česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Zdar draci, jak poznám rotor 45W od 50W? Na jawách kývačka panelka? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2013 14:57
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin: něco sice víš ale né všechno... věděl bys totiž že statory jsou pro všechny verze zapalování uplně stějné ;-) ... watáž totiž leze z rotoru a proto jsou odlišné pro různé watáže... ale statory na watáž nemají vliv.. jsou jen a pouze pro utvoření magnetického pole ve kterém rotor rotuje... no a pokud jsi měl problém při použití rotoru ze sady 75W a statoru ze sady pro 45W tako bylo tím že v sadě pro 45W je na statoru ještě připojený odpor (protože v regulátoru není).. ono u sady pro 75W odpor na statoru není protože je v regulátoru.. a při použití statoru ze slabší sady se musí odpor odpojit....
 
 
Datum: 14. prosince 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
kotva 75 W je zezadu modrá, má výrazně silnější dráty a ty jsou do komutátoru zatlučené/zalisované. žádné relé nebude hořet, když ho nepřetížíš odběrem, i když bude 45W relé na 75w dynamu - relé reguluje jen napětí. jediné, s čím jsem měl problémy, byla neochota dát výkon při použití 75W kotvy a 45W statoru - tato kombinace mi nikdy nedala ani 35W.
 
 
Datum: 13. prosince 2013 8:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16542    
V péráku jsem měl komplet dynamo asi z čízy 55W s dvoucívkovym rele na statoru,,,,anžto to bylo dost chromý,tak časem to dvoucívkový rele vyhořelo a jako totální amatér v tomhle oboru jsem celej stator zahodil,vyndal ze skříně stoletej stator origo z péráka včetně rotoru a krabičky relátek...z tří relátek jsem nějak poskládal jedno,domontoval na stator a chtěl jsem i vyměnit rotor,jenže je na klice tak zarostlej,že tam musel zustat ten z 55w dynama...a resume - neshledal jsem rozdíl mezi rotorem 45w z roku 53 a rotorem z 55W dynama z čízy... A tak tam zustal ten čízáckej...chvíli to blblo,ale po pár dnech jsem se naučil to relé poštelovat a chodí mi kombinace stator + rele 45w a rotor 50/55W a naprosto v poho (ač by to rele mělo hořet) ... Možná je to tim že mam ten odběr/příkon vcelku vyrovnanej a se světlama to skoro nic nedobiji...bez světel jezdim jen než se nabije baterka (to poznam tak že začne hezky troubit klakson - jako škoda š105;-) )... Časem bych tam chtě doroubovat ten rotor 75w a polovodičový rele protože žárovka 6v/25w hovno svítí a na 35w už zase dobijim jen v točkách... Teď spíš ale řešim problém že mi prdla pružina na startovacim segmentu a po 60 letech ta páka nechce z tisícihranu a já to nemužu rozebrat :-D
 
 
Datum: 12. prosince 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přesně... 75W jde s jistotou poznat dle silnějšího drátu...jinak mám uplně nové zapalování 50W a dráty jsou u komutátoru lisovaný a u všech 45W co mám jsou letovaný, takže to by mohl bejt jeden z rozlišovacích znaků (jestli stoprocentní nevim)
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel16023    
Kdysi jsem někde narazil na informaci že 45W měla u rotoru dráty letované ke komutátoru, u silnějších verzí (nevím zda se tím ale myslí 50W) byly spoje komutátoru na vinutí svařovány, či tlakově spojovány. Verze 75W bude mít rozhodně výrazně silnější dráty. Rozdíl mezi 45 a 50 bude nevýrazný...
 
 
Datum: 12. prosince 2013 12:26
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
Jen se přidám, a jak poznám 75w od 45w ??
 
 
Datum: 12. prosince 2013 9:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
není to tam napsané. rozdíl je v průměru drátu, rozdíl mezi 45 a 50 W je nepatrný. spíš jsou rozdíly v celkovém provedení - vložky z papíru, litá izolace, upevnění drátů ke komutátoru, barva spodku, izolace drátů, ....
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:55
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bude to tam napsaný?
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tam rozdílné síly drátu.... čím vyžší watáž tím silnější drát na rotoru je.. a u z 45W je navíc rotor zalétý nějakým hnusem jako izolace nebo neco takové
 
 
Datum: 11. prosince 2013 23:01
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 6:35:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu