Jméno: castrol
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 02. června 2011 21:03
 kkt: To možná bude lepší...
Datum: 02. června 2011 21:03
Jméno: kkt
IP: uživatel5617
 bla bla bla samý kecy nebudu se již vyjadřovat nemá to smysl ztrácet čas s někým kdo to stejně nepochopí.!
Datum: 02. června 2011 20:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kkt: (btw. nepojmenoval bych tě lépe) kondenzátor se určitě sám od sebe "normálně" neprorazí, to se může stát při překročení průrazného napětí, které je tuším 100V a tedy u fichlta za normálních okolností v žádném případě nehrozí. Časem a při vyšších teplotách sice ztrácí dielektrikum elektrickou pevnost a prorazit se může, ale není to tak časté (já se s tím ještě nesetkal) a určitě se to nestane na novém kondu po 80km, leda by byl v háji už z výroby. já narozdíl od tebe přemýšlím než něco napíšu, a klidně mi tykej..
Datum: 02. června 2011 20:08
Jméno: kkt
IP: uživatel5617
 proč by neměl jít zničit? Já už viděl tolik zničenejch....... Normálně se prorazí a je po něm nebo se přehreje a zkratuje se vevnitř. Trošku uvažujte než sem něco napíšete !!!
Datum: 02. června 2011 19:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hlavně by mě zajímalo jak si přišel na to že je kondenzátor v háji? tos měřil speciálním multimetrem kapacitu, zkoušel ho podle Dočkala nebo si to jenom myslíš, páč to výměnou (tzn. povolením všech drátků na statoru) přestane? Kondenzátor totiž v motoru při správném zapojení (vlastně i jakymkoli špatnym !) nelze nijak zničit, takže maximálně můžeš mít štěstí na pár špatnejch kousků, a nebo, co si myslim spíš, je závada jinde, např. v pecce na kladívku nebo nějakym špatnym kontaktu..
Datum: 02. června 2011 19:22
 Vem si zapálko z pařeza a zapoj si zapalovíní tak aby nebylo řešemno přez zkrat čili + na indukční cívku a kondenzátor propojený s kladívkem vedoucí přímo na kontakt 1 u indukční cívky a máš vystaráno,nový zapálko 35w je sice výkonnější než třicítka ale vyděláš na spolehlivosti
Datum: 02. června 2011 17:04
|



|