1.jpg
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:32
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja v tom umim cist mam schema ale nejni tam relatko tak nevim jak to zapojit jen to rele htp://ay.xf.cz/1.jpg a chtel bych vedet jak to mam zapojit
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:31
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Jestli nevíš co kam vede, tak si stáhni z netu zapojení elektroinstalace a zapoj to podle toho. Ale jestli v tom neumíš číst, tak to my za tebe nevyřešíme... já taky nedělám zubařinu jen proto že tomu nerozumím, tak tyhle věci nechávám lidem co mají o tom šajn.. zkuz pak tedy najít někoho kdo ti to sám spáchá...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:28
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
Tvůj dotaz je malinko nepřesnej, no valstně je nepřesnej pořádně, protože meotorka má kostru jen jednu.. leda by se jednalo o katamaran, ten má trupy dva :-D. Ale k dotazu.. asi takhle... nevim co na relátku (ne polovodičovém, tam to může být všelijak) řešíš... prostě ho přišroubuj ke kostře a zapoj vývody M a D, případně také bývají označovány 51 a 61 k dynamu jak má být a baterku si zapoj ke kostře dle libosti.. fakt je to jedno, protože pak stačí na pár vteřin stisknout odpojovací kotvu relátka rukou a nabudíš tím budící vinutí dynama aby měl magnetické póly jak potřebuješ tak že už to pak nemusíš řešit. Jen bacha, je potřeba na to mít dobře nabitou baterku...
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:26
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nojo ale to jsi mi moc nepomohl ja nevim jak to relatko zapjit ma 3 vyvody a ktery kam jde? dekuji
 
 
Datum: 30. prosince 2008 20:00
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pokud máš baterku ukostřenou +,tak musíš i relátko ukostřit +.Pokud je baterka - tak relátko musí bejt taky -.Baterka i relé musejí být nabuzeny na stejnou polaritu
 
 
Datum: 30. prosince 2008 19:59
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 23:05:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu