Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Dobrý den, mam dotaz. Mam problém s babettou 210. Jede v pořádku, jen když mám zaplé světla tak obtížně startuje. Když nastartuju bez světěl(s tím není problém) a zapnu je, tak babetta chcípne. Jakmile ovšem nastartuju, přidám plyn, držím ho, zapnu světla, pustim plyn, tak babetta už nechcípne. Nebo když už jedu se zaplými světly, tak se mi stává, že občas se vypne zapalování(prostě přestane házet jiskru) ale jakmile vypnu při jízdě světla tak okamžitě zapalování začne fungovat. Stačí je třeba jen vypnout a zapnout a už jede zase v pořádku. Snad se mezi vámi najde někdo kdo mi poradí
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2015 23:30
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Proč to tak je nedokážu říct, co vypnutí nebo zapnutí světel ovlivnujě na chodu motoru až takovým zpusobem ale je to tak. Tyristory kupuju takový jaký jsou ale většinou beru k tomu aj zapalovací cívku, není to až taková investice a ten tyristor se musel zničit přepětím a kde jinde by vznikl než na cívce ono se pak muže stát že nový tyristor odejde během krátké chvíle
Datum: 22. července 2015 23:30
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Zkusim to  A jaktože by to mohlo být tyristorem, když vypnutí světel pomůže? Mě to zajímá jak to funguje a proč to tak vůbec je. Jsem takovej zvídavej klučina  A ještě jak je to s těma tyristorama co nabízí sesa? Jsem slyšel, že ty maďarský stojí za prd, tak jestli to opravdu tak je?  Já jestli by nebylo lepší a hlavně levnější si ho vyrobit a hlavně jak?  Nejlíp kdyby šlo jen rozkuchat původní tyristor a dát do něho nový součástky
Datum: 22. července 2015 22:41
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Problém s ukostřením světel jsem ještě neměl, vždycky jak babeta ve vysokých blbnula a vypnutí světel pomohlo byl na vině tyristor ale zkus to ukostření třeba to bude zrovna ono.
Datum: 22. července 2015 22:29
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Tak jsem si četl pdf dokument od pana Ing. Pavla Majereskeho a podle toho co čtu tak by to mohlo být špatným ukostřením světel. Protože píše, že když babetta dosáhne vysokých otáček, chcípne a zase chytí při nízkých, tak je to tyristorem. Ale když mám vyplá světla, tak se toto neděje. Dále píše, že když motor při vypnutí/zapnutí světel chcípne, tak je na vině špatné ukostření. Pokud ne, tak magneto. Já mám právě ukostřený světla jen jedním drátkem z předního světla a konec drátku je upevněn na šroubku od tyristoru a kontakt není pořádně očištěn. Nemohlo by to být způsobené tím, že když motor dostanu do vysokých otáček, tak se začně vyrábět více proudu pro světla a ten drátek už dolik proudu do tý kostry nestačí odvést, tak začně bloudit tam kde by neměl?
Datum: 22. července 2015 20:23
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Vymešlim, to že každej řiká něco jinýho čím by to mohlo být
Datum: 22. července 2015 19:49
Jméno: standa
IP: uživatel18215
 Co vymejšlíš? Kluk kterej se v tom zřejmně vyzná ti radí ať vyměníš tyristor,tak nad čim furt spekuluješ?
Datum: 21. července 2015 17:10
 Tak dneska po projíždce, jsem zjistil, že při maximálních otáčkách při jízdě z kopce chcípá a nepomůže vypnutí a zapnutí světel, to pomůže jen když otáčky klesnou, ale při těch maximálních prostě chcípne a to vypnutí světel nepomůže
Datum: 20. července 2015 21:15
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Babet sme už pár měl a spravuju je. Vymněn tyristor a bude jezdit zas.
Datum: 19. července 2015 22:36
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Tak jsem pročetl skoro celej google a asi to fakt bude tím magnetem  Nevíte o někom kdo dělá oživení(nabuzení) magneta někde poblíž Karlových Varů nebo někde v Karlovaským kraji?
Datum: 19. července 2015 22:23
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 A co má tyristor společnýho se světelným okruhem?  Když fachá vše bez problému bez zaplých světel
Datum: 19. července 2015 22:03
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Odchází ti tyristor takže co nejdříve vymněnit.
Datum: 19. července 2015 20:17
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 Já si právě myslim to samý co standa. Světelný a zapalovací okruh se nijak neovlivňuje. Jsou oddělený a když nezapnu světla tak se to neděje. Kdyby bylo slabý magneto, tak by to obtížně startovalo i s vyplými světly.
Datum: 19. července 2015 10:33
Jméno: standa
IP: uživatel18210
 Tomu nevěřim. To by to nejelo. Buď je něco blbě zapojené a nebo problém ve spínačce. Světla a zapalovací okruh se za normálního stavu nijak neovlivňují,jsou to dva různé okruhy.
Datum: 19. července 2015 6:18
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
Datum: 18. července 2015 21:29
Jméno: Míra
IP: uživatel18203
 to je fakt jen kvůli magnetu? protože i když jedu z kopce maximální otáčky, tak vynechá a vypnutím zapnutím světel to zase jde. Hele já tam teď mam vzádu a vpředu 12V žárovky  Ale to mi neřikej, že to neutáhne magneto, když ten motor točí třeba 6000tis otáček za min. a při nízkých otáčkách to dělá stejně s tim chcípáním. Ale nejsem odborník
Datum: 18. července 2015 17:38
Jméno: Jawa-50
IP: uživatel11670
 Tak to je jednoduchý.když jsou zapnutá světla,tak je větší odběr proudu z magneta.Nemáš tak nahodou už slabý magneto?Potom to nestíhá dávat požadovaní odběr proudu.
Datum: 18. července 2015 17:02
|



|