Jméno: jawa 21
IP: uživatel18636
 čau, když seřizuji předstih, píst mám 1,6mm před HU, tak nejde pootočit statorem, tak abych měl na kladívku 0,05mm, vždycky tam je mezera jak svina..... výměna kladívka? jeste se chci zeptat co je pertinax? -ten kousek na kladívku, co se opírá o vačku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2016 22:37
Jméno: Jawa21
IP: uživatel18715
 Čz: jo to je taky možné, díky moc za radu
Datum: 17. června 2016 22:37
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Tam jde o to, že ten píst musí jít dolů pohybem hřídele proti směru otáčení. Když ho dáš dolů po směru otáčení, tak tam vznikne ta mezera (špatný postup).
Datum: 17. června 2016 13:23
Jméno: jawa 21 ;
IP: uživatel18636
 jenda: dobře dík moc, zkusím znovu
čz: vyjedu do HU, změřím šuplerou(pokud možno kolmo) zatlačím píst zpět 1,6
Datum: 17. června 2016 12:35
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 A děláš to tak, že vyjedeš s pístem do horní úvrati a potom otáčíš proti směru hodinových ručiček zpět ?
Datum: 17. června 2016 11:54
 Kdyby byl sjety pertinax tak spis neuděláš žádnou mezeru  me se to taky stalo musel jsem trochu v karterech ubrousit hliník na dosedací plose zapalovani aby se stim dalo otočit. A nebo pri štelování si pootočíš s klikou a nedohonis to pak. Musíš si furt kliku přidržovat šroubovákem a vždy kontrolovat jestli mas tech 1.6 stale pred horní uvrati zdali to není třeba pootočený a nemáš třeba míň mm pred HÚ. Jo a na pertinax sis sám odpověděl
Datum: 17. června 2016 11:27
|



|