česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar kanci :-) mám měnší problem mám mustanga po go zapalování celý nový mustang když ho nastartuju jede krásně i trojka ve 2 krásně táhne ale mám problem při startování musim hodně přeplavit roztlačim jede tak 20 sekund pak znova pořádně přeplavim a chytne ale musim vážně dost dlouho tlačit svíčky sem skoušel brisk 14,15 a pal 15 a všechno stejný a úředstih dělám tak že si sndám hlavu válce dám horní uvrat vrátim o 1,7mm tak pruměr a na kladívku dám odtrh 0,4 při ívc mi to nejede vubec a složim dělám něco blbě ?? díky strašně moc bych chtěl abych to měl jako vy že bych to nakopnul a jel :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 16:03
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Wiku      IP: uživatel11486    
O tři příspěvky níže píšeš, že rozběhneš a zařadíš tam jedničku, na to reaguju. Nový lamely mají většinou správnou tloušťku už z výroby. Pro orientaci je to asi takto: ten ozubený plech má tvar talířku. Z jedné strany jsou vypouklé. Patří namontovat tím vypouknutím od sebe. Minimální tloušťka je taková, aby na sobě seděly korky a ne aby se dotýkaly ozubené plechy. Maximální tloušťka je taková, aby na celek ( lamela, mezilamela, lamela) šel nasadit řetěz.
 
 
Datum: 07. dubna 2011 16:03
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
To že nedokážu vyřešit takovejhle problem neznamená že o tý motorce nic nevim nevim jestyl je to dobře ale zařadim si za 1 rozběhnu se pustim spojku a běžim dokud to nechytně pak si naskočim dneska du měnit lamely mám si dát na něco bacha ?? a o kolik mm má ten korek vystupovat výte jak to myslim jak je to ozubenej kov a a jak vysoko nad tim má bejt ten korek ? v milimetrech díky..
 
 
Datum: 07. dubna 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak, roztlačuješ to blbě. MUsíš zařadit 1 držet spojku, rozběhnout se a spojku pustit. Jeslti tam tu jedničku kopeš až za běhu, tak teda chudák motorka. Mít převodovka nohy, tak tě za to nakope do zadku :-)
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: wiku ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh 0,4mm v horní úvrati. Předstih zkoušej mezi 1,5 - 2,0mm. Taky si sklepně elektrody na svíčce tak aby mezi nima bylo 0,4mm. Pokud nemáš spárový měrky, tak 0,4mm má stěna krabice od mlíka/džusu
 
 
Datum: 07. dubna 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
zejtra budu dělat go spojky a uvidím jeden chlápek řikal že mi kloužou lamely a že to nedostane určitý točky aby to chytklo při kopnutí je pravda že píst sem moc rychle netočí musim se hodně rychle rozběhnou a zařadit za 1 aby to chytlo a ten odtrh v horné uvrati má bejt 0,4 ?? skusim všechno a krbec sem čistil tak tejden spátky od tý doby sem najezdil asi 100 km a komletně a precizně sem ho čistil a profukoval a jak to mám udělat stim odctem ?? díky a sory za blbý otázky :-(
 
 
Datum: 06. dubna 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
A nedělá to třeba karbec? Třeba ho pročistit? 6e ti to přes noc vyschne ty kanalky a než to tam proteče tak to cuká a musíš mačkat plovák prostě ho dát do octa skusit se má všechno žejo=)
 
 
Datum: 06. dubna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem měl taky u 555. Stačilo přirvat hlavu na fest, nechat půl roku stát, vyměnil jsem karbec a cívku a na první šup :-)
 
 
Datum: 06. dubna 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: petan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh na kladivku se nastavuje v horni hvrati, předstih se nastavuje např. tak že si natočíš kliku do požadovaného předstihu a natočíš celí stator tak aby mezi kladívky šel volně cigaretový papir, a skontroluj odtrh taky na svičce taky má být 0,4mm, na novích svíčkach bývá větší
 
 
Datum: 06. dubna 2011 17:25
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 12:22:42 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu