česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Vy-mi      E-mail:      IP: uživatel15185    
Nazdár draci :-) prosím Vás o radu. Koupil jsem ČZ 175/487 parádní stroj, nicméně vada špatnýho relé dobíjení. Dal jsem druhý co mi doma zůstalo po Jawě, na volnoběžku na mě pomrkává kontrolka dobíjení, to je cajk to vím že dynama dělaj ale co mě trápí je že když jedu a chci čezetku pořádně vytočit tak se mi ta proklatá kontrolka rozsvítí znovu. A jelikož musíme svítit i přez den tak se mi často stává že když se snažím motor vytočit tak se milá kontrolka opět rozsvítí a motor zdechá a to do doby než vypnu světla, pak se to zase chytí. Co byste mi poradily, jaké máte zkušenosti se svícením přez den? Relátko je typově to samé co tam bylo 6V 75W a ukostřené minus. A žárovka kontrolky dobíjení je 6V 2W. Předem děkuji za rady a tipy mějte pěknej den. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 19:22
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Vy-mi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Vás draci. Tak záhada nejspíš vyřešena. Šel jsem po věcech jak jste mi radily a ejhle držák uhlíku rozbitej. Uhlíky jsou na tom dobře mají ke dvoum centimetrům ale majitel který to měl přede mnou nejspíš věděl o vadě držáku uhlíků a snažil se uzávěr uhlíku zajistit jakýmsi rádoby izolovaným plíškem. To by ještě nebylo tak hrozný jen kdyby ten plíšek nepoškodil rotor... Takže další otázka zní: Seženu někde novej nebo aspoň funkční 75W rotor? Má ho Sesa zde na shopu? Jo a draci chtěl jsem Vám mockrát poděkovat za pohotové odpovědi. Jsem rád že se mezi námi najdou lidi kteří maj rozum na správném místě a jsou tak hodní že si nenechávaj zkušenosti pro sebe ;-)
 
 
Datum: 05. března 2013 19:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Kamaráde já to vyřešil regulátorem od firmy AEV kroměříž a 100% spokojenost světlá při zvyšování otáček blikají minimálně. Dynamo mám 45w ale koupil jsem si regulátor 75w protože chcu sehnat 75W rotor pro silnější výkon dynama. Závěr je takový že těch zhruba 550kč se vyplatí investovat já měl starý regulátor už přepálený (kontakty) a nedobíjelo to jak se tomu chtělo
 
 
Datum: 04. března 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
To jsem měl stando původně v plánu na 175/470.Chtěl jsem si to relé opravit doma sám ale asi po dvou týdnech snažení a laborování jsem ho radči odvezl jednomu mooc šikovnýmu pánovi který to relé zrepasoval a seřídil i se zapalkem,od té doby jsem spokojeným uživatelem:-)
 
 
Datum: 04. března 2013 19:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Hm....na péráku mam vyměklý pružinky z období sovětské invaze a uhlíky o délce cca 7-8mm a jede plnej na všechny kvalty....volnoběh drží se světlama cca nulu(klasicky se ručička mrská zleva doprava okolo nuly),bez světel jsem na volnoběh cca 0,25-0,50A v plusu....sory,ale podle mě je to rozhašený relé ...no je pravda že 477 jsem ještě nedělal....a jestli je podle vás relé na 477/487 peklo,tak si složte ze tří pokaženejch jedno zdravý jednocívkový relé 45W na stator a donuťte ho dobíjet ;-) a nepřebíjet :-D :-D
 
 
Datum: 04. března 2013 16:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
jo tohle mi to taky dělalo u 350 a bylo to uhlíkama s pružinkama
 
 
Datum: 04. března 2013 14:47
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel14983    
Jsou to uhliky,odskakují při vyšších otáčkách od komutátoru,vyměnit pružinky.Relé pokud máš nový,tak bych to asi neřešil-neseřizoval.
 
 
Datum: 04. března 2013 10:28
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mě přesně todle dělal kondenzátor.
 
 
Datum: 03. března 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec tohle jsem řešil na svojí 487 taky dost dlouho.. chce to koupit nové uhlíky i pružinky nebo dát o něco silnější, očistit řádně komutátor a vyškrábat díry mezi lamelami. Určitě pak seřídit relátko.. podívej se do nějaké dílenské příručky kterou běžně stáhneš třeba i na 477 to je stejné. Pak dej klidně vyšší volnoběh aby to dobíjelo i na něm běžně se mi stávalo že jsem stál na křižovatce a najednou to zdechlo. Takže takhle přeju hodně štěstí protože zápalko na tomhle stroji je boj! :-)
 
 
Datum: 03. března 2013 20:41
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 24.04.2025 18:31:35 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu