Jméno: f
IP: uživatel16525
 Zdar draci, chci se zeptat, co přesně má za účel křížový přepínač na rikše čz? Případně schéma vnitřního zapojení, zapojení do elektroinstalace. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2013 17:45
Jméno: f
IP: uživatel15423
 No právě, je třebné změnit i předstih na opačnou hodnou i směr startování, takže jen přepólováním dynamostratéru to nejde. To je jako startovat motor s předstihem 3mm po h.ú.
Datum: 09. prosince 2013 17:45
 karlos: a jak se asi docílí změna směru otáčení? ... no přecte změnou předstihu z +3 na -3
Datum: 09. prosince 2013 11:38
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 předstih se nemění,jen směr otáčení
Datum: 09. prosince 2013 11:28
Jméno: f
IP: uživatel16529
 Takže přepóluje dynamostarter, aby roztáčel motor naopak? A jak se mění předstih?
Datum: 09. prosince 2013 11:16
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 křížák zajistí nastartování motoru obráceně
Datum: 09. prosince 2013 9:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16527
 ne tahlo ti přepne pravě ten křížoví přepínač a vše se prohodí v něm..přímo na dynamostarter ti jdou jen kabeli..žadna tahla bez tohodle to má klasicky jen rychlosti vpřed
Datum: 08. prosince 2013 23:04
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Takže tam je táhlo, které pootočí destičkou s kladívkem?
Datum: 08. prosince 2013 19:58
Jméno: pepa
IP: uživatel16526
 je to spínač kterým otočíš předstih z hodnoty mínus 3mm na plus 3mm tím se změní otáčení motru a máš tak vlastně zpátečku...ted to řečím u velorexe...pochopil? u těchto stroju není zpátečka v převodovce ale přehozením předstihu točíš motrem naopak..takže teoreticky stejně rychle dopředu a dozadu .....
Datum: 08. prosince 2013 19:38
|



|