Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 13:21
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16636
 PIONÝRÁK -> Díky, momentálně je po GO a taky jsem ho trochu leštil 
KOLEECKO -> Díky moc za radu, ušetřil si mi tím spoustu času! Je to přesně tak, jak si říkal.
Datum: 30. prosince 2013 13:21
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14442
 pěkně vypucovaný motor a hodně slušné zápalko
Datum: 27. prosince 2013 22:21
 Dám vědět!  mezi těma plechama a tím vzducháčem je takovej malej plíšek. Myslím, si, že se to o něj nějakým způsobem opře. Nějak jsem ho tam přidělal, ale jestli správně to už je ta druhá otázka! Všechno tam sedí, jen mi přijde, že ten vzduchovej filtr je tam moc volně. Vlastně ho dole drží jen ta guma, která je připojena na karbec.
Datum: 27. prosince 2013 11:58
 Pak napiš jestli to tak bylo, snad jo  Rád bych poradil i s uchycenim filtrboxu, ale bohužel si to nepamatuju a kejvačku jsem nedávno někomu půjčil, takže se ani nemůžu podívat.
Datum: 27. prosince 2013 11:52
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
 Díky moc!
Datum: 27. prosince 2013 11:51
Datum: 27. prosince 2013 11:44
Jméno: JAWA-ČZ
IP: uživatel16615
 Nezlob sem Teď budu vypadat asi jako blbec, ale mohl by jsi mi to říct trochu více "laicky" ?
Datum: 27. prosince 2013 11:32
 A ještě doplnim. Tenhle svazek, pokud se nepletu, tak se musí provléknout takovou dírou v karteru. Je to jakoby u horního šroubu zadního úchytu.
Datum: 27. prosince 2013 10:42
 Nejspíš je to drát, který vede na kontaktnici neutrálu. Přijde zapojit za vačku poloautomatu.
Datum: 27. prosince 2013 10:37
|



|