model: vyrobené pro MZetu
Co na to mam říct říct draci, Orig vidlice co dělavala fabrika v Březnice, je přestala dělat skoro před 8 lety. Ještě byla šance doposavad splašit nosné trubky ale ty jsou už taky v čudu a ty už jen tak nikdo neudělá a tak je poslední šance. Březnice před lety udělala snad ty nej. tlumiče za svou historii a to pro Německou fabriku MZ a ta je neodebrala a tak jsou tu. Samotný kluzáky MZ jsou k ničemu, jen pro odborníky co by udělal adapter na třmen, udaje pro Mz klzáky: vnitřní díra pro osu na stranu kde je bzdič je 17mm, druha strana 24,50mm. Spodní díra pro smontování M10. ale ty nosné trubky jsou lahůdka, jsou sice ve výsledku o 1cm delší ale za to běhají v červenem oleji, který je jak ma být v moderních moto. Žádný táhlo ale přepouštěcí kanálky, a to vše běhá v litinových pouzdrech Kluzákach MZ pro větší životnost. Orig staré kluzáky Brzenice jdou bez problému namontovat, jen je třeba u nových tlumičů použít dlouhý hvězdičkový klíč v díře k povolení a to se jen tak nesplaší. a pak už jen vyměnit horní jawa brejle, které používá pro své novodobé 350. Prostě kdo chce jezdit hodně a nebo luxusně,, tak je to nej,, jen pozor až se to vyproda,, tak se mě na nic neptejte,
|