slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel1201    
čau hoši..Jenom pro potvvrzení...když zajíždím novou vybrusovou sadu...Tak mazat vím jak mám akorát...platí to že jezdit maximalně do pulky plynu a co 3km zastavit a čekat 10 minut?to je asi tak normalní nejlepší postup jak to zajet ne ?a u jawy 21 jezdit takhle asi 3 nadrže...??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2009 11:48
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel5942    
hele s tim se vubec netrap ja sem si nechal udelat 9 vybrus 4 dny zajizdel a pak sem na tom jel zavod a nic sedlo si to a jede to jak hovado
 
 
Datum: 30. dubna 2009 11:48
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Na I.stupeň max.17km/h ,na II.max.33km/h a na III.max.48km/h.Při delší jízdě bez zastavení ,můžeš při jízdě z kopce vypnout zapalování a přidat plyn. Tím motor schladíš.Nejezdi dlouho na I. stupeň a jezdi sám.
 
 
Datum: 23. dubna 2009 6:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5860    
steve: kolečko má pravdu....on si nasaje smesi co to jde,ale je k tomu moc vzduchu......v podstate se nejedna o nejakej extremni stav.....horsi je nizko jehla a nebo malo oleje v benzinu,čí spatne serizeny zapalovani,ale tohle se taky nema delat......
 
 
Datum: 22. dubna 2009 22:14
 
 
 
 
Jméno: Bubenik15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na co na pul plynu? chvilku jezdi normálně a pak někdy tomu trochu přihul ale ne zase moc..hlavně to nemaš tou sračkou M2T..nejhorší olej co je..usazuje se a špatně se rozpouští.Zanáší svíčku...ale zajížděj to tak 2oo km...na fichtlu to stačí...:-)
 
 
Datum: 22. dubna 2009 21:30
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sice jo ale gdyz si vezmes ze hlavni tryska je vetsi, ze sice to neni prisavano podtlakem ale zase strhavano proudem vzduchu tak sme zase na nejaky bohatosti smesi...navic se rika ze pri strednich otackach je potreba nejvice bohate smesi (a pris startu a studenem motoru) a zase pri nizkejch a vysokejch otacek by mela byt smes o neco chudsi...ale ani newim proc to tu pisu gdyz to s tim nesouvisi:-D ale fakte mje ze cim vice smesi ve valci, tim to vic maze, to mi nigdo nevyvrati, takze otevreny soupe pri zabehu ma sve opodstatneni (to same pri jizde z kopce, zavrenem soupeti a zarazenem kvaltu = zadreni)
 
 
Datum: 22. dubna 2009 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to steve:kdyz se nad tim zamyslis tak ta smez chudsi proste bude,kdyz mas v nizkejch otackach naplno otevreny soupatko tak je rychlost prouducuho vzduchu skrz karbec mensi(vetsi prurez),a kdyz je mensi rychlost tak je i mensi podtlak,kterym se nasava benzín z dýzy(ta trubicka co do ni jde jehla).kdyz budes mi pri nizkejch otackach min otevreny soupatko tak tam bude rychlost,a tim i podtlak vetsi,takze to nasaje vic benzinu,nevim jestli sem to vysvetlil dobre,ale cetl jsem to v naky odborny knizce,uz nevim v cem to bylo
 
 
Datum: 22. dubna 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando: mam dotaz, ma chuda smes neco spolecneho s otevrenim soupatka? rekl bych ze ne, pac soupatkem se reguluje kolik smesi pujde do valce, je to logicky, cim je vic je soupatko privrene, tim min ti tam ty smesi pujde, na podobnem principu je rozdil mezi velkym a malym karbenatkem (mensi karbec - mensi difusor, mene smesi...)...jinak pokud nechas soupe uplne dole tak ti to bude prisavat benal pres volnobeznou trysku (38) a ta je jak znamo mensi nez hlavni (obvykle 68-72) a cim vic otevres soupe, tim bohatsi je smes pac pri vetsim a vetsim otevreni bude mene benalu prisavano volnobeznou a vice hlavni tryskou, to je tak do zhruba 1/4 otoceni plynove rukojeti gdy uz to jde jen z hlavni trysky, navic bohatost smesi nejvice ovlivnuje prave velikost hlavni trysky a poloha jehly (v zarezech), proto se taky dava jehla co nejvic nahoru pri zajizdeni aby byla co nejvice bohatsi smes...takze ano, otevreni soupatka ovlivnuje bohatost smesi, ale cim vic je soupe otevreno, tim bohatsi je smes, zhruba, ono to neni presne tak jak rikam pac se smes obohacuje do urcite miry gdy to pak ridi prave jehla a ta podle polohy soupete privira nebo otvira otvor kudy jde benal z hlavni trysky takze je to priblizne pak na stejnem pomeru bohatosti, hlavni je ze cim vetsi otevreni, tim se smes NEOCHUZUJE a cim vic to soupe otevres, tim vic smesi ti pujde do valce = vice oleje = lepe maze a chladi...takze jezdi co pokud mozno s nejvetsim otevrenim plynu a v co nejprimerenejsich otackach, proste otacky nizke a jedes, tim to chladi, maze, jede, zajizdi se...jinak pravda je ze chuda smes tomu dopomaha zadrit se...
 
 
Datum: 22. dubna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5860    
kup si m2t,maz 1:50 a furt plnej:-D:-D Ne delam si prdel.....:-D:-D Tak zajizdi se pomalu to je jasný....tech 800 bych to nehrotil,to je až zbytečný u fichtla....zezacatku hodne mazat(podle oleje....ale i s lepsim aspon 1:25) a vejš jehlu....ono to povolí uz po 150-200km a od 500km bych rekl ze uz muzes jezdit nejak rozumne a staci jen vic mazat......hlavne se to musi zajet v klidu a NE nejaky otvirani soupatka nadoraz pri malejch otackach!!......protoze chudá smes je to,co nejmin potrebujes....s chudou smesi se motor vic zahrejvá(proto se dava jehla vejš!!)....no me se hodne osvedcilo pri zajizdeni jen pomalu popojizdet mezi hospodama a v kazdy si dat jedno nez trochu schladne motor..... hlavne to poradne serid,protoze treba i blbe serizeny zapalovani ma vliv na vyšší teplotu motoru......
 
 
Datum: 22. dubna 2009 18:15
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
přesně jak řiká pestic a eště dát plíšek jehly na první zařez z dola a mírně zvíšit hladinu
 
 
Datum: 22. dubna 2009 18:13
 
 
 
 
Jméno: Pestic      IP: uživatel3228    
zdar to co rikas je blbost.mazej tak 1:20 a ne do pulky plynu ale plnej plyn pri nizkejch otackach proste ho nesmis vytocit ale soupatko musi byt plne otevreno-co nejvic pak ti de vice smesy do valce a lip mazes.500km netocit a jezdit treba jen jednou denne a nechat poradne chladnout nakejch 10minut je na nic.800km us bude zivejsi mazat normalne ale jeste ji nedupej nakrk a kolem 1000km byl mel byt komplet zajety poznas to sam muze byt v cajku us pri 800km.hlavne nechat ze zacatku hodne chladnout a netrapit ho zdar
 
 
Datum: 22. dubna 2009 16:36
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 0:53:44 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu