 Ahoj, přestala mi dobíjet Jawa/ČZ 175/356. Tak jsem vyměnil uhlíky, nepomohlo. Koupil jsem novej kondenzátor, s tim to ani neházelo. Relé je tam maximálně 2 roky, to elektronický stříbrný. Baterka je taky tak 2 roky stará. Žádnej upadlej drát nebo tak něco jsem nenašel. Nevíte co by to mohlo být? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2014 15:29
 Joo a když jsem to měl nastartovaný tak jsem odpojil baterku a okamžitě to chcíplo (nezávisle na otáčkcáh). Takže je to asi jasný.
Datum: 11. února 2014 15:29
 Tak jsem našel na netu pořádný schéma, v podstatě jsem to měl dobře zapojený, jenom jsem vyhodil ten odpor, očistil jsem drážky komutátoru, nastartoval a pořád stejný...když to měřim na svorce D a kostře tak to lítá z + do - a místo voltu to ukazuje v minivoltech..takže to bude chtít jiný dynamo.
Datum: 11. února 2014 15:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16794
 pokud maš jednocívkove rele tak ano dynamo d je asi v prd.tuším že ti to místo 7voltu dava 3 jine dynamo a rele nechat zatím ps vlaste s elektonickým rele odpor odpojit ne??? podívej se do schematu
Datum: 10. února 2014 21:24
 Tak jsem to připojil jak píšeš a ukazuje to záporných 3.15 mV...nechápu..  A na baterce to ukazuje kolem 3.30 V při nastartovanym motoru. A jak jdou dráty ze zapálka tak tam mám 4 - 2x budící cívky, 1x uhlík, 1x cívka s odporem...Musí tam ta cívka s tim odporem být? Děkuji
Datum: 10. února 2014 17:30
 Díky, vyzkouším..
Datum: 09. února 2014 18:33
Jméno: pepa
IP: uživatel16790
 nakopni mašinu a připoj ho jak ti jde silnej kkabel na rele proti kostře jestli otáčkách davá pod 7 volt je dynamo ko jestli to do rele jde je rele ko
Datum: 09. února 2014 17:32
 Jo a když teda bych měl ten multimetr, jak teda například proměřím ten rotor? (kam připojim ty elektrody?) Sorry, že se tak blbě ptám, ale nikdy jsem s tim nedělal..
Datum: 09. února 2014 10:11
 OK tak díky moc za reakce...já si teda pořídim multimetr..
Datum: 08. února 2014 22:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 i s nedobrym dynamem to jezdí, ale nedobijí... jinak s timhle regulátorem zkušenosti nemám, ale slyšel jsem, že odchází celkem často... já dával AEV Kroměříž, přesnej typ teď nevim... každopádně bez blbýho multimetru toho ani moc nevyřešíš, respektive můžeš měnit díly pokus/omyl... já jsem se sral s nastavením původního regulátoru a furt nic, nakonec jsem vyměnil za aev a furt nic! až potom jsem šel po dynamu a to byla ta chyba... rotor KO
Datum: 08. února 2014 21:43
 A jaká je životnost toho relé? Já bych za něj nerad vyhodil 4 kila zbytečně.
Datum: 08. února 2014 21:06
Jméno: Pioneer21
IP: uživatel11670
 Jako první si měl zkusit vyměnit relé!Doví jestli ti neshořelo.
Datum: 08. února 2014 20:52
 Když napíšeš do googlu relé 6v a dáš obrázky, tak je to to první. Jinak tu motorku normálně nastartuju, jen nedobíjí. To by mělo být dynamo v pohodě nebo ne? I kdyby ne stejně nevim jak to prověřit ani nemám čim.
Datum: 08. února 2014 19:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 prvně zkontroluj vůbec funkčnost dymana! hlavně proměř rotor, mě to tahle vypeklo na 350... jinak ten regulátor je AEV?
Datum: 08. února 2014 17:54
|



|