 Nedávno jsem se ptal na problém u ČZ 150 se slabou jiskrou. Vyhodil jsem indukční cívku pod nádrží a zapojil. Motorka hodila dvakrát slušnou jiskru a nic. Víc nic. Vyfoťte mi prosím někdo svůj funkční stator s Vn cívkou, tak, ať jsou dobře vidět všechny dráty. U těch drátů, kde nebude vidět kam jdou, napište prosím popisek (např. - z VN cívky na pevný kontakt kladívka a pak do spínací skříňky 31.)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. dubna 2010 7:25
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Měl jsme tenhle motor třikrát v ruce. Sám jí nevlastním ale co já vím, tak je rozdíl mezi zapojením ČZ a Jawy mezitypu. Pokud máš ale ČZ, tak nevím co řešíš. Tenhle typ má chcípák na víku alternátoru na zmáčknutí nohou. A z toho samozřejmě vyplývá že zapojení zapalovací cívky je stupidně jednoduché... ona má totiž jen dva vývody. Ten vysokonapěťovej samozřejmě nepočítám, ten vede jen ke svíčce, takže zbývá jen jeden vývod a ten vede na kladívko, kondenzátor a plošku kterou zkratuje chcípák, případně tak jak je to u mezitypu že vede do spínací skříňky, která plní funkci chcípáku. U mezitypu je ale kondenzátor ve spínací skříňce a ne v motoru a na víku chybí chcípák Netrap se s tím. Jedna dobrá zpráva je že to jiskru vůbec hodí, takže magnety jsou asi použitelné a VN cívka asi také. Potíž tedy může být už jen v kondenzátoru, kladívku, kabelu ke svíčce, fajfce, nebo svíčce. tyhle věci postupně vyměnit není nic drahého. Osobně bych ale začal kladívkem. Nedávno jsem měl potíž s kladívkem u rozdělovače scintila. Nepomáhalo očištění smirkem, tak jsem tu pecku musel vyleštit jemným brusným kartáčem na vrtačce. Teprve až potom byl pravidelný kontakt kladívka. Jinak se to chovalo stejně jako tobě.
Datum: 12. dubna 2010 7:25
|



|