Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 BLINKRY
Zdarek,chtel bych se zeptat jestli by se na meho fechtla typ 21 daly udelat blinkry a popripadne jak?Nejsem si jisty zda to elektrika utahne atd.Chtel bych poprosit o nejaky navod jak to sestrojit atd.Hodil by se tez seznam potrebnych dilu...A nazorna ukazka na vasem stroji?  predem dekuji...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 7:29
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Bez baterky to nepůjde. Zmíněné zapojení má chybyčku v tom, že mu chybí regulace dobíjení a tudíž je zvýšené riziko přebití a vyvaření elektrolytu. To ale hrozí pouze u jízdy bez světel, se světly je proudu málo na nabití, tedy byl bys doma odkázán na neustálé připojení na nabíječku... kašli na to nemá to smysl bez zásadních změn, jako je výměna magneta za výkonnější, což jsem dosud nikde nenarazil že by se dělalo...
Datum: 26. května 2008 7:29
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
Na fichtlu je to humus ... radsi fakt zustam u mavani rukama jenom neho hubu
Datum: 23. května 2008 20:31
Tak za prvé. Kam dáš baterku. Kam dáš veškerou elektroniku. Pod bříško tam to nepude tam je povinná výbava a filtr a indukčka. Leda udělat pod sedátkem za nádrží díru. Tam navařit krabičku a umístit to tam. Ale pokud se do toho vrhneš tak napiš jak to šlo a co jsi změnil. Bůh ví třeba za pár let nebudeš moct bez blinkrů vjet na silnici jak jsou naši politice blbý.
Datum: 23. května 2008 19:36
Datum: 23. května 2008 17:14
bez baterky to nepůjde...ledky by to sice utáhlo, ale nejsou vidět z boku...dál potřebuješ přerušovač 6V (není problém koupit)..a jestli chceš dobíjet tak graetz můstek (usměrňovač), ideální je i stabilizátor napětí. Já sem si chtěl taky udělat blinkry, ale nakonec jsem zjistil že je to hnus a na fichtla se to nehodí, radši budu mávat rukama
Datum: 23. května 2008 14:04
 Kluci nemáte někdo náhodou návod na zapojení Spínací skříňky Bosch Chti si to dát na mustanga ,a nevím si rady s tolika vývody které jsou na zapojení. Prosím jestli někdo má návod prosim o zasleání na mou adresu Tomas.Broncek@seznam.cz Děkuji všem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 23:06
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Doporučim ti, kup si tady u sey tu spínačku na klíček - je levná a navíc bezpečná - bez klčku neůze nastartovat a máš to i s návdem na zapojení. Já mám bosch na svojí ČZ a budu to taky předělávat na klíčovou, protože ta bosch lze zapnout s šroubovákem a toho se bojim, proto bych šel jedině do té na klasický klíček - pro lepší pocit.
Datum: 22. května 2008 23:06
Jméno: parmen
IP: uživatel2068
 jakej je rozdíl mezi svíčkou brisk n14,n15,n17?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 21:41
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
N14 se pro origo zapalovani nehodi! jinak blazen ma pravdu! ja jedzim na tyristor N14 a na origo N15 a chyta jak za studena tak za tepla....
Datum: 22. května 2008 21:41
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
15=8, 14=9, 17=7..... 14 studená svíce....z tepla hůř chytne ale odolá vysoký teplotě...17 teplá...dobře chytne za vysoký teploty riziko....!
Datum: 22. května 2008 17:39
blazen ze ty si nikdy nejezdil na fichtloj!!??? kdyby jo tak zjistis ze s N14 seto nalouce v teple hnedka zavari a pak to nejde nakopnout ani rostlacit a N17 to je naopak zastudena zaboha nechce chytnout jen naroztlaceni a to chvili vynechava
Datum: 22. května 2008 15:06
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
Pokud vim, tak 14ka je studena a 17ka tepla. Se 17 ti do bude lip startovat. 14ku pouzivam na zavody, hur chyta, ale dyl vydrzi, na 17ce mi parkrat udelala pecka.
Datum: 22. května 2008 0:42
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
naopak sto povidala 14 je na teple starty toznamena ze cim mensi cislo tim lepsi chita v za tepla a 17 chita dobre za studena
Datum: 21. května 2008 21:53
Jméno: fikus
IP: uživatel692
N 14 chyta dobre zastudena ale sohratym motorem to strasne spatne chyta doporucuju N15 to je takova rozumna chyta zastudena i zatepla
Datum: 21. května 2008 21:44
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
studená-medium-teplá
Datum: 21. května 2008 21:29
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
 Zdravim, chtel bych se zeptat na tyristove zapalovani, jake stim mate zkusenosti apod. Dale bych se chtel zeptat jestli je nekdo nevyrabi treba na zakazku, mam jawu 50 typ 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 7:53
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Co já vím tak nedělá, když sem dáš email tak ti pošlu návod z nějakého starého časopisu... ale myslím si že je to zbytečné snažení. Pokud máš vše jak má být, tedy soustavu vačka + cívka magneta + kladívko + kondenzátor + indukční cívka + vysokonapěťový kabel + fajfka + svíčka + elektroinstalace zapalování v pořádku a předstih seřízenej a k tomu plsť vačky dostatečně namazanou, tak žádný takový vynálezy nepotřebuješ. Nezapomeň že platí obecné pravidlo že čím je konstrukce složitější, tím se zvyšuje pravděpodobnost závady. A to platí i pro tyristorové zapalování. Problém č.1 v elektronice motorových vozidel jsou vibrace, takže pokud se do něčeho podobného budeš pouštět nezapomeň že ti vibrace můžou během cesty způsobit studené spoje vyklepáním součástek vůči laminátové desce plošných spojů... 2. rušení zapalovací, nebo dobíjecí soustavou... zažil jsem konstrukce které ,,na stole,, běhali radost pohledět a na motorce to běhalo na h...o :o)
Datum: 23. května 2008 7:53
 Zdarec..shanim schema na zapojeni blinkru na JAWU 250..pokud nekdo mate piste nebo poslete na e-mail..dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 12:48
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
Sp.s 15/54 černý přerušovač +,přerušovač žlutý na přepínač . Pravá str. blinkrů(modrý)na přepínač,levá str.hnědý na přepínač.
Datum: 22. května 2008 12:48
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Na starých přerušovačích (škoda 100 či 1000) je to zapojení nakreslené  Ale to je na 12V...
Datum: 21. května 2008 11:59
Jméno: JanoS
IP: uživatel2194
 Nevíte jak se sundavá rotor u babetty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2008 15:08
iba opravim fikulína ten šroub je tam m6 jinak vše ok
Datum: 21. května 2008 15:08
Jméno: JanoS
IP: uživatel2194
konečně někdo rozumný, mockrát ti děkuji
Datum: 20. května 2008 21:45
Jméno: Frikulín-VIX TEAM
IP: uživatel2402
Kluci je vidět že ste to nikdy nedělaly a radíte kraviny....! Vyšroubuj šroub kterej rotor drží..to je M5....našrub M8 ten se opře o kliku...! podrž silně rotor....utáhni silou a ťukni na šroub.....utáhni ťukni utáhni ťukni.....lup a je dole....! Stejně jako u fíka...
Datum: 20. května 2008 21:15
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
janosy a to je problém si ten stahovák vyrobyt???
Datum: 20. května 2008 20:57
Jméno: JanoS
IP: uživatel2194
Tak mi ukaž jak se ti podaří ho tam narvat nebo máš nějaký s úzkýma packama?
Datum: 20. května 2008 19:28
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
Datum: 20. května 2008 19:21
 Zdar Jawaři. Scháním kladivka na JAWA 90, prosím poraďte.Jawař Jirka
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2008 17:32
z pioniera nedavaj!!!!!!!!nepasuju musel by si upravit zapalko. zo skody 1000 tam pasuju
Datum: 16. června 2008 17:32
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
já myslím,že u škodovek až do roku 1990(nevím jak š135-136,ale š125L elektronické zapalování určitě nemá
Datum: 20. května 2008 16:15
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Myslím že by měly pasovat jako na pionýra, koneckonců dělala je stejná fabrika na slovensku. A zase o pionýřích kladívkách vím že jsou stejné jako na škodovky až do elektronicky řízených zapalování, takže řekněme do roku 1986... tedy i v autodílech sehnatelné...
Datum: 20. května 2008 15:16
Jméno: Spářa11
IP: uživatel1215
mocnej stroj hej fakt ae prej je dost složitej
Datum: 20. května 2008 14:17
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nevim to jistě, ale mám za to, že na 90ku by šli použít z pionýra. Mám zato, že jsou stejné.
Datum: 20. května 2008 12:38
 Zdar hosi, nevie niaky elektrikar poradit, popripadne poslat niaku schcemu ako by som zapojil motor z jawy 350 len na baterku?(bez reglera spinacky a podobne...)myslim na baterku z auta...dikes za kazdy napad...schemy posielajte na ali_gi@pokec.sk
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 16:13
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3081
diky...
Datum: 20. května 2008 16:13
Dynamo jawa = 6V, auto = 12V? V tomto případě raději ne. Jinak mínus na kostru, plus na cívku (15), cívku (1) na přerušovač a to by mělo stačit.
Datum: 19. května 2008 20:23
Jméno: fichtl
IP: uživatel3063
 Kde bych mohl koupit baterku na pincka 6V.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2008 15:41
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Pionýr má střídavý, neusměrněný rozvod elektriky, tedy na to bez úprav žádná baterie, tedy akumulátor připojit nejde. Nech to jak to je a baterku na to necpi, budeš mít s tím jen trápení. Věř mi že vím o čem píšu. Sežeň silnější rotor magneta, oprav elektroinstalaci zvol vhodné žárovky a hotovo... Jinak mimochodem, bez regulace dobíjení, ikdyby byla v současné elektrice rezerva (jakože není), nemá smysl akumulátor na pionýra dávat. Neustále by byl vybitý a tím ho brzy usmrtíš, nebo by jsi jej musel po každé jízdě nabíjet a to jistě nechceš. Ta regulace je ochrana proti přebití (např. při jízdě bez světel) a bez toho to stejně nejde udělat košer... pochybuju že většina z vás je schopna efektivní elektroniku řízení dobíjení vyvinout. Tak to fakt nech...
Datum: 20. května 2008 15:41
Jméno: Mrcin
IP: uživatel111
v emosu maj dobrý
Datum: 19. května 2008 20:17
Jméno: Js
IP: uživatel340
Záleží jakou baterku chceš. Já kupoval v GME.
Datum: 19. května 2008 16:22
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Normalne v mototechne, udelas drzak a je to
Datum: 19. května 2008 16:11
Jméno: www.jawadraci.wbs.cz
IP: uživatel2879
myslis civku ne???
Datum: 19. května 2008 16:03
 Zdar chlapi měl bych dotaz mam jawa 555 a dal sem tam motor z mustanga potřebuju udělat elektriku podle jakýho schémata bych to měl udělat podle jawy 555 nebo jawy mustang nebo jak poradte pls dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 16:23
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Na statoru mas hodnotu W zapsanou
Datum: 19. května 2008 16:23
zalezi jaky mas zapojeni jestli civky 15 w nebo 25 w pokud utoho mustangovyho je 25 w tak potom je zapojeni stejny
Datum: 18. května 2008 20:59
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Já bych se řídil typem zapalování... Máš li 20W udělal bych to podle zapojení 20W, máš li 30W pak podle tohoto.
Datum: 18. května 2008 20:40
Jméno: marek bittner
IP: uživatel3057
mustanga zauvažuj logicky
Datum: 18. května 2008 20:36
 Nazdar chlapi měl bych dotaz.Mám fichtla 20 a snažím se ho mladýmu dát dokupy.Ta dvacka má magneto 6V/20W.Je nějaký rozdíl v zapojení cívek toho magneta proti 30W ?Nemám propojené cívky mezi sebou jako to má to 30W.Je možné ,aby byly ty cívky zapojeny každá zvlášť.Takže by šly z motoru š dráty a ne dva.
Díky za radu starci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2008 8:44
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Jak píše ,,ABC,, souhlasím, pouze ještě podstatnou informaci... typ 20W (počáteční označení 05) a 30W (počáteční označení rotoru 20) se liší i v pozici zalitých magnetů rotoru vůči zámku vačky. Což je velmi podstatně pro správné sfázování nabití zapalovací cívky! Jinými slovy, měníš-li cívky, musíš vyměnit i rotor a a pravděpodobně i stator (možná jsou stejné a liší se jen popisem, ale nezkoumal jsem to detailně). Zároveň u typů 20W a 30W je zapalovací cívka na jiném místě! A na jednotlivé typy je i jiné víko skříně! Také pozor na zapojení cívek v serii, zdánlivě jsou v protifázi, ale jen zdánlivě, zřejmě se jedná o korekci fází na jednotlivých cívkách, aby se navzájem neodečítalo naindukované napětí. Když je zapojíš opačně dají ti jen velmi málo proudu, nebo nic  .
Datum: 19. května 2008 8:44
jestli to je 20W tak to ma 3 vyvody jeden nazapalovani druhej na predni zarovku a treti na zadni rarovku muzu poslat schema
Datum: 18. května 2008 21:10
Jméno: kocour
IP: uživatel849
www.chocenice.estránky.cz je schéma zapojení.
Datum: 18. května 2008 19:00
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Zapolování 20 a 30W se dost liší. 30W zapalování má 2 velké světelné cívky spojené do série a jedna samostatnou zapalovací. Zapalování 20 W má jednu velkou světelnou, jednu malou světelnou a jednu zapalovací. Ani jedna z těchto cívek není spojena s jinou. Velká napájí přední světlo a malá pouze zadní a zapalovací zapalování. Osobně bych doporučil sehnat to 30W - bude ti to o dost lépe svítit. Pokud si chceš pohrát s tím 20W, pak bych musel zrušit ukostření té velké světelné cívky a na její konec vinutí, které bylo původně ukostřeno připojit kabel, který by šel z té malé zapalovací a tak by musel zůstat ukostřená. myslím, že pak by to mělo fungovat, ale musel bys upravit zapojení zadní žárovky, protože spojením cívek by ti přestala svítit...
Datum: 18. května 2008 18:36
Jméno: martinek123
IP: uživatel1411
aji 20 aji 30 vsude je to propojene a jedna na start
Datum: 18. května 2008 17:22
 Čau lidi, chtěl bych se zeptat, jakou svíčku byste mi doporučili. N15C?Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2008 21:12
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Kup si 14c, 15tka je dobra tak v zimne, za tepla to hrozne startuje a hur to jede, sam sem to odskousel
Datum: 22. května 2008 21:12
Já sem se chtěl právě zeptat, abych nemusel kupovat obě.
Datum: 20. května 2008 12:20
Jméno: qwert
IP: uživatel3036
já by sem to odzkoušel ale nemám na pinckovi nabité magneto a nechce se mi v tom momentálně hrabat - tak to vyzkoušej osobně tá svíčka stojí něco okolo 40Kč - jak kde
Datum: 19. května 2008 22:20
Jméno: qwert
IP: uživatel3036
já by sem to odzkoušel ale nemám na pinckovi nabité magneto a nechce se mi v tom momentálně hrabat - tak to vyzkoušej osobně tá svíčka stojí něco okolo 40Kč - jak kde
Datum: 19. května 2008 20:45
Má to někdo v praxi odzkoušeno?Ještě lepší by bylo, kdyby měl někdo odzkoušené obě a mohl je porovnat a říct, která byla lepší. Ale zatim to vypadá na tu N14C.Ale pište furt.
Datum: 19. května 2008 19:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel3041
pravjeze 14 sa hreje najmen
Datum: 18. května 2008 20:34
Jméno: fikus
IP: uživatel692
doporucuju N 15 N 14 to se moc hreje
Datum: 18. května 2008 12:49
Jméno: qwer
IP: uživatel3036
n14c by měla být stejná jako n15c akorát se liší v tepelné hodnotě n15c je spíš na kejvačku atd..
Datum: 17. května 2008 23:14
N14C, určitě? V čem je její výhoda oproti ostatním?
Datum: 17. května 2008 22:57
Jméno: blazenn
IP: uživatel3041
n14c
Datum: 17. května 2008 22:29
jo, to sem zapomněl napsat, na pincka 20
Datum: 17. května 2008 21:38
Jméno: qwert
IP: uživatel3036
na co ?? na pincka ?? na kývačku ?? do stodvacítky ??
Datum: 17. května 2008 21:35
Jméno: qwert
IP: uživatel3036
Posl.aktualizace: 17. května 2008 16:28
Jméno: qwert
IP: uživatel3036
tak už to hazí jiskru jako *rase ( neměl sem pořádně očistěná kladívka ) - ještě se zeptám v jaké poloze by měl být píst když to hodí jiskru ( v h. úvrati nebo před ní ) ??
Datum: 17. května 2008 16:28
Jméno: qwert
IP: uživatel3036
právěže nekope ani trochu
Datum: 17. května 2008 14:55
Jméno: qwert
IP: uživatel3036
právěže nekope ani trochu
Datum: 17. května 2008 13:56
Jméno: Spářa11
IP: uživatel1215
co svíčka zkoušel jesi kope ale ani to neni jiste ze to s kopancema dava jiskru už se mi stalo že svíčka pod tlakem nedavala
Datum: 17. května 2008 13:17
Jméno: qwert
IP: uživatel3036
mám to zapojenom přesně podle toho schématu odtrh nemám uplně přesně na mm protozě nemám měrky ( nekde musím sehnat ) potom mám jeden uhlík malý ale dotýká se - zkusím vyměnit - ani to trochu nekope tak to asi svíčkou nebude indučka je ok ( teda pokud ji nemám zapojenou obráceně mám jinou která má vývody označeny jako 21 a 22 ) - ale pokud tomu správně rozumím tak by to ty první jiskry mělo hodit z baterky ne ??
Datum: 17. května 2008 7:18
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Nikde v zapojení chybu nemáš (zkrat, špatně zapojený nebo jinak zapojený drát)? Čistá kladívka, správný odtrh, indukční cívka v pořádku, svíčka, VN kabely, dynamo (viditelné poškození, špína, uhlíky) - to vše je v pořádku?? Pokud ano, pak by to mohlo být relé nebo možná baterií (vybytou).Ale nevím to přesně.
Datum: 17. května 2008 0:10
Jméno: lukas
IP: uživatel2116
 Zdar draci kam mam umistit neon na fichtlu krome pod motor je to typ 21??dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2008 12:44
no ja mam neony přidělany na sání abych si podsvicoval karburator potom pod nadrží abych si svitil na ventil a na motor tři kousky vypada to vostře jen strašná prcač.a s natahováím kabelum jo musis tam mýt 100 omovy odpory jinač ti to moc dlouho nevidrží když to budeš turovat ja to mam na akumulator který se my dobijí při jízde
Datum: 18. května 2008 12:44
Jméno: :D
IP: uživatel2424
Datum: 15. května 2008 21:38
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
na břicho... nebo nad značku(napojit u světla, a je pěkně osvícená značka, ale neim, esli by to nevadilo policajtom.. třeba ne..
Datum: 15. května 2008 21:37
Jméno: lukas
IP: uživatel2116
 Jakej je rozdil mezi indukcni civkou 6V a civkou 8V??,budou lip svitit svetla???dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2008 10:25
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Zapalovací část je u motocyklů Jawa 50/20,21,23,23A nezávislá, tedy snímač magneta zapalování není se světelnou částí nijak spojen. Má to výhodu že když se zahluší světelná elektroinstalace, tak to bude pálit dál... ikdyž je i tam určitý vliv, kdy vzájemně zkrat na světelných pólech snižuje výkon i na zapalovacím pólu, ale v praxi to nevadí (osobní zkušenost, skřípl jsem nepozorností světelný kabel na kostru). pokud chceš víc svítit, dej si tu práci a sháněj rotory magneta po burzách a kamarádech, a vyber ty které nemají vyšeptalé magnety. Já sehnal takový že jsem musel nakonec dělat regulaci okruhu, protože se mi při každé jízdě přepálilo vlákno žárovky 25W! Při výběru magneta dej pozor, jsou dva druhy lišící se předčíslím 05 a 20. 05 je určena pro typy 20,21 a 23 a 20 je určena pro 23A a jsou tam jinak zapojeny póly a vačka!
Datum: 16. května 2008 10:25
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Kdys uz si myslis ze budou lepe svitit svetla, radsi se koukni kam kabliky vedou
Datum: 16. května 2008 6:26
Jméno: Kápo
IP: uživatel111
prej lip svitit světla  ty si blasen asis nikdy nedelal eletriku na fichtlovi že
Datum: 16. května 2008 1:33
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Já bychřekl že na nic, měl jsem na Mustangovi jak tu 8V, tak tu 6V a jezdilo i startovalo to stejně...V příručce píšou, že tam má být 8V.
Datum: 15. května 2008 22:30
Jméno: lukas
IP: uživatel2116
a na co to ma vliv???
Datum: 15. května 2008 21:04
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
nn,to na svetla vubec nema vliv
Datum: 15. května 2008 20:59
Jméno: DODOM
IP: uživatel3019
 zdravim prosim vas vi nekto tady zapojit alternator zo skoda 120 a s reglerem ale daka schema bi mi pomohla.diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 15:53
Jméno: DODOM
IP: uživatel3019
co ja vim ze do rele idu 2 kabeli z alternatora a 2 kabeli z rele do nevim de
Datum: 15. května 2008 15:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel3020
z alternatora na + a na kostru a z minusu baterky na kostru alternatora a do rele no to us bich musel videt too neni jednoduche
Datum: 15. května 2008 14:04
Jméno: DODOM
IP: uživatel3019
vis aleto je motokara a jatam chci dobijeni mne bich stacilo daka scema co je zapojene len alternator a rele a nic vic a este de to de ti kabeli
Datum: 15. května 2008 14:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel3020
ja to vim ale takto ti to visvetlit nedokazem ja musim mjet tu embecku v garazi.
Datum: 15. května 2008 13:46
Jméno: mustaf
IP: uživatel1797
Posl.aktualizace: 15. května 2008 12:07
Jméno: Johanes350
IP: uživatel3018
Určitě jo, je to stejnej motor jako na čtyřce a dvojce
Datum: 15. května 2008 12:07
Jméno: sesa
IP: uživatel176
ano
Datum: 15. května 2008 9:28
Jméno: r
IP: uživatel2257
 pasuje ten vape i na jawa 350/638 ????????,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 22:14
Jméno: sesa
IP: uživatel176
to ne to nepasuje ale bude ,,a stat bude prez 4000tis
Datum: 14. května 2008 22:14
Jméno: radim
IP: uživatel2257
 zdarec jde do relatka do 350 elektrika a do regulatoru ptam se protože my to nedobyjí
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2008 21:19
 zdarec..cekam na ten planek co ste mi slibil...na tu kontrolku neutralu..a pokud mozno tak nevite jestli jdou zapojit kontrolky rychlosti. 1 2 3 4..pokud ano tak poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2008 14:40
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
na co planek,uz jsem ti psal,jak se zapojuje kontrolka neutrati,podivej se i na shema v návodu k obsluze.To snad neni mozne,abys byl tak neschopny!Taky elektrice absolutně nerozumím,ale zapojit žárovičku je jak pro debila
Datum: 15. května 2008 14:40
|



|