česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  254  255  256  257  258  259  260  261  262  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel1648    
Čau, napadla mě taková blbost.... myslíte že by fungovalo, kdyby se dal do karteru nad magneto ten snímač na tacháč od kola, tak by to mohlo fungovat jako otáčkoměr ne? akorát mě napadlo jestli by tam na tom tacháči bylo dost místa na ty čísílka... pište pls vaše názory, dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: Snickers16      E-mail:      IP: uživatel1276    
Jen tak to nepujde. A navíc aby to nerušil ten magnet zapalování-je docela silnej. A navíc ten tachometr z kola má převodník pro rychlost(obvodovou rychlost magnetu na drátech kola) a ne pro otáčky čehosi.
 
 
Datum: 19. července 2008 20:44
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hehe no chlapec, na to musí být určity měřič kery by ho nerušil velky magnet a musí být v něm soft, kerej proste dokáže vypočítat kolikrát se to za minutu otočí!! takhle by ti to meřilo akoraat rychlost toho magneta jak se točí, a to si myslim že ani ne páč potřebuješ vědět přesný rozměry! dívej se, když se ti na otáčkoměru ukáže 1000 RP/M tak si to musí nějak spočítat když je to digitál protože v tu chvili ten motor udělá třeba jen nevim 16 otáček za sekundu no a to se musí vynásobit 60 a vyjde ti 1000 otáček!!! a když to máš třeba na náhon, tak musíš mít akorát vytipovanej převod a dobře udělanej otáčkoměr, aby ti to dobře měřilo... neni to tak jednuchy jak mysliš
 
 
Datum: 19. července 2008 17:55
 
 
 
 
Jméno: Sláva      E-mail:      IP: uživatel1157    
Nazdar SESO i vy všichni ostatní podřeboval bych od vás radu jakou svíčku CHAMPION by jste dopuročovaly to pincka 21.Jsem so koupil 2 svíčky Brisk na jedenj sem jel asi hodinu a byla v pr...i a ta druha ani nesla fakt zlaty staryy PALky a nebo CHAMPIONky tak jakej typ CHAMPIONky by jste doporučovali??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: Willi      IP: uživatel1020    
Jo kamos je taky porad cihlove vypalenej... dokonce tak 2-3× denne :-D
 
 
Datum: 22. července 2008 22:24
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel1303    
To jakou máš barvu elektrody nezáleží na typu svíčky... to máš daný jak ti fík pálí.. já jezdim taky na NGK měli by to být nějaký japonský co se dávaj do auta ale že by ti nefachali vůbec je divný.. já Brisky taky mam a občas na ně taky jezdim ale s tima mam taky problem že jednou za čas odejde což se mi u NGK ještě asi nikdy nestalo ale rozhodně se to nestane po pár km to ten fík vždy něco nalítá než padne...
 
 
Datum: 19. července 2008 17:28
 
 
 
 
Jméno: Kubík      IP: uživatel1732    
A kde seženu ty NGK svíčky? díkec
 
 
Datum: 19. července 2008 12:18
 
 
 
 
Jméno: Mustaf      E-mail:      IP: uživatel2128    
mně to dělá taky s briskama ... ale NGK sou furt krásně cihlově vypálený
 
 
Datum: 19. července 2008 7:23
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
TO se me nezda, svicky byli cerne zanesene? bo prestaly zapalovat?
 
 
Datum: 18. července 2008 22:18
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak spojka už funguje dobře.Akorát nevim čim je to že:když je to studený tak to chytne ůplně v klidu,ale když někam jedu a tam to vystydne tak to už nenakopnu a ani neroztlačim.Potom musim vyměnit svíčku a zas jede jak drak.Fakt už nevim čim to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
to by mě zajímalo, co to s těma kuličkama udělá, na každý tyčce je vybrání, do kterýho má tak trochu zapadnout ta kulička, tak sem zvědavej, jak si mezi sebou pohrajou ty 2 kuličky
 
 
Datum: 18. července 2008 22:27
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hm, dobrý no, ale když ti to šlape, tak dobrý, já myslel, jestli si nedal normálně 1 kuličky mezi tyčky a jednu mezi koncovou tyčku a ten štelovací šroub
 
 
Datum: 18. července 2008 22:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo
 
 
Datum: 18. července 2008 21:54
 
 
 
 
Jméno: Vacko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tos dal 2 kuličky za sebou nebo jak?
 
