slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: alexx      E-mail:      IP: uživatel5571    
potrebujem poradit chcem na pioniera dat inu hlavu aj valec poradi my niekto konkretny typ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. března 2009 18:16
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak panove, zrada je na svete, byly to spatne dosedaci plochy na kontaktu a kladivku:-) jinak diky moc;-) a zdar:-)
 
 
Datum: 21. března 2009 18:16
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jen jiny valec a hlavu? tak u valce sem ti to popsal, u hlavy je to jedno jen musi pasovat typ hlavy (parezacky byly maly s chudym zebrovanim, 05 byly s kulovitym spalovakem, 20 a vys meli ledvinkovou spalovaci komoru, na pareza se da dat treba i hlava s tou ledvinkou a na 05 taky - ma vyssi kompresi, lip to poleti) jinak ji tam krizem utahni, zahrej motor, nechej vychladnout a ese ji dotahni - tim ji trochu srovnas gdyby byla kriva...jinac v tom nevdim problem, z jinych motorek zkusenost nemam, muzes tam dat treba z polskeho Rometa (byly to fichtlacky motory:-D) ale jinak tam asi jen tak neco nedostanes a pak to odladit a aby to tez fungovalo je orisek, sak jak psal kalda, je tu jakysi pan kajko a ten tam ma motor z nejaky jiny 50, tam se ptej:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 22:09
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
este bych doplnil - nejlepsi je mit pokud uz zajety valec tak s tim pistem co v nem doposud lital - se di v nem, gdyz tam das jiny nebo dokonce novy tak si to musi sednout a v mnoha pripadech uz so proste nesedne a muze to delat neplechu, vybrus je dobra volba...jinak bych poopravil zajizdeni - dej si tam co nejvyssi mozny prevod a plny plyn, duvod je - vyssim prevodem ho vic zatizis a plnym plynem (nejvetsim otevrenim soupatka) mu tam narves nejvic smesi = nejvic oleje, nejvic mozny smesi kera este chladi valec...pokud pak zacne letet do otacek tak mu uber, pribrzdi a zas to same - dej vyssi kvalt a plny plyn, po rovince je to idealni, nez se dopracuje do otacek tak ujedes nejaky kilometr pod dobrym chlazenim a mazanim valce coz se u zajizdeni chce nejvic, stejne ho do otacek jen tak nedostanes pac je po vybrusu linej, kolem hranice 500 km oziva a pak konecne zacina litat, dej si na jehle o zarez niz (bohatsi smes) a mazej necim lepsim nez M2T a na to pak jezdi...at se dari:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 22:04
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
Ale on se pta uplně na neco jinyho!On chce pouzit uplne jinou hlavu a valec.Na to ti rekne jedno do niceho se nepoustej pokud nejses skusenej coz myslim ,ze nejsi ale pokud ses sikovnej tak zkousej pac tak se nejvic dozvis a nejvic pochopis.A nebo jeste moznost nechat stavajici valec a upravit kanalky ..pokud nevis oc jde tak je toho plny net a nebo ti nekdo na chatu poradi nebo te nasmeruju.Ale zpet k otazce mam pocit ze kdybys prolistoval pokec tak je tam nejakej borec co tam daval valec tusim s Pucha ted si nejsem jistej!
 
 
Datum: 20. března 2009 22:00
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
takze zanu asi takhle .. je 8 ruznych vybrusu na valci .. 8 jinych pistu ,.. kdyz chces vymenit valec musis met na to presny rozmer pistu,krouzku,cepu.. a pokud nemuzes treba nic sehnat a mas podritej valec ve vcnit a sou v nem rtyhy tak ho dej na vybrus a oni ti ho vybrou nekde v moto techne. Brousi se to o 0.25 mm nejvice de o 2 mm zbrousit , pak uz by mohla prasknout ta vlozka ve valci .. stoji ten vybrus s pistem cepem,pojistnyma krouzkama, ololo 450 korun, jak kde . a jinak pak jak mas vhodny pist a ty kramy okolo tehp tak to nasadis ten pist na kliku - das tam cep ,pojistny krouzkly a pak das tesneni pod hlavu jak to budes skladat a nasadis valec,hlavu , zasrubujes a opatrne budes zajizdet pist pokud budes mit novy pistni kroužky ...:-) zajizdi se ty kroužky tak 150 km trasy nejake . a ne ve velkych otackach treba na 1. rychlost a na 2. rychlost muzes treba i na 3. ale ne ve velkych otackach kdyz moc tak na pul plynu . DOPORUCUJI JA NA PUL PLYNU KDYZ MOC !...:-):-):-D:-D:-)
 
 
Datum: 20. března 2009 21:15
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 26.04.2025 6:16:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu