
dneska uz se to dela bezne, viz treba dnesni skutry...vyhod to ma vic, treba ze sems se nevraci zpatky do karbenatku, nasaje se toho vic pac to saje od zacatku podtlaku a ne od te doby gdy pist otevre saci kanal a gdy ho zase zavre (gdyby ho otviral ci zaviral pozdejc tak by to zmenilo casovani, flusalo by to zpatky a tak by to krome opravdu mizerneho vykonu nemelo zadny efekt, gdo mel ustipnuty poradny kousek pistu - casti ktera otvira ci zavira saci kanal, tak vi o cem mluvim...) a saje to do tej doby pokud tam ten podtlak bude...samozrejme to ma mraky vyhod ale tez i nejaka nevyhoda by se nasla - treeba dalsi soucastka vcelku nachylna na poskozeni, pokud klapka prestane tesnit nebo se ponici ten listek ktery to otvira/zavira (myslim ze prevazne je karbonovy ale jelikoz se o ne moc nezajmam tak ted fakt newim) tak to pak nejede, smes v karbecu, ve valci sucho

...jak uz bylo receno tak je to problem z bezklapkoveho motoru udelat "klapaci"

...a pokud se nepletu tak se delavala i jakasi klapka do vyfuku...