Jméno: petr
IP: uživatel15697
 Ahoj ,prosím o radu, mám na mustangovi problém, jedná se o nepravidelnou jiskru,vyměnil jsem kondík,kladívko,seřídil předstih a odtrh a jiskra je krásná,ale nepravidelná a to dost sidně nepravidelná,přeskočí jen občas,kontakty na kladívku obroušené,odmaštěné, ale ani tam to nejiskří (správně by aspoň trochu mělo) nevíte čím to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2013 16:28
 dnešní kontakty stojí za prd.mají na čepu nehoráznou vůli a proto se nedomluvíš s odtrhem.statisky to funguje ale v otáčkách ti kladívko skáče na čepu a tudíž na odtrhu stojí
Datum: 21. června 2013 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel15699
 Obecně je pravda co píše Konny,ale v praxi to až tak neplatí.... to spíš je chyba v něčem jinym a ten rotor je až problém druhotnej.... Mám stejnou zkušenost jako Dan,to musí jet ať máš stator 30 a rotor 20(05) a opačně ... muže to mít slabší jiskru atd,ale musí to jet
Datum: 21. června 2013 13:03
 S největší pravděpodobností bude problém v tom rotoru. Když jsem si předělal zapalování na 30W, tak jsem nechal původní rotor s označením 05 (na 20W zápalko) a měl jsem také nepravidelnou jistku, pionýr jel velmi špatně. Po nasazení rotoru s označením 20 bylo po problému. To co píše Dan je kravina, ale péro to napsal dobře. Rotory se liší v tom, že mají jinak posazené magnety, takže když je nesprávný rotor, tak při rozepnutí kladívka (v době kdy má přeskočit jiskra) není magnet ve správné poloze, tudíž není cívka nabita na 100% a proto ti to hodí špatnou nebo žádnou jiskru
Datum: 21. června 2013 12:54
Jméno: Dan
IP: uživatel15698
 Cau, zkus seřídit správnou vzdálenost mezi rotorem a cívkou. Rotor s 20w musí dávat i na 30w a samo. i opačne  tam je rozdíl jen v zapojení mezi cívkami takže rotorem to nebude.
Datum: 21. června 2013 8:25
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 může to být rotorem protože má jinak uspořádané magnety než pro 20w zapalování a v momentě kdy se to otevřou kladívka už magnet není pod cívkou teda aspon si to myslím
Datum: 20. června 2013 23:28
Jméno: petr
IP: uživatel15697
 Zkusil jsem dát jinou indučku 15 na kladívko a 1 na kostru a pořád stejně,takže usuzuji asi na ten rotor,tady jsem se dočetl že to mlže dělat neplechu,ono asi kdyby to bylo jedno nedělali by dva druhy rotoru ale jen jeden
Datum: 20. června 2013 22:13
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 čus, hele měl jsem měsíc s tímhle problém prostě jedu nejedu jedu jedu nejedu.. no a prostě už sem nevěděl co to může být a byla to indučka.. zkus si někde půjčit ukostřit napojit a jestli to nebude lepší mě teĎ jezdí luxusne
Datum: 20. června 2013 22:04
Jméno: Petr
IP: uživatel15697
 tak ted jsem zjistil že mám zapalováné 30w a roto je značený 05 --- tzn že mám rotor na 20w zapalováni, je možné že by to dělalo až tak velkou neplechu? jiskra je velká a pěkná,ale při dlouhém kopání se objeví jen zřítka,někdy vůbec ne...
Datum: 20. června 2013 21:50
Jméno: jawa
IP: uživatel6480
 zkus odizolovat kladívko nejspíš ti to tam probijí
Datum: 20. června 2013 21:30
|



|