 Zdravím draci, potřebuji jen takový info pro ujištění...Je rotor zapalování stejný u Stadiona S22 a Jawetty? Asi jo že- jen se ujišťuji. A ještě prosím- mohl by mi někdo popsat, jak funguje originál vypínač- potažmo přepínač světel práve na S22? Mám jeden takový dost dobity, co byl na stroji a rád bych ho zkusil nějakým způsobem opravit (chybí ten jeden plast na přepínání navrchu a pak je něco potentěno i vevnitř, tak to nemůžu identifikovat, jak fungoval. Jakým pohybem se zapnuly světla (tím bočním přepínačem?) a jak se troubilo? tím přepínačem co měl pružinku- ten ze předu? a tento přpínač se díky té pružince vracel z toho troubení nebo jak? Prosím opravdu nevím jak to zapojit, ani kolik drátů tam bylo, pač podle schématu nepoznám, jak to celý bylo kostřený- podle mě šli bužírkou 4 dráty, ale jak říkám, nevím jak šla kostra.. díky moc za popis.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 23:14
 Super díky moc kolečko. Super popis, ostatně tvoje rady mají vždycky hlavu a patu  .
Datum: 10. ledna 2014 23:14
 Rotory stejný. 4 dráty do přepínače. Na tu boční páčku vedly tři dráty. Jeden od cívky, ten vedl na prostřední kontakt, a na horní a dolní kontakt vedly dráty od potkávacího a dálkového vlákna žárovky. Poslední drát je od bzučáku, akorát si teď nevybavuju kam se ta páčka posouvá...ale přímo tou páčkou se to ukostřuje.
Datum: 10. ledna 2014 23:04
|



|