 
Datum: 18. července 2008 21:52
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jestly myslíš to jak mi tam nedosáhla ta vypínací tyčka,tak sem tam dal dvě kuličky
 
 
Datum: 18. července 2008 21:13
 
 
 
 
Jméno: Pel-Li      IP: uživatel1864    
Hle a cim to bylo(ta spojka)??? ja jen ze me to dela uplne to stejny jak jsi popisoval ty!!!!!
 
 
Datum: 18. července 2008 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel3528    
Opět dobíjení pérák. Zapalovani mam zapojeny spravne,dobijeni taky,podle chytre prirucky na regulacni rele jsem seridil rele,dal slabsi zarovky(predtim sem mel silnejsi zapalovani) a furt to dobiji malo,uz nevim co stim. Kdyz sem skusil pri pustenejch svetelech proklenovat sroubovakem kontakty 51 a 61 na zapalovanim tak to najednou dobijelo i na volnobeh,kde je chyba??? Este jdu prohlednout elektroinstalaci,ale sem z toho uz pekne nasr...ej...diky za tipy... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel3673    
Jo Stando, to se po letech musí udělat opět. Taky jsem kupoval a ladil relátka až mě to začlo bavit. Je provdou že pérák by měl zůstat pérákem. Když to udělali tehdy tak to musí se udělat i teď. Hodně spokojených km.
 
 
Datum: 03. srpna 2008 21:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3528    
uz se stalo
 
 
Datum: 19. července 2008 0:29
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jdi na http://www.jawamania.info do poradny a do vyhledávání zadej dobíjení (případně dobíjení pérák nebo podobný fráze) a najde to spoustu rad jak to zprovoznit
 
 
Datum: 18. července 2008 15:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3528    
ale rele promeroval eletrikar a je OK,vinuti Ok rotor taky Ok. Kontakty vycistene a odmastene. Vim o tom ze si muzu za 4000,-koupit VAPE,ale to stratim originalitu. Rad bych zdarne doresil to zapalovani z peraka abych mel na motorce opravdu jen dily co tam dali ve fabrice. Ono v nejhorsim dam to novy krabicovy rele do kasliku,ale do toho se mi moc nechce kvuli originalite.
 
 
Datum: 18. července 2008 15:10
 
 
 
 
Jméno: lukawe555      IP: uživatel3510    
Stim dobíjením to není také jednoduché skoro vzdy to bývá shořené nebo zaoxidovaná ja byt tebou radeji našetrím keše a koupím si to vape sice to neni klasika ale kdyš to nedobíjí tak stym nemuzes nikam jet:-(
 
 
Datum: 18. července 2008 15:02
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel1303    
zdravím.... měl bych dotázek... nemáte někdo zkušenosti s nějakým ppřesnějším otáčkoměrem na fíka? na netu jsem našel tak drobet ještě za rozumnej peníz jen tohle http://www.necas-zt.cz/pasove-transportery-honda/pocitadlo-motohodin-a-otackomer.html ale ještě vůbec ani nevim do jakých snímá otáček ale to mi snad odepíšou na můj dotaz. Když tak se pochlubte co používáte vy... ale potřebuju jen nějaký přesnější... chci to jen na lazení motoru a na normální ježdění ho stejně asi budu sundavat. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: drak      E-mail:      IP: uživatel1303    
->ladybird: to je ten samej co jsem sem dával jen je to jiná stránka... a když tak kde jsi ho sehnal za tich 800 někde na netu? ->matescrkt: to bych si ho sice udělat moh... i rád bych si ho udělal ale potřebuju aby byl přesnej a to ledkovej zrovna 2x neni.... nějaký stavebnice kde byl digitální displej jsem našel ale všude psali že to žádný přesný neni
 
