Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 zdravím , půlím motor už sem u rotoru (ten magnet) skoušel sem to utáhnout 8 šroubem jak ste mi tady radily..ale asi mám strhlý závit..co stím ? provrtat 10 závitakem.. pude pak to magneto použít ? nebo budu muset koupit nové ? mě jde hlavně oto to sundat..jiné bych sehnal...poraďte prosím nevím si stím rady , měly ste stím podobné skušenosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2011 17:11
Jméno: Franky
IP: uživatel8027
 a skousel si to rozrezat ? nebo mlatit o zem ? co to prejet 813 tatrou ? .......... ne hele konec srandy.. skus to premluvit popripadne podplatit ...... jinak zdravim vsechny kokoty co me znaji.. a doufam ze zadnej kokot kteryho jsem pred okamzikem zdravil se me nepokusi nasrat a nesmaze to ...
Datum: 13. února 2011 17:11
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 už to je sundaný.. našrouboval sem na rotor šroub až dole co to šlo.. ze stahováku odšrouboval jednu nohu pridělal to na rotor pak sem připojil 3 nohu a stahoval o hlavičku toho šroubu a rotor je venku  to sem ale ocas to mě mohlo napadnout dříve
Datum: 12. února 2011 13:45
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 Jeste nez na to vemes tezkou techniku fakt se presvec ze je ten zavit strhlej... Ono to pusobi dojmem ze se protaci ale pak ten rotor odskoci a je
Datum: 12. února 2011 12:13
Jméno: CZK
IP: uživatel9460
 Jak ti to může stahovák zničit zarážku pro vačku? Jestli máš strhlej M8 závit, tak pod šroub stahováku MUSÍŠ dát něco co se ti opře o kliku. Třeba váleček průměr 7mm, dýlku si musíš odměřit (aby vyčuhoval ven z rotoru).
Je jasný že kdybys tim stahovákem nebyl na jedná straně opřenej o magnet (packama) a na druhý straně o kliku (šroub) tak něco zničíš. Si to nejdřív nakresli jak to funguje.
Jak psal Chong je potřeba používat hlavu (to je to co máš na krku aby ti do něj nepršelo) a to nejlépe na myšlení nad tim co právě děláš.
Datum: 11. února 2011 15:33
 upozornoval jsem že je to to nebezpečný jak pro motor tak pro toho kdo to dělá...samozřejmě že nejlepší je to dělat tou M8 ale tak když mu to nejde?nebo ten stahovák něco jak pro primár...furt lepší něž kladivem....
Datum: 11. února 2011 15:19
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 dík za odpovědy , udělal bych to stahovákem ale strhlo by mi to tu zarazku na vačku..
Datum: 11. února 2011 14:58
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Chong...konečně pořádná odpověď .Naprosto souhlasím .
Datum: 11. února 2011 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel11144
 martine mlč,je to svatá prada!!
Datum: 11. února 2011 11:23
 ptal se te nekdo na tvuj nazor??? v otazce je co ma delat ne co muze znicit!!!!
Datum: 11. února 2011 10:49
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Když to tady čtu, nedivím se že drtivá většina motorů na pionýry má zničené závity, otlačené těsnící plochy, zničené závity, či jsou všemožně utlučené plochy motoru od kladiva. Zkrátka najít motor na kterým se nějakej technickej Pat a Mat nevyřádil je sakra vzácnost. Při stahování rotoru magneta se nedá postupovat jinak než pomocí stahováku. Dobře poslouží tříramenej stahovák čínské provenience za cca 150 až 300kč. Když jste tady schopný vyhazovat peníze za kraviny typu podsvícení motoru, třásnění sedla a nesmyslných barevných variací nového laku, tak tohle je věc která ti vydrží leta a poslouží jistě mnohokrát. Jde totiž o to, že tak jak je zkonstruována kliková hřídel, tak je třeba vyvarovat se namáhání a zejména rázů (např. poklepem kladiva) v ose hřídele kliky, protože hrozí zkřivení ojničního čepu a následnému poškození a smrti motoru... A montpáka? No je autor tohodle nápadu normální? Mazlíte tu motory aby byly lesklejší než psí kulky a pak krom poškození kliky jako nevadí hnusné otlaky viditelné v rovině dělení skříně a to nemluvím o porušení těsnosti vlivem nedoléhání víka.. to se pak nemůžu divit že v prostoru magneta najdu olej, bláto i lehličí... Takže jako u všeho, stačí použít chladnou mysl a rozum... K motoru prostě kladivo nepatří, jediný který já osobně používám je gumová palička za 20kč, která usnadňuje rozebírání slepených částí motoru jako je např. víko spojky...
Datum: 11. února 2011 10:08
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 honzo a jak tobudu slážet zpět tak to tam jak natluču ?
Datum: 10. února 2011 23:43
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 tak mám rozpulený motor nemůžu to nechat tak skusím to jak si říkal nebo montpákama
Datum: 10. února 2011 22:08
Jméno: honza
IP: uživatel4417
 kdyz to nepujde tak se ta to vy... - aby jsi to neznicil - me to slo a rotor byl vpoho
Datum: 10. února 2011 22:01
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 ok dík za rady a můžu ten rotor pak použít ?
Datum: 10. února 2011 21:43
Jméno: honza
IP: uživatel4417
 nasad misto vacky sroub , chyt ten motor do jedny ruky jen za ten rotor a majzni do toho srouby kladivem a motor odlitne a rotor ti zustane v ruce  - a nebo si vyrob stahovak ze sroubu a pasovice
Datum: 10. února 2011 21:36
 podle mě je nejšetrnější použít klasickej packovej stahovák...
Datum: 10. února 2011 21:24
 kdyz tu zarazku na vacku znicis...tak si tam vyrazis novou jak ja..je to jen hlinik
Datum: 10. února 2011 21:21
 tak normálně z boku toho kolečka dej montpáky opři je o karter a zaber ale POZOR na : části těla kdyby to vystřelilo a taky to nemusí vydržet kartery...
Datum: 10. února 2011 21:21
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 vačka je sundaná , kolečko trojrameným stahovákem sem se tam nedostal..dvou nevím nemám.. kamošovy na 21 sme se tam dostaly ale strhly sme mu takovu kravinu co drží vačku nebo jak bych to řekl a když to nějak vypáčím můžu pak ten rotor použít ?
Takže to mám vypáčit na sílu jo ?
Datum: 10. února 2011 21:17
 Nebo normál dvouramennym stahovákem, ne?
Datum: 10. února 2011 21:14
 drastický- dvě montpáky a zaber
Datum: 10. února 2011 21:10
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 hlavně nestrat kolik rotoru
Datum: 10. února 2011 21:09
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 obal hadrou váčku aby se nepoškrábala vem kombinačky a vytahnneš celý rotor
Datum: 10. února 2011 21:08
|



|