Jméno: _?-?-?_
IP: uživatel1828
Posl.aktualizace: 11. ledna 2009 13:22
Jméno: Matěj
IP: uživatel4930
 No velice zajímavý. s kámošema jsme měli taky takovej nápad nakonec jsme ho nerealizovali... Ale rozhodně by to šlo...Ale vyžadovalo by to velikou prěsnost...A klika a převodový hřidele by musely být spojené v jednu jinak by to nemělo vůbec žádný vyznám...Pichtl s 2násob výkonem
Datum: 11. ledna 2009 13:22
 Je to blbost, kdyby to udelal jako boxera, tak by to bylo lepsejsi  Prijde mi to jako nakej vtip..
Datum: 28. listopadu 2008 22:49
Jméno: motor
IP: uživatel3980
 taky si myslim ež spojovat převodovky je blbost přeci jeno na tom dost záleží jak to bude vyvážený a jak to bud házet a myslim
že kdyz je jen spojí tak bude házet jako kráva
Datum: 25. listopadu 2008 21:26
 standa -> to mě by taky zajímalo....kdyby byly válce za sebou (to by chtělo větší rám), tak by stačilo pospojovat všechny kliky řetězem (nebo jen ozub.kola) a bylo by to v pohodě.....mě to tak jednou napadlo, ale nevěděl jsem, co s tim pod pístem - místo pro klikovku. Ono myslim že to jeho řešení už by nešlo moc vylepšit. A nebude to náhodou, že by od každý klikovky ved řetěz (či tak něco) o kousek dál, tam by se to spojílo (protože napojovat přímo klikovky je podle mě blbost) a pak už by navazovaly převody a spojka
Datum: 25. listopadu 2008 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel4633
Datum: 25. listopadu 2008 18:48
 vispu -> třeba to nakonec bude 3-válec 150ccm 
Vaclav_50ccm -> třeba IMFsoft.cz
Datum: 25. listopadu 2008 16:54
Jméno: Vaclav_50ccm
IP: uživatel2605
 Taky by me zajimalo jak vyresi zapalovani...Prece jenom tam uz ma 2 valce a jedno fichtlacke zapalko. Vyresila by to jina vacka..
Datum: 25. listopadu 2008 16:42
 frikulín>kdyby dal ten motor na střed tak musí vyřešit sekundární převod, čímž by se celá stavba docela zkomplikovala, navíc na tý fotce je vidět že už tam má sekundární řetěz....
Datum: 25. listopadu 2008 15:45
 vyspu nenapadlo tě že umístění v rámu je jen čístě pro účel vyfocení....?  A nechápu proč tady všíchni řešej spotřebu....  Myslíte si že jeho zajímá kolik to budeš žrát....?  Můj názor je ten že to je divočina o kterou já zájem nemám ale pokud to dokáže a bude mu to fungovat proč ne...! A problémový...? Proč by to mělo být problémový...? Žádnej fichlt správně udělanej neni problémovej...přídeš nacupeš dvakrát prošlápneš bez elektriky zapneš nakopneš a jedeš za babama....
Datum: 25. listopadu 2008 10:22
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 no zajimavý ale ta spotřebička ta bude fajnová
Datum: 25. listopadu 2008 0:31
 když vyřeší spojení klikovek, převodovka bude jedna, spojka taky jedna (otázkou je jestli to spojka a přev. vydrží),a když najde vhodnej sekundární převod (menší rozeta) tak by to mohlo celkem lítat, přecijen to bude 100ccm s přibližně dvojnásobnym výkonem, o tomhle sem taky přemejšlel ale nemam soustruh...ikdyž to umístění motoru v rámu je poněkud nešťastné, motory se spojovali i u závoďáků např. u čz 125 pak vznikla 250...
Datum: 24. listopadu 2008 22:24
Jméno: andy555
IP: uživatel4173
 ikdyby to rozchodil tak to bude určitě hrozně problémové ,ale měl je udělat radši do V
Datum: 24. listopadu 2008 19:21
 No, vypadá to zajímavě  Není ten druhej motor třeba o slabším výkonu? - že by se dal použít jako záložní  Ale myslim že lepší by bylo udělat něco, jako měl Laurin & Klement CCCC - válce za sebou. Docela mě to zaujalo, ale stavět to nebudu - teď mám v hlavě jinačí projekt  Sice asi polovina z toho co mám v plánu nepůjde uskutečnit, ale tak chybama se člověk učí.
Datum: 24. listopadu 2008 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel4624
Datum: 24. listopadu 2008 17:38
 No ten motor je dobrej ale možná to nebude mít absolutně žádnej smysl a bude to dvakrát víc žrát a kdovi jestli to rozchodí no nwm asi bych to nechtěl povolí svár a je po motoru.
Datum: 24. listopadu 2008 17:26
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 jestly myslis ten motor tak je to masakr
Datum: 24. listopadu 2008 16:41
|



|