 čau draci - mám takoví menší problém s babetou 207- když je zaplé světlo hůř se startuje ale de to ,a při plném plynu to vynechává ale jakmile světlo vypnu vynechává to asi tak jen jednou na 500m cca na 2 vteřiny (mám novej k.delorto , starší válcové hnědé tyristorové zapalování ) je to tyristorem ? nebo slabým magnetem ? do budoucna chci přidělat i blinkry ale tet teda nevim jestli by to s nima vůbec jelo
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2016 13:49
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 tak sem dal novej tyristor a novou studenou svíčku a je to už bez broblému.
Datum: 13. srpna 2016 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel4818
 U babety je tisíc možností,proč vynechává. Opravdu to není mechanická zavada? Gufera ok? Palivo dotéká ? Kabely ok?
Datum: 24. července 2016 19:13
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 ano mám ale přinde mi to zbytečné protože dříve mě to chcípalo právě s originálním karbecem a po výměně za dellorto to byl bezproblémový stroj jenže už zase je to tu - asi si obědnám tyristor se zabudovanou cívkou a viměním komplet elektriku jinak to už nevidím =(
Datum: 24. července 2016 16:29
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš možnost zkusit orig. karburátor?
Datum: 24. července 2016 15:37
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 nee nemám - jinak zjistil jsem že na stojánku při plném vynechává ale při jízdě když na ní sedím nee ale po určitejch odjetejch metrech -pokaždy jinak začne vynechávat až chcípne uplně
Datum: 24. července 2016 13:51
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš vůli na plynovém lanku?
Datum: 24. července 2016 7:54
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 simeringi mám nové a karbec též takže by měl těsnit dobře
Datum: 23. července 2016 15:43
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 v zadu jen tu spodní e13 6w a ve předu obyč 6w
Datum: 23. července 2016 15:41
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 vodiče od světel v pořádku a obě ukostřená kontakty též v pořádku
Datum: 23. července 2016 15:36
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Co máš vzadu za žárovku?
Datum: 23. července 2016 15:26
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Budˇšpatné těsnění u karburátoru ,nebo pod zápalováním (špatné gufero).
Datum: 23. července 2016 15:24
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 hmm dobře - když na karbecu nejdou snížit otáčky na volnoběh což oni nějak moc opravdu nejdou pak to saje vzduch odkud ? a jak toto seštělovat ?
Datum: 23. července 2016 15:18
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Tak to někde zkratuje.Prohlédni vodiče od světel.
Datum: 23. července 2016 15:18
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 svíček už jsem vistřidal asi 5 a jiskru hážou všechny
Datum: 23. července 2016 15:16
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 + nové zjíštění když ji nechám na volnoběh - ok dobry ale jak zapnu světlo chcípne
Datum: 23. července 2016 15:15
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Dej jinou svíčku.
Datum: 23. července 2016 15:10
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Vyšroubuješ svíčku a místo ní vložíš do válce delší tyčku. Nyní pootočíš setrvačníkem ,až píst vysune tyčku do nejvyšší polohy. Dále pootočíš setrvačníkem zpět ,až tyčka sjede o 1.2 - 1.5 mm. Na rotoru a statoru jsou
rýhy, ty by měly být v jedné rovině. Když nejsou, povol dva šrouby,které přidržují stator s cívkami a pootoč jím ,aby byly rýhy v jedné rovině. Potom šrouby dotáhni. Taky bys měl seřídit volnoběh (šroubek na karbu-
rátoru). Kdyby nešly stáhnout otáčky,tak to přisává vzduch.
Datum: 23. července 2016 15:07
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 tak předstih je naštelovám dobře a muj problém s babetou stále trvá =( někdo nějaké další tipy ? co s tím .
Datum: 23. července 2016 14:58
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 tak s tím jsem nikdy nehejbal ani nevím jak to seštelovat a o co u toho předstihu jde jakej to má na co vliv ? - kazdopádně jak zjistim jak to seřídit dám se do toho .
Datum: 23. července 2016 14:19
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš dobře nastavený předstih ? Má být 1.2 mm před horní úvratí.
Datum: 23. července 2016 13:25
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 tak tento problém opraven - ale ten hlavní se ještě zhoršil už to zní jako křovinořež aji s viplima světlama (už tam nic nedrhne) tak já nevim co s tím tet to pozdechává téměř pořád - nějaké další rady čím by to mohlo bejt ?
Datum: 23. července 2016 12:22
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Budeš muset povolit cívky a podložit je těma ústřižkama z petlahve a poté utáhnout. Potom ústřižek vysuneš .Když bude vše ok, tak hlavy šroubků pokápneš barvou ,aby se nepovolily. Musíš také zkontrolovat ,jestli
nemá klikový hřídel vakl (špatná ložiska). Uchopíš rotor a pokusíš se s ním pohnout nahoru,dolů.
Datum: 23. července 2016 7:13
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 díky vám ! -tak - mrkl jsem na to a skutečně ani jsem nepotřeboval petlahev a už to bylo jasné dře to a už na první pohled je tam spoustu kovových pilinek od toho jak se to obrušovalo- otázkou ovšem je jak to spravit aby to nedrhlo ?
Datum: 22. července 2016 21:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zkontroluj vzdálenost cívek od rotoru. Ustřihni kousek z petlahve a postupně vlož mezi cívku a rotor. Vzdálenost má být 0,3 mm. Nesmí ti rotor drhnout o cívku.Čím větší vzdálenost ,tím menší výkon magneta.
Také zkontroluj naletování vodičů a všechny konektory. Může být špatná i svíčka.
Datum: 22. července 2016 20:17
|



|