 
Datum: 18. července 2008 18:25
 
 
 
 
Jméno: ladybird      E-mail:      IP: uživatel2250    
ten otackomer jde do 19900ot/min a sehnal sem ho za 800 a neco tady je odkaz http://abprofi.cz/produkt/pocitac-motohodin-a-otackomer/651/
 
 
Datum: 18. července 2008 17:42
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
 
 
Datum: 18. července 2008 16:35
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
by mě zajimalo kde stejsky bydlí.. beztak zase někde v čechách.. páč bych chtěl někdy vidět a slyšet naživo jeho stroj
 
 
Datum: 18. července 2008 15:37
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já myslim že to má dostatečnej rozsah, tohle má stejsky na svým speciálu kterej točí přes 14000 ot/min
 
 
Datum: 18. července 2008 15:35
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel1896    
Zdarec schanim el schéma na čz 250 trial typ 475.04 pravě ji renovuju a nemuzu nikde sehnat to schema nemate ho nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2008 21:56
 
 
 
 
Jméno: Tomy.7      E-mail:      IP: uživatel2907    
Čus. Co si myslite o blinkrech na Fichtlu??pripadne jestli ma nekdo nejakou fotku , poslete na mejl odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: Tomy.7      IP: uživatel2907    
http://www.youtube.com/watch?v=2K_ALndE07Y&feature=related n odraci tak uz sem nasel fichtal s blinkrama
 
 
Datum: 18. července 2008 19:11
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když už tak nějaký malý.Ne jak je má na tom mustangu,takový alíře.To by chtělo z nějaký novější motorky,aby byly malý
 
 
Datum: 18. července 2008 9:36
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Viděl jsem to jen na obrázcích z nějakého Eng. časopisu... okapotovaná vývozní verze.. blinkry to mělo podobné simsoním. Hezké to nebylo, ikdyž se odmyslela ta hnusná laminátová kapotáž. Bez akumulátoru to efektivně nerozchodíš a zas taková tecnická finesa to není aby jsi s tím někoho neznalého ohromil. Jak je tam budeš mít tak máš povinnost je používat... proto si myslím že není marné je tam nemít :o)
 
 
Datum: 18. července 2008 8:38
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
vypada to strašne
 
 
Datum: 17. července 2008 23:08
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Tady ten týpek je má a mě to tam vůbec nesedí! http://youtube.com/watch?v=XYEDEPu0pLM
 
 
Datum: 17. července 2008 22:36
 
 
 
 
Jméno: Dracek      IP: uživatel1108    
presne tak, jeste kvuli tomu vozit nafechtlovi baterku, je to zbytecna zatez a u fechtla je kazdy kilo navic poznat na jizde,navic tam na tohle ani neni misto
 
 
Datum: 17. července 2008 22:28
 
 
 
 
Jméno: monax      IP: uživatel467    
Ja si o tem myslim to ze to vypada hrozne a jeste vozit baterku!kdesi sem to nasel na netu takeho modreho 21 tusim a fakt hnus!mozna ze na mustangu by to bylo lepsi ale aj tak bych to tam nedaval co je na tem zvednut levu nebo pravu ruku a ukazat
 
 
Datum: 17. července 2008 22:21
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
čau kdo by mi dokázal tohle postavit?http://www.jawa-50.cz/jawa-50-tuning-upravy-elektronicky-led-otackomer.php slušně za to zaplatim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
mno vždyt s tim já počítám
 
 
Datum: 18. července 2008 10:23
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Jestli to máš na pionýra, tak bez baterky ti to chodit nebude. Nevím co si ale představuješ pod pojmem ,,slušně zaplatím,,. Aby jsi měl představu o ztraceném čase... úprava obrázku pro předlohu na výrobu DPS... minimálně hodinku, podle zvoleného postupu (on totiž vyfocený otáčkoměr nesouhlasí s předlohou z časáku, takže DPS se musí znovu navrhnout v CADu aby vypadal jako vyfocený a to na hodinku není, spíš na tři), vyleptání, další hodinku, ošeteřní DPS (a také zaschnutí ochranného laku) plus vyvrtání další hodinku, osazení a zaletování všech součástek taky nejmíň hodinku plus seřízení a oživení půlhodinku... Takže třiapůl hoďky a to když všecko klapne a spíš optimistický výhled... a to nepočítám ztracený čas při shánění a nákupu součástek a nedejbůh s blbnutím na poště... popravdě ani za pětikilo jen za práci bych ti to nespáchal...
 
 
Datum: 18. července 2008 7:33
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3431    
zas tu pise ten cesky blazenn ten moga.
 
 
Datum: 17. července 2008 22:37
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
v gasu ti to udelaj za 200 staci si udelat nejakou krabku do ktery to das
 
 
Datum: 17. července 2008 21:59
 
 
 
 
Jméno: Tomy.7      IP: uživatel2907    
To zvladne postavit kazdy zrucnejsi elektrikar i amater :-) ale na fichtal bych to nedaval :-) ale je to kazdeho vec nazoru
 
 
Datum: 17. července 2008 21:49
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
fakt?xD
 
 
Datum: 17. července 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jak moc na to spěcháš? Možná bych to mohl udělat, ale trvalo by to 2-3 týdny, dyštak se domluvíme přes mail...
 
 
Datum: 17. července 2008 19:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel2757    
za 25 kč
 
 
Datum: 17. července 2008 19:15
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
zdar ted mam otazku pro ty kteri uz ladily(uspesne)alespon predstih nebo aspon odtrh(nejlepsi kdyz oboji).mam v ridi odtrh a myslim si aji predstih.uz jsem to ladil,ale ted mi to nechce oboji nastavit a aji jsem daval jiny kladivko,2 jiny kondenzatory,kontakt i kable.kdyz oddelam fajfku a rozjedu to a strcim do te fajfky prst tak by me to melo kopnout.ale ono nic.PORADTE MI!!plis odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel3431    
inducku
 
 
Datum: 17. července 2008 22:45
 
 
 
 
Jméno: zar      IP: uživatel265    
jj cívku nejprve skousej naslapovat se svickou ve fajce jestli to hází pák řit zbitek
 
 
Datum: 17. července 2008 17:04
 
 
 
 
Jméno: Mišák      E-mail:      IP: uživatel3515    
Zkus ještě vyměnit cívku
 
 
Datum: 17. července 2008 16:45
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Plosim poladte . Kdyz zapojim klakson u fika a zatroubim chová se jako chcípákale k tomu troubí. Když odpojim jednu sv. cívku tak to funguje nománě pls poradte co stim. Myslim že ,mám cívku na 8v a magneto taky, a klakson jen na 6v takze to mozna bude tim. mam koupit novej klakson na 8 v nebo pomuze rezistor apod pls poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2008 8:15
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Ano, stará známá věc.. fichtl troubí jen bez světel :-), ale furt lepší troubit bez světel, než si chcípat za jízdy motorku klaksonem... Řešení existuje, dokonce ho mám na své motorce, ale stojí to nějaké peníze a výrobu elektroniky... napiš mi na brozek.tom[zavinac]post.cz pošlu ti návod...
 
 
Datum: 18. července 2008 8:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3518    
logicky kdyz dve civky maji dohromady 30W zarovka ma 25W a zadni 5 W tak ti k tomu nemuze este troubit klakson. U fichtla vzdy troubi klaksoon jen kdyz sou vyply svetla...
 
 
Datum: 17. července 2008 23:12
 
 
 
 
Jméno: Kubis      IP: uživatel210    
Njn...to je fichtl. Mě to dělá taky. Když zatroubím, tak mi zhasnou světla a nebo nezatroubim vubec pokud je nemam vyply. To neřeš..dělá to snad každýmu.
 
 
Datum: 17. července 2008 16:31
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jenže na světelnym pólu mi to troubí jen když nesvítim
 
 
Datum: 17. července 2008 15:57
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Zapojil jsi omylem klakson na okruh zapalovací cívky... tam nic než zapalovací věci být nesmí! Takže přehoď kabel na pól světelnej abude vše OK
 
 
Datum: 17. července 2008 15:04
 
 
 
 
Jméno: ludas      E-mail:      IP: uživatel3513    
zdravim potřeboval bych poradit kde bych sehnal typový průkaz k pávu jak na 40 tak na41. a další věc sháním díly na 502 sesa má jen část odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: maca999      IP: uživatel3495    
cau draci.Chci se zeptat na todle zapojeni http://www.jawa-cz.estranky.cz/clanky/elektroinstalace/jawa-50-s-blinkry slo by udelat na jawu 555 ? DIK.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: Michal J21      IP: uživatel1711    
slo ale musel bys to mit na nejky jiny zdroj napeti nez je ten originalni protoze i ten ma problemy se zarovkama
 
 
Datum: 17. července 2008 17:14
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel3511    
mam tu takovej trochu komplikovanej dotaz a bojim se ze je spise na jawamanii,ale doufam ze nekdo poradi. Mam jawa perak 53 rok. v 60.letech tam bylo predelane zapalovani z kejvacky 353 (55W) ktere by melo mit ukostreny +,ale melo to ukostreny - a dobijelo to a fungovalo to. Origo peracke zapalovani jsem zapojil dle schematu,ukostril sem -,nekde je chyba a nedobiji to jak ma(malo). Sehnal sem nejake zapalovani s fukcnim rele,dle me je z 175/356 ma 45W a ma mit ukostrene +. nevim ted jestli teda mam ukostrit + nebo -. Je to takove cele zamotane a byl bych rad kdyby nekdo poradil. Nikdy sem se v tom nevrtal,protoze nebylo potreba,ale ted mi kvuli prošvihlemu kabelu shorelo rele a jsem v ouzkych... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: tviks      E-mail:      IP: uživatel2849    
V techhle motorkách se sice moc nevyznám, moje znalosti končí u ČZ 150c, ale známý co dával dokupy nejaké kývačky a jestě zetky 478,477 říkal že si člověk musí dát bacha na plusové a mínusové relé a na plusové a mínusové zapalování, že prej nejde kombinovat jedno s druhým a pak to dopadá ja popisuješ. Zkus se na to poptat na http://www.veteranforum.cz tak ti s tím jistě poradí.
 
 
Datum: 25. května 2009 23:27
 
 
 
 
Jméno: vyspu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Je jedno jestli ukostříš plus nebo mínus, jen musíš podle toho nabudit dynamo, dělá se to tak že vytáhneš jeden uhlík a spojíš nějaký dva kontakty ale nevim přesně který, najdeš to na jawamanii v poradně, řešilo se to tam už 125x..., já mam taky dynamo 45W a mám ukostřenej mínus, jinak by i to pérácký dynamo fungovalo, jen bude stačit seřídit....
 
 
Datum: 17. července 2008 13:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3511    
to schema uz sem stokrat videl,ono schema na 353 je skoro stejne a taky ma mit ukostreny +,ale ja mel ukosteny minus a fungovalo to spravne skoro 50 let.
 
 
Datum: 17. července 2008 13:01
 
 
 
 
Jméno: jawer 350      E-mail:      IP: uživatel3402    
 
 
Datum: 17. července 2008 12:49
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Můžu (mám 21) připojit zadní světlo jackem? Samec samice? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no, asi tam dám něco lepšího...musel bych totiž to schánět někde v lektru a to se mi nikam enchce....asi tam dám ten faston a udělám to pečlivě
 
 
Datum: 17. července 2008 15:19
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
nevím, ten Jack není pro takové proudy dělanej.. věř mi že to bude zlobit. Zadní světlo není potřeba nijak rozpojovat, v originále je na konci kabelu takové očko (dalo by se použít normální kabelové očko) a pod ním izolační podložka...
 
 
Datum: 17. července 2008 15:14
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já tam měl faston, před GO a bylo to takový naloupačku.....a ten jack se mi líbí no....eště si to rozmyslim, fastonů a tak mám nachatě hafo ale jack samici a samce asi ne
 
 
Datum: 17. července 2008 14:35
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Moc bych samici Jacka nevěřil... Ten kontakt je příliš bodovej, takže oxydace vadí hodně... faston je ověřený a poměrně spolehlivý způsob spojování v autech i moto... doporučuju, při pečlivé instalaci vydrží hodně
 
 
Datum: 17. července 2008 14:27
 
 
 
 
Jméno: maca      IP: uživatel3495    
neni
 
 
Datum: 17. července 2008 13:00
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
V pohodě, žádná prasárna to není. Rychlospojka je nanic.
 
 
Datum: 17. července 2008 12:13
 
 
 
 
Jméno: maca      IP: uživatel3495    
a to jako tam nemozes tr dat rychlo spojku na auto... dejsi http://tipa.eu/cz/produkt/03360006-spojka-auto-rychlo.-0.25-1.0-cervena/ a mas to levnejsi a rychlejsi..
 
 
Datum: 17. července 2008 11:57
 
 
 
 
Jméno: Pepe.killer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já se jenom ptám, protože se to líp zapojuje
 
 
Datum: 17. července 2008 11:47
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel1903    
Hrozná prasárna ale když nemáš po ruce nic jinýho (aspoň fastonama nebo připájet).
 
 
Datum: 17. července 2008 11:35
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
co je to pertimax?a kde presne je?je na kontaktu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel3512    
ja som si daval z pertinaxu vysustruzit vlozky do vidlicoch
 
 
Datum: 17. července 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel3512    
ja som si daval z pertinaxu vysustruzit vlozky do vidlicoch
 
 
Datum: 17. července 2008 14:23
 
 
 
 
Jméno: kolecko      IP: uživatel162    
mno neni to tak uplne izolacni papir,je to umela hmotka ktera nevede elektricky proud(je izolator),a spatne vede teplotu
 
 
Datum: 16. července 2008 22:40
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
pertinax je ten izolacni papir na kladivku vis
 
 
Datum: 16. července 2008 21:35
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
čau mam tu takovou prkotinku ..koupil sem tu to odrušenou fajfku a vyměnil jí ale vypadává mi z ní kabel...jak jí tam mám nejlíp upevnit?pls nechi odpovědi typu jsi lama ...atd...díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: matescrkt      IP: uživatel1913    
dík,,jo vono se am šroubuje ?aha xD ja sem si řikal že ten trn vevnitř vypadá jak závit xD
 
 
Datum: 17. července 2008 14:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsi lama.....:-D ne sorry........haled budeš muset o koucek (cca5mm) zkrátit VN kabel.....pak jí tam našroubuj
 
 
Datum: 16. července 2008 21:34
 
 
 
 
Jméno: Fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
zdar draci.MAm problem s odtrhem.uz jsem tady psal,ale to je jedno.Nastartuju asi tak 50krat a na 51.ni to proste nechytne,anebo s bidou.UZ me kdosi tady radil at si narovnam nebo posunu a utahnu kladivko.To kladivko jsem az dnes utahl,posunul..A dnes jsem zase musel opet a znovu stelovat ten blbej odtrh.Zkousel jsem to davat na ruzny odtrhy:0,85mm,0,45mm,0,35mm,0,65mm a vic a tak dale a tak dale.Proste vsechno mozny.Nevíte čím to může být????????????????????????????????????????PROSÍM POMOZTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Uz nevim co mam delat!!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2008 23:27
 
 
 
 
Jméno: Hiry ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
skus jen s prdele nahradit startovaci civku baterkou minus na kostru a plus misto statovaci civky jestli to bude dělat pořád tak skus vyměnít kladívka nebo indučku popřípadě kondík jestli to s tou baterkou přestanne a zapojíš to na civku a bude to dělat zas bordel tak maš buď v prdeli startovací cívku nebo slabé magneto
 
 
Datum: 24. července 2008 23:27
 
 
 
 
Jméno: mt      IP: uživatel3495    
zkus si vzit baterku tř. 12v minus dej na kostru a plus na civku na kontakt 15 a skus to nakopnout
 
 
Datum: 22. července 2008 9:25
 
 
 
 
Jméno: blazenn      E-mail:      IP: uživatel3431    
skus vimenit inducku po pripade aj kondenzator.
 
 
Datum: 16. července 2008 22:38
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
Už sem ti jednou odpověd psal, dělalo mi to stejný. Kup jiný kladívko nebo narovnej ten plíšet na kladívku protože když je křivej může dělat tenhle bordel. taky sem nevěděl čim to je a bylo to tohle. tak to aspon zkus
 
 
Datum: 16. července 2008 20:43
 
 
 
 
Jméno: tomonick      IP: uživatel1198    
Odtrh nastav 0,45 mm v horni uvrati pistu(kladivka sou nejvice otevrena), skus skontrolovat elektriku ale prva konik kabel atd...
 
 
Datum: 16. července 2008 20:29
 
 
 
 
Jméno: fojta      E-mail:      IP: uživatel764    
a jeste chci dodat:malej nebo velkej odtrh kdyz jsem dal,tak kdyz jsem vytahl fajfku a strcil do ni prst tak by me to melo kopnout,ale tady me to jen zasimralo
 
 
Datum: 16. července 2008 19:47
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši potřebuju poradit.Když jedu na svim fichtlovy tak zničeho nic začne vynechávat.Třeba dneska když sem se rozjížděl tak začal vynechávat a nakonec i chcíp.Znova sem to nakop a rozjelo se to vcelku dobře,sice to taky ještě vynechávalo,ale rozjelo se to.Včera sem měl problém s jiskrou.Vůbec ji to nehízelo.Zkoušel sem asi 5 svíček,i jednu z kámošovýho fichtla která zaručeně jezdí.Trochu sem hnul s kladívkama a jelo to normálně.Dneska sem sundal kladívko(jen to pravý,abych nemusel nastavovat odtrh) znova tam dal izolaci a nastartoval to.Po přidání plynu to vynechávalo jak sviňa.Pak sem trochu hnul s odtrhem a na stojánku to mělo plynulej chod i ve vysokejch otáčkách.Vyjel sem s tim na silnici na začlo to vynechávat.Zkusil sem vyměnit svíčku,zvednout hladinu-po zvednutí se to trochu zlepšilo,ale dělá to furt.Už nevim co stim,prosim poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel3511    
Hledal bych to v kabelech,mozna v prpinaci,mozna fajfka nebo kabel na fajfku.
 
 
Datum: 17. července 2008 11:55
 
 
 
 
Jméno: Weaponman      IP: uživatel720    
skontroluj kabely jo vycisty zapalko tak si pujci od kamose civku a uvidis
 
 
Datum: 16. července 2008 21:42
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ono to nevynechává furt nebo nějak pravidelně.Dneska sem jel pro mezilamelu do spojky.Cesta tam je asi 15Km.Tam to jelo dobře,ale zpáty to začlo občas vynechávat.Prostě zničeho nic to začne cukat a ztratí to výkon
 
 
Datum: 16. července 2008 21:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Výfuk sem asi před tejdnem vypaloval,kondík sem tam včera dával novej
 
 
Datum: 16. července 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: Danielito      IP: uživatel1276    
jak tady řikalo lidstvo, kondik tohle dělal mě, taky cukal cukal a pak mě nechal na silnici. taky na výfuk bych kouknul jak tady někdo radil...
 
 
Datum: 16. července 2008 20:47
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele chlape taky jsem tento tyden šteloval 555 a přyšel jsem na to, že to při určitým předstihu vynechává! zkus ho naštelovat! doleva doprava... já sem se s tim drbal furt pak sem si řekl že to nema cenu se rozcilovat tak jsem se na toi asi na dv dny vykaslal neska jsem o šel štelovat, posunul jsem vačku tam, kde by mela asi byt (odhadem) no a jede spicove! taka kokotina a jede o zas
 
 
Datum: 16. července 2008 17:01
 
 
 
 
Jméno: mischelnike      IP: uživatel600    
cau draku... pokud ti to na stojanku jede normalne... a kdyz na to sednes a nejedeto tak to je zarucene zasrany vyfuk!! vyndat vypalit,vyskrabat!! a nebo zkus sundat jenom vejfuk a zkus to bez toho!! pak se kdyz tam sem ozvi jestli to bylo ono hodne zdaru:-)
 
 
Datum: 16. července 2008 16:41
 
 
 
 
Jméno: Mara.147      IP: uživatel3505    
možná to nebude tím, ale skus přilít TROCHU benzínu do nádrže, možná tam máš hodně oleje, mě to tak dělalo...
 
 
Datum: 16. července 2008 14:52
 
 
 
 
Jméno: Georg ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Když to tak čtu, víš vůbec jakej tam máš odtrh a předstich ? Je to dost důležitý. Skus ještě vzduchovej filtr.
 
 
Datum: 16. července 2008 14:26
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel650    
mě todle dělal kondík a zapalovací cívka...
 
 
Datum: 16. července 2008 14:19
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1553    
jo nebo zapalna snura od civky a nebo samotna civka :-) ... kondik??
 
 
Datum: 16. července 2008 14:18
 
 
 
 
Jméno: MIRO ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
A nedělá ti to fajfka. Mně to taky vynechávalo protože fajfka neměla dostatečný kontakt. Skus ju vyměnit a uvidíš.
 
 
Datum: 16. července 2008 13:25
 
 
 
 
Jméno: Front      E-mail:      IP: uživatel633    
Zdravím vím že to sem nepatří ale...nevíte jaká je spínačka na MZ 150? a nemohl by mi někod dát schéma na zapojení ať to jen startuje bez světel atd na boschku spínačku?:-) dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2008 12:16
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel162    
cau,mam cz 180/487.4,a mam problem s elektrikou,vse funguje,ale na volnobeh mi neblikaji blinkry a svetla sviti malo,kdyz pridam plyn tak se blinkry rozblikaji a svetla sviti normalne,ale kdyz stojim nekde na krizovatce,tak auta za mnou nevidi blinkry(kam ukazuju),baterku sem daval novou,jinak vse ok odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: Drako      IP: uživatel3499    
Čezety sou fachticky nej stroje!! a skus poštelovat dobíjení, musí to bejt jedně špatně seštelovaný že bud (jak už bylo řečeno) málo pouští z baterky nebo málo dobíjí při nízkejch točkách.....a baterka už to neutáhne..... ale skus štelovat při zkoušečce...na to přídeš..:-)
 
 
Datum: 15. července 2008 21:24
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel3498    
prepacte ospravedlnujem sa za niakeho totalneho debila ktory pouzil moj nick....odteraz pod tymto nickom na pokeci nevystupujem...
 
 
Datum: 15. července 2008 20:16
 
 
 
 
Jméno: Fatik      E-mail:      IP: uživatel3422    
Mohlo by to být v regulátoru dobíjení, že při nízkých otáčkách nepustí dost energie z baterky.
 
 
Datum: 15. července 2008 17:36
 
 
 
 
Jméno: alig175      IP: uživatel1181    
vzivote ho neposlouchej cezety sou nej stroje. Mozna ti to na volnobech malo dobyji.
 
 
Datum: 15. července 2008 17:27
 
 
 
 
Jméno: ali_gi      IP: uživatel2974    
zahod to do srtotu..udelas nejlip
 
 
Datum: 15. července 2008 17:10
 
<  254  255  256  257  258  259  260  261  262  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 21:42:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu