
Na svíčce se v manuálu předepisuje srazit elektrody na 0,4mm z originálních 0,7mm. A to není jen tak pro nic za nic. Je to z toho důvodu, že pionýr má slabší zapalovací soustavu než je u motorů obvyklé a těch 0,4mm se dává pro zvýšení jistoty přeskočení výboje. To má totiž přímou souvislost s tvým dotazem. On totiž nemá zapalovací pól dostatek výkonu aby kvalitně utáhl výkonnější indukční cívku, např jak píšeš ze škodárny či favorita. Ono to sice nějak chodit bude, ale nechtěl bych to vidět na VN paltestu a třeba takovou účinnost zážehu při mírném zanasení spalovacího prostoru. Další věcí je že indučka favorita je indučka pro elektronické zapalování a má odlišné parametry než klasické indučky které zohledńují spínání tranzistory. Zkrátka, pokud funguje originální zapalování nevidím důvod tvého snažení. Pokud se nevrhneš směrem k modernějším zapalovacím soustavám (CDI), tak zdokonalovat klasiku bez znalostí pánů inženýrů z jawy je jen plýtvání časem. Sory, bez urážky,ale takhle to vidím já.