 Zdar kanci  mám měnší problem mám mustanga po go zapalování celý nový mustang když ho nastartuju jede krásně i trojka ve 2 krásně táhne ale mám problem při startování musim hodně přeplavit roztlačim jede tak 20 sekund pak znova pořádně přeplavim a chytne ale musim vážně dost dlouho tlačit svíčky sem skoušel brisk 14,15 a pal 15 a všechno stejný a úředstih dělám tak že si sndám hlavu válce dám horní uvrat vrátim o 1,7mm tak pruměr a na kladívku dám odtrh 0,4 při ívc mi to nejede vubec a složim dělám něco blbě ?? díky strašně moc bych chtěl abych to měl jako vy že bych to nakopnul a jel
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. dubna 2011 16:03
Jméno: Wiku
IP: uživatel11486
 O tři příspěvky níže píšeš, že rozběhneš a zařadíš tam jedničku, na to reaguju.
Nový lamely mají většinou správnou tloušťku už z výroby. Pro orientaci je to asi takto: ten ozubený plech má tvar talířku. Z jedné strany jsou vypouklé. Patří namontovat tím vypouknutím od sebe. Minimální tloušťka je taková, aby na sobě seděly korky a ne aby se dotýkaly ozubené plechy. Maximální tloušťka je taková, aby na celek ( lamela, mezilamela, lamela) šel nasadit řetěz.
Datum: 07. dubna 2011 16:03
 To že nedokážu vyřešit takovejhle problem neznamená že o tý motorce nic nevim nevim jestyl je to dobře ale zařadim si za 1 rozběhnu se pustim spojku a běžim dokud to nechytně pak si naskočim dneska du měnit lamely mám si dát na něco bacha ?? a o kolik mm má ten korek vystupovat výte jak to myslim jak je to ozubenej kov a a jak vysoko nad tim má bejt ten korek ? v milimetrech díky..
Datum: 07. dubna 2011 14:12
 Jinak, roztlačuješ to blbě. MUsíš zařadit 1 držet spojku, rozběhnout se a spojku pustit. Jeslti tam tu jedničku kopeš až za běhu, tak teda chudák motorka. Mít převodovka nohy, tak tě za to nakope do zadku
Datum: 07. dubna 2011 11:20
 Odtrh 0,4mm v horní úvrati. Předstih zkoušej mezi 1,5 - 2,0mm. Taky si sklepně elektrody na svíčce tak aby mezi nima bylo 0,4mm. Pokud nemáš spárový měrky, tak 0,4mm má stěna krabice od mlíka/džusu
Datum: 07. dubna 2011 11:18
 zejtra budu dělat go spojky a uvidím jeden chlápek řikal že mi kloužou lamely a že to nedostane určitý točky aby to chytklo při kopnutí je pravda že píst sem moc rychle netočí musim se hodně rychle rozběhnou a zařadit za 1 aby to chytlo a ten odtrh v horné uvrati má bejt 0,4 ?? skusim všechno a krbec sem čistil tak tejden spátky od tý doby sem najezdil asi 100 km a komletně a precizně sem ho čistil a profukoval a jak to mám udělat stim odctem ?? díky a sory za blbý otázky
Datum: 06. dubna 2011 20:54
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel10340
 A nedělá to třeba karbec? Třeba ho pročistit? 6e ti to přes noc vyschne ty kanalky a než to tam proteče tak to cuká a musíš mačkat plovák prostě ho dát do octa skusit se má všechno žejo=)
Datum: 06. dubna 2011 19:21
 To jsem měl taky u 555. Stačilo přirvat hlavu na fest, nechat půl roku stát, vyměnil jsem karbec a cívku a na první šup
Datum: 06. dubna 2011 18:05
 odtrh na kladivku se nastavuje v horni hvrati, předstih se nastavuje např. tak že si natočíš kliku do požadovaného předstihu a natočíš celí stator tak aby mezi kladívky šel volně cigaretový papir, a skontroluj odtrh taky na svičce taky má být 0,4mm, na novích svíčkach bývá větší
Datum: 06. dubna 2011 17:25
|



|