Jméno: Laus
IP: uživatel14799
 Cau draci,nedavno jsem delal GO motoru 250/353 a ted premyslim nad bezkontaktnim zapalovani,ale nechce se mne davat 4tis. za Vape,nemate nekdo nejake schéma/plán,aby to slo "po domácku" vyrobit ? jak jsem se tak dival po internetu,tak jsem videl,ze hodne lidi si delalo zapalovani ze sekacky/motorovky,ale na fechtla,myslite ze by to utahlo,nebo by bylo slabé ? díky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 22:10
Jméno: Chong
IP: uživatel13117
Datum: 24. února 2013 22:10
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj shrek!Šak to pšu taky!A vemte si TATRU 603!Sice štyřtakt, ale osmiválec!Kolem 5 000 točí asi taky!Toš si to spočtite!Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kolecko!No Ty abys mě nepředběhl!Ale já je ani nešteloval!!!A moc Tě zdravím!!!Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:09
 škodovka má taky v rozdělovači kladívko a kolik tisíc KM to najede.... jinak kladívko zvládne k 11 tisícům otáček...
Datum: 24. února 2013 21:07
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Laus!Na otáčky kerý stíhajú kladivka se 250/353 nemože vytočit ani s pomocným elektromotorem s uhlíkama!V mládí mě závodní motor točil kolem 11 000 a bez problémú!JAWA 350/360 měla aj spětný chod a jezdila na jedno kladivko!!!Toš to kmitalo ešče rychlejší!Problém nebyl nigdy!A štelovat kladivka?Co to je?Na JAWĚ 250/592 sem za 30 000 km ešče s kladivkama nic nedělal!!!A gdo ví gdy gdo přede mnú?Akorát lúní sem kapnul na filc!Věřit nemusíš, ale to je holá skutečnost!!!Možeš aj na:"2beo@seznam.cz".Tam Ti povím víc! Toš tak!
Datum: 24. února 2013 21:06
 Kejm: Jenom aby se zde nerozšířil nějaký zcela zavádějící mýtus jako že se kladívka musí pořád štelovat, tak uvedu příklad z osobní zkušenosti. Na kladívkách jsem najezdil přes 35000km s tim, že jsem je šteloval tak jednou za sezonu a to ještě spíše preventivně. A každý, kdo dělá motorky pořádně, musí mít stejné zkušenosti  Zkrátka pokud je mašina v pořádku, tak se do kladívkového zapalování vyjma občasné preventivní kontroly nemusí vůbec hrabat...
Datum: 24. února 2013 20:49
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jo taky si myslim že zapalovani z babetty je dobré,to bych doporučoval
Datum: 24. února 2013 20:17
Jméno: pepa
IP: uživatel14924
 haled pokut nemáš par tisíc na vape napadá mě babeta?? díly jsou dustupne a docela moderní....
Datum: 24. února 2013 20:05
 Ja bych bezkontakt taky bral nez porad stelovat kladivka jeste kdyz to moc neumim =)
Datum: 24. února 2013 19:12
 Já bych to s těma kladívkama tak černě neviděl  Když bez větších problémů stíhaji na točivějších strojích než je 250, byť upravená...podle mě zatim hledáš problém tam, kde není
Datum: 24. února 2013 18:35
Jméno: Laus
IP: uživatel14799
 Ten motor co jsem skladal,je cely prekopany..stocena klika,podkova,zvetsene sání-jiny karbec atd.. co jsem slysel a cetl,tak motor s kladivkovym zapalovanim nejde tak vytocit nez treba s Vape.
Datum: 24. února 2013 18:31
 Můžu se zeptat na důvod?
Datum: 24. února 2013 18:11
|



|