Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj lidicky potrebuji poradit kdyz zapnu blinkr do prava tak v poho kdyz do leva tak mi to jen slabe sviti skousel jsem vse a nic diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2008 19:02
ahoj diky za pomoc dnes jsem si stym hral prepojoval jsem to vselijak a mormalne jak jsem byl v koncich tak jsem vymenil zarovku a funguje to mel jsem tam 12va 4w a dal jsem ta 12v a 2w a funguje to nechapu ze kvuli 2 watum to delalo takovy peklo
Datum: 07. června 2008 19:02
Čau to muže být někde špatný dotek, nebo špatně ukostřený, a jestly máš skype nebo icq tak mi zavolej icq je 469192109 a skype je andrewop89
Datum: 05. června 2008 20:11
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 cau draci nemate nekdo zkusenosti jak udelat na fika bateriove zapalovani mam baterii a nevim co mam kam zapojit jako kam mam zapojit kabely od baterie a co k tomu potrebuji ,nebo jestli nema nekdo nejake schema za odpovedi moc dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2008 18:05
Jméno: Js
IP: uživatel340
lukascz175: Když to nedobýjí baterku, tak to aspoň dobíjí tebe. Já s dobíjením problém nemám.
Datum: 09. června 2008 18:05
Jméno: lukascz175
IP: uživatel2895
ty vole proč sníte o baterce já bych to vyměnil hned.chci na číze zapalko z pincka a tu zas*anou baterku a relé hodim hodně daleko od myho baraku,nedobiji mi to
Datum: 06. června 2008 22:00
Jméno: Js
IP: uživatel340
Chong: Já tam mám dobíjení s regulací, takže přebíjení mi nehrozí a zimu mi to přečkalo bez problému. Výhoda je, že to líp startuje a, že mi světla svítí bez ohledu na otáčky motoru.
Datum: 06. června 2008 14:37
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Souhlas s JS... jen nám pak jirko napiš jak je to super pokaždé po dojetí dávat akumulátor na nabíječku... Nebo je také hezký příběh ,,nafoukla se mi baterka protože jsem měl zhaslá světla a jel jsem přecijenom daleko,, a nejraději mám příběh ,,po zimě jsem musel baterku vyhodit páč neudrží napětí,,. Ještě jsem se od nikoho nedozvěděl proč by se na pionýra mělo dávat bateriové zapalování... prosím někoho zda by mi zde mohl tuto informaci podat, protože to fakt netuším...
Datum: 06. června 2008 11:34
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
jj dik ja si to myslel ale nebyl jsem si jistej
Datum: 05. června 2008 17:04
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jeden pól baterky ukostři, druhej přes spínačku připoj na indukčku (svorka 15). Svorku 1 na indukčce připoj na kldívko. Na kladívku bude připojenej jen drátek od indukčky a kandenzátor.
Datum: 05. června 2008 16:59
Jméno: Andy
IP: uživatel3011
 Čau mám u fichtla zápalko 20W ale mam tam špatný světelný cívky,tak si chci koupit nový,ale nevím jestli tam půjdou ty 30W jak jsou propojený?Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2008 21:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
jo as nato ze magneta jsou jiny jsou 2 druhy
Datum: 04. června 2008 21:09
Jméno: ABC
IP: uživatel805
Ahoj, půjdou určitě - ty cívky jsou jen dvě velké světelné spojené do série ( ty máš na tom 20W jen jednu), ale jsou to ty samé, jen jsou dvě.
Datum: 04. června 2008 16:02
 Zdravím chtěl bych se zeptat jak mam nastavit zapalování u mustangu normalně to vytahnu ven a v pohodě několikrat nastartuju třeba 5X a projeduse 200-300M vypnu motor a pak už mi nastartovat nejde co stím? až zas po chvíli třeba a pak zas ne díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2008 14:50
Jméno: warden
IP: uživatel3120
tak nebude lepší když tam nechám tu novou co tam mam tu N15
Datum: 05. června 2008 14:50
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Cim mensi cislo tim je svicka studenejsi=ma lepsi chlazeni...
Datum: 04. června 2008 22:06
Jméno: dj.nasty
IP: uživatel2070
srovnejte si to konecne vsichni v hlave s tema svickama! s N17 to bude dobre chytat za studena ale za tepla jen roztlacit a pri delsi jizde pak ten motor i vadne...
Datum: 04. června 2008 19:01
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Jakou máš ted? Tak dej o něco teplejši, třeba N17 ale počítej s tim že ti za studena bude chytat hůř.
Datum: 04. června 2008 18:31
Jméno: warden
IP: uživatel3120
jo a ještě jsem koupil nové kladívko a kondenzátor
Datum: 04. června 2008 17:10
Jméno: warden
IP: uživatel3120
hele a jakou teda svíčku tam mám vrazit já vím že stím byly vždy problémi ale de to nějak zlepšit jako jakou svíčku tam mam dát? ale jinak díky
Datum: 04. června 2008 17:08
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
Zkus teplejší svíčku, mě na brisk N15 taky moc nechytal když byl žhavej ale jinak krásně
Datum: 04. června 2008 17:05
 cau draci chtel sem se zeptat jakou mam koupit svicku do babety do 2 rychlostni 207 diky za otpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2008 15:02
kup svicku nejlepe brisk N15 mam oskousenou doporucuj
Datum: 27. května 2008 15:02
Jméno: joseph
IP: uživatel3129
To jo no dvojka je 210.dej tam starou 14.ta je nejlepší.dávali se tam 15 ,ale ty už asi neseženeš.
Datum: 27. května 2008 11:44
Jméno: W750i
IP: uživatel111
207 neni 2rychlostní
Datum: 26. května 2008 22:26
Jméno: W750i
IP: uživatel111
Posl.aktualizace: 27. května 2008 15:02
Jméno: W750i
IP: uživatel111
tak mam tak klasický žarovky na pincka. Vepředu 6V /15W/15W a vzadu 6V/5W . To tu knim ma napsaný sesa , diky za radu co napišeš.
Datum: 27. května 2008 15:02
Jméno: NiCK Da DiCK
IP: uživatel525
chong : pokud vim tak vzadu je na pinckovi 5W a ve predu 15W....ale nejsem si jistej :o)
Datum: 27. května 2008 15:01
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Neni žárovka jako žárovka... údaje k akumulátoru by byly, ale nesdělil jsi nám jaké parametry žárovky mají :o)
Datum: 27. května 2008 14:44
Jméno: W750i
IP: uživatel111
jo ale kterou ?
Datum: 27. května 2008 14:39
Jméno: W750i
IP: uživatel111
jo ale kterou ?
Datum: 27. května 2008 14:09
Jméno: joseph
IP: uživatel3129
K čemu baterku.ale mělo by to jít.
Datum: 27. května 2008 11:48
 Čau draci byl sem si u nás koupit kondenzátor na mustanga a je tam napsany 250V je to na mustanga ?Diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 20:04
Jméno: warden
IP: uživatel3120
Díky moc děkuju sem si říkal co je tam napsaný
Datum: 26. května 2008 20:04
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3119
jj, je to jedno len by to nemalo byt menej nez 6
Datum: 26. května 2008 17:48
 Čau draci byl sem si u nás koupit kondenzátor na mustanga a je tam napsany 250V je to na mustanga ?Diky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 21:03
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
ano. kdyz je tam napsane 250V znamena ze je az do 250V,ale funguje uz od nuly  aj ja mam takovy
Datum: 26. května 2008 21:03
Jméno: salis
IP: uživatel2576
 zdravim, chci se zeptat jestli by se místo technickýho benzíní dalo použít ředidlo (c 6000) chci si v něm očisti zapalovací pól a světelný póly, tak abych něco nezku*vil. díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 18:33
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
Ono to tak ůplně jedno není.Benzin jenom odmašťuje, ale ředidlo rozpouští.Třeba takové zapalování bych v ředidle nečistil,mohlo by rozpustit lak,kterým je vinutí zalito a izolováno
Datum: 26. května 2008 18:33
Redidlo tam dát můžeš, tož to je jedno jestly benzit anb ředidlo
Datum: 26. května 2008 17:55
Muzes to klidne vycistit obycejnym benzinem...jedna se o odmasteni,a odmastit to muzes jakimkoliv redidlem ci benzinem(naftou ne!!! ta je mastna).
Datum: 26. května 2008 12:55
Jméno: ondra vybourajdák
IP: uživatel1850
 čau chaláni ,chtěl bich se zeptat jestli by ste mi poslali plán na pincka 21 na podsvícení na email BVESELY@email.cz dik a kdištak eště nějaký vychitáfky taky třeba něco pošlu
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2008 21:50
Jméno: LoukotMAN
IP: uživatel1327
napiš mi na icq 462-457-878
Datum: 25. května 2008 21:50
 zdarte hoši,potřebuju poradit s jawou 350/640.když to nakopnu,tak to má špatný chod,jde to strašně špatně do otáček a někdy do zdechne.napadlo mě že je to předstihem,ale ten by měl být dobrý,protože mě ho nedávno štelovali v servisu.pak bych řekl,neco s kladívkama.jaký máte vy názor??děkuju za rady!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2008 13:38
dal sem starší kladívka,co sem měl a ide to!!já sa na ten karbec mrknu,ale je to divné,protože sem měl motorku před týdnem v servisu na zeštelovaní,ale tak nejlepší je si to udělat sám,bo oni v servisu vidíja enom prachy na prácu serů..
Datum: 25. května 2008 13:38
Jméno: blazenn
IP: uživatel3092
presne tak toto robi aj kamosovi ale on je hnup ket mu povim rozeber karbes a poratne to prefukaj tak nemu sa nesce ale bude skur karbesem a smjeji
Datum: 25. května 2008 10:33
Jméno: ali_gi
IP: uživatel3103
ja by som to stavil na nastavenie karburatora...povenuj sa bohatosti zmesi...
Datum: 25. května 2008 10:24
Kladívka to nejspíš nebudou, maximálně očisti jejich kontakty od oleje jestli sou špinavý, to bude spíš karburátor, rozdělej ho, pořádně proper v benzínu a vyfoukej všechny kanálky kompresorem, pak nastav bohatost podle příručky, a ještě se koukni na filtr jestli neni hadr v sání nebo neni už hodně zanešenej - nejdřiv se koukni na ten filtr ať zbytečně nekucháš karbec když by si měl nasátej hadr...
Datum: 25. května 2008 10:21
já bych to tipoval na ty kladívka.v pondělí je kůpím a vyměním,ale kdyby ste měli jinší nápad,tak napište!!
Datum: 24. května 2008 22:54
vždy!
Datum: 24. května 2008 22:53
Kdy se to projevuje při studenym motoru, teplým nebo vždy?
Datum: 24. května 2008 22:46
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zdarec potrebuju radu..., kupil sem novy kondik a kladivko s tu blbostu.., namontoval nastavil presne predstih+odtrh,... myslim lebo sem to robil supleru a cigaretovym papirkem a mam aj mnerky, no a hadze to iskru na svicke paradnu lenze ked cem nakopnut alebo roztlacit tak ani trt, benal tam tece lebo ked vytahnem svicku tak je mokra od benalu..... netusim uz vcem je chyba... dieks za radi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2008 18:56
no tak dobre promin patriku ok?jo ale ja tak normalne skousim jestli je ve fajce napeti takze proto.
Datum: 25. května 2008 18:56
Jméno: patrik
IP: uživatel3087
no fikusi takže čekám na omluvu!
Datum: 25. května 2008 17:14
Jméno: kolecko
IP: uživatel162
mno ja to taky takhle skousim,napeti na svicce je priblizne 12000-15000v,vykon magneta je 20w nebo 30w,a pri transformaci neprimo umerne s vzrustajicim napetim klesa proud,takze nakonec tam zbyde 0,00nic w,tzn ze by ti to nemelo vubec nic udelat
Datum: 25. května 2008 15:42
jo takhle to zkoušet je pěkná (promiň seso) píč*vina...
Datum: 25. května 2008 14:11
Jméno: NiCK Da DiCK
IP: uživatel525
fikus: 20 000W???ses posral ne  ??nevim jestli si trochu nepletes napeti a výkon...  a patrik má na 100% pravdu...proč by se tam asik daval vysokonapětovej kabel...to by sis tam mohl dat zvnokáč kdyby tam nebylo vysoký napětí...a klidně ti to může spálit kůži na prstě takže bacha na to...když ti to nic nedela tak si asi Chuck Norris...
Datum: 25. května 2008 10:40
To fikus: Patrik má pravdu!
Datum: 25. května 2008 7:36
jo a jestli te dobre chapu tak tito prestalo jezdit a pak jsi menil ty dili nebo to nejezdilo as potom vtom je velkej rozdil rad ti poradim na icq 255365576 potrebuju to vedet
Datum: 24. května 2008 22:49
mohlo by to bejt guferem pod zapalkem ale takhle ponetu ti to tezko reknu presne cim to je a Patrik je totalne vymastenej to ma mozna 20 000 voltu spis W ale to je jedno ja to normalne skousim nasobe a nic mi to neudela akorat to trosku skubne v prste nic vic
Datum: 24. května 2008 22:45
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
no panove pred tym to jezdilo ale iskra na svicce bila mnesi...., myslim pred vymnenu kondiku a tak, mam vic svicek, vtedy isla len stara pal-ka myslim ze to je 19cka, a nove brisky nesli, po vymnene kondiku a kladivka to sem tam cukne, iskra je paradna aj to kope jak prase ale v motory temu jaks jebe, ten predstih myslim je tez dobry, este skusim kuknut trysky a vyfuk inac karbec mam myslim v pohode, inac uz nevim co tebu jebe sem stehu pjekne nasranej =D
Datum: 24. května 2008 22:18
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
fikusi ty si malý debil že, víš kolik je napretí na svíčce? asi ne co tak já ti to povím indučka tam naindukuje přes 20 000 voltů a pokud máš truchu slabší srce tak to s tebou pěkně zacloumá, tak rači neraď protože nevíš komu se pak co může stát...jestli mi s tím napětím neveříš tak asi zajzi za bárjakým auto elektrikářem a ten ti to taky řekne...já totiž jsem taky.
Datum: 24. května 2008 22:11
rad ti poradim ale potrebuju vedet jak silnou jiskru to dava dej prst do fajfky a slapni nato pokud to komne poradne tak je chyba v necem jinym nejspis neco netesni a pokud to dava slabou jiskru tak pak to bude problem v elektrice: Predtim to jezdilo?? odepis na imejl
Datum: 24. května 2008 20:51
Ta svíčka je nová nebo ta použitá. Má snahu chytnou nebo jenom kucká. Možná zkus jěště ten předstih nebo nevím.
Datum: 24. května 2008 20:48
Jméno: NiCK Da DiCK
IP: uživatel525
zkus vymenit svicku...venku muze hazet jiskru ale pod tlakem ve válci nemusí
Datum: 24. května 2008 20:46
 zdarec nevite co mam delat kdyz mi kladivka nehazou jiskru? civka je dobra svicka taky kladvika sem cistil nevim co mam dela t
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 17:39
me asi dneska klepne radite tady uplny nesmysli kladivko musi hazet jiskru!!!!!!!!! a pokud nehazi tak skus vymenit kondenzator a kdys to nepomuze tak mas spatne danou izolaci na kladivku
Datum: 24. května 2008 17:39
Kladívka nesmí házet jiskru, na to je svíčka. Čím jsi čistil kladívka, smirkem. Mohlo tam zůstat zrnko křemene. Nejlépe uděláš když kladívko vyndáš , očistíš a znovu poskládáš. Dotkni se jednou rukou motoru a současně konce fajky a zatoč si magnetem. Musíš cítit v ruce impuls, brnění. Pokud ne, tak jdi po kabelech až k vypinači.
Datum: 24. května 2008 13:18
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 cus, nevite jak rozerat resp. ci se to vubec da rozebrat indukcni civku
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 22:16
Jméno: Patrik
IP: uživatel3087
změříš ji když na ni zmeříš odpor, ale už nevim jaký má být, ale má být hodně malý.
Datum: 24. května 2008 22:16
ja jsem inducku rozrezal a lepsi koupit novou to nepude spravit jeto zalety nakym lepidlem takze to nesundas
Datum: 24. května 2008 17:48
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
lenze ja cem odmerat cije dobra......
Datum: 24. května 2008 14:11
To nema cenu opravovat,pochybuju ze ji budes umet previnout a slozit naspatek. Radsi si kup novou!!
Datum: 24. května 2008 13:56
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
no ale sem to potom dat este dokopy....=D
Datum: 24. května 2008 13:27
Jméno: :---))
IP: uživatel2424
Datum: 24. května 2008 12:24
 Čus , nevíte jak se předělavá nebo jesi to vubec de předělat otáčkoměr ze šády(12V) na 6V chci si ho dát na 175 ale v tomhle bude asi háček .dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 7:21
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
MZta má 12v rozvod, bodejť by se musel otáčkoměr předělávat... Co se týká napětí, nejjednodušší je před otáčkoměr zapojit měnič a nemusíš nic předělávat, jen je problém že 175ka je dvoutaktní jednoválec a tudíž pálí jen polovičněkrát než čtyřtaktní čtyřválec... předpokládám že údaj pak bude zobrazovat poloviční oproti skutečnosti... pak už lze upravit pouze zásahem do elektroniky otáčkoměru.
Datum: 26. května 2008 7:21
Datum: 24. května 2008 12:12
Jméno: tomas k
IP: uživatel2961
 Čus draci chtěl jsem se zeptat jestly nevíte jak má být zapojena elektryka u pařeza???????????předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 21:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
http://www.jawa-50.cz/
Datum: 23. května 2008 21:40
Jméno: fikus
IP: uživatel692
na netu to najdes
Datum: 23. května 2008 21:38
Jméno: ada
IP: uživatel2467
 co by se stalo kdyz bych dal cívku12V do pionyra??
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2008 10:14
Jméno: HOBA
IP: uživatel3104
no jeblo by ti to :_DDD
Datum: 26. května 2008 10:14
To by ses divyl. Ne kecám. Nic to neudělá. Já ji tam mám kvůli tomu tyristorové zapalování protože mám obavy že 6V indukčka by shořela. Ale jinak je to jedno. Jestli je to 6V, 8V nebo 12V. Hlavně ne 4V indukčku to je na hovno.
Datum: 23. května 2008 19:31
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
To by ses divil 12V cívka je vinuta tlusčím drátem a má míň závitů takže má jiné vlastnosti
Datum: 23. května 2008 18:56
Jméno: Js
IP: uživatel340
Jestli myslíš indukční cívku, tak to bude stejný. U magnetovýho zapalování nemá napětí indukční cívky vliv.
Datum: 23. května 2008 18:37
cau draci nevite nekdo jestli se daji koupit novy bloky nekdo tu psal nakou stranku jenze tam vubec nebyli ceny ani kontakt
Datum: 23. května 2008 18:09
Jméno: fikus
IP: uživatel692
schori ti kondenzator a inducka nic si tim nepomuzes tak inducku by smohl dat 12 v a kondenzattor taky ale vykon to nezmeni
Datum: 23. května 2008 18:08
Jméno: zipoman
IP: uživatel1903
pokud myslíš indukční cívku tak by ti to házelo malou jiskru ale vydržela by ti dlouho, pokud bys dal na 6V tak by ti svíčka házela větší jiskru ale zachvilku by ti odešla
Datum: 23. května 2008 18:07
 Čus, draci ví někdo jestli klakson ze Škodovky 120 je na stejnosměrný nebo střídavý proud?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2008 18:23
Jméno: ozák
IP: uživatel4471
 je na stejnosměrný
Datum: 01. listopadu 2008 18:23
Jméno: OndraJ21
IP: uživatel1007
Aha..  ..tak dik
Datum: 24. května 2008 20:29
Jméno: Spářa11
IP: uživatel1215
Se stejnosmernym se mnohem lip pracuje 100% na stejnosměrnej
Datum: 23. května 2008 20:27
Jméno: milhaus250
IP: uživatel2243
kde by se tam vzal střídavý?Proud je usměrňován diodami už v altíku
Datum: 23. května 2008 20:10
je na 12v stejnosměrný proud
Datum: 23. května 2008 17:04
 Zdarec měl bych takový dotaz, jak dlouho myslíte že by vydržela baterie 12V 5Ah dávat jiskru když by se vůbec nedobíjela, potřebuju to vědět protože si chci udělat bateriové zapalování bez rotoru zapalování, aby to bylo co nejlehčí a šlo to do toček
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2008 17:06
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Vydrzi, ale ne dlouho radsi bych to po kazde jizde dobijel
Datum: 23. května 2008 17:06
Jméno: zaplko z fíka na čz
IP: uživatel2895
 zdar hoši jestli s tim máte někdo zkušenost tak posílejte návody rady a tipy jak to udělat...už mě ta baterka a to dobíjení sere
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2008 15:18
Jméno: lukas cz
IP: uživatel2895
tu otázku jsem psal já  tak někdo poraďte mně díky
Datum: 24. května 2008 15:18
muj e-mail:lukashrob@centrum.cz
Datum: 23. května 2008 16:18
|



|