Posl.aktualizace: 19. listopadu 2016 19:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty stránky jsou dobrej masakr...
Datum: 19. listopadu 2016 19:15
Jméno: FK
IP: uživatel18330
 Mimochodem, ty stránky jsou plné zajímavých informací. Třeba v sekci technycké údaje je uvedeno "Mazání směs 30 : 1"
aby o několik řádků níže bylo napsáno "Spotřeba oleje 1 : 25". No, a v sekci závady se píše:
"Dbát na to aby olej byl zředěn ve správném poměru, podle výrobce (většinou- 1 : 40 ; 1 : 33)." To už jsou 4 různé hodnoty.
Datum: 19. listopadu 2016 15:33
Jméno: FK
IP: uživatel18330
 První a druhé schéma jsou zajímavé. Autor zřejmě správně pochopil zákon, že motorky mají povinost ve dne svítit. A aby nezapoměl rozsvítit zadní světlo, tak ho připojil tak,
aby svítilo trvale /ihned po nastartování motoru/ a nešlo vypnout.
Druhé schéma má (asi jako bonus) poněkud nestandartní počet drátů vedoucích z alternátoru.
Datum: 19. listopadu 2016 14:27
Jméno: standa
IP: uživatel18901
 Jojo,podle toho spodního. Zadní žárovku vytahneš z vláken přední žárovky a nebude ti praskat,bude to ok a nebo lze vytahnout přímo ze svorky 56,ale pak ti při přepínání světel bude praskat zadní žárovka. To jen takový doplnění informací.
Datum: 14. listopadu 2016 17:19
|



|