Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Čau draci, v létě si budu dělat papíry pro 125ccm a váham mezi Jawou 125 travel nebo ČZ 180/487 s technickým průkazem pro 125ccm nebo i ČZ 125/488. Vyráběli se i s koutočem vepředu + 12V elektroinstalace, bezkontaktní zapalko a podobně  Četl jsem si že tyhle motorky dost trpí na vibrace..
Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 19:50
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 180 číza z toho srovnání leze asi tošku huř stalo by za to se svest ....ale travel je trošku modernější mašina o nějakých 40 let
Datum: 21. března 2013 19:50
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 ahoj, čízu 180/487.3 i travela jsem lítal. Vibrace u obojího pocitově podobný s tim rozdílem, že na travelu se vibracema likvidovali žarovky, drnčeli plasty... číza je ostřejší hlavně na rozjezd, cestovka u obojiho podobna, maximalka lepsi u cizi kolem 120, travel daval 110. Spotřebou vede travel 3, při ostrej jizdě 4l. číza 4-6l + olej. na travela jsem kromě žarovek a výměny spotřebaku prakticky nešahnul 30 tis km... číza ty kladivka, vypalit vejfuk a po 15 tis vybrus... podvozkově lepší seděl travel, byl takovej hravěší a čitelnější. číza občas ulítávala při jízdě na doraz...
Datum: 19. března 2013 0:09
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Je to taková papírová válka.. a asi to za to nestojí podle mě.. uvidím třeba někdo bude prodávat papíry na ČZ 125/488 nebo kompletní ČZ 180/487.3+ s papíry na 125ccm už jsem takový inzerát zahlídl ale to je tak 2 roky zpět.. Jinak díky za info
Datum: 18. března 2013 20:04
 Musí se vyměnit klika ještě...jinak musíš si sehnat vyjádření od výrobce, a pak nějaká ta STK a běhání po úradech...
Datum: 18. března 2013 20:00
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Pokusím se optat na úřadě jestli je to možný ale asi bude potřeba evidenčka a zajet s tím na technickou dat tam válec,píst,hlavu na 125ccm aby si to třeba změřili nebo něco napsali to do protokolu a pak by to možná mohla na úřadě přepsat.. To je jedinej způsob jak na to a nebo koupit samotný papíry na ČZ 125/488
Datum: 18. března 2013 19:54
 Já ne, v době kdy jsem to potřeboval tak to prostě nešlo a teď s neomezenejma papírama to už nemá smysl...
Datum: 18. března 2013 19:49
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Máš s tím nějaký zkušenosti s tím přepisem nebo jestli nevíš kde bych se o tom dozvěděl víc.. Ale asi by to chtělo nějakou tu korunku navíc aby to přepsali.. ze 180 na 125
Datum: 18. března 2013 19:39
 Jo v techničáku to přepsat lze...
Datum: 18. března 2013 19:31
 Čerpadlo je tam japonské, od firmy Mikuni, ta dodává čerpadla na kde co...jinak to neni tak že by se to hned kouslo. Když už by to teda nějakou náhodou přestalo mazat, tak ten motor přestane táhnout, začne zvonit...nebál bych se toho...
Datum: 18. března 2013 19:31
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Nebo jestli by se v tom techničáku nějak dal přepsat ten obsah z těch 180ccm na 125ccm jestli je to možný..
Datum: 18. března 2013 19:23
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Kdyby se mi poštěstilo a nějakou tu Čízu dom dotáhnul tak mám ještě obavy z toho olejovýho čerpadla.. Jestli je spolehlivý během jízdy se to může pokazit a hnedka se to kousne..
Datum: 18. března 2013 19:21
 Jinak v TP mam psáno snad 9,5kw, nevim přesně...O víkend jsem se pustil do repase tohohle stroje, tak snad jí dam brzo zpět do provozu
Datum: 18. března 2013 19:20
 Já jsem jezdil na 180/487.4, tzn bez kotouče, s klasickym 6V rozvodem, akorát čerpadlo oleje jsem si tam dodělal...natočil jsem na tom několik desítek tisíc km, a můžu to jen chválit. Podvozkově je to super, brzdy po seštelování dostačující, podvozek se narozdíl od předchozích modelů daleko méně kroutí, už je to prostě vychytanější motorka. Vibrace se u mého stroje prostě nekonaly, asi nějaká výjimka
Datum: 18. března 2013 19:19
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 A jestli se nepletu tak ta 180ka by měla mít kolem 11kW ne?
Datum: 18. března 2013 19:18
Jméno: Ondřej
IP: uživatel14931
 Na internetu sleduji inzeráty na ČZ 180/487.3+ s upraveným techničákem na 125ccm nebo ta stejná motorka jen se slabším motorem 125/488  Ale je jich málo no..
Datum: 18. března 2013 19:17
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ČZ 180/487.3+ ano dělaly se i verze s hliníkovou zadní kyvnou vidlicí, modernějšimi předními tlumiči a kotoučem, ale takovýhle "vymazlený" verze se špatně shánějí. Mám jednu na ježdění po vesnici a polňačkách. A jede docela pěkně, vibrace jsou znát. Ale pokud je vše dotažené, hlavně vzpěra od rámu k motoru, tak se to dá. Travelka je nudná jako každá 4t 125-ka...
Datum: 18. března 2013 19:03
|



|