Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4539
 Je veklej rozdíl ve voltech na pinckovi , když se rozjíždím a když ho mám vytočenej na plno ? Nebo to je že když není vytočenej tak dělá třeba 4V a když to vytočím tak 6V ? Jak to tam je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2008 17:20
Jméno: vyspu
IP: uživatel4597
 oprava myslel sem bzučák... píšu hovadiny...
Datum: 19. listopadu 2008 17:20
Jméno: Vyspu
IP: uživatel4597
 Chong>některý ho maj, je připojenej před klakson, do světelnýho okruhu vůbec nezasahuje
Datum: 19. listopadu 2008 17:18
Jméno: Chong
IP: uživatel4394
 No mě Mrcine dělá potíž zjistit na co se vlastně ptáš, když si zároveň odpovídáš... čím jiným by to asi bylo žežárovky svítí pokaždé jinak?... věř mi skvranami na slunci to není... Tady Dobeška se ti snaží odpovědět na nejasně specifikovaný dotaz a ty jsi ještě drzej... Takže... se zkus zamyslet... když magneto stojí, tak vyrábí 0V, to si souhlasit budeš, stojí - nevyrábí... pak když se točí na plno, tak elektriku vyrábí a podle jasu žárovky dostává 6V (když je na to napětí vyrobená tak asi tolik) no a deduktivně, když se zamyslíš, ti musí být jasné že mezi otáčkama 0 za minutu a třebas 6000otáčkama se mění napětí v rozsahu 0 až 6V.. tedy dobeška má zcela deduktivně pravdu že napětí se mění s otáčkam... Víc polopaticky to snad ani nejde napsat. PS for Dobeška - pionýr solenoid nemá
Datum: 18. listopadu 2008 21:16
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no moc díky ale na to sem se neptal
Datum: 18. listopadu 2008 18:03
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Magneto se zvyšujícími otáčkami, zvýší i napětí. Proto je tam selénový usměrňovač,aby neshořely vlákna žárovek.
Datum: 18. listopadu 2008 13:05
|